Три месечни такси трябва да плати наведнъж клиент на мобилен оператор, решил да прекрати предсрочно договор. Това съобщи във Варна председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков, цитиран от "Сега".
Божков уточни, че след дълги разговори и с намесата на Комисията на защита на потребителите, два от операторите са били убедени, че неустойката на договора трябва да е за три месеца, независимо от оставащия до края срок.
Трети оператор също е заявил в разговор с Божков, че до два месеца ще въведе правилото. Което пък означава, че конкуренцията между тях занапред ще разчита на по-атрактивни оферти, с по-разнообразни и качествени услуги.
След влизането на новите правила за роуминг потреблението в чужбина се е повишило от 8 до 18 пъти, а в комисията са постъпили около 140 жалби, отбеляза още шефът на регулатора.
За да се повиши качеството на услугата на територията на Варна пък, ще бъдат изградени още 8 допълнителни станции, както и още четири в общините около областния център.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио Ангелов
10:43 02.09.2017
2 сателита
11:01 02.09.2017
3 мнение
Коментиран от #10
11:25 02.09.2017
4 Гост
11:38 02.09.2017
5 656
11:39 02.09.2017
6 хари
13:10 02.09.2017
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Гост
13:51 02.09.2017
9 Иван
14:04 02.09.2017
10 Патриот
До коментар #3 от "мнение":
Теленор е. А на мтел услугите във Варна са под всякаква критика. Това лято бяхме там. Всички с карти на метл имах проблеми какво до сега в други градове не е имало.14:45 02.09.2017
11 мтел
15:24 02.09.2017
12 LEGIONARIVS
15:25 02.09.2017
13 Мтел
17:05 02.09.2017
14 сойкаПРИСМЕХУЛКА
17:40 02.09.2017
15 Random
18:26 02.09.2017
16 Пазарен Либерализатор
Ментел не ги коментирам изобщо, преди Коледа преместих всички карти към Виваком, дадоха ми 12GB 4G + неограничени разговори към всякакви мрежи за 17,99. Доволен съм, обхват имам където ми е нужно.
21:27 02.09.2017
17 Божидар
21:50 02.09.2017