На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota

6 Август, 2025 12:30 6 119 15

  • subaru-
  • levorg

Става дума основно за хибридното задвижване

На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota - 1

Японският производител Subaru се готви да представи изцяло ново, трето поколение на популярното си комби Levorg. Според информация от изданието BestCarWeb, официалната премиера на модела е планирана за есента на 2026 година. Голямата новина е, че това ще бъде първият Levorg с хибридна система, която използва ключови технологии от Toyota.

Иновативна хибридна система и собствени разработки

На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota

Въпреки сътрудничеството, новият Levorg ще запази характера си на Subaru. Хибридната система, наречена S:HEV, ще използва бензинов двигател и електрически генератор, разработени от Toyota. В същото време, трансмисията е собствена иновация на Subaru.

Инженерите на марката са създали уникален дизайн, който съчетава два електрически двигателя (единият за задвижване, другият за генериране на електричество), преден диференциал и електронен съединител. Това решение позволява за първи път в хибридна конфигурация да се внедри симетрично задвижване на всички колела, което е ключова характеристика и запазена марка на Subaru. Тази схема гарантира стабилност, безопасност и отлично управление.

На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota

Размерите на новия модел ще бъдат:

Дължина: 4780 мм
Широчина: 1820 мм
Височина: 1480 мм
Междуосие: 2670 мм

Собственото тегло се очаква да бъде около 1680 кг, което е типично за този клас автомобили.

На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota

При старта на продажбите, третото поколение на Subaru Levorg ще се предлага само в хибридна версия. Бензиновият двигател ще има мощност от 160 к.с., а електрическият мотор ще добави още 120 к.с., което обещава динамично и пъргаво поведение на пътя.

По-късно се планира да бъдат добавени и други модификации:

Версия с 1,8-литров турбо двигател, както и модификация с 2.4-литров турбо двигател, която вероятно ще бъде насочена към по-взискателните клиенти, търсещи висока производителност.

Очакваната начална цена на новия Levorg е около 29 000 долара, което съответства на ценовата политика на Subaru в този сегмент.

На ход е трето поколение на Subaru Levorg, базирано на технологии от Toyota


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коиловци брадърс

    12 19 Отговор
    Отвратително и грозно, Субару вече за нищо не става, откакто го взеха тойота.

    Коментиран от #10, #13

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 2 Отговор
    Електрически двигател за ....
    генериране на електричество🤔
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 0 Отговор
    Ра-до, да не се губиш в превода:
    "Електрическият двигател е електрическа машина, която преобразува електрическа енергия в кинетична. Обратната задача, превръщането на кинетичната енергия в електрическа се извършва от генератор или динамо. Някои видове електрически машини могат да изпълняват и двете функции."
  • 5 тойота форрънър

    13 3 Отговор
    купувайте мазда или тойота само с двигатели бензин чист без турбо ако искате нещо здраво, което ще може да си го карате и 10 и 20 години без проблеми само с консумативи - всичко друго е измама - тези са единствените коли, които са направени по стария модел - да могат да се ремонтират - всичко друго е с цел да го изплащаш и да го поддържаш гаранционно за да може автопроизводителите да лапат повече кинти - схема, насочена срещу клиента, породена от корпоративна алчност - така ще стане с еврото така ще стане и с всичко и накрая целия живот ще ни е на месечна вноска - направо абонамент живот

    Коментиран от #6, #9

  • 6 2554

    4 12 Отговор

    До коментар #5 от "тойота форрънър":

    Глупости! В наши дни кой ти иска да кара една кола 10 години? Сега се купува, максимум смяна на маслото, кара се 2 години и - на следващия балък. При който се окоти - ами нямал късмет, човека...
  • 7 Перник

    2 26 Отговор
    Само ми губите времето с джапанки, истината е TDI made in Germany
  • 8 Край

    15 2 Отговор
    Колата изглежда много добре. Нестандартно и агресивно едновременно. Дано изглежда така и на пътя. Ако има добър просвет ще се продава и в България добре. Камри и приус са красиви и технологични коли но с 13 см. просвет не стават за при нас.
  • 9 Японеца

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "тойота форрънър":

    Чети повече, мислиш като човек от 1998г в ерата на първите хибриди!

    Коментиран от #11

  • 10 Японеца

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коиловци брадърс":

    Не си го купувай!
  • 11 тойота форрънър

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    ти искаш да сменяш коли през ден, аз искам да не я мисля и да не се занимавам и реално утре като я запаля и реша да отида някъде надалеч - да ме закара там - различни сме
  • 12 3762

    8 6 Отговор
    От Хонда ми се обадиха да ми се оплачат, че Субару са направили по-грозно комби от Акорд 7.
  • 13 Обективен

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коиловци брадърс":

    Ооо колко си проззз....
    Гроздето е кисело а?
  • 14 Обективен

    0 1 Отговор
    Ооо колко си проззз....
    Гроздето е кисело а?
  • 15 Нямате представа!!!!

    2 0 Отговор
    Тук хората коментират просто да се намират на работа. Тойота се купува защото е евтина! За дизайна и не може става и дума, качеството на интериора е меко казано пластмасово. Субаро е предпочитано поради същата причина в САЩ. Ще дам следния пример- Тойота Корола започва от 48к лв. Фолксваген Поло е на същата стартова цена. Та да си дойдем на думата - вижте как изглежда една съвременна кола и вижте Тойота и Субаро .