31 Юли, 2018 15:38 46 040 64

Немски автомобилен инвеститор започва производство в Ловеч

  • voss automotive-
  • баховица

Компанията VOSS Automotive е подписала дългосрочен договор за автомобилния завод край ловешкото село Баховица

Немски автомобилен инвеститор започва производство в Ловеч - 1
Заводът в Баховица

През 2019 г. немски автомобилен инвеститор ще започне ново производство в Ловеч. Очаква се компанията да разкрие хиляда нови работни места за хората от региона, съобщават от областната администрация.

Компанията VOSS Automotive е подписала дългосрочен договор за наем на площ от 12225 кв. метра в рамките на "Баховица Индустриален парк" ЕАД /автомобилния завод край ловешкото село Баховица/. Освен промишлените съоръжения, немският инвеститор е наел и административната сграда в Индустриалния парк.

VOSS Automotivе има над 65-годишна история и доказан опит в производството на тръбни връзки и компоненти за първично вграждане в двигателите, охладителните, хидравличните и спирачни системи за пътнически и тежкотоварни автомобили. Компанията има заводи в цял свят и осигурява работа за повече от 6000 души.

Днес компанията предлага обширно портфолио от системи и решения за автомобилната индустрия на редица международно утвърдени марки, посочват от администрацията.

Новата фабрика в село Баховица трябва да заработи през второто тримесечие на 2019 г. и ще е фокусирана изключително върху компоненти за леки автомобили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Петко

    150 17 Отговор
    Заплата като в Германия ли ще има.

    Коментиран от #3, #52, #56, #57, #58

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 АрБайтен

    152 8 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    КуТу идиш в Германия ШЪ има !!!
  • 4 Пламен

    135 33 Отговор
    Роби майна се търсят, а?
  • 5 Българина

    153 26 Отговор
    Под наем и на село, не е като двата завода на мерцедес в Унгария, всеки за по 1 млрд евро, като втория се строи сега!!!!!!! Тук идват някакви утайки от производството от рода на надписа на мерцедеса.... А в унгария ги сглобяват. Така ще е защото е трудно да се премине от съдене на картофи по препоръка на ББ към сглобяване на мерцедеси. Вие си ги избрахте

    Коментиран от #9, #16, #50

  • 6 гост

    181 13 Отговор
    Заплата от 500-600лв, това е. Всички казват "средната за региона". Така е в заводите на Язаки: словенците в същия такъв завод идват да обучават и те взимат по 1200евро, но на българите се дават 550лв. Това са робовладелци, а не инвеститори. Дайте едни 1200 лв начална заплата и 1500лв за натрупан опит и квалификация, нетна заплата това, и ще се избиват да рабоят в завода, ще се стараят и продукцията ще е на високо ниво както и работната етика. Питайте в Язаки за тези пари каква мизерия е и колко брак им връщат като се правят на умни да плащат малко, а да искат много. Идиотизъм е. Немците защо произвеждат в Полша и Унгария, да не би да им плащат по 500евро и да не би някой да им позволи да плащат минимални заплати в тези държави? У нас един кмет може да изиска рамки на заплащането, защото всичко това се отразява на региона, но самите кметове се интересуват от всичко друго, но не и от благото на хората.

    Коментиран от #38, #42, #43

  • 7 страхил

    41 97 Отговор
    И все пак по-добре да има работа за да може честните хора макар и за малко пари да покриват първостеппените си нужди.

    Коментиран от #20

  • 8 Реалист

    61 119 Отговор
    Браво! Поне ще ни научат на трудолюбие и ДИСЦИПЛИНА. Първо покажете какво можете а после ревете за големи заплати. Никой не дава 2000лв. заплата на първия необразован прошляк от улицата. ТРУДА ИМА ЦЕНА И Е ПАЗАРНА "СТОКА".

    Коментиран от #10

  • 9 00359

    91 6 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    Те и утайките взеха да не идват, заради нездравословната среда. Така става, когато продадеш и / или затвориш собствените си производства и оставиш други да те управлява. - Това е като да имаш печеливш магазин и да дойде някой да ти предложи пари да го купи и ти да останеш като работник вътре. - Някой ще кажат ми схемата не е лоша и зависи от парите! - Е да! - А ма парите винаги в бъдеще са по- малко, за повече работа и без право от това да определяш правилата :-))
  • 10 JPower

    106 7 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Ти може и да имаш нужда от дисциплина, защо говориш и за останалите??? А тез 2000 лв. не са мечта в България. Но с твойта дисциплина си за не повече от 400 лв. И защо заплатите в България са ниски, защото изкуствено ги държат,за да има такива ""инвеститори""" а някой си взема процента!!!! В България почти всичко е по-скъпо от европа. Влез във някоя верига в България и същата в европа. Лекарства, дрехи, храни, черна и бяла техника, чисто нова кола в чужбина да си купиш е по-евтино от колкото от БГ представител. Само цигарите и алкохола са по-евтини..... иии,защо българина трябва да работи за 7-8 пъти по-малко пари????

    Коментиран от #19, #23

  • 11 Ак47

    51 17 Отговор
    И кой ще им работи за 1500 лв., че и опитен, с натрупан опит... Верно сте роби !

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    59 3 Отговор

    До коментар #11 от "Ак47":

    Ти пък, няма да има кандидати за 1500лв ли? В Ловеч трябва да си доволен на заплата над 500лв, отиди и се пробвай да работиш нещо там. Пълна подигравка е за хубав град като Ловеч. Повечето ми познати оттам рабоят за 400-500лв чисто и след това всеки доработва да изкара някой допълнителен лев, за да може да си позволи нещо повече освен платени сметки и храна. Така че нетна заплата от 1200-1500лв е добре за София, какво остава за Ловеч. Ще се местят с целите си семейства само и само да рабоят там, не е шега това. Имам приятел квалифициран инженер в града и той едвам си намери за 1000лв и то когато му ги платят. Та много хора ще има, но те ще платят на 5-10 човека отговорници по 1000лв и на другите по 500-600лв.
  • 13 pazenek

    35 5 Отговор
    Гришата е много умен.! Заплатата в новия завод ще бъде българска. Работих в "БХТК" в Божурище, познайте колко получавах,а колко е годишната печалба на завода.

    Коментиран от #51

  • 14 СтарТИРаджия

    57 2 Отговор
    Аз понеже съм част от игрЪтЪ, така да се каже, ще вметна, че проблемът е "поредния завод от някаква производствена верига"! А не завод за производство на краен продукт! Знаете ли например, че охладителни, климатични и хидравлични с/ми на всичкото автопроизводство в Европа е с български маркуч, да! Произведен в Кърджали. Що съединение съм примъкнал специално на Киа и Хюндай в Чехия и Словакия. И какво от това. В Кърджали изнасят гума. А словаците - готови автомобили! Де е Киро на кирия... Иначе са "в една система". Айде бе!!!

    Коментиран от #31, #39

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Митко

    14 4 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    Като Мая Манолова,дето щеше да научи бабите да гласуват с компютър,че било много лесно!?И ква стана тя,без компютър,с ефекта 15/15.Ама това не се брои нали,важно е да се плюе в другия отбор.А всъщност те са от един отбор,но кога ще го проумеем не знам.
  • 17 Рали

    9 9 Отговор
    За хора специалисти заплатата няма да е 500лв.

    Коментиран от #53

  • 18 onq s konq

    11 32 Отговор
    Немецът наема българска площ и си сключва договор за наем.Ще произвежда "негови си работи",съобразени с българските закони.ВИЕ ТУКА ШМАТКИ къде се бутате в краката му с въпроси за заплати,предмет на производство и прочие?Щял да отвори 1000 раб. места....ДА Е КАЗАЛ ЧЕ ЩЕ НАЗНАЧАВА БЪЛГАРИ?А ЩЕ РАЗРЕШИТЕ ЛИ ДА СИ НАЗНАЧИ УКРАИНЦИ И ВИЕТНАМЦИ,В КОМБИНАЦИЯ С МОЛДОВЦИ?Явно не работите като мене,но от моето си небе ми падат яки кинти,а от вашето -само проливен дъжд:)

    Коментиран от #29

  • 19 Гост

    22 27 Отговор

    До коментар #10 от "JPower":

    Ти явно никога,ама никока не си излизал от твоята кочина. Всичко е Европа е по-скъпо отколкото в България. Друг е въпроса,че стандарта е друг в Европа,но за да е друг хората са положили неимоверен труд ,за да стигнат до това ниво. Погледни Германия,страна фалирала след ВСВ,сега е най-добрата икономика на Европа. Да не мислиш,че са тръгнали със заплати от 2000 марки???

    Коментиран от #21

  • 20 Бачо Киро

    27 5 Отговор

    До коментар #7 от "страхил":

    Що бе брат да е за малко пари? Щото е зло село, нали? Всичко договорено под масата...
    В Севлиево що вземат прилични пари? Щото не са такива боклуци там в кметството, нали?
    Що да дава Гришата повече от 500? Ми няма да дава ... Затова и от Ловеч ще пътуват и работят в Севлиево, за 1000+.
    Интереса клати феса, затова градът ще е като от онея ghost town дето им викат, защото всички са избягали. Едно време беше проспериращ град, хора, народ. Не голям като Плевен, но гонеше 30 хиляди мисля. Сега са под 10 със сигурност.

    Коментиран от #54

  • 21 Бачо Киро

    41 9 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Аре не сравнявай Германия, че и войната докара като фактор. Всички са наливали милиарди и милиарди в Германия след войната. Два пъти фалира и ѝ ги опростиха, та днес да се пъчи да дава акъл на останалите... Ако трябва да върнат дължимото стотинка няма да им остане и ще минат на хляб и сол... Само заграбеното не могат да платят, без разрушеното и убитите....
  • 22 Гост

    3 16 Отговор
    В Кипър съм виждал няколко ландровера с номера три различни букви и след това 007.Много яко.
  • 23 Реалист

    24 24 Отговор

    До коментар #10 от "JPower":

    Абе не знам колко power имаш между раменете ама големи глупости си писал - "изкуствено ги държат (заплатите)" ниски. Ами стани и ти компютърно специалистче и ти ще получаваш доста над стандарта. АМА ТРЕБЕ АКЪЛ, ТРУД И ПОСТОЯНСТВО... А да ревеш знаеш - бил получавал 7-8 пъти по-малко, а като пиеш/пушиш по 5 пъти на ден кафета и цигари и си го броиш "работно време" що не ревеш??? А за цените си в тотална грешка - всичко навън е по-скъпо, ОСОБЕННО АКО НЕ СПАЗВАШ ПРАВИЛАТА. Няма да се разминеш с 20лв. за глоба на пътя, например. Излез зад граница, ПОРАБОТИ ЗАД ГРАНИЦА, и после ми давай акъл дали СМЕ дисциплинирани като НАЦИЯ. Аз съм доволен, че някой въобще се е "престрашил" да инвестира в България.
  • 24 Рори

    23 31 Отговор
    Като не ви е изгодна заплатата не работете в тая фабрика бе, някой да ви кара? Що не си отворите вие една фабрика и да им покажете на германците как се прави: с некадърни и мързеливи селяндури да произвеждате висококачествена продукция.
  • 25 БОКО

    36 1 Отговор
    Всички искат да са вождове,ами индианци откъде?
  • 26 Хасан

    45 11 Отговор
    Изискват НЕМСКО качество ,НЕМСКА производителност на труда,НЕМСКА дисциплина ,но БЪЛГАРСКА заплата...най добре е да се правиме на гърци..ако фалираме все ще ни спасят ...

    Коментиран от #28, #46

  • 27 vasik atanasova

    13 1 Отговор
    отдавна се правят ел инсталациите на мерцедес тука
  • 28 фак..ти

    18 2 Отговор

    До коментар #26 от "Хасан":

    ИЗТОЧНО ГЕРМАНСКА ФИРМА ЩАЗИ,КОЯТО ВИДЕТЕЛИ ИМАЛА 6000 ДУШИ РАБОТНИЦИ ПО ЦЯЛ СВЯТ,А В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ОТКРИЯТ 1000.В МАЛКА СТРАНА ХИЛЯДА,А В ЦЯЛ СВЯТ 6000.СТИГА ГЛУПОСТИ,НАЙ-МНОГО ДА НАПРАВИТЕ ЧАСТИ ЗА КАЛАШНИКОВ И В СИРИЯ
  • 29 Goro

    25 3 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    Заплатата и 1000 да е пак е мизерияя и лишения
  • 30 боцмана

    25 1 Отговор
    Работа по Немски стандарт , заплати по Баховски“
  • 31 Иван

    24 2 Отговор

    До коментар #14 от "СтарТИРаджия":

    Да тръгна от малко по-отдалече. Словаците, чехите и унгарците имаха доста добро развитие на индустрията, вкл. машиностроене още при комунизма. Ние достигнахме подобни нива едва в последните години на соца, но пак бяхме по-зле. Това първо. Второто е, че след идването на "демокрацията" всичко наше се разпродаде на парче и унищожи, а тези три страни и поляците всичко си съхраниха и надградиха. Третото е, че тези страни имат традиции в автомобилното производство, а при нас автоиндустрията направо не съществува. Четвъртото е, че цялата "Вишеградска четворка" е близо до огромна икономика като Германия и от запад са разположени все богати държави. За разлика от нас с богатите иначе турци, споменатите чехи, словаци, поляци, унгарци имат много подобна култура с немците, докато ние с турците имаме голям проблем. Пето - за да имаме собствено производство на автомобили трябваше в държава като нашата да привлечем инвеститори с някакви стимули. Например - липса на данъци за първите 10 години, държавни стимули за купуване на автомобилите на фирмата-производител в подходяща форма, за да няма обвинения от Брюксел - купуваш си автомобил от българския производител и не плащаш подоходен данък и данък сгради за определен срок... Ако и цялата държавна администрация се обзаведе с автомобили, направени в България - ето ти стимул за производство. "Вишеградската четворка" е изключително близо до заводите в Германия и Австрия и компонентите пътуват в рамките на 24 часа.
    Не може бе

    Коментиран от #47

  • 32 Малко трябва да се мисли

    20 2 Отговор
    Конкуренцията на Чехия и Словакия е изключително силна. Трябваше нашите "умни глави" като видят какво става, да се замислят и поканят с всички възможни средства германци, французи, италианци и китайци да произвеждат тук. До момента инвеститорите бягат. Това създава лошо име на държавата - Роувър дойде и фалира; китайците дойдоха и фалираха... То няма национална политика в сегмента. Инвеститорите трябва да се задържат тук, да се привличат и задържат, защото само това ни дава шанс да вървим напред и да расте стандарта на живот. Ей сега е редно да поканят някой световен производител да започне производство тук на готови автомобили с обещанието, че всички държавни автомобили ще са негови. Ние като народ и държава позволяваме инвестициите да отиват в далеч по-богати държави като Чехия и Словакия, а после ревем за заплати. НЯМА ОТКЪДЕ ДА ДОЙДАТ! Националният доход се повишава с повечето произведена и изнесена готова национална продукция, с наличието на все повече инвеститори и желаещи да произвеждат у нас. Такива няма! Трябва инвеститорите да се поканят с подаръци, да им се предложат необходимите условия, включително евентуално под някаква форма нисколихвени заеми за покупка на автомобил от работниците на фирмата и техните семейства. За момента никакви усилия в тази насока не се правят. Също трябва и да се забрани изнасянето на печалбите от дейност у нас за първите 20 години от създаването на предприятие в България.
  • 33 Бай Тошо

    24 0 Отговор
    Завод добре , ама и че няма да плаща данъци това е ясно, всяка година ще отчита 0% печалба както всяка друга чужда компания в Бг ще се примирят хората със замърсяването което ще отделя завода за да има поне някаква работа за и без това изнемощелия ни народ
  • 34 Hristoff

    9 0 Отговор
    Гладна кокошка просо сънува.... Наздраве!
  • 35 Сталин

    17 2 Отговор
    Гриша Ганчев не е светец но трябваше да да го подкрепим и можеше да се наложи поне да нашия пазар но не Дачия ние е по близка.
  • 36 Гого

    31 1 Отговор
    Във България идват най мизерните инвеститори дето другите държави не ги искат не вярвам заплатите да са повече от 600-700 лева за робски труд.

    Коментиран от #37

  • 37 ВАГ

    6 19 Отговор

    До коментар #36 от "Гого":

    Ами при най-мизерния ,най-мрънкащия, най-мързеливия,най-некомпетентния ,най-комунистическия евроматриял кой искаш да дойде ?!!!

    Айде да си кажем истината , ние не можем да направим и менте на китайските стоки.

    Коментиран от #44

  • 38 Нагазаки

    13 2 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ае глупчо, местните тартори и главорези на Ямболъ го наложиха туй ограничение, максимална заплата 800лв. Туй то!
    "Ямбооол ее градъ,
    Ямбооол ее стилъ! "
  • 39 Що каиш

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "СтарТИРаджия":

    Ми ПУКАЙ им гумичките бе, та Страхил
    и реалиста да има с к'во да си убиват живота. Сериозно - КАК ДА ИЗПЛУВАМЕ ОТ БЛАТОТО?
  • 40 прост

    15 0 Отговор
    Ето ги робовладелците от "Язаки България" АД:

    От 1 март 2018 стартовото възнаграждение в Димитровград става 575 лв. бруто, а след 6 месеца трудов стаж операторите ще получават 600 лв., се посочва в специално прессъобщение на дружеството. Увеличението на стартовата заплата е 5% спрямо досегашното.
    Според информацията на служителите се осигуряват и безплатен транспорт, двустепенно меню в столовата на завода срещу 50 стотинки и 24-часово медицинско обслужване.

    Коментиран от #41

  • 41 Ушо

    6 2 Отговор

    До коментар #40 от "прост":

    Някой да е чувал за Стачка?...
  • 42 Баварец

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Това, което искате уважаеми, се нарича КОМУНИЗЪМ или " дайте, да дадем" . Инвеститорът идва заради нещо, което го привлича - ниски разходи, най-често. Така той получава конкуретноспособност, която рано или късно се превръща в привнесен стандарт= увеличени заплати и т.н. А вие с болшевишко мислене, обикновено гоните инвеститора и той отива на по-добро за него място.
  • 43 минаващ

    14 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Бъркаш. Те дават добри заплати, ама Ганьо тук (мениджър, директор, политик) обира разликата.
  • 44 минаващ

    11 0 Отговор

    До коментар #37 от "ВАГ":

    Същия този мързелив българин е предпочитана работна ръка навсякъде из Европата. Не само заради ниската заплата, за която е готов да работи.

    Коментиран от #49

  • 45 bira

    2 0 Отговор
    Още от сега има обява в джобс.бг в сектора за Плевен за тази фирма. До колкото виждам е за Ловеч. Защо ли? :)
  • 46 Дедо Грую

    12 0 Отговор

    До коментар #26 от "Хасан":

    Не ми ги фали немците. Надут балон са.От 1990 до 2003г. бачках там. Хайлази са и имат претенции само.Ако не бяха големите пари, наливани там, турските гаст арбайтери и после тези от соц лагера, щяха още да набиват картофи с обелките и това щеше да минава за деликатес. През годините на студената война двете Германии бяха лицето на двата лагера и се съревноваваха кой е по по най. Инак всичко друго казано е като оная глупост за рокфелер и ябълката и така бил забогатял. Айде със здраве. 😎
  • 47 Дедо Грую

    11 1 Отговор

    До коментар #31 от "Иван":

    Грешиш, приятел. Преди 1944г. точно в Ловеч сме произвеждали самолети. Военни и за гражданската авиация, и то на световно ниво. Ама после ни забраняват и разработките познай къде отиват. Но за това никой дума не обелва.
  • 48 ЗДРАВАТА МЯРКАЛОВЕЧ

    6 2 Отговор
    ПАК ЩЕ ПРАВЯТ МОСКВИЧИ,АМА НОВ МОДЕЛ....И ВЕЛОСИПЕДИ БАЛКАН
  • 49 Бенц

    4 1 Отговор

    До коментар #44 от "минаващ":

    Ами наеми тук някой да ти поработи и ще разбереш за какво иде реч.
    ...
  • 50 Шляхтиц

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Българина":

    За съжаление в България останаха хора, които и това не могат да правят. Всичко квалифицирано и кадърно е в чужбина. А някога в ловеч са се сглобявали самолети , после мотоциклети, после велосипеди и мопеди, а накрая Москвичи.
  • 51 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "pazenek":

    А каква квалификация имаш ?
    Че не може да познаваме така !
  • 52 Max

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    А ще работиш ли като германец? Едва ли.
  • 53 Вярно е!

    6 0 Отговор

    До коментар #17 от "Рали":

    За хора - специалисти заплатата ще е 560 лева.
  • 54 Пешо

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бачо Киро":

    По времето на бай Тошо Ловеч е имал население 70 000 човека и е бил областен административен център на Плевенски, Габровски, Великотърновски и Ловешки региони.

    Коментиран от #59

  • 55 Дългия

    6 0 Отговор
    Всички ревете за пари а чеп за зеле не става от повечето след 1992г.Неграмотни наркомани и философи останаха.Като не ви харесва куфара ,ама и това не ви стиска.Само мрънкане как да доиде инвеститор ,като няма кадърни кадри.В Червен Бряг отвориха австриици с минимална заплата 1200 лв.още преди 7-8 г.,като видяха че падна качеството оп на 700-800 лв.така трябва да бъде.Всеки трябва да се развива и усъвършенства а не само да мрънка и скатава.
  • 56 Песимист

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Да не стане като завода за сглобяване на китайските боклуци Great Wall,който обяви фалит?
  • 57 Иво

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Да. Немската дневна е българската седмична заплата :)
  • 58 :).....

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Петко":

    Като деца казвахме... на кукув ден
  • 59 Що каиш

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Пешо":

    К'ви глупости дрънкаш? ГОЛЯМ ПРАЗ БИЛ Ловче.
  • 60 Ха така

    4 0 Отговор
    Мразете се, това явно е пътят към успеха. Тоз бил мързелив, онзи крадлив, ха така другари и господа.

    Коментиран от #61

  • 61 Що каиш

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Ха така":

    Нощен Хоризонт преди малко
  • 62 Местен

    2 0 Отговор
    Информация от кухнята....от началото на 2019 на терен ще има 15 HRa за следния подбор : работници на поточна линия с къртовски труд 550-600 лв., инженери 1200 - 1600 лв, ръководни кадри над 2000 лв. Защо си мислите , че идват тук за да си "оптимизират" разходите. Незнаете немец как експлоатира служителите си. Не се подлъгвайте....в началото ще обявят по-високи от цитираните равнища , а после ще има резачка....
  • 63 гост

    0 0 Отговор
    500лв заплата, да работи който иска.
  • 64 Мустафа

    0 0 Отговор
    В Ловеч ще ги намерят 1000човека ама ако дават пари.Ако съдят,че виж на др.места работят за по 600-700тук ще им дадем 900и то след няколко години и той ще се срине като Гриит вал бившия завод за автомобили.Фирмата може и да е немска ама има ли намесеност бай-Ганьо от Ловеч и разлика е на яве.Знаете ли колко автобуса пътуват за Троян и най вече Севлиево от Ловеч.Аз съм един от тях.Заплатата ми варира м/у1500 и 1700лв.+90-100лв.ваучери за храна.Та въпроса ми е какво би ме накарало да се върна и да работя в Ловеч?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове