За новия миниван на Renault, който е с фабрична АГУ и се продава в Индия за 13 000 лева

24 Юли, 2025 13:13 15 846 23

  • renault-
  • triber

Представен е бюджетният миниван с повишена проходимост Renault Triber 2025

За новия миниван на Renault, който е с фабрична АГУ и се продава в Индия за 13 000 лева - 1

Renault официално представи новия Renault Triber 2025. Този компактен седемместен офроуд миниван вече се предлага на пазара в Индия на цени между 629 995 и 916 995 рупии (13 388 - 19 458 лева). Моделът е обявен на официалния уебсайт на Renault и е позициониран като достъпно и многофункционално превозно средство.

Компактен дизайн с офроуд възможности

За новия миниван на Renault, който е с фабрична АГУ и се продава в Индия за 13 000 лева

Renault Triber е позициониран като малък офроуд миниван с дължина от 3 895 мм и междуосие от 2 636 мм. Впечатляващият му пътен просвет от 182 мм допринася за възможностите му извън утъпканите пътища. Моделът се отличава с извита линия на прозорците и изпъкнали калници, придаващи му по-солиден вид. Версията от 2025 година е проектирана в новия корпоративен стил на Renault, което включва обновена радиаторна решетка, брони, фарове и задни светлини.

Обновен интериор и богато оборудване

За новия миниван на Renault, който е с фабрична АГУ и се продава в Индия за 13 000 лева

Интериорът на Renault Triber 2025 е претърпял значителни промени, включващи актуализиран преден панел, цифрово арматурно табло и уголемен 8-инчов сензорен екран. Като седемместен миниван, Triber предлага гъвкавост, като седалките на третия ред могат лесно да се свалят, осигурявайки допълнително товарно пространство при нужда.

Базовото оборудване на Renault Triber включва важни елементи за безопасност и комфорт като 6 въздушни възглавници, ABS, климатик и аудио система. По-високите нива на оборудване предлагат допълнителни екстри като LED фарове, камера за задно виждане, круиз контрол, както и сензори за дъжд и светлина, повишавайки удобството при шофиране.

Двигател и трансмисия

Новият Renault Triber запазва доказалия се еднолитров бензинов двигател с мощност от 72 к.с. Клиентите могат да избират между 5-степенна ръчна или роботизирана скоростна кутия, което дава възможност за персонализация според предпочитанията за шофиране. За тези, които търсят още по-голяма икономичност, се предлага и опция за фабрично монтирана газова система (пропан-бутан) срещу допълнително заплащане.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мдааа

    17 5 Отговор
    на половината цена на нова Лада

    Коментиран от #2

  • 2 Пейо

    31 1 Отговор

    До коментар #1 от "мдааа":

    В България ще е по 3
  • 3 Директора👨‍✈️

    54 2 Отговор
    Значи там може, а тук това ще е 70 000 бона. Така е, европейците са богати, могат да плащат.
    Будали!
  • 4 За.би цената

    10 16 Отговор
    Това няма да мине европейската хомологизация. Това е скъсено Сандеро без турбо.
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 1 Отговор
    СЕДЕМместен, че и с газово..... и 3.80 метра🤔❗
  • 6 Варна 3

    4 5 Отговор
    Че кой каза ерата на миниваните в Европа е изчезнала? Или самите европейци не знаят? На мен този миниван ми изглежда малко по-грозен. Мисля че е наследник на компактния миниван Сценик.

    Коментиран от #7

  • 7 Руси

    13 0 Отговор

    До коментар #6 от "Варна 3":

    Морски, той турбокомпактен. Шестима европееца не ги виждам как ще дишат вътре.
  • 8 преминаващ

    17 1 Отговор
    Такава е цената ама като влязат в Европейския съюз, Шенген, еврозоната... Ще видят индийците, колко са зле...
  • 9 мдааа

    9 0 Отговор
    повече екстри от Ладата. Мой колега индиец дошъл тогава от университета в Бангалор ми обясняваше, че най-важното е да има бибипка. Всичко друго не ти трябвало. И без това дори на извънградско не можело с повече от 60 да се кара. Пробва се да изкара книжка само и само да кара с 200 по магистралите в Германия. Не успя, но си начеса крастата по време на курса на тоста солена цена, но беше много горд.
  • 10 Донки Хот

    19 1 Отговор
    Страхотно е .Но го няма в Европа,ако е тук може човек да се замисли за напазаруване.
  • 11 Иванов

    30 1 Отговор
    У нас ще 33 000 , а ние реално вече сме по-бедни и от индийците.До тука ни докараха големите държавници
  • 12 За тях може

    10 0 Отговор
    За тях може, а за нас - не. Колкото и да е скъсено и без турбо, демек, куцо пиле, в РБ се продават и др.такива "технологични" л.а., ама на каква цена... Ако ти гу пуснат тука на такава цена, с гаранция и сервизна поддръжка, какво ти пука, караш и сменяш.
  • 13 Още на времето

    12 1 Отговор
    Рено пусна в Индия и Бразилия модела "Квид", евтин СУВ, ама от магазина .... И не само Рено, и Японците правят различни "джойнт венчъри" с Индия и Китай и пускат нови коли на ниски цени, Хонда, Сузуки, Тойота .... А за някои модели , им потичат лигите и на "европейците" ...
  • 14 Опа

    13 2 Отговор
    7 места, 1 литър атмосферка с 72 кс. Няма такъв ужас

    Коментиран от #19

  • 15 Вес

    12 0 Отговор
    В Европа няма семейства за миниванове. Смятайте колко от парите за нов автомобил просто отиват за евро инициативи. Шарени паради, безмислени изложби, поддръжка на безмислени ведомства, поддръжка на безработни мигранти
  • 16 Феникс

    2 11 Отговор
    Френски и Италиански боклук и да ме бият не купувам!

    Коментиран от #17

  • 17 Оле

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "Феникс":

    Ми карай си немските котори по на 20 години. И след тебе 10 метра димна завеса от умтелото ТДИ.
  • 18 рено

    1 3 Отговор
    трипер? или как му се вика.. изглежда като марути от едно време, толкова е и мощно
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 кобрабг

    3 0 Отговор
    Така е с разпоредби на диктатора ЕС ще се плащаме да сме ЕВРОПЕЙЦИ не може иначе.
    Затова
  • 21 Анонимен

    2 0 Отговор
    Това е от 2019 година в производството сега излиза новият фейслифт.!!!!!???
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Ти да видиш

    0 1 Отговор
    С дължина 3, 85 метра и три реда седалки..! Нещо не се връзва. За деца ли е направен. ? И цената не се връзва.