Last news in Fakti

31 Юли, 2017 16:11 11 847 19

И Пазарджик става хъб за автоиндустрията

  • костал-
  • kostal-
  • костал българия

Новото предприятие ще се простира на 60 дка

И Пазарджик става хъб за автоиндустрията - 1
Снимка: Kostal.de

Завод за автомобилни части на германската фирма Kostal ще бъде открит официално във вторник в Пазарджик. Това съобщиха от Министерството на външните работи.

На церемонията ще присъстват премиерът Бойко Борисов и вицепремиера Екатерина Захариева. Домакини са Андреас Костал, собственик на германския концерн и Йоахим Грабовски, управител и генерален мениджър на чешкото представителство на компанията.

Новото предприятие на Kostal е изградено в Индустриалната зона на града.

Инвестицията в сгради надхвърля 30 млн. евро. Построени са 2 цеха със застроена площ 10 000 кв. м, очаква се да бъдат построени още 2 големи цеха с обща площ 15 000 кв. м. Към момента в предприятието в Пазарджик работят 250 души. Планира се до края на 2018 г. броят на работниците да достигне до 1200, а през следващите 3 години - до 2 400.

Новото предприятие ще се простира на 60 дка.

Kostal започва да развива дейност в България през 2011 г. в Смолян чрез дъщерната си компания „Костал България“. През септември 2016 г. германската компания за производство на автомобилни елементи разширява дейността си като започва сътрудничество с няколко големи български доставчици. Взето е решение да инвестира в Пазарджик под името "Костал България Аутомотив" ЕООД.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Грос

    77 5 Отговор
    Ни за тези пари ремонт на НДК не можем да направим, те цял завод ми правят. Какви хора?!
  • 2 Vizion

    44 13 Отговор
    На тези местни МАМУТИ прости, като галоши, първо трябва да им осигурят основно обучение от първи до осми клас и едва след това да ги обучават за работа в завода.

    Коментиран от #17

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Той

    37 9 Отговор
    Местят се тъй като в Смолян вече няма кой да им работи без пари . Сега и в Пазарджик с нова песен докато намират будали. Езък за МБ, БМВ, АУДИ и т.н
  • 5 Гост123456789

    38 3 Отговор
    Работя в предприятието в Смолян и са много зле нещата...
  • 6 гост от Смолян

    35 2 Отговор
    Заповядайте в Смолян да ги видите как преговарят цели две години за колективен трудов договор и тогава им се връзвайте на муабетите.Образовани работници в Смолян имаше и то сериозно образовани,но нямаше кой и със какво да ги задържи.
  • 7 Баба Яга

    16 2 Отговор
    А бе то будали винаги има,ама трябва да се търсяяяяяят....
    А който търси-винаги намира....
  • 8 волен сидеров

    29 3 Отговор
    позната история като за българи и България,същата работа в севлиево-няма вече кой да им работи,та и роботи взеха да вкарват -но и робота знае че българин го командва -жалка работа-не им се дава пари и мачкат работника до откат-по лошо от роб-и роботите няма да издържат и ще избягат.много богати работодатели и много бедни работници-за голямо съжаление -пропастта става все по голяма между много бедни и много богати....някой няма да издържи накрая .Добре ,че поне заплатите се превеждат от чужбина и ги има редовно иначе ако ги даваше българина щеше да стане ту има те няма и накрая нямааа и фалит

    Коментиран от #12

  • 9 Запознат

    16 1 Отговор
    Изсекоха всички дървета/по на 50 и кусур год./Всичките тревни площи ги асфалтираха.Бутнаха сградата на столовата-сложиха едно нещастно фургонче/крак-маг/което в почивните дни обикаля селските пазари и панаири.Къде са тези еколози и проектанти?Стана един грозен и асфалтиран кър.
  • 10 Свидетел

    24 0 Отговор
    На третия ден след започване на работа имаше стачка,защото бяха пре..ани със заплатите.Но късно е чадо,бяха подписали договорите и минали обучението в Смолян.
  • 11 Той

    18 0 Отговор
    Че и използват части от Китай за направа на модули за автомобили като МБ. Нищо чудно ,че качеството на колите в днешно време е никво.
  • 12 doe

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "волен сидеров":

    Извинявай,случайно да не би да работиш там,защото аз да.
  • 13 Работник

    15 0 Отговор
    След като и в Пазарджишко разберат каква мизерия ги чака,ако им работят ще започнат да возят ромите в завода

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ДДДДДД

    12 0 Отговор

    До коментар #13 от "Работник":

    Винаги е така. Другата голяма фирма Язаки и те са същите. Големи обещания и накрая нищо. В производството само хора от малцинствата, защото кадърни никой няма да работи за тези пари. В офисите хората не достигат поради същата причина. Въпроса е че в тези фирми въпреки големите количества брак печалбите са завидни.
  • 16 един друг

    8 10 Отговор
    Като няма работа - защо няма? Като има работа - защо толкова малко плащат? Абе като сте такива разбиращи и уми, па хванете и сами си направете един завод и осигурете работа и заплати на работниците. Ама май май само на празни приказки сте силни...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Barbar

    2 0 Отговор
    Заплатата е 500 лв
  • 19 Зорница

    1 0 Отговор
    До „Един друг“...Ами господине дали ще ви изненадат гафове на дружеството като този например-да те командироват да извършваш качествен контрол на дадена производствена линия в друго населено място при положение че длъжността ти е била съкратена (по документи)преди самата ти командировка ..само че ти това го разбираш едва на делото което си водил срещу тях...