Досегашният мениджър по продажбите на "Загорка" АД Николай Младенов става изпълнителен директор на компанията от 15 март, съобщиха от дружеството.
Начело на "Загорка" АД Младенов ще има отговорността да утвърждава лидерската позиция на компанията на бирения пазар и да надгражда върху постиженията й, като негов фокус ще бъде да продължава да развива положителното представяне на трите стратегически марки – "Загорка", "Хайнекен" и "Ариана", както и иновациите, уточняват от компанията.
Настоящият изпълнителен директор Рууд ван ден Ейнден продължава своето професионално развитие в Централния офис на HEINEKEN в Амстердам, Холандия, в структурата на Глобален отдел Продажби.
"Загорка" АД постигна отлични резултати през изминалата 2012 година и засили водещата си позиция с пазарен дял по приходи от 35,7%, съобщават още от дружеството.
От компанията уточняват, че основен принос за високите нива на продажби има "Ариана", която от 2009 година насам е най-продаваната бира в страната и отбелязва ръст от 6% през изминалата година. В края на 2012 продажбите на "Ариана" надминаха 1 000 000 hl – за сравнение, през 2000 г. "Загорка" АД достига за първи път такива обеми, а сега ги реализира само с една от марките в портфолиото си. Марката "Ариана Тъмно", част от портфолиото на пивоварната, е най-продаваната в сегмента на тъмните бири, а иновацията "Ариана Радлер" стана лидер в сегмента на бирените миксове.
Водещата марка "Загорка" отбелязва ръст в обемите си на продажби от 23%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пламен Димитров
11:28 08.03.2013
2 гост
12:44 10.03.2013