Last news in Fakti

14 Април, 2018 12:22 9 904 40

Експерт: Колата е стреснала шофьора на "Тракия", сбъркал е

  • тракия-
  • вакарел-
  • катастрофа

Според Христо Радков тя няма как да изблъска автобуса от пътя

Леката кола е стреснала водача на пътническия автобус, който днес катастрофира на магистрала "Тракия", а в резултат на това загинаха 6 души. Това е мнението на Христо Радков, който е председател на Българското обединение на шофьорите. Според него колата няма как да изблъска автобуса от пътя.

"Колата по някакъв начин го е стреснала и той е извършил неправилна маневра. От тези данни, които съм видял, не съм бил на място, според мен вината е повече в шофьора на автобуса", категоричен беше Радков в ефира на "Денят ON AIR".

Той обясни, че все още не може да си отговори на въпроса какво точно е станало и защо колата е ударила автобуса. По думите му обаче се вижда от кадрите, че на мястото на катастрофата няма мантинела, а това е задължително за магистралите и пътищата, по които разрешената скорост е над 120 км/ч.

"Ако там имаше мантинела, най-вероятно този автобус щеше да се плъзне по мантинелата. Можеше да се завърти, но нямаше да има такава трагедия", категоричен беше Христо Радков пред Bulgaria ON AIR.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон

    22 18 Отговор
    Загиналите и пострадалите най-вероятно няма да получат и 1 ст. от застрахователите - били са без колани. Няма как да нехаеш за собственото си здраве и да искаш друг да ти плаща. Някой може да тръгне да съди апи заради липсата на мантинела, ама в държавата на боко кой знае какъв ефект няма да има.
    Боко ще продължи да реже лентички и говори за магистрали,тунели, пътниците няма да си слагат коланите и за в бъдеще, мърлящината ще продължи повсеместно до следващата драма.
  • 2 юрист

    8 9 Отговор
    Де го “великият инджинер“ от тази статия- https://fakti.bg/bulgaria/296628-shofyorkata-blasnala-avtobusa-na-am-trakia-s-otneta-knijka с коментари № 27 и № 35? Що не се изока по въпроса? Ето и моята хипотеза по казуса- При предприето изпреварване от дясната страна на автобуса, водачката на Меган-а е осъществила страничен удар около средата на автобуса, а не се е подпъхнала под него, не го е повдигнала и не това е причината за обръщането на автобуса на дясната му страна. При удара в автобуса, е възможно автобусът да е променил посоката и траекторията си, като една част от него - задната част, е променила посоката си, като вместо направо, се е извъртяла на дясно, а предната част се е извъртяла наляво. Шофьорът инстиктивно е завъртял волана надясно, за да върне предната част на автобуса в нормалният курс и тогава е станало обръщането на автобуса надясно. Няма повдигане на автобуса от реното и няма подпъхване на реното под автобуса. Също така- от лявата страна на автобуса няма никакви физически следи/ щети, доказващи, че е осъществен много сериозен страничен удар- няма вдлъбване на ламарина, няма олющване на боя, няма нищо! Това доказва, че силата на удара на реното не е била с този интензитет и с тази сила, която твърдят свидетелите и шофьорите- участници в птп-то....
  • 3 Р. Иванов

    31 8 Отговор
    Водачът на автобуса - професионален шофьор - не е причинил катастрофата, но е предизвикал последиците. Рязкото завъртане на волана наляво, заедно с натискане на спирачката (това са негови признания пред медиите) дестабилизира 15-тонния автобус, който се залюлява, излиза от пътя и се преобръща в канавката. Неадекватно е и поведението му след катастрофата. Спрели водачи от други коли чупят предното стъкло за евакуация, чак тогава той се връща (значи е сред първите избягали), за да загаси двигателя.

    Коментиран от #4

  • 4 юрист

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "Р. Иванов":

    “...Публикувано във факти.бг: Рязкото завъртане на волана наляво, заедно с натискане на спирачката (това са негови признания пред медиите)...“ Хм- това не ми беше известно... Бихте ли публикувал линка на статията, в която е описано горецитираното? По принцип не се занимавам с изграждане на хипотези по птп-та, но в случая много ме подразниха лъжите на водача на автобуса, че реното се е подпъхнало под автобуса, повдигнало е автобуса и така автобусът се е оказал обърнат на дясната си страна в канавката.... Иначе- да, налице е съпричиняване, като и двамата шофьори имат вина за точно определени събития- етапи от птп-то....

    Коментиран от #5

  • 5 Азазел

    8 3 Отговор

    До коментар #4 от "юрист":

    Предполагам, че "дръпнах на ляво" значи "завих"
    https://fakti.bg/bulgaria/296612-progovori-shofyorat-na-avtobusa-kovcheg-eto-kakvo-se-e-sluchilo
    Както писах в друга статия, шофьора най-вероятно инстинктивно е направил маневра, която е усилила ефекта от удара.

    Коментиран от #8

  • 6 Шляхтиц

    22 4 Отговор
    ШОФЬОРЪТ е обърнал автобуса. Предните колела са обърнати на ляво и това е причината да се обърне петнадесет тонен автобус. При поднасяне на превозно средство управляемите колела се завиват по посока на поднасянето. В случая шофьорът е трябвало да компенсира отклонението, предизвикано от удара, със завиване НА ДЯСНО. На снимката предните колела са извити силно на ляво и според мен това е ОСНОВНАТА ПРИЧИНА автобусът да се обърне
  • 7 ......

    9 9 Отговор
    Ако жената първа е докоснала, остъргала, забърсала, ударила или пък повдигнала автобуса, с което е предизвикала последвалите реакции у шофьора, то за мен вината си е основно нейна, при изпреварване каква работа има тя в дясната лента ? Така че нека експерта да не бърза много с изводите кой е по-виновен и кой- по-малко...

    Коментиран от #12

  • 8 юрист

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Азазел":

    Благодаря за линка. Мисля, че имате право.
  • 9 smeh

    9 12 Отговор
    Големи сте експерти всичките, ако не беше Юнион Ивкони, която е собственост на депутат, а някой обикновен частник щяхте ли да се нароите с опорни точки под всичките статии?

    Много правилно ви го обясниха още в началото - Жената с Мегана е бляла в радиото и се пъха под автобуса докато го изпреварва. Даже мисля, че не е било радиото, а телефона. Шофьора на рейса, вече е към края на курса си и къде гледа, къде не, изведнъж се оказва в непредвидена ситуация и инстинктивно навива волана наляво да парира вървящият към аварийната лента автобус. И докато при обикновенно поднасяне това би върнало рейса обратно в правилната траектория, то тук той вече е бил почти на 2 гуми(десните), заради повдигащата го кола от ляво и контрираният волан наляво допринася финално за преобръщането му. Ако е натиснал и спирачките ефекта става още по осезаем.

    Казвал съм и пак ще повторя, в 99.9% от ПТП-тата има натрупани НЯКОЛКО ОБСТОЯТЕЛСТВА. Никога причината не е само 1. Нашето законодателство е абсолютно непригодно да ИЗЯСНЯВА истинските обстоятелства и затова си мие ръцете с термина - "несъобразена скорост" или шофьорска грешка.

    Коментиран от #14

  • 10 ОТ ПАРЛАМЕНТА

    2 3 Отговор
    АВЕ МАТИНЕЛИ НАЛИ ТРЯБВА ДА ЛАПАТ ТИЯ АЙДУЦИ ДА СМУЧАТ ВИЖТЕ ХОРАТА СЕ ИЗБИХА ПО СКАПАНИТЕ ПЪТИЩА НО ПАРИТЕ СЕ ОБИРАТ ОТ НАРОДА ДОКЪТО ИМА ОВЦЕ ЩЕ ИМА И ВЪЛЦИ ТЪПА ДЪРЖАВА СМЕ ГНУС МЕ Е ВЕЧЕ
  • 11 ГОСТ ЧИТАТЕЛ

    26 2 Отговор
    Няма как автомобил да изблъска от пътя автобус или да се подпъхне под него. Невъзможно. Водачът на автобуса не е очаквал и не е могъл да реагира правилно. Същото може да се случи на 70 % от водачите на МПС- само добре обучени и опитни водачи могат да реагират правилно на гръм от ясно небе. Неговите думи бяха - автобуса застана на 2 колелета и после се обърна. Автомобил не може да лашне автобус,така че да застане на 2 колелета. Тва е цялата работа. Казвам ви го ,като човек ,който от 18 годишен/казармата / кара камиони и автобуси . Сега съм на 45. И не съм сигурен ,ако ме ударят така ,дали ще мога да овладея автобуса. Да пази Господ.

    Коментиран от #25

  • 12 име

    13 3 Отговор

    До коментар #7 от "......":

    Шофьорката на лекия автомобил е причинила ПТП, а жертвите ги е причинила рязката маневра шофьора на автобуса. Шофьор от категория Д трябва да знае, че 20 тоенен автобус няма как да се обърчне от мизерно Рено или Форд (не си спомням какъв беше лекия автомобил). Докато Юнион Ивкони возят хора по пътищата ще има повече сензации за медиите. Предизвестена смърт...
  • 13 BEZ IME

    11 5 Отговор
    Някой от вас коментиращите да е карал автобус , камион или нещо по-тежко от кола ? Аз понеже съм , никога не съм си позволявал когато карам кола да засичам рейс , камион или каквото и да е било тежкотоварно ппс , защото там и да натиснеш рязко спирачката може да не се случи нищо !!! Карам всичко , коли , мотори , камиони , само совалка не съм карал . Случвало ми се е на Тракия да се удрят пред мен и да минавам с ляво-дясно-ляво-дясно между двете коли като по филмите (но с кола ) , камион или рейс нямат нито тази маневреност нито пъргавост ... Ако реша с кола мога да изблъскам каквото поискам от пътя . Само хората без опит зад волана могат да ме оспорят . Да не дава Господ да ни се случват такива ситуации , защото тук всички сте експерти . Като се обърне каруцата - пътища много ;)
  • 14 юрист

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "smeh":

    “...Публикувано във факти.бг: Жената с Мегана е бляла в радиото и се пъха под автобуса докато го изпреварва....“ вече става жалко и саркастично да повтаряте тази защитна версия на колегата- защитник на водача на автобуса, която се “подкрепя“ и от думите на управителя на "Юнион Ивкони" Георги Атанасов- видно от тази статия- http://legalworld.bg/70524.prokuraturata-razsledva-proizshestvieto-na-am-trakiia.html и по-специално- от това изречение“...Според управителя на "Юнион Ивкони" Георги Атанасов леката кола - "Рено" се е завъртяла, ударила автобуса и затова той се е обърнал в канавката..“ С две думи- реното е таранирало автобуса с предната си част, така ли? ;) Да кажете на защитника- адвокат на шофьора и на управителя на “Юнион Ивкони“, че понякога и други колеги- адвокати пишем под такива статии, че разпознаваме защитната версия от 1000 км и да не продава краставици на краставичар!

    Коментиран от #15

  • 15 smeh

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "юрист":

    Не ме интересува адвокатите за чия НПО партенка се борите. Защото аз се старая да изясним ИСТИНАТА и ми е все тая каква е причината жената да влезе под рейса. Дали щото е бляла в телефона или в радиото, или пък и е "забил" волана.

    А относно това дали кола може да обърне рейс, щом си задавате такива въпроси определено сте отсъствали от часовете по физика. А с некомпетентни хора не желая да комуникирам.

    На всички е ясно, че ще го пишат в графата трагедия и няма да има осъден. Не че това ще върне загиналите хора, но поне като превенция бъдещите потенциални камикадзета, които така "изтърват" я рейсове, я коли, да се замислят.

    Коментиран от #17, #19

  • 16 Шаран БГ

    7 1 Отговор
    Преди години,/ може би си спомняте този случай/един "весел" самоубиец се нацели с колата си точно в челото на автобус идващ от Испания с около 30 човека, някъде между Драгоман и Сливница. Автобуса се запалва, тримата шофьори успяват да изкарат всички пътници невредими. Изгаря цялата машина със багажа на пътници и шофьори. На много от пътниците и документите им изгарят, но те са живи и здрави !
    Всички обаче са категорични - ако са били закопчани с коланите, поне петима-шестима щели са да пострадат !!Нямали са да имат възможност и време да се евакуират.
    Народът казва: "Всяко зло - за добро " !Не че съм против закопчаването на коланите във автобусите,пътуващи между населените места , но човек просто не знае кога какво има да пати !
    В този случай / Бог да прости загиналите/ само в едно съм убеден, а може и да се направи експеримент.
    Еднотонна машина се отърква , отрива / тя няма възможност да нанесе удар, в смисъла на тази дума/ във друга машина с маса многократно / от 10 до 15 пъти/ по голяма от нейната И НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ НА ПРОМЕНИ ДРАСТИЧНО НЕЙНАТА ПОСОКА НА ДВИЖЕНИЕ, до такава степен, че да предизвика излизане на голямата машина от пътя. Тя,де факто, се е обърнала след като дясните колела са хлътнали в канавката !!! И двете машини се движат в една и съща посока, макар и с различни скорости. За да излезе от пътя , да хлътне в канавката и да се обърне при тази скорост има други причини.
    Има разследване........
  • 17 юрист

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    “....Публикувано във факти.бг: Защото аз се старая да изясним ИСТИНАТА...“ Истината, недраги, не се състои само в книжни и диванни умозаключения, е нейното установяване е ПРАВЕН процес, свързана система от ПРАВНИ правила! Как така, без да знаете абсолютно нищо, без да сте законен участник в правният процес по нейното установяване, твърдите, че можете сам да я установите, без факти и доказателства, получени по законоустановен ред? Като твърдите, че реното се е обърнало на таран и не само, че е таранирало автобуса, но и го е повдигнало, за да се подпъхне под него, дайте да обсъдим 1-2 неща като- знаете ли какво е просвет на мпс и дали е физически възможно при просветът на марката автобус, рено да се “подпъхне“ под него? А как ще обясните липсата даже на драскотини, липсата на обелена боя и липсата на вдлъбнатини по протежение на цялата лява страна на автобуса? Как ще обясните защо реното не е смачкано само отпред- ако се е превърнало в таран за автобуса и го е повдигнало на 2 колела- както твърди шофьора на автобуса- а е смачкано и странично? С две думи- съвсем го обърнахте на посещение на селски сбор....

    Коментиран от #18, #27, #29

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 юрист

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    Защо мълчите? Зададох Ви логични въпроси, касаещи изясняване от НАУЧНА гледна точка и по-специално- от гледна точка на науката физика- движение на материална точка в пространството...Нали уж бяхте физик? Какво се получава при сблъсък на 2 различни ламарини- действат ли върху тях силите на опън и до каква степен? А каво се получава при странично тараниране на един автобус от едно мпс - ще има ли ясно различими материални следи от удара, от сблъсъка между двете тела, върху всяко от тях , при положение, че всяко тяло има определена скорост, различна от скоростта на другото тяло и е от различен вид ламарина? Или не можете да отговорите на тези въпроси? Нали уж бяхте физик, м?

    Коментиран от #21

  • 20 юрист

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "smeh":

    “...Публикувано във факти.бг: А сега вкарай в черепната ти кутия и променливата СТРАНИЧЕН УДАР от друго МПС....“ До сега твърдяхте ДРУГО НЕЩО- че е налице ТАРАНЕН удар от реното върху лявата средна част на автобуса, че следствие на този таранен удар реното СЕ Е ПОДПЪХНАЛО под автобуса и че е налице повдигане на автобуса от реното - видно от Ваш коментар № 9, а именно - “...Публикувано във факти.бг: Много правилно ви го обясниха още в началото - Жената с Мегана е бляла в радиото И СЕ ПЪХА ПОД АВТОБУСА, ДОКАТО ГО ИЗПРЕВАРВА....“! Никъде не сте писал за СТРАНИЧЕН удар- пишете само за “пъхване ПОД автобуса“!

    Коментиран от #22

  • 21 smeh

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "юрист":

    Сега схванах, по изказа ти с "ламарините" и опитите ти да пишеш УЖ технически грамотно, че си жена, която АМА ИЗОБЩО НЕ ОТБИРА ОТ МАТЕРИЯТА. И разбираемо. Моето мнение съм го изразил ЯСНО И ТОЧНО. Дал съм АРГУМЕНТИ и нагледен видеоклип колко лесно излиза от равновесие автобус на магистрала.

    А СЕГА МИ КАЖИ ТИ ЗА КАКВО СЕ БОРИШ? Че измежду всичкият бълвоч, дето изписа, щото ти е такава каша в главата успях да разбера, че се опитваш да ОНЕВИНИШ жената с колата, която се е врязала в рейса ? Така ли? Това предполагам от женска солидарност?

    Коментиран от #24

  • 22 smeh

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "юрист":

    И да, пак го надига. Отвори в youtube и виж при сблъсъци(странични) как винаги камиона/автобуса "настъпват" колата. И тук няма роля просвета, а че окачването на колата се свива. ЛАМАРИНИТЕ, както ти ги наричаш, не играят никаква роля при такива удари. Те просто се огъват като хартия. РЕАЛНО РЕЙСА СТЪПВА на предния РОГ на колата, който е от материали, направени УМИШЛЕНО ДА НОСЯТ огромни натоварвания и да не се деформират като ламарините. Сега стана ли ясно ? Или пак ще говорим едни и същи неща и ще ми спориш за самия спор ?

    Коментиран от #23

  • 23 юрист

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "smeh":

    “...Публикувано във факти.бг: ЛАМАРИНИТЕ, както ти ги наричаш, не играят никаква роля при такива удари. Те просто се огъват като хартия....“ Ами тогава къде са видни огънатите “ламарини“ на автобуса, м? На никоя снимка не се виждат! Напротив- на всички снимки, които съм разгледала в нета, ПО ПРОТЕЖЕНИЕ НА ЦЯЛАТА ДЯСНА СТРАНА НА АВТОБУСА НЯМА И ЕДНО ПЕТЪНЦЕ, едно олющване на боя, една вдлъбнатина, причинена от удара на реното! Автобусът е като чисто нов и изобщо не личи да има каквито и да е следи от удар с мпс по протежение на цялата му странична лява част! Какво Ви говори това?
  • 24 юрист

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "smeh":

    “...Публикувано във факти.бг: .....успях да разбера, че се опитваш да ОНЕВИНИШ жената с колата, която се е врязала в рейса ?...“ Глупости! Не съм й процесуален представител и нямам подписан договор за процесуално представителство с нея! Твърдя, че реното е блъснало автобуса и е стова е причило птп , но и че реното НЕ СЕ Е ПОДПЪХНАЛО под автобуса, а го е ударило страничнот.е. двете мпс-та са се ударили така- реното- с лявата си страна удря лявата страна на автобуса, някъде по средата на самия автобус, но не със силата да се подпъхне под автобуса; че отговорността за всичко, случило се след това, е на шофьора на автобуса и че той също е реагирал не просто неадекватно, а под влияние на панически чувства и за това е реагирал погрешно, с което ЛИЧНО ТОЙ е причинил обръщането на автобуса на дясната му страна в канавката.

    Коментиран от #31

  • 25 kiro

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "ГОСТ ЧИТАТЕЛ":

    В казармата кво си карал уазка ли

    Коментиран от #33

  • 26 юрист

    3 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: - реното- с лявата си страна- т.е.- реното с ДЯСНАТА си страна удря лявата страна на автобуса- т.е. двете мпс-та са били успоредно едно на друго и че не е имало челен таранен удар на реното върху лявата страна на автобуса.
  • 27 Алабала

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "юрист":

    Драскотини по автобуса от колата има. Явно не си гледала новините.
    Но при всички положения шофьорът на автобуса можеше да избегне фаталния край.

    Коментиран от #28

  • 28 юрист

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Алабала":

    Гледах тези снимки:
    1. http://flashnews.bg/shestima-zaginali-poveche-ot-20-raneni-pri-tezhkata-katastrofa-s-avtobus-na-am-trakiya/
    2. https://dariknews.bg/v-snimki/tezhka-katastrofa-s-avtobus-na-am-trakiia-snimki-21222
    3. http://tvsatcom.bg/novini/strana/shestima-zaginali-i-22-ma-raneni-sled-tezhkata-katastrofa-na-avtomagistrala-trakiya/
    4. https://fakti.bg/bulgaria/296503-tejka-katastrofa-s-avtobus-na-am-trakia-pri-vakarel-snimki-obnovena
    На никоя от тези снимки не се забелязва огъната “ламарина“ върху лявата страна на автобуса, не се вижда вдлъбнатина , отговаряща на “тараниране“ с мпс- рено меган!
  • 29 Ефтини сензации

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "юрист":

    Кат гледам другаря урист, ми става ясно защо правосъдието в България е на таквоз ниво....

    Коментиран от #30

  • 30 юрист

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ефтини сензации":

    Като виждам общото образователно ниво в коментарите под тази статия, ми става ясно защо има война по пътищата на България; защо една група лица умишлено сядат пияни или дрогирани зад волана и стават участници в движението по пътищата; защо всеки джигит с лично мпс или всеки, упълномощен да шофира чуждо мпс, не спазва ЗДП, защо умишлено се нарушават правилата за движение по пътищата...Всичко това идва само от един единствен манталитет, умишлено насаден у българския народ, в периода 1993-1998г.- а именно- мутренският манталитет, който може да се онагледи с изразите “ След мен и потоп“; “Правилата не важат за мен- аз съм над тях“, “Живей бързо и умри млад“ и т.н....
  • 31 smeh

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "юрист":

    Т.е говорим за едно и също нещо с разликата, че аз твърдя, че автобуса се е надигнал в следствие на удара, а ти че просто е загубил контрол. Разбрахме се.

    Коментиран от #32

  • 32 юрист

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "smeh":

    Не говорим за едно и също нещо. Как леката кола ще се подпъхне под автобуса, и след птп-то, 3/4 ти от нея ще е незасегната- т.е. ще е цяла и невредима? Как автобуса ще премине през напр. едната дясна предна гума на мпс-то, и няма да е смачкана поне половината кола? Важното е, че тече разследване и че са назначени автотехническите експертизи, които ще установяват има ли изобщо следи от спирачен път на автобуса и на мпс-то, скоростта им в момента на сблъсъка помежду им и какво точно се е случило след момента на сблъсъка- всеки от участниците в птп-то как е реагирал. За мен, водачът на автобуса има невярна преценка за случилото се и това го мотивира да дава и показания, които биха могли да са частично неверни- т.е. да не съответстват на действителната фактическа обстановка. За появата на невярната му преценка има различни възможности, включително и леко да е задремал на волана, след това да се е стреснал и паникьосал, когато е видял реното много близо до автобуса и когато е усетил, че има удар между 2те мпс-та. Това е само мое предположение - все пак, все още не са приключили всички следствени действия, те тепърва започват и тепърва нещата ще се изясняват...

    Коментиран от #34

  • 33 ГОСТ ЧИТАТЕЛ

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "kiro":

    ЗИЛ 131
  • 34 smeh

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "юрист":

    Въпросите ти имат отговор - скорост. Благодарение на скоростта теглото на рейса няма особено отношение за щетите по колата. В тубата има страшно много клипчета с автоинциденти и можеш да видиш какво се случва. На прост език - Ако кола ти мине с гумата през крака с 2км/ч най-вероятно ще ти го счупи, но ако е с 20-30км/ч няма да усетиш нищо. Не гледай щетите от съпрокосновението, те не са показател, защото не става въпрос за челен удар.

    Коментиран от #36, #37

  • 35 Прост шофиор

    1 0 Отговор
    Ще видите след време 4е колегата нещо е гузен. По добре малчи вместо да лъжеш !
  • 36 юрист

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "smeh":

    “...Публикувано във факти.бг: Не гледай щетите от съпрокосновението, те не са показател, защото не става въпрос за челен удар....“ как да не са показател?! Показател са и още как! До сега никой не е отговорил на въпросът ми- при положение, че е вярна хипотезата, че 1то дясно предно колело на реното е попаднало под автобуса, как така реното е с вид на мпс, претърпяло съвсем леко птп, няма сгънати на хармоника “ламарини“ - поне на калника над пострадалото предно дясно колело? Как точно се случва така, че - по твърденията на водача на автобуса- реното попада ПОД автобуса, че и даже го ПОВДИГА?! Тези твърдения обслужват само защитната теза на водача на автобуса и на фирмата - превозвач! Как така 15 тона нямало да окажат никакъв натиск и няма да сгънат на хармоника поне калника над колелото, което уж попаднало под автобуса и даже повдигнало автобуса?! Видимо върху реното НЯМА материални щети, съответстващи на твърдяната от шофьора на автобуса версия! Някой яко ни мота, но в крайна сметка, някои не ядем доматите с колците! Реното си е съвсем наред- изобщо не бих предположила, че е претърпяло такова тежко птп, с човешки жертви и ранени!
  • 37 юрист

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "smeh":

    https://www.24chasa.bg/novini/article/6815261 Вижте на видеото с дрон- на 8мата секунда, увеличете си го на цял екран и ще видите пак същото синьо рено, което е спряно непосредствено зад обърнатия на дясната си страна автобус. Ето и част от регистрационният номер на това синьо рено- https://www.dnes.bg/stranata/2018/04/14/za-6-te-jertvi-na-trakiia-shofiorkata-na-renoto-v-aresta-s-obvinenie.373605 - ЕН 0966 и по-нататък не се вижда. Това, което виждате, е непосредственото състояние на реното, предизвикало птп-то с автобуса! Е- как мислите- това ли е лек автомобил, претърпял толкова тежко птп, че чак да се е подпъхнал под автобус, автобуса да не му смачкал цялата преднодясна страна и автомобила все пак да е в състоянието, което се вижда?
  • 38 Поздрави за,,юрист,,

    2 1 Отговор
    Ако Вие седите на стол и аз Ви изпляскам един шамар по лявата блуза на лицето,мисля че от силата на удара главата Ви ще се понесе надясно и тъй като тя е част от тялото Ви мисля че и то ще отиде в дясно.Защо го казвам ,защото шофьора при зблъсака ако е държал с лявата си ръка вола и от удара тялото е залитнало на дясно,той държейки се за волана в опит инстактивно да запази баланса си се издърпал волана и тн изстива гумите да му сочат на ляво и всякакви милион теории има но при зблъсака жената е навлязла в неговото платно скоростта по gps показатели на автобуса е 96 км при тази скорост можеби човек има 3 или 5 секунди да се противопостави на всички физични закони ако е възможно.аз съм претърпял 2 тежки катастрофи не по моя вина ,и едната бях спрял с бус и ме удари автобус отзад и седалката се се счупи и аз изпуснах волана от инерцията бях пресякъл булеварда с 6 платна ако имаше пешеходци щях да ги прегазя има ситуации които всичко е физика и последствия и възможност да направиш нещо или не , затова оставете разследващите да си свършат работата ,а вие с вашите догатки ,драскайте ги на професор Вучков, хората страдат,недейте да се опитвате да търсите интернет изяви на гърба на чуждата мъка,грозно е
  • 39 гост

    1 1 Отговор
    Трудно е да се повярва, че лек удар от кола би преобърнал автобус, без да се е забила колата под него и да е действала като клин. Охлузванията са леки, за да се говори за силен контакт. Има си физични закони и тук се изправят силата на 1тон кола срещу силата на 15т автобус. Като също така удара е страна в страна, а не перпендикулярно. Другото е, че шофьора признава да е навил на ляво, което само подсилва наклона, а не контрира в посока на наклона. Нека експерите да се изкажат, но има силна доза съмнение в твърдението, че лек удар ниско долу може да обърне автобус. Да, може, ако колата мине под гумите му, ако колата го удари перпендикулярно с пълна сила, но колата е здрава, хората в нея са здрави, така че няма как те да не са изпитали ужасяващи сили, а автобуса да е.
  • 40 НАТО ВЕЦ

    0 0 Отговор
    Не знам за какво "ляво" говорите, като очевадно на всички снимки предните колела на автобуса са извити пълно дясно?!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове