Last news in Fakti

16 Август, 2012 13:04 1 212 1

„Товарни превози“ на БДЖ оценени за 200 млн. лв.

  • бдж-
  • товарни превози

Целта е ясна – приватизация на БДЖ "Товарни превози". Тя вероятно ще се случи при по-облекчени финансови условия. Надявам се да стане до края на годината, но бъдещето е несигурно. Това обяви един от управителите на "Товарни превози" Пламен Джуров.

Според Джуров авоарите на "Товарни превози" трудно ще бъдат оценени на цената от миналата година – 200 млн. лева, заради тежките условия, в които дружеството работи от началото на тази година.

В момента усилията в "Товарни превози" са насочени към намаляването на разходите. Това включва не само нови мерки за сигурност, за предотвратяване на кражби, които по информация на Джуров струват над 1 млн. лева годишно, но и освобождаване на част от вагонната и локомотивна база на дружеството.

Джуров сподели, че най-вероятно няма да се стигне до освобождаване на работници в "Товарни превози" и че се надява до края на годината загубите на дружеството да бъдат покрити.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Туристът

    0 1 Отговор
    Като всеки млад човек и на мен ми е минавал мисълта да се махна от тази държава , като гледам накъде върви всичко , но все още съм в тази много объркана и трудна държава за живеене . Сега по темата , като всяко добре работещо предприятие и след това докарано нарочно до фалит за да може да бъде продадено на най-ниската цена , като 1 лев . Това е и основната цел на управителния съвет на БДЖ Товарни превози , за да може след това да си го купят на безценица и продадат на някоя чужда компания , която от фалиралия клон на БДЖ Товарни превози ще започне да печели доста сериозни суми а преди това е нямало как да стане това . Горещ пример е продажбата на Кремиковци , предприятие което може да работи със пълна сила , нарочно го окрадаха и докараха до фалит и се продаде на цена която само ако се продаде желязото което е вътре ще си плати няколко пъти продажната цена . ВСЕ ПАК ТОВА Е БЪЛГАРИЯ И ЩЕ СЕ КРАДЕ ДО КАТО НЕ СЕ ПРОДАДЕ И ПОСЛЕДНОТО ДЪРЖАВНО ПРЕДППРИЯТИЕ .