4 Септември, 2013 09:30 1 402 1

Десислава Терзиева: „Хемус“ е приоритет

  • хемус

Парите за развитие трябва да се разделят между пътната и жп инфраструктурата. Европейските субсидии за „Хемус” няма да бъдат достатъчни

„АМ „Хемус” е сред приоритетите на правителството. Имаме твърд ангажимент и към магистрала „Струма”, който е много сложен инфраструктурен проект”, заяви в студиото на „Здравей, България” по Нова телевизия министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева.

Парите за развитие трябва да се разделят между пътната и жп инфраструктурата. Европейските субсидии за „Хемус” няма да бъдат достатъчни. Общата стойност на всички средства са ясни и това е индикативната стойност.

„Не спираме и за момент да работим върху магистрала „Хемус”. Не е задължително да има Публично-частно партньорство по случая”, допълни Терзиева.

Предпроектните проучвания за изграждането на АМ „Хемус” ще започнат най-късно до 2 месеца.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 georgi georgiev

    0 0 Отговор
    Атомагистрала "Хемус" - пари хвърлени на вятъра! След разклона (път I-3 и I-4) за Русе и Варна (Ябланица) и този за (I-2 и I-4) София и Русе (Белокопитово) кола "минава през 10 мин." дори по съществуващия път (I-4) и то през летния сезон! По-добре да се помисли за магистрала от Ябланица до Русе (респ. София - Букурещ) първокласен път I-3 и четирилентови участъци където се налага (визирам района на В. Търново и дефилето на Търговище) по участъка от Ябланица до Белокопитово!
    Ама нали в АПИ работят хора, които явно не разбират от съвременна пътна стратегия, а трябва просто "да усвоят едни пари"... като всяка държавна структура!