Пътният възел „Белокопитово“ на автомагистрала „Хемус“ е проектиран с идеята в него в бъдеще да се включва трафикът от две магистрали, посочи пред Нова телевизия председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров. При проектирането му инженерите са разглеждали проекта в перспектива, тъй като в следващите години след цялостното завършване на АМ „Хемус“ от Ябланица до Белокопитово и изграждането на автомагистралата Русе – Варна в пътния възел ще се пресича движението от двете направления. В момента чрез него се осъществява връзката с път I-2 Русе - Варна и път I-4 Коритна - Белокопитово.
При проектирането на съоръжението са спазени всички технически норми, подчерта инж. Лазаров и обясни, че техническото решение тип „диамант“, какъвто е пътен възел “Белокопитово”, е напълно функционалнен пътен възел, който има всички връзки от всички посоки за всички посоки, и е по-добър вариант от пътния възел „детелина“, защото по този начин не се намалява скоростта на движение от Русе за Варна и от София за Варна. Друго предимство на възела е, че завоят наляво за включване в движението е сведен до 180 градуса, докато при “детелините” има 270-градусов завой.
Пътният възел взриви социалните мрежи, като предизвика коментари за четири точки, в които участъкът е опасен за движение, съоръжението е безбожно скъпо.
Очаквайте още по темата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пинко
11:45 05.08.2015
2 незнайко
13:15 05.08.2015
3 по темата
14:06 05.08.2015
4 onq s konq
14:21 05.08.2015
5 стига простотия
08:38 06.08.2015