Гаражните автоработилници да бъдат затворени и шофьорите да могат да ремонтират колите си само в сервизи с лиценз. Тази новост най-вероятно ще залегне в един от трите чисто нови закона за водачите след разкомплектоването на Закона за движение по пътищата.
Служители на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, както и такива от МВР и строителното министерство всеки четвъртък се събират в работна група и обсъждат какви промени трябва да се предприемат в нормативните актове, които са за подготовката, квалификацията и категорията на водачите, за пътните знаци и маркировката и за техническата част на превозните средства.
С поправката водачите ще могат да оставят автомобилите си само в лицензирани сервизи, пише "Телеграф". "В момента такива у нас няма и на практика всеки желаещ да ремонтира коли, може да го направи свободно", категорични бяха от вътрешното ведомство. Ако работилницата не се сдобие с разрешително, тя ще трябва да затвори завинаги.
"Всяко возило пък ще си има сервизна книжка. В нея ще се посочва какви поправки ще се извършвали по колата и ще е задължително да се вписват", обясниха членове на работната група от транспортното министерство. Ако нещо липсва, ще се налагат глоби. Тепърва ще се уточнява размерът им. Ако водач сам смени масло или гума например, няма да има санкции, но пак ще е длъжен да посочи това в книжката на автомобила си.
Очакват се промени и при техническите прегледи на возилата. Ако в момента при смяна на табелите на колата изправността ѝ се тества в пункта за регистрация на Пътна полиция, до няколко месеца прегледът най-вероятно ще се прави в Министерството на транспорта. "Така ще бъде улеснена работата на МВР, но и водачите ще бъдат натоварени да обикалят ведомствата двойно повече", изразиха мнение от работната група.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Добри Змея
Те ще ми кажат дали да си ремонтирам колата сам или в сервиз?!
Коментиран от #9, #53, #116
17:50 19.02.2018
2 Чакащ на спирката
Коментиран от #4
17:51 19.02.2018
3 Марио
Коментиран от #17, #28, #62, #112, #132, #143
17:55 19.02.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Тия не знаят защо са живи
Коментиран от #34
17:56 19.02.2018
6 Няма оправия
18:01 19.02.2018
7 Сандо
18:02 19.02.2018
8 Крайно време е да има контрол Неможе да
Коментиран от #35, #48, #86
18:03 19.02.2018
9 Механикът
До коментар #1 от "Добри Змея":
От всяко дърво свирка не ставаааа.Коментиран от #19
18:03 19.02.2018
10 няма налапване
18:03 19.02.2018
11 ТИМ Варна работната група.
Предполагам е собственост на някое рапърче от Аксаково, дето е родом от Игнатиево...
18:05 19.02.2018
12 Сдс
Коментиран от #14, #18, #36
18:07 19.02.2018
13 Рамбо Силек
18:14 19.02.2018
14 Темиме дарий
До коментар #12 от "Сдс":
И след лиценза цените ще скочат още щото требва да са пълнат и гушите на тея де дават лиценза..така че трай че ше стане невъзможно да ходиш на селивз хептен18:15 19.02.2018
15 Темиме дарий
Коментиран от #122
18:17 19.02.2018
16 ГОСТ
18:17 19.02.2018
17 гост
До коментар #3 от "Марио":
Да бе теб те забравихме а си най голямата звезда - тази с новите мерцедесиКоментиран от #32
18:18 19.02.2018
18 Лицензиран
До коментар #12 от "Сдс":
Като гилицензират цените 50% надолу или нагоре?
18:18 19.02.2018
19 Добри Змея
До коментар #9 от "Механикът":
Аз не съм казал всеки да го прави а който го може.Коментиран от #43
18:22 19.02.2018
20 1234
Коментиран от #72
18:22 19.02.2018
21 Антон
Вие виделили сте касаво бележка от гаражен сервиз, нещо трудови договори, осигуровки ек такива простички неща.
Защо аз да плащам данък касаещ моя бизнес,а кварталния пиандурник нямал работа и станал “майстор” да работи в сивия сектор.
Коментиран от #31, #37
18:23 19.02.2018
22 Я изкарай Гано
Живейте си в тая държава г-да управляващи, ние не можем... "геноцид" е думата.
18:23 19.02.2018
23 Реститутка
18:23 19.02.2018
24 Реститутка
18:23 19.02.2018
25 Крадецът на мечти
Коментиран от #141
18:26 19.02.2018
26 123
18:26 19.02.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 запознат
До коментар #3 от "Марио":
Прави си само контрол за сервизите за да може да се търси гаранция и качество за направеното а тея по горе дето реват за цените щом не можеш да си позволиш да ремонтираш дадена кола значи определено не е за тебе щом не можеш да си позволиш гуми 18 ки от магазина значи просто си цървул дето се е качил на кола за да се надуваКоментиран от #81
18:28 19.02.2018
29 ТИКВОЧА
18:29 19.02.2018
30 Патриот
А и това само прокт за сега.
18:29 19.02.2018
31 Керкенез Синигеров
До коментар #21 от "Антон":
За това си прав ..........на нито един сервиз не се дава касов бон........майстора гледа кинтите.18:30 19.02.2018
32 Марио
До коментар #17 от "гост":
Няма значение каква кола караш.Важното е да я поддържаш като хората и колата ти да не е над 15 годишен варел.А иначе мерцедеса си е мерцедес,беемвето си е беемве и така.Коментиран от #139
18:32 19.02.2018
33 Ивак
18:32 19.02.2018
34 Марио
До коментар #5 от "Тия не знаят защо са живи":
Ти си за вторични приятелю.Не си за сервиз с тоя голф.18:34 19.02.2018
35 Марио
До коментар #8 от "Крайно време е да има контрол Неможе да":
Точно така еСупер прав си
18:34 19.02.2018
36 Гост
До коментар #12 от "Сдс":
И ще влезем в тъмно сивата икономика ако трябва ,докато разни приятелчета на хора от властта ще идват и ще ми издават некви псевдосертификати и ще ме лицензират д измислените си формички.Кои сте вие бе че да ме лицензирате ,знаейки само откъде да се качите в автомобила бе невежи тъпи,ай сиктир.Вкарвсм си колата в гаражчето с канала и повдигаща ,затварям си вратите и си я ремонтирам.,а вий ненаяли се в администрацията ме намерете и докажете че ремонтирам,ако ви пусна в гаража.Аре чао и нали си знаете - тъмно сивата икономика идва,така че му мислете докато решавате да оставите и малко останалите хора които с честен труд и мърляви ръце си изкарват прехраната.Мислете му18:35 19.02.2018
37 Марио
До коментар #21 от "Антон":
В бг само реват нали знаеш.А аз като не платя данъка и откривам да ходи ще ме разследват нали??Ама нали от тоя в гаража не могат нищо да вземат.И така.18:36 19.02.2018
38 Bingo
18:36 19.02.2018
39 гост
18:37 19.02.2018
40 Лост
18:38 19.02.2018
41 Един капитан
18:39 19.02.2018
42 запознат
Коментиран от #50
18:47 19.02.2018
43 СссереМ
До коментар #19 от "Добри Змея":
Кой дава гаранция че лицето Х го може,и че в следствие на ремонта няма да катастрофира и евентуално причини увреждане или смърт на някой от участниците?Иначе всички можем!!!18:52 19.02.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Един мармот
18:57 19.02.2018
46 Гост с име
19:05 19.02.2018
47 zliat
Хайде сега пак искайте да сме в Европейския съюз.
19:07 19.02.2018
48 Ти да видиш
До коментар #8 от "Крайно време е да има контрол Неможе да":
По-голяма глупост не можа ли да измислиш? 90% от катастрофите у нас са в следствие на безумното каране на хора, които не са прочели нито веднъж ЗДвП.С тези поправки просто ще вдигнат корупцията при издаването на разрешителните. В град като София например, доста народ си изкарва прехраната под формата на гаражни сервизи. И някои са наистина добри специалисти. В големите оторизирани сервизи какви главоци се срещат, не е истина. Но ако тези, които ремонтират в гаражите, останат без работа, колцина ще успеят да се уредят в оторизиран сервиз? И към момента съществува изискването да си квалифициран механик, а за да ти е законна дейността, можеш да се регистрираш като патентен занаят. Тези просто се чудят как да събират данъци, защото много от сервизите си укриват доходите. Това е основната идея.
19:15 19.02.2018
49 Христо
Няма лошо да се иска всички да си плащат данъците, но кой ще определя кой е кадърен и кой не? В голям сервиз с три подемника и два канала си подържах колите до преди известно време. Всеки път пътувах по 70км впосока до сервиза. Никога не ми е била пущана касова бележка, всичко ми е било писано на хвърчащ лист. От около година и нещо спрях да ходя във въпросния сервиз, защото колите ми не изкарваха дълго след ремонта(за ходовата ходих само). От тогава подържам колите си при квъртален майстор в родния ми град. Човека също не ми издава касова, съгласен е аз да си купя частите, а на него само за труд да му платя... От както съм при кварталния майстор ми излиза по-евтино и колите ми не се трошат толкова. Та в случая кой трябва да има лиценз?
19:24 19.02.2018
50 селянин
До коментар #42 от "запознат":
Къв кредит бе..6м.в Германия и си взех,,Авенсис,,2008.d4d,126кс,10годишен,,курник,,гнилоч,,печка,,и.т.н.и за смяна на биалетка да ходя на сервиз..не съм на хпчета..а още двигателя е с верига,а салонът е кожен..а бе,,таратайник,19:37 19.02.2018
51 Качество
19:44 19.02.2018
52 Коментар
Тази новост най-вероятно ще залегне в един от трите чисто нови закона за водачите след разкомплектоването на Закона за движение по пътищата.(ЕВЕВТУАЛНО-НАЙ ВЕРОЯТНО)
Пак ли да Критикувам🤔
Айде да кажем,че ЕВЕНТУАЛНО КОГАТО СЕ ГЛАСУВА НАЙ ВЕРОЯТНО МОЖЕ ДА СТАНЕ.А МОЖЕ И ДА НЕ СТАНЕ 🤗
19:44 19.02.2018
53 660
До коментар #1 от "Добри Змея":
Ти ЩЕ можеш да си я ремонтираш ама Даци калпавите ръчичики няма да може да пипа чуждите коли и да се прави на Дон Даци, тоест ще се свърши с кварталните Дацета19:46 19.02.2018
54 onq s konq
Коментиран от #64, #67
19:51 19.02.2018
55 Кат си знам тенекията
19:55 19.02.2018
56 Джендържи Йоско
До коментар #4 от "BMW X5":
По теб се водим, колко бедни чалгарски кофи ще отпаднат от гъзария, щото всичко се гълта от бракмата, която паркирате на тревни площи! НЕ сте народ - не сте народ , а ЧАЛГАРИ!!!Коментиран от #134
20:02 19.02.2018
57 Гоуст
Коментиран от #75
20:05 19.02.2018
58 Голф - а
Коментиран от #74
20:13 19.02.2018
59 niki
20:26 19.02.2018
60 село
До коментар #4 от "BMW X5":
нов внос премиум на 20 години с агу....кажи, че не съм прав...20:31 19.02.2018
61 Айде-айде
Правят по 1000лв на ден у гаранжния сервиз. Бачкат с на иефтините турски части. Документ не дават, а за рекламация или отговорност да им дириш за нещо не направено както трябва, става ама само с много бой!
Коментиран от #63, #65
20:36 19.02.2018
62 МСМ
До коментар #3 от "Марио":
В гаражите има много по-грамотни и добри монтьори от сервизите.В тия сервизи бачкат само смотаняци.Който е добър си работи за себе си,който не е -ходи да работи за друг.20:37 19.02.2018
63 Гоуст
До коментар #61 от "Айде-айде":
Хаххаа. Големите сервизи само с "оригинални" части работят... от Китай на х4 цена.Туко виж и някоя друга част ти сменят
Коментиран от #71
20:39 19.02.2018
64 Христо
До коментар #54 от "onq s konq":
Ти па и ти вземи млъкни! Карах ауди, продадох го и си купих бмв... От опит вече мога да кажа, че аудито е много повече кола от бмв-то! И от към ходова част бмв-то е по-кекаво и от излишно усложнената електроника... Абе от всякъде. Бмв могат да го хвалят само пълни заблуденяци! Не малко приятели имам които са се качили на бмв от на татьо им жигулките и нищо друго не са пробвали, та бмв го хвалят ейтакива бай ганьовци.20:41 19.02.2018
65 МСМ
До коментар #61 от "Айде-айде":
Наистина изкарват доста,но никой не ходи в гаражите насила.Друг е въпроса, че сервизите дерат повече и от гаражите.А и частите са си едни и същи.20:42 19.02.2018
66 Язе
20:43 19.02.2018
67 МСМ
До коментар #54 от "onq s konq":
Ииии как само си си кръстил коня-беенве.Супер оригинално.20:46 19.02.2018
68 Радо
Коментиран от #144, #150
20:50 19.02.2018
69 БГ ГОСТ
20:51 19.02.2018
70 Ицо
20:54 19.02.2018
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 анализ
21:02 19.02.2018
74 Тост
До коментар #58 от "Голф - а":
Дааа, ясно. Големите сервизи кой може да си ги позволи? Управниците, естествено. И понеже са за пране на пари са назначили какви да е некадърници /но пак свои хора/. Избягваме ги защото са скъпи и тъпи..... Е за това търсят начин да прецакат и ликвидират всячески малките но ефикасни сервизчета защото при големите, "лицензираните" нещата западат и парички все по-рядко и малко падат. И като съсипят малките, гаражни сервизи щем не щем ще ходим в "лицензираните" /90% ще са на тиквун, дебелян и т.н./ и ще им пълним принудително алчните джобове. После ще дойде ред и на пунктовете за ГТП и на автомивките и на каквото се сетите, всичко ще задушат за да няма конкуренция и де що пара се дава да отива със сигурност в депутатски джобове. Тогава и цените ще са космически защото няма да имаме избор а за да е изправна колата ще даваш, това са тарифите и не подлежат на пазарлък! Както е тръгнало ще докарат нещата така, че обикновения, скромен човек да не може да има кола за да не се пречка из краката пардон, из пътищата им......... То и за това се явяват тук и на други места такива богаташчета /или платени тролчета/, които плюят по старите "бракми" и подкокуросват да се премахнат над 10 годишни автомобили за да намелее автопарка, тъй като обикновения човек няма да може да си купи по-нова кола а няма да има право да кара старата си. А тия дета се отнасят с погнуса към старите "гнилочи" какво правят тук след като такива теми не ги притесняват?!? Да си карат богатшките возиКоментиран от #82
21:06 19.02.2018
75 вътрешното ведомство
До коментар #57 от "Гоуст":
Булавто или Мото Пфое те докараха до гаражните сервизи?Не се шегувам - знам, че там са като в Парламента (само роднини)!
Коментиран от #77
21:08 19.02.2018
76 милио
21:08 19.02.2018
77 Гоуст
До коментар #75 от "вътрешното ведомство":
Хахаха... точно!21:19 19.02.2018
78 Гоуст
До коментар #71 от "Айде-айде":
Че върти... ти от кое кюстендилско село си?21:21 19.02.2018
79 реалист
така ли ще дигнем нивото на живот?
21:27 19.02.2018
80 ЖОК
21:28 19.02.2018
81 Ставри
До коментар #28 от "запознат":
Ти, като си толкова запознат,познаваш ли малкия ми Ставри.Ако не,ви запозная.21:48 19.02.2018
82 Айде-айде
До коментар #74 от "Тост":
Туй ли ти спуснаха от партийната централа?Коментиран от #147
21:48 19.02.2018
83 Радо
21:57 19.02.2018
84 БАЦЕ
22:00 19.02.2018
85 hmhmhm
22:00 19.02.2018
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Боли ма...
22:08 19.02.2018
88 Razbiracha
22:15 19.02.2018
89 Някой
22:25 19.02.2018
90 Гост
Или китайският шарнир ще зароби колата.
22:26 19.02.2018
91 КАТ
22:28 19.02.2018
92 Майстора
Големият въпрос е обаче, КОЙ ще ги изпитва? Ама нали е за такси и глоби - сигурно ще го измислите!
22:34 19.02.2018
93 LEGIONARIVS
22:42 19.02.2018
94 контрол а не книжки
22:45 19.02.2018
95 Средна възраст
23:17 19.02.2018
96 ТОМА НЕВЕРНИ
23:17 19.02.2018
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Средна възраст
23:36 19.02.2018
99 БАШ МАЙСТОРА
23:36 19.02.2018
100 Made in Bulgaria
Жално то е че ако сложим на кантар Социализъм срещу Капитализма само Тиа кафето са родени преди 1980г,могат да дадат правилниа отговор.
23:48 19.02.2018
101 Made in Bulgaria
Жално то е че ако сложим на кантар Социализъм срещу Капитализма само Тиа кафето са родени преди 1980г,могат да дадат правилниа отговор.
00:04 20.02.2018
102 Pe60
00:20 20.02.2018
103 Класика
00:45 20.02.2018
104 Гост
00:53 20.02.2018
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Коли и ремонти
05:23 20.02.2018
107 селянин
За лицензираните сервизи само ще кажа че са пълни идиоти. Аз от години карам само нови коли. На първата ми такава още след третото ТО им скъсах гаранцията защото са толкова тъпи че не могът да определят натягането на един пистов ремък колко трябва да е. И така, на въпросната кола си водя най дребни бележки какво е правено и го правя лично! Бих казал че дори се е чупила поне 3 пъти по малко отколкото на мои познати каращи същия модел и ходещи по лиценцирани сервизи! На другата ми кола която е още уж в гаранция след ТО детайлно гледам какво са пипали некадърните им ръчички, и само се чудя кога точно да напсувам гаранцията... Отделно така наречените официлани сервизи масово лъжат с това какви масла наливат, плащаш масло все едно естрено за състезателна кола, а сипват помия от класа на Приста. И това съвсем отговорно го твърдя с многократни сравнение от това как работи колата след като аз и налея истинско масло каквото е трябвало да бъде!
05:44 20.02.2018
108 Кинти, кинти
Коментиран от #138
05:50 20.02.2018
109 Bat Sande
Иначе до някъде има резон в подобно нещо, само че в БГ всичко е опорочено още в зародиш. Нещата се правят не за да се отсеят лошите от добрите, а за да се събират още едни пари. Наистина по малките сервизи има специалисти които другаде няма да ги намериш, но има и много "механици" от механата, които не са чували за динамометричен ключ, стъпка на резба, допуски и т.н. Същото се отнася и за тези в представителствата.
Работата е като при медиците - има лекари които лекуват, има и доктори продавачи на хапчета. Въпрос на морал и призвание.
05:56 20.02.2018
110 Bat Sande
Как да им повярвам като аз с моите 2 кьопави леви ръчички успях да го разглобя и да сменя въпросния фиксатор със друг които си произведох сам?!? Колата с моя работи вече повече време отколкото с оригиналния.
Друг случай: Изгаря някакво съпротивление в компа на един "съвременен" автомобил струващо жълти стотинки и колата спира. "Официалните" ми искат 2К само за компа и още не знам си колко да го "запознаят" с колата. Този път друг не аз, подразбиращ малко от електроника замери каквото трябва смени изгорялата част само за далеч по-прилична сума.
ТА...нещата така ги въртят и сучат, че да ни превърнат в роби! Това е съвременната форма на рабството. Вече не може да има занаятчии. Ако ти се скъса копчето трябва да си купиш нов балтон. Не можеш да плащаш КЕШ - банката трябва да лапа за "добър ден" и "довиждане" и т.н. ..и ние трябва да си работиме като роби за да можем да си покриваме ненужно раздутите разходи. Или свиквайте...или...
07:12 20.02.2018
111 Гост
07:28 20.02.2018
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Помислете
07:34 20.02.2018
114 Гост
07:39 20.02.2018
115 Знаеш ганьо
07:52 20.02.2018
116 некойси
До коментар #1 от "Добри Змея":
Точно си представям как си оставям колата в сервиз при някакви лицензирани некъдърници да я тотализират.07:55 20.02.2018
117 мамо аз съм пилот
08:05 20.02.2018
118 Бг простотия
08:09 20.02.2018
119 Айде-айде
08:24 20.02.2018
120 Варна
- Безработни и то много! Има хиляди сервизчета, които в крайна сметка хранят някакво семейство.
Те пък пряко влияят върху фирмите за авточасти!
Ще има безработни, увеличение на социалните разходи и много хора, които няма да имат възможност да се издържат. По- малко данъци и повече емигранти- евентуално.
За какво говорим въобще?
- Нима не е по-лесно ако режимът е лицензионен да бъде даден срок за регистрация?
- Имаме НАП, ДАНС, Икономическа Полиция и един куп още служби които са длъжни да контролират икономическата дейност на населението.
- За какво става въпрос?
Коментиран от #121
08:24 20.02.2018
121 Айде-айде
До коментар #120 от "Варна":
И на малките деца им стана ясно, че това е фалшива новина, само ти ли не разбра.Коментиран от #125
08:28 20.02.2018
122 Дионтей
До коментар #15 от "Темиме дарий":
Целта е като я забуташ да те глобят.08:33 20.02.2018
123 Дедо
"Наш човек"технически полуграмотен с финансов ресурс решава да влезе в бизнеса.Строи сервиз.Става представител на марка автомобили.Купуваш си автомобил от въпросният автопроизводител.Получаваш стряскащи цени на рутинно обслужване и консумативи.Появява се проблем ,който няколко пъти се решава "успешно.Изведнъж се оказва че всички "майстори" гледат автомобила като голям камък.Викат на помощ "капацитет"от съседен град.След вещ оглед колата на платформа заминава в другия сервиз.Четири дни по късно автомобила пристига "ремонтиран".След два дни отново същото!Накрая ми писва и отивам при "гаражния майстор",който има стаж колкото всички монтьори в лицензирания сервиз взети заедно!След описание на проблема и кратка диагностика два часа по късно си получавам колата!След време изтича гаранцията и ставам клиент на "гаражиста".Изведнъж се оказва че получавам цени на части и консумативи 3-4 пъти по-ниски от "фирмения сервиз".На всичко отгоре доставчикът на авточасти който се оказа че снабдява и двата обекта споделя,че в лицензирания сервиз се работи с възможно най-евтините части!
08:58 20.02.2018
124 Дедо
09:07 20.02.2018
125 Варна
До коментар #121 от "Айде-айде":
Единственото фалшиво нещо в държавата е привидното спокойствие на управлението.09:08 20.02.2018
126 гост
09:15 20.02.2018
127 БОКО
09:19 20.02.2018
128 Средна възраст
10:12 20.02.2018
129 Ввв
10:45 20.02.2018
130 Бай Курти
10:49 20.02.2018
131 Siegfried
осигуровки и т.н.Сивият сектор все повече се свива .Браво на ГЕРБ и на Б.Б.!!!
11:04 20.02.2018
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 БАЙ ГАН4О
12:04 20.02.2018
134 Изнервен
До коментар #56 от "Джендържи Йоско":
Колко коли съм оправял дошли от лицензиран сервиз по добър ремонт ли правят там или по скъпо взимат заради лиценза13:07 20.02.2018
135 Plameni
13:25 20.02.2018
136 сори майна
14:09 20.02.2018
137 Kuriku
16:34 20.02.2018
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Кадир
Коментиран от #142
20:28 20.02.2018
141 бръмм
До коментар #25 от "Крадецът на мечти":
вярно си я,в сервиза на пежо на царикрадско е тотална катастрофа,май най умния е шефа им щом успява да окраде и малкото клиенти.ни на компютър ме гледаха ни нищо,смениха масло и филтри и всичко е ок,не знаели какво да пишат,а неможело аз сам да напиша в книжката какво е сменяно,не знаели били езика...катастрофа...а уж имат лиценз...
20:38 20.02.2018
142 бръмм
До коментар #140 от "Кадир":
дава се гаранция ама в чужбина,в бълхария само се прибира.. в брой...20:39 20.02.2018
143 Карам Хюндай
До коментар #3 от "Марио":
Да бе,яз цел живот си мечтаем за голф 1...нещем тесла,нещем брадва...Абе що да не карам и на Т.Живков Мерцедеса,ако мога да го поддържам в изправност!?
Тия закони ги мислят едни маймуни,къде не знаят колко уши имат по главата си!
21:25 20.02.2018
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Slavic Vibes
09:41 22.02.2018
147 Гост
До коментар #82 от "Айде-айде":
Какво общо има тук партия и централа?!?!? Нещо си неадекватен бил когато си го писал. Всички партии и "централи" са един дол дренки и си взимат решенията /безумни предимно/ без да се съобразяват с нас. Какво партийно и политическо съм писал?!?!?! Аааа, сетих се, защитаваш ония от парламента т.е. гадовете изедници, техен човек провокатор си значи. А и гледам са ти сложили плюсове..... То навсякъде е пълно с продажници, подляри и навеждачи та и тук не се е разминало.10:30 22.02.2018
148 Крюгер
Колко от вас казват немски като ги питат в кварталният сервиз кви части да слагаме немски или китайски???
Всеки иска качество ама на безценица.
Знаете ли колко струва нов колянов вал на Опел Корса 1000кубикя 3 цилиндъра? Не знаете ама аз знам 3390лв. Колко от подалите тук ще си позволят такъв ремонт (АМА ЧЕСТНО ПИТАМ).
Ко ревете само с фейса не става. Като ни натиснат много от нас ще затворят и джанти за чужбина то и така май не става.
17:25 22.02.2018
149 гого
11:49 03.03.2018
150 Гост
До коментар #68 от "Радо":
Ами много лесно.Някой недоволен клиент ще го изпее.После проверка на доходите 5 години назад и ще му разкажат играта.А за недекларирана печелба над 3000 лв може и в южна килия при бай Ставри.01:22 08.05.2018
151 Гинка Йорданова
18:58 26.06.2018
152 Асен Иванов
08:09 20.06.2020