21 Февруари, 2015 15:39, обновена 22 Февруари, 2015 17:23 25 906 61

Борисов заварил магистрала "Струма" така, както я оставил

  • магистрала-
  • строеж-
  • борисов-
  • струма

На 1 август трябва да е готов участъкът Сандански – Кулата

Борисов заварил магистрала "Струма" така, както я оставил - 1
Снимки: АПИ и Министерски съвет

Заварвам отсечката от Сандански до Кулата, така както съм я оставил преди година и половина. Очаквам от строителите максимална мобилизация и лот 4 да е завършен в определения срок. Това заяви министър-председателят Бойко Борисов, който заедно с министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова и с председателя на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров провериха напредъка на строителните дейности на лот 4 Сандански – Кулата от АМ „Струма“ и на лот 2 Дупница – Благоевград, съобщиха от пресцетъра на АПИ.

Срокът за завършването на близо 15-километровия участък от Сандански до Кулата е краят на юли т. г., а на Дупница – Благоевград /37 км/ - октомври 2015 г..

По цялото трасе вече се работи денонощно и до 1 август отсечката ще е готова, подчерта пред премиера представител на изпълнителя. Целта е последните километри от АМ "Струма" да бъдат въведени в експлоатация колкото се може по-скоро и движението да се изнесе извън селата Марикостиново, Чучулигово и Кулата. С ускорени темпове ще се работи и за изграждането на 4-лентово трасе до гранично-контролно пропускателния пункт, което в момента е двулентово, за да се улесни пътуването през лятото до Гърция и да не се образуват задръствания на границата.

Премиерът, министър Павлова и инж. Лазаров инспектираха и строителството на лот 2 – участъкът от Дупница до Благоевград. На обекта има 4 пътни възела: „Дупница-юг“ (с път II-62), „Бобошево“ (с път III-104), „Кочериново“ и „Благоевград“ (с път III-106), както и два тунела на територията на област Кюстендил.

В момента се работи по изпълнението на малките и големите съоръжения, както и на тунелите край с. Блатино и Кочериново. При подходящи метеорологични условия се извършват и асфалтови работи.

Общата дължина на АМ „Струма“ - от Даскалово до гръцката граница, е 150 км. Със средства от ОП „Транспорт“ 2007-2013 г. се изграждат общо 68,5 км. Лот 1 Долна Диканя – Дупница /16,78 км/ е готов, а лот 2 Дупница – Благоевград /37,4 км/ и лот 4 Сандански – Кулата /14,7 км/ се изпълняват в момента. АМ „Струма“ е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от Трансевропейската автомагистрала „Север – Юг”. По нея се осъществява пътният трафик за Гърция.

Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г.

„Предстои още много работа. Има проспано време от година и половина, а работата допълнително се усложнява и поради свлачищата в региона и дигите, отнесени от водите на река Струма. Всичко това означава препроектиране, отчуждаване, плащане, за да може в най-съкратени срокове да се достигне темпото и тези огромни участъци да се съединят“, заяви Бойко Борисов при инспекцията на ЛОТ 2 на АМ „Струма“. Премиерът отчете като положителен знак това, че европейските фондове вече са пуснати и се усвояват ефективно. „Хората тук работят и събота, и неделя, а това са заплати, работни места, обороти.  За фирмите е важно като свършат един обект, да има следващ, защото това са квалифицирани майстори и виждате какви тунели, какви свлачища се укрепват, в какви сложни  метеорологични и геодезически условия се работи. Това е огромен потенциал на експертиза на фирмите в България, те вече могат да строят по цял свят-десетки магистрали и жп линии са построени, това им дава възможност да излязат на други пазари. Вече имаме фирми, които строят в Сърбия и Косово“, съобщи Бойко Борисов.

Министър-председателят подчерта, че при строителството на магистралата са спазени и всички екоизисквания. „Милиони сме дали и се надявам еколозите да знаят какви усилия полагаме. Направили сме мост, за да може ливадният дърдавец да си лети спокойно“, каза още той по отношение на мерките, които се взимат за защитените видове птици в региона.

На трасето на ЛОТ 2 има и 12 археологически обекта. В местността „Деве Барган“ край село Мурсалево археолозите откриват неолитно селище, което е уникално за Европа. Находката е от ранния неолит и е на 8000 г. „Готви се проект за изграждането на подпорна стена, с която да се осигури съхраняването на тази археологическа находка. Независимо, че от десетилетия се знае за това, сега му дойде времето ние да го направим. Със строителите сме разговаряли да се намери вариант тези селища на 8000 години да бъдат запазени и експонирани на място, за да могат да ги видят и хората. В прекрасен синхрон сме с археолозите, вече работят и зимно време, за да върви процесът по-бързо, защото сме обещали да пуснем ЛОТ 2 до края на октомври 2015 година“, каза още Бойко Борисов.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чоки

    3 0 Отговор
    Ето го бе !! Каквото и да говорят разни там загорели пролетарийчета ако не е тоя "пъдарин" до сега щеха да са ни поробили я Пеевчета я Доганчета. Със целата простащина, ци..ния и тем подобни само той може !

    Коментиран от #3

  • 2 МИРИЗМА

    1 0 Отговор
    Абе магистралата си е на Бойко, частен бизнес, да не се бъркаме.
    Ама защо ми се струва, че двамата понамирисват на един парфюм?
  • 3 брей,брей

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Чоки":

    А бе да ти кажа ,сигурно си прав....на прост народ такъв управник си трябва,да му говори по достъпен за него начин,да гази подизспълнителите на такива проекти и да дрънчи пари от ЕС за тези проекти...Щото не се сещам друг да е направил повече от него последните години....
  • 4 Красо Зелето

    0 2 Отговор
    Бате Гойко, може да е всякакъв, но ако не е той, няма да видим магистрали, и ще си караме по козарските пътеки направени от Бай Тошово време, които се кърпят всяка година. И да отидеш от София, до морето Варна, ще пътуваш цял ден. А за Гърция не ми се мисли сега как се пътува, просто е кошмар.
  • 5 факт

    3 0 Отговор
    Държавата през следващите 3г. трябва да връща 7милиарда лв. .Държавният резерв е 9,2 милиарда лв.,ПИП има да връща на държавата 1,5милиарда лв.,БНБ има да връща на държавата 4милиарда лв.,та не разбирам защо ни е 16милиарда нов дълг след като има достатъчно пари в държавата ,а ако се направят реформи ще останат.Единственото правителство което е теглило заем без да е за покриване на стар дълг е предното правителство на ГЕРБ,4милиарда лв. и отделно взеха парите на здравната каса 1,5 милиарда лв.,всичко 5,5милиарда лв. без никой да знае къде са отишли.Всички други са теглили заем за погасяване на стари задължения.Та така правети си сметката кой крив и кой прав и защо не приемат задължително гласуване да се отървем от ДПС
  • 6 onq s konq

    0 2 Отговор
    Еса е момента путионоидите да блокират асфалтираните трасета и да иэдигнат високо лоэунга "Аэ не ям асфалт"!
  • 7

    3 0 Отговор
    Той друго няма и да направи ми поне малко магистрала да асфалтира, те и магистралите му се скапват за норматив.
  • 8 коцето

    0 2 Отговор
    Да е жив и здрав да я довърши.
    Другите да си лаят!
  • 9 фъфтът

    5 0 Отговор
    аве асвалт не му се яде на народа веееее

    а амриканосилямските подлоги дето са радват..отворете си очите има хора не могат д аси купят хляб не д апозлват магистрали и да плащат тол такси

    ..вземете ся дълг пак 16 милиарда за асвалт...........
  • 10 Mmм

    0 2 Отговор
    Говорете каквото искате, но без инфраструктура няма развитие - само един пример - УПИтата около големите градове струват повече, търсят се повече ако са на асфалт. Това носи директно повече пари в джоба на собствениците , от там повече похарчени от тях пари във вътрешната икономика и стимулиране на дребния и среден бизнес. Да прави магистрали човека, това е от полза за всички...
  • 11 СЕКСТЪТ

    0 4 Отговор
    КОЛКО МИЛИАРДА ОКРАДОХТЕ ЗА ТОЗИ ВОДЕН ЦИКЪЛ В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ... УЛИЦИТЕ СА РАЗОРАНИ , ТРЯБВА ДА СЕ ДВИЖИМ С ЛЕТЯЩИ БАЛОНИ , ИНАЧЕ НЕ МОЖЕ... КОЙ ЩЕ ВЪРНЕ ПАРИТЕ ЗА ДА СЕ АСФАЛТИРАТ УЛИЦИТЕ ???? ЩЕ ВИ ИЗРИНЕМ , ЧЕРВЕНА ПАПЛАЧ ...
  • 12 трезвен

    0 3 Отговор
    Само напред, и дано реализирате максимално много инфраструктурни проекти в следващите 1-3 години, защото това е едно от няколкото неща нужни на икономиката ни. Хората с капитали ще го оценят, ще се създадат нови работни места, а тези които казват, че "асфалт не се яде" ще работят там и ще взимат добри заплати. Едно правителство или кабинет не може да осигури храна на хората, но може да осигури средата в която хората сами да си я спечелят.
  • 13 Бай хой

    5 0 Отговор
    Ужас Тиквата пак се прави на дюлгерин и пак ще о.ере де що има.

    Тя автомагистрала тракия е почти готова и насройко сега има да се кепри .

    Все едно да твърдим че автомагистрала Тракия която е започната още преди петдесетина години я е построил Орешарски защото при неговото управление бе довършена.

    Сега остават няколко връзки да се довършат и Тиквун се изперчи като супергерой с мистрията.

    Гейберастите да има с какво да се залъгват.
  • 14 др

    0 2 Отговор
    Ей голем е тоя Бойко бе... Ако ги хване Станишката,Доган,Пеевски и Местан накуп, такова карате ще им играе, че зъбите не могат да си съберат!
    Аз тия комунистически подлоги не мога да ги разбера - хем те ни вкараха в НАТО и Европа, хем сега реват, че с Русия е по-добре. Да заминават в Русия да видят как НЕ трябва да живеят белите хора.
  • 15 ГОСТ

    1 1 Отговор
    От Бургас съм. Нашата фирма на месец, спестява около 450лв. гориво, от както пуснаха отсечката Нова Загора - Карнобат. И един шофьор по малко заради по краткото пътуване до София и обратно - още около 1000лв. / с тези спестени пари купихме 2 нови лизингови автомобила /
    Замислете се колко хора загинаха в отсечката Ст. Загора - Н. Загора - Сливен - Петолъчката - Карнобат. Всеки ден 10 - 50 леки и една тежка катастрофа. Всяка седмица Лятото по 2 -3 загинали отпускари тръгнали за море или обратно. ТОВА НЕ СА ЛИ ПАРИ И ПОЧЕРНЕНИ СЕМЕЙСТВА.

    Коментиран от #25, #26

  • 16 дддд

    0 2 Отговор
    Натовари плодове или заленчуци и се опитай да ги пласираш на Бургаската заленчукова борса. По стария път и по стария трафик лятото.Тръгваш и докато стигнеш и борсата е затворила и стоката е съсипана. Сега за 3 часа от Пловдив до входа на борсата. Всеки ден аз и около 30 коли пътуваме зада има пресни плодове и зеленчуци на летуващите. И аз печеля и колегите но и хотелиерите + гостите.
    Дупките са факт, но изпълнителя да си ги оправи - нали пътя е в гаранция
  • 17 чиновник

    1 1 Отговор
    ей тези пътища ги уреждат БЪЛГАРИ С ЕВРО ПАРИ. Екип от около двайсет чиновника всеки ден тича по коридори и се моли на колене за да мине един проект и да похарчим чужди пари. Не Бойко или Станишев а Българи правят проектите. ТЕ САМО РЕЖАТ ЛЕНТИЧКИТЕ. Труда на тези чиновници не е ли важен. Те го правят за БЪЛГАРИТЕ А НЕ ЗА БОЙКО ИЛИ СТАНИШЕВ. А вие в нета само пишете глупости и се возите по новите магистрали, щом знаете че има дупки по тях, и не сте си мръднали пръста за да стане един проект факт. Дори всеки ден мислите как да укриете данъци.
  • 18 олек

    1 0 Отговор
    В един евро проект печелят
    - проектант
    - изпълнител
    - 20 подизпълнители - фирми
    -приблизително 100 семейства се изхранват
    В малките населени места Дебелец, Ловеч това жизнен оважно.
    абе хора кой бяга от пари
  • 19 Дядо Поп

    0 1 Отговор
    И зарзаватчиите и цялата държава щеше да е повече на сметка ако
    вместо магистрала до Бургас бяха направили влак стрела.Тогава от
    София до Бургас ще се стигаше за 2 часа Пловдив Бургас 1 час.на четвърт от сегашните пари за гориво,защото няма да гори вносна нафта а ток произведен у нас.Но транспортните фирми нямаше да
    правят тези пачки,който правят сега.Тези пари ще отиваха в държавата,но на кой му пука за нея.А зарзаватчиите и др.тапърва
    ще гризнат дървото,защото тази магистралка иска подръжка,и като им лепнат една качествена тол такса има да вият ,като сарански мечки.А наздраве!

    Коментиран от #29

  • 20 маке

    1 1 Отговор
    я да питам.По време на Орешарски какво се направи.А сетих се...НИЩО.А сега се прави и ти да видиш се намериха БГ спецове които дават мнения.Каквото и да се направи е по добре от НИЩОТО
  • 21 Мила

    0 0 Отговор
    Лазаров направи Марица с фирмата на Свинара и Агромах,сега е ред на Струма. Браво!
  • 22 гост

    2 0 Отговор
    Влака стрела, ще спре ли в Айтос, Карнобат,Сливен,Ямбол,Н. Загора, Чирпан, Ст.Загора, Гълъбово и т.н. или ще е само за Шопи тръгнали на море. Като ползваш асансьор плащаш ли така за пордъжка + тока за него, или ти е без пари а. В цял свят магистралите са платени под една или друга форма. Ако предлагаш безплатен обяд у вас всеки ден, ми се обади да идвам, та да те видя колко ще издържиш. Та нека аз и'' зарзаватчиите'' да знаем че ще си пласираме стоката на време и тя ще е годна и да знам че до вечерта мога да направя още един курс. Пък плащането на пътната такса остави на БИЗНЕСА ,. А ти като имаш мерак карай по подбалканската като тръгнеш за Бургас от София и я карай като с кемпер 12 - 18 часа. и колко гориво ще изхабиш, вместо София - Бургас 5 часа. Ами ако си с камион и е зима и се молиш да се прибереш. НАЙ ЛЕСНО Е С ЛАПТОПА ПРЕД ТЕЛЕВИЗОРА И НА ТОПЛО И СУХО
  • 23 агент08

    1 1 Отговор
    Ами тя тебе чака бе, Бойко! ....Ама ако имаше малко мозък да помислиш защо е на това положение, какъв договор сключихте с Роско и т.н. нямаше така да се изхвърляш! Така може да приказва само един некадърник, който си мисли, че светът се върти около него.....
  • 24 гойко

    0 2 Отговор
    По лесно е да обереш банка за една година управление отколкото да довършиш отсечката Сандански Петрич. Права еМая Л..нохвъргачката като каза Асвалт не се яде г-н Борисов . Азащо някои не си направи труда да преброи черните забратки по нашите кози пътеки.
  • 25 Бай хой

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "ГОСТ":

    Градски нали това ти казвам и аз, че тази отсечка беше пусната в експлоатация от правителството на Орешарски. Но заслугата за строителството не е нито на Орешарски нито на маймуна тиквун. Заслугата е на Българският Народ който плаща сметките.

    Какво са тръгнали комунистическите изчадия тиквун и пиги да си вдигат акциите на гърба на изстрадалият Народ. Кафа от комунисти.
  • 26 Факира

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "ГОСТ":

    ТОВА ХОДИ ИМ ГО ОБЕСНИ на социалисти и комунисти !! Тяхното бездействие не е само мързел а е ПРЕСТЪПНО НЕХАЙСТВО което е коствало стотици или хиляди човешки животи. Па после женският мегафон Манолова нека знае срешу какво се бори
  • 27 ГОСТ

    0 0 Отговор
    Един от основните проблеми е че има хора, които без да са стъпвали по пътища и стоят само, зад нета и комповете, се изказват. Всеки един инфраструкторен проект е важен за определена група хора от България. Няма начин проектите да стават без корупция и властни заможни хора. Колко от Българските фирми могат да си позволят да:
    - поръчат материали
    - да плащат на работниците
    - да чакат плащане след около 36 месеца, от започване на проекта.
    ами малко... такаче те винаги са приятели на някой...просто тази игра е такава.
    Самоче те наемат нас на работа и ни дават заплати. и ние си храним семействата. Боли ме.... кой е шефа и коя партия му помага, БАНКАТА НЕ МЕ ЧАКА , а аз си редя плочки по цял ден, слушам си радио и си чакам 30-то число на месеца за кинти.
    Има си строителен надзор и вместо само да стоят и да си вземат кинтите да си свършат работата като данъчните - да се пораздвижат малко... а не само да се пише
    - това падна, това пропадна, това протече, това е с дупки, тоВа пак е за ремонт.... къде пише КОЙ ГИ ИНСПЕКТИРА ПРЕДИ ПУСКАНЕ В ЕКСПОАТАЦИЯ. КОЙ ЧИНОВНИК ПРИБРА 1000ЛВ. ЗА ЕДИН ПОДПИС.
  • 28 999

    1 2 Отговор
    Преди около 10години бях минавал през Словения. И сега ми се наложи пак да мина. Ами хората с евро пари са построили магистрала все едно по билото на стара планина 4 лентова магистрала. Не съм чул Словенците, италианците или българските автовози и тирове да се оплакват от лукса на една магистрала. Само в бг. се говори за ядене на асфалт. Спеколации. Във всеки български град не можеш да минеш и 500 метра без да видиш табелка за проект с европейско финансиране. Тези табелки кой ги прави, немски рекламни агенции или бг. Проектите, да не ги изпълняват французи или италианци - Българи ги изпълняват. Нашта работа е малко:
    ХРАНИ КУЧЕ ДА ТЕ ЛАЕ
  • 29 брей,брей

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Дядо Поп":

    дядо попе ,пак си си забравил хапчетата......
  • 30 Тони

    1 2 Отговор
    Това овално същество говори за инфраструктурата като някакъв феодал, построил всичко сам и със собствени пари!
  • 31 гост

    1 1 Отговор
    Хайде по - бързичко с магистралката че Лилянчето точи зъбки , тол такси, такси от проститутки ала бала , хазна трябва да пълнят овцете булгаристански.
  • 32 onq s konq

    2 2 Отговор
    Ще обясня на тебе и такива като тебе:Говори като такъв,эащото е точно такъв!Пък дали ще е феодал,цар или мин. председател-эа мен няма абс никакво эначение ЭАЩОТО реэултатите са налице!А парите наистина са си НЕГОВИ ЛИЧНИ,эащото ЕДИНСТВЕНО ТОЙ УСПЯВА ДА ГИ ВЭЕМЕ ОТ ЕВРОПА И ДА ГИ ВКАРА В БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА,неэависимо дали энае чужди еэици и какво обраэование има.Но ако специално те драэни външността му,моля-намери някой който да не е "овален",а "продълговат" и веднага ще гласувам эа него.Преди това обаче трябва да се уверя че ще вкарва повече еврофондове от Бойко,че също ще се прегръща с Меркел и ще бъде така радушно приет от всички европ. лидери и желан в Белия дом,че ще эащитава европейските ценности.Дотогава обаче мълчиш,гледаш в эемята и подсмърчаш мн тихо!Понял?:)
  • 33 богатбеден

    2 1 Отговор
    Нали и предишните ако бяха взели заем от 16 милиарда нямаше да я завариш така бе бате Бойко...
  • 34 sstoianov

    0 0 Отговор
    Ами ще я завариш както си я оставил .Ако не беше избягал от отговорността пред тези дето те избраха можеше и да е по напреднала в строежа.Дано и сега не те разсърдят за заема ,щото после ще се върнеш на сегашните нива в изказа си.
  • 35 Дядо Поп

    1 1 Отговор
    Аз не взимам хапчета,ама гледам,че много хора редовно взимат правителствена помия.Всяка нормална държава първо си оправя жп транспорта,които поема и голяма част от товарните превози,като по този начин разтоварва от трафик на товарни коли пътната мрежа и удължава живота на пътищата.Когато има добри ж.п. линии не е проблем да се пуснат бързи влакове по цялото трасе.Вижте Германия, Франция, Италия да не мислите,че от куртоазия развиват ж.п. превозите.У нас бизнеса дето го няма щял да плаща подръжката на магистралите,смях.Бизнеса може и да плаща тук и там за някоя магистрална курва,но за пътища,друг път.Колкото плащат примерно за пътя Оряхово Плевен.Без пари за поддръжка всяка магистрала ще заприлича на третокласно шосе,а в парите за поддръжка ще се калкулират и печалби на фирми и подкупи за чиновници,та ще видим докъде ще я докарат с тия магистрали и полу-работеща икономика дето не може да върже държавния бюджет,камо ли да изплаща достойни пенсии на хората или да им осигури нормално здравеопазване.Всички тези неща са вързани и не мисля ,че магистралите ще ни оправят икономиката ,защото ще стимулират изтичането на пари навънка за нефт машини и др.

    Коментиран от #41

  • 36 Дядо Поп

    1 2 Отговор
    Искам да допълня, че много хора в тази държава са се напасли здраво с лозунгите на Ленин ,твърдящ примерно:електрификация плюс газификация равно на съветска власт.
    Сега Боко взима неговия лозунг,като го преименува :правене на магистрали равно на демокрация.Вместо да реформират съдебната система,раздута администрация пъкаща от калинки,здравеопазване и т.н.т.ние строим магистрали.Сега се опитват да заменят лозунгите на соца с лозунги на мутрокрацията
    ,ама нещо не им вярвам.
  • 37 mediator37

    1 0 Отговор
    Да оплюват строеж на магистрали и скоростни пътища могат само хора, които не са шофьори или крайно злонамерени. За тия, които не са шофьори има други форуми: бг-мама, планина-ипсилон и съответно велосипедни такива - там да си пишат глупостите.
    Досегашните еднолентови пътища са пътища - убийци. Казвам ви го, като човек от Русе, който през съзнателния си живот в трите възможони направления е карал по 120 км. (към Силисдтра, към Шумен и към В.Търново) в еднолентови пътища и съм се нагледал на паметни плочи и размазани коли и умрели хора в тях.
    Магистралите спасяват човешки животи и пестят пари- резервни части и нафта. Всяка лента за изпреварване пести стотици човешки животи. Колко струва животът на детето ви, на жена ви ? Нищо ли не струва?
    Може да не съм съгласен с други теми от политиката на това правителство, но за пътищата и магистралите - БРАВО!
  • 38 Ани

    0 0 Отговор
    Ако Лазаров ще строи магистралите ще имаме нещо като Тракия! Това ли искате и до кога?
  • 39 БАЙ ГАН4О

    0 2 Отговор
    Голямо крадене ще падне сега
    Абе ,този до бох4ата много ми прили4а на БАЙ ТОШО ДА НЕ СА РОДА
  • 40 999

    0 0 Отговор
    Някой използва трите 999 вместо мен №28 но мои то мнение по въпроса е различно. На фона на мизерията и бедност а в държавата според мен трябва да се инвестира в откриване на работни места и подобряване живота на хората, особено в провинцията където хората емигрират поради липса на препитание, цели региони обезлюдяват и нацията загива.Няма нищо лошо в хубавите магистрали, но не можеш да си купиш шапка а пък да нямаш гащи или кюнци има печка няма, на ща работа е такава. Спрете с тия Европейски пари това са наши пари България плаща вноска за членство и ако досега сме платили 3 милярда сме усвоили 2.5 Жертвите по пътищата 95% са човешки фактор а не самият път, тук имаше един с кон където се хвалеше,че вдигнал 245 километра, и точно такива ни избиват по пътищата.

    Коментиран от #45

  • 41 Домакин

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Дядо Поп":

    Истина казваш, няма спор! Релсовият транспорт е този на устойчивото развитие, затова в EU се въвеждат т.нар зелени коридори
    http://www.bgonair.bg/economy/2011-06-13/zelenite-pytni-koridori-svalqt-cenite-i-vredata-v-logistikata
    Лимит на асфалтовия транспорт до 300 км.

    НО

    Каква е пътната мрежа в цитираните от теб страни? Има ли там ПОНЕ по един магистрален път във всяка посока?! Че в пътно отношение сме като Германия преди Хитлерово време, Бойко ли ти е виновен?
    И на всички останали!
  • 42 987

    0 0 Отговор
    така е заштото забрави май, че грьцката фирма с която откраднахте парите я ,,строеше"до миналия месец.Вие забравихте но хората от югозапада го знаят
  • 43 123

    0 0 Отговор
    aide stiga s tia va6i magistrali.kato po4nat protesite za van6nia dalg i vdiganeto na toka pak 6te si idete v gorna bania
  • 44 123

    0 0 Отговор
    aide stiga s tia va6i magistrali.kato po4nat protesite za van6nia dalg i vdiganeto na toka pak 6te si idete v gorna bania
  • 45 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "999":

    Прочетох те случайно и се почувствах поласкан понеже ме даваш эа пример,макар и отрицателен:)Вярно е че съм карал САМО със 245км,но то е эащото "гладкото" мн бърэо свърши и почнаха кръпките.Не си прав обаче че "такива като мен ви убиват",эащото эа инфо имам "ЭЛАТЕН ТАЛОН",който можеби энаеш че се получава след 6 години управление на МПС беэ проиэшествие...ако това ти говори нещо,въпреки че едва ли си шофьор!Най-драэнещото обаче у теб и прилежащата ти порода хора е,че така и не раэбирате че европейските пари эа пътища и магистрали се дават от Европа строго целенасочено КОНКРЕТНО ЭА ТОВА ,стриктно се следи усвояването им и няма как с тях да ви се купят кюфтета и червено вино!А ако според теб строежа и рехабилитацията на пътната мрежа не е съэдаване на раб места,то си е чиста простотия.А колкото до баланса на БГ относно внесени и получени пари във и от Европа,грубо каэано е 5 към 1 в полэа на страната.Ще ти подскажа че само эа с.стопанство получаваме по 1 милиард годишно,а ти си направи сметката колко други програми эа эаетост и раэвитие на раэлични отрасли се финансират от същата тая Европа!Аре жив и эдарав...и по-малко нещастен:)

    Коментиран от #56

  • 46 Дядо Поп

    0 0 Отговор
    Шофирам повече от 35г. и мога да кажа,че няколко пъти съм се возил на влака стрела във Франция,който 400 км.ги минава за около 2 часа,като докато се возиш може да четеш,да ползваш интернет или тоалетна.Направата на подобен влак движещ се с 200 км/час примерно от София до Бургас би струвало около 6 милярда лв.
    Цецко от КТБ гепи 4,5 и все едно нищо не е станало,покриха го.
    Ако е за такъв проект ЕС с кеф ще ги даде.

    Коментиран от #48

  • 47 гост2

    2 0 Отговор
    Девин, Чепеларе, Пампорово, Сърница, Банско и мн. др. -това са дестинации невъзможни за посещение в рамките на един уикенд, от средно статистически БЪЛГАРИН от Русе Бургас Варна и околията. Ако ги няма Проход на републиката, Ришки прохор и автомагистрала Тракия и др. рехабилитирани пътища в Бг. Преди имаше 12 часа път от Варна до Девин. Ми как да отидеш на почивка риболов или на гости за един уикенд.
    Сега Варна - петолъчката е 90мин. петолъчката - Пловдив -120мин. Пловдив - Девин 90мин. общо 5 часа спокойно шофиране.
    България има доста министерства, не само това на г-жа Павлова. Вместо да уплювате нейното - попитайте другите какво правят
    Ако не са евро програмите децата ни все още щяха да учат в добре проветрени училища и детцки градини. ВСИЧКИ СА САНИРАНИ И С НОВА ДОГРАМА НАЛИ. И ги направиха Бг. фирми с чужди ппарички
    Има ли новоизградена площадка или зала за деца на която да няма табелка с европейското знаме.
    има ли парк градина или градски център **ОБНОВЕН** без такава евро табелка.
    Всяка втора фирма с персонал 5 - 20 души изпълнява евро програма и финансиране
    В момента има около 500 000 българи които си дофинансират семействата с евро програми за Пчели, червеи, Праскови, Бадеми, Пуловния и мн др + Къщи за гости и прочие. ТЕ СЕ ТРУДЯТ СПАЗВАТ ПРАВИЛАТА И СИ ПРИБИРАТ И ХАРЧАТ ПАРИЧКИТЕ КАТО ДРУГИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ. А НЕ МРЪНКАТ ПОКРАЙ ИЗБОРИ.
  • 48 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Дядо Поп":

    Няма нищо лошо ако ще да е бърз влак Белград - Ниш - София Пловдив - Бургас но просто трябва идея и натиск от страна на туристическите организации. Проучване проект и ако се удобри реализиране за около 3 години. Това би докарало доста туристи и в Рила и в Пирин и на морето. Но това няма нищо общо с другите вече започнати инфраструктурни проекти. Идеята за жп. не е лоша но и пътища трябват, че инак как ще построим линията - камъни бетон желязо, как да се прекарат...
  • 49 миседниш накура

    0 0 Отговор
    август я откриват,октомври започва ремонт защото през септември се е развалила от ползване-ще стане като "ам тракия"
  • 50 wulkan

    0 0 Отговор
    Ми като не му харесвате магистралите, не карайте по тях бе. Дрънканици с политическа окраска, но откакто са ДОпостроили Тракия не виждам да няма автомобили по нея. Много мрънка тоя българин бе, цар на мрънкането. Днес говорим едно, утре друго според както дойде. Много ми е интересно да ви видя вас в реалния живот: вие как работите и с какво допринасяте за развитието на държавата си. Тогава да преценя кой има право да критикува, и кой да ходи у лево и да мълчи, когато другите се опитват да ви направят нещо хубаво.

    Коментиран от #51

  • 51 миседниш накура

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "wulkan":

    след като е "допостроена" защо в тази "допостроена"част настилката е за ремонт??????????? нали пътищата се строят с качествени материали или само са дадени пари за такива?????????? а дали тази угар която беше занесена за материал от едни закрити мини е качествена?????????? или парите отидоха някъде??????????? за това ще се повреди преди гаранционния срок,ако има такъв защото в германия има

    Коментиран от #52

  • 52 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "миседниш накура":

    Колега, не им се връзвай на тия, като този под теб. Просто боко си ги омайва, както си иска и му се връзват.
  • 53 wulkan

    0 0 Отговор
    Нали това ти казвам: мрън, мрън, мрън. И нещо ме сбърка: не съм адвокат ни на правителството, ни на Бойко. А дали угарта е качествена аз не мога да ти кажа. Питай където трябва. Ако много ти друса по магистралата си смени колата или амортисьорите. Щото моята върви без проблеми. Не съм усетил чак толкова да тресе.

    Коментиран от #54

  • 54 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "wulkan":

    Виж сега, щом ти харесва, карай си колата със здраве по магистралите на бойко. Всеки си има собствено мнение. Просто той нищо не строи. Това са евро пари, които обилно се крадат. Вярно е, че пътищата са важни, но има далеч по-важни неща от тях В МОМЕНТА, които бойко удобно пренебрагва, защото така му е угодно. Нямам намерение да споря. Кой разбрал, разбрал.

    Коментиран от #55

  • 55 wulkan

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "скар фейс":

    нещо не можах да схвана защо все с мен се заяждате. и аз си имам мнение и го изразих. карай си колата където искаш. и аз моята където си ща. и на мен не ми се спори. просто изразих моето мнение както и ти твоето. така че кой от къде е и толкоз.
  • 56 999

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "onq s konq":

    Ако имаш златен талон то е за лъжец №1 Имам книжка 1983 г. пътувал съм в половин свят с кола Вегас,Сан Франциско, Лос Анджелис,Рино, Истанбул,Бурса Измир,Европа и Русия навсякъде където карат психопати с 240 ги наричат престъпници така, че ако случайно прочетеш написаното земи си златния талон и го мушни там където не те огрява слънце.Единствено което ми пречи да съм напълно щастлив е, че България се унищожава топи и след 20 г. няма да има Българи да използват магистралите. Баланса които цитираш 1 към 5 сигурно смяташ и заемите които трябва да плащаме. За разлика от теб не разчитам на подеяния от Европа и постигам всичко сам така че не ми говори точно ти за кюфтета и вино.

    Коментиран от #57

  • 57 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "999":

    Браво! Страхотен коментар. Добре му го каза.
  • 58 Гостът

    0 0 Отговор
    СКАРФЕЙСА е един от най-старите платени драскачи !!
    Винаги говори против Бойко, като се опитва да го прави умело и спокойно сякаш народно мнение казва !!! Просто няма коментар в който да не говори против Бойко

    Коментиран от #61

  • 59 батето

    0 0 Отговор
    На гол шкембак, чифте пищови! Няма пари за пенсии, образование, здравеопазване, НЯМА икономика, няма работа, заплатите са африкански, цените европейски, 4 милиона имигрираха, все едно, че е имало война и т.н., не ми се говори, а за "управляващите" на най важното в момента, както и преди е само едно нещо - още повече пътища!
    Да не говорим, че Гойко даже няма намерение да търси(за пореден път) отговорност от тези, които за пореден път обвинява за фалита на държавата!?
    Защо така се получава според вас? Защото са комбина и всички са заедно, обединени в кражбата, това е истината, а тези "магистрали" са евтин популизъм и източване на пари, към фирми на ГРАБ.
  • 60 батето

    0 0 Отговор
    Същата история, като санирането!!!! Теглят заем за да раздадат безвъзмездно пари и то само на една част от народа. Заем, който после ще връщаме всички НИЕ!
    Познайте кои фирми ще извършват ремонтите и какво ще бъде качеството!
    Все едно някой м...л да вземе 100 бона да си оправи керпичената барака при условие, че няма 1 лев доход??????
    И после същият м...л да иска от Вас да му връщате парите за къщата, които той си е теглил и похарчил????!!!!
    Има ли такова малоумие по света? Не ! Само в Бълхария е възможно това, че и някои хора се радват.
  • 61 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Гостът":

    Точно, ама даже и ти се вярваш.... умник :)))
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове