5 Ноември, 2024 15:07 563 7

National Geographic ще рекламира България

  • министерство-
  • туризъм-
  • national geographic-
  • българия-
  • реклама-
  • world travel market

Страната ни участва в World Travel Market в Лондон

National Geographic ще рекламира България - 1
Снимка: Министерство на туризма

Силно начало за България на световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон. Министерството на туризма и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания, насочена към представянето на страната ни като атрактивна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм. Вицепрезидентът на Медийното партньорство на National Geographic, Надин Хеги, и министърът на туризма Евтим Милошев официално обявиха стратегическото партньорство в първия ден на изложението.

В рамките на кампанията, екипът на National Geographic Creativeworks ще посети България, за да заснеме вдъхновяващи рекламни видеоклипове, които ще бъдат излъчвани по National Geographic и 24 Kitchen в Европа, уточняват от министерството на туризма. Рекламните клипове ще стартират на пет ключови пазара — Великобритания, Германия, Испания, Полша и Франция, като допълнително съдържание ще се излъчва в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.

Кампанията включва над 2 430 излъчвания на рекламни клипове и ще обхване широк набор от формати в телевизионния и дигитален спектър. Целта е да вдъхновим чуждестранните туристи да открият уникалната култура, природни дадености и изискани гастрономически изживявания, които България може да предложи. Включените дигитални канали на медийната група ще подсилят кампанията с разнообразни рекламни формати, целящи да вдъхновят зрителите да посетят страната ни и да се запознаят с високите стандарти на българските изби, ресторанти, хотели и конгресни центрове.

По време на събитието министър Милошев и посланикът на България в Лондон Тихомир Стойчев посетиха българския щанд, където поздравиха 27-те фирми, сдружения и общини, представящи България като целогодишна туристическа дестинация. Посетителите на изложението имаха възможността да си направят снимка с български пейзажи на специален фотокорнер, както и да „разгледат“ природата и културните забележителности на страната ни чрез VR технологии, които пресъздават магията на българските обекти, защитени от ЮНЕСКО.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГЕРБ СДС

    2 3 Отговор
    Браво
  • 2 ДаРекЛа

    4 1 Отговор
    Да рекламираме едни чужденци да оставят една валута у нас и ние после да ходим в Гърция да изнасяме парите или да си купим кола от западна Европа, излиза че туризмът ни е само слугинаш, той няма добавена стойност, има чистене, готвене и лицемерие с клиентите - нищо друго. За какво ни е туризъм от хора, които една реклама ги е "запалила" да дойдат - че това са мухи без глави, щом живота им се води от едните реклами ?
  • 3 Ауее

    4 2 Отговор
    Евтимчо ще излезе читав министър. Гледам го се интересува за развитието на туризма. Не е седнал в кабинета да люпи семки. Не е завършил туризъм ама има мерак.
  • 4 честен ционист

    1 1 Отговор
    По палестинската национална телевизия.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Перо

    1 2 Отговор
    И като посетят бетономорието ще се ужасят и ще забравят бързо мутрите и алкохола менте и ще се върнат на бегом! Тоя министър счупи тъпомера!
  • 7 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    0 0 Отговор
    Догодина чуждестранните туристи да си носят по две - три туби вода и по една манерка - ще ги водят на екскурзии да видят дъната на язовири Камчия и Ясна поляна. Там може да открият ценни артефакти - дипломите на новата еврокомисирка по стартъпите и на всякакви подобни министри и калинки.