"Компанията "Български морски флот" е инвестирала над 800 милиона за нови кораби. Средната възраст на флота от 23,5 – 24 години през 2008 г. в момента е под 8 години".
Това заяви пред bTV председателят на КРИБ Кирил Домусчиев.
Така бизнесменът коментира странното изказване на вицепремиера Валери Симеонов, насочено срещу него и българския бизнес.
Домусчиев отговори и на абсурдните обвинения, че не спазва приватизационния договор по отношение на екипажа.
"Тeзи кораби не плават без екипаж. Твърдението, че имаме само 123 човека екипаж не е вярно, ако изчислите броя на корабите, се получават над 2000 човека екипажи, които плават на смени на нашите кораби", категоричен е бизнесменът. Кирил Домусчиев каза още, че не следи решенията на парламента и отрече, че компанията ще спести пари: "Аз 58 милиона лева не виждам от къде и за какво ще трябва да ги плащаме и как точно са стигнали до тия цифри".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Инкогнито
10:06 20.07.2018
2 Дедо Грую
Коментиран от #3
10:06 20.07.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Реалист
Коментиран от #8, #13
10:42 20.07.2018
5 vvvvv
10:44 20.07.2018
6 Красимир Петров
11:02 20.07.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 БМФ
До коментар #4 от "Реалист":
Заплатите никога не са били по 200лв и 200 долара след 95 година. Явно не си работил там.Коментиран от #9
11:39 20.07.2018
9 Реалист
До коментар #8 от "БМФ":
Работил съм. И то преди 95г. И заплатите бяха 200 на 200.Коментиран от #10
13:29 20.07.2018
10 БМФ
До коментар #9 от "Реалист":
Тогава знаеш, че при пристигането на Домусчиев, заплатите не бяха такива. И той не е променял нищо, освен да намали плаващият състав и персонала в централата, като разпродаваше кораби. Сега трябва да си плати гяволъка, макар, че няма да е достатъчноКоментиран от #11
14:44 20.07.2018
11 Реалист
До коментар #10 от "БМФ":
Ако договора е бил така направен, ще трябва да си плати. Но хайде сега избери си вариант - фалит на БМФ или намален състав но работа с нови кораби (по-малко). За мен лично, евала на домуса че опази хляба на хората. Половин Варна се издържа от моряклъка, а другата половина от туризма. Преди циганина костов имахме и работещ корабостроителен завод но вече НЯМАМЕ. Ето ти го примера - КЗ и БМФ - едните работят и плащат заплати, другите разпродадоха всичко без крановете. Затова преди да плюете по домуса, помислете какво щеше да е "без него". Крадците "братя генови" помниш ли? Такива ли искаш да управляват? По темата - аз бих осъдил домуса да плаща, АКО Е НАРУШИЛ ДОГОВОРА, но бих му разсрочил плащането за да му дам възможност ДА УВЕЛИЧИ ФЛОТА И РАБОТАТА ЗА ХОРАТА. А срещу Домусчиев обикновено плюят хора които той е изритал (като добър стопанин) от хранилката БМФ - разни шипшандърчета, администрация, тех отдел по ремонтите или политкомисари. Обикновения мучо на борда е доволен да има добре заплатена работа. Изброй ми фирмите които вземат на работа ИЗПЪЛНИТЕЛСКИ СЪСТАВ И КОЛКО... Добре че е БМФ че има работа за мотористи и моряци във Варна.Коментиран от #12
15:24 20.07.2018
12 БМФ
До коментар #11 от "Реалист":
Единственото време, когато БМФ беше в не чак толкова добро състояние, е времето когато решиха да възстановят корабостроителният завод Булярд. Това е единственият случай, в който парите им отиваха да възстановят производството. По това време на власт беше НДСВ, а един от главните действащи лица беше Живко Ников (лека му пръст ) претседателя на НДСВ Варна. А Домусчиев получи предприятие в добра кондиция и на печалба и без просрочени задължения. -Той нищо не е оздравявал и нищо не е спасявал! А това за което говорим е само едно! - Има договор с конкретни параметри, които явно не са изпълнени! Повече ме притеснява факта, че причината за повдигането на въпроса не е че Домусчиеви явно не изпълняват договора, а начин да накарат Домусчиев да плати на ръка на Валери Симеонов и Борисов едни пари. Иначе пазарът е труден и в това няма спор. Но една от причините е тъпана от Банкя, който реши да строи път към чужди пристанища, вместо към своите. -Сега никой не минава Босфора а разтоварват в Гърция и Турция. За какво им е да разтоварват тук? Но това е друга тама! Домусчиев е крадец като всички приватизатори. Дето се вика нямаше 30 години когато взе да приватизира разни предприятия. На такива хора трябват решетки , а не реверанси. Никога и по никакъв начин не бих го защитил! - Разбира се той не е единствен! И Гущеров и Масларова и Гергов и Донев. Няма да ми стигне мястото да ги изброяваме участниците в кражбата на държавата. Но така или иначе има договор, който трябва да17:33 20.07.2018
13 Madmax
До коментар #4 от "Реалист":
Е,след като не си работил при него,защо се изказват неподготвен. Няма друг работодател, който не е работил и един ден на кораб,а да му подарят наготово фирма с вековна история известна в цял свят. Как ще ми обясниш факта,че от първа категория на труд,ни приравниха с трета категория на труд,и то ако сам се осигуряваш.Коментиран от #16
18:10 20.07.2018
14 Све
18:14 20.07.2018
15 Гого
08:41 22.07.2018
16 Реалист
До коментар #13 от "Madmax":
Стига глупости! Корабните фирми се управляват от мениджъри наясно с факторите влияещи на пазара, а не от хора "БИЛИ НА БОРДА". Това, моряк да управлява корабна компания, го нямаше даже и при социализЪма. А категориите труд в държавата не се определят от Домусчиев. Да, има много какво да се желае по въпросите на осигуряването и пенсионирането на моряците в България, но нека да ти напомня - осигуряването е свързано с данъците върху доходите в "белите държави". Имаш ли информация колко % плаща един германец - моряк към държавата? Защото аз имам. По-добре не започвай дискусия ако не си подготвен!09:40 23.07.2018
17 фдг
13:31 24.07.2018