10 Юли, 2019 15:34 3 585 11

В Китай спуснаха на вода втори 45 000-тонен кораб, поръчан от Параходство БМФ АД

  • бмф ад-
  • миджур-
  • кораб
В Китай спуснаха на вода втори 45 000-тонен кораб, поръчан от Параходство БМФ АД - 1
Представители на корабостроителницата, на Параходство БМФ АД и на наблюдаващата класификационна организация се снимат за спомен преди спускането на „Миджур“ на вода.

В китайската корабостроителница Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co., Ltd. спуснаха на вода втори пореден 45 000-тонен моторен кораб за превоз на насипни товари, поръчан от Параходство БМФ АД.

Плавателният съд е от проекта Bluetech 45 - развитие на успешния проект Bluetech 42, от който компанията вече оперира три кораба: „Руен“, „Рила“ и „Рожен“. Вторият 45 000-тонен кораб ще носи името „Миджур“ и строителството му се наблюдава от класификационната организация DNV-GL.

Първият кораб от новата серия – „Плана“, скоро ще излезе на ходови изпитания на море и ще влезе в състава на флота на Параходството, а третият – „Бузлуджа“, това лято ще бъде заложен в същата китайска корабостроителница.

БМФ планира да попълни флота си с общо шест кораба от проекта Bluetech 45. И при шестте Параходството запазва традицията при именуването на новопостъпващите кораби, като бълкерите продължават да носят имената на български планини и планински върхове.

В Китай спуснаха на вода втори 45 000-тонен кораб, поръчан от Параходство БМФ АД
„Миджур“ на достроечен кей в корабостроителницата Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co., Ltd.

В Китай спуснаха на вода втори 45 000-тонен кораб, поръчан от Параходство БМФ АД
Първият кораб от новата серия – „Плана“, скоро ще излезе на ходови изпитания на море и ще влезе в състава на флота на Параходството.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 6 гласа.
Платена публикация


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Йозеф

    6 18 Отговор
    Добре поне, че не е Сделано в Росии.

    Коментиран от #9

  • 2 ПЕНКО

    36 4 Отговор
    СЕГА ,РАЗБИРАТЕ ЛИ ,ЗАЩО СМЕ УЖ "НАЙ -БЕДНИ " В ЮРЪПА ??? АМЕРИКАНЦИТЕ НИ ЧАСТНОЛИЗИРАХА- БМФ ... ВАРНА ПРОИЗВЕЖДАШЕ КОРАБИТЕ ЗА МВФ...З"СТОМАНА" ПЕРНИК ПРОИЗВЕЖДАШЕ СТОМАНАТА ЗА СТРОЕЖ НА КОРАБИТЕ ВЪВ ВАРНАИ КРЕМИКОВЦИ СЪЩО !!! "КАК ЩЕ ИМАТЕ ИНДУСТРИЯ И ОПАСНА РАБОТНИЧЕСКА КЛАСА "-КАЗАХА САЩ И НИ ЕБ. Ма. !!!

    Коментиран от #3

  • 3 Смях

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "ПЕНКО":

    Напълно съм съгласен
  • 4 Морякъ

    7 7 Отговор
    Пишеш неистини...ПЕНКО!
    Червените бг кхмери разтуриха българското корабостроене.Те впоследствие приватизираха БМФ и БРП.
  • 5 Радо

    18 1 Отговор
    Ние чесъна си внасяме от Китай, че за едни кораби!!!

    Коментиран от #6

  • 6 А,де ...

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Радо":

    То, като се замислиш. В традиционата българска боб-яхния, май само водата е българска. А хубавото в новината е, че кораба е моторен :-)
  • 7 дермократ

    10 3 Отговор
    Щом не е Сделано в България, всички демокрадци са доволни!
    След 30 години дермокрация, вече и гвоздеи и бодлива тел не можем да произведем.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ооо

    1 0 Отговор
    освен за производство на тор за друго става ли тука ?
  • 11 BGN

    0 0 Отговор
    Браво! Само напред! Жалко само, че не ги произвеждаме ние.