През 2019 г. немски автомобилен инвеститор ще започне ново производство в Ловеч. Очаква се компанията да разкрие хиляда нови работни места за хората от региона, съобщават от областната администрация.
Компанията VOSS Automotive е подписала дългосрочен договор за наем на площ от 12225 кв. метра в рамките на "Баховица Индустриален парк" ЕАД /автомобилния завод край ловешкото село Баховица/. Освен промишлените съоръжения, немският инвеститор е наел и административната сграда в Индустриалния парк.
VOSS Automotivе има над 65-годишна история и доказан опит в производството на тръбни връзки и компоненти за първично вграждане в двигателите, охладителните, хидравличните и спирачни системи за пътнически и тежкотоварни автомобили. Компанията има заводи в цял свят и осигурява работа за повече от 6000 души.
Днес компанията предлага обширно портфолио от системи и решения за автомобилната индустрия на редица международно утвърдени марки, посочват от администрацията.
Новата фабрика в село Баховица трябва да заработи през второто тримесечие на 2019 г. и ще е фокусирана изключително върху компоненти за леки автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петко
Коментиран от #3, #52, #56, #57, #58
15:45 31.07.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 АрБайтен
До коментар #1 от "Петко":
КуТу идиш в Германия ШЪ има !!!15:47 31.07.2018
4 Пламен
15:47 31.07.2018
5 Българина
Коментиран от #9, #16, #50
15:52 31.07.2018
6 гост
Коментиран от #38, #42, #43
15:53 31.07.2018
7 страхил
Коментиран от #20
15:53 31.07.2018
8 Реалист
Коментиран от #10
16:01 31.07.2018
9 00359
До коментар #5 от "Българина":
Те и утайките взеха да не идват, заради нездравословната среда. Така става, когато продадеш и / или затвориш собствените си производства и оставиш други да те управлява. - Това е като да имаш печеливш магазин и да дойде някой да ти предложи пари да го купи и ти да останеш като работник вътре. - Някой ще кажат ми схемата не е лоша и зависи от парите! - Е да! - А ма парите винаги в бъдеще са по- малко, за повече работа и без право от това да определяш правилата :-))16:06 31.07.2018
10 JPower
До коментар #8 от "Реалист":
Ти може и да имаш нужда от дисциплина, защо говориш и за останалите??? А тез 2000 лв. не са мечта в България. Но с твойта дисциплина си за не повече от 400 лв. И защо заплатите в България са ниски, защото изкуствено ги държат,за да има такива ""инвеститори""" а някой си взема процента!!!! В България почти всичко е по-скъпо от европа. Влез във някоя верига в България и същата в европа. Лекарства, дрехи, храни, черна и бяла техника, чисто нова кола в чужбина да си купиш е по-евтино от колкото от БГ представител. Само цигарите и алкохола са по-евтини..... иии,защо българина трябва да работи за 7-8 пъти по-малко пари????Коментиран от #19, #23
16:22 31.07.2018
11 Ак47
Коментиран от #12
16:28 31.07.2018
12 гост
До коментар #11 от "Ак47":
Ти пък, няма да има кандидати за 1500лв ли? В Ловеч трябва да си доволен на заплата над 500лв, отиди и се пробвай да работиш нещо там. Пълна подигравка е за хубав град като Ловеч. Повечето ми познати оттам рабоят за 400-500лв чисто и след това всеки доработва да изкара някой допълнителен лев, за да може да си позволи нещо повече освен платени сметки и храна. Така че нетна заплата от 1200-1500лв е добре за София, какво остава за Ловеч. Ще се местят с целите си семейства само и само да рабоят там, не е шега това. Имам приятел квалифициран инженер в града и той едвам си намери за 1000лв и то когато му ги платят. Та много хора ще има, но те ще платят на 5-10 човека отговорници по 1000лв и на другите по 500-600лв.16:39 31.07.2018
13 pazenek
Коментиран от #51
16:59 31.07.2018
14 СтарТИРаджия
Коментиран от #31, #39
17:04 31.07.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Митко
До коментар #5 от "Българина":
Като Мая Манолова,дето щеше да научи бабите да гласуват с компютър,че било много лесно!?И ква стана тя,без компютър,с ефекта 15/15.Ама това не се брои нали,важно е да се плюе в другия отбор.А всъщност те са от един отбор,но кога ще го проумеем не знам.17:06 31.07.2018
17 Рали
Коментиран от #53
17:20 31.07.2018
18 onq s konq
Коментиран от #29
18:30 31.07.2018
19 Гост
До коментар #10 от "JPower":
Ти явно никога,ама никока не си излизал от твоята кочина. Всичко е Европа е по-скъпо отколкото в България. Друг е въпроса,че стандарта е друг в Европа,но за да е друг хората са положили неимоверен труд ,за да стигнат до това ниво. Погледни Германия,страна фалирала след ВСВ,сега е най-добрата икономика на Европа. Да не мислиш,че са тръгнали със заплати от 2000 марки???Коментиран от #21
18:30 31.07.2018
20 Бачо Киро
До коментар #7 от "страхил":
Що бе брат да е за малко пари? Щото е зло село, нали? Всичко договорено под масата...В Севлиево що вземат прилични пари? Щото не са такива боклуци там в кметството, нали?
Що да дава Гришата повече от 500? Ми няма да дава ... Затова и от Ловеч ще пътуват и работят в Севлиево, за 1000+.
Интереса клати феса, затова градът ще е като от онея ghost town дето им викат, защото всички са избягали. Едно време беше проспериращ град, хора, народ. Не голям като Плевен, но гонеше 30 хиляди мисля. Сега са под 10 със сигурност.
Коментиран от #54
18:39 31.07.2018
21 Бачо Киро
До коментар #19 от "Гост":
Аре не сравнявай Германия, че и войната докара като фактор. Всички са наливали милиарди и милиарди в Германия след войната. Два пъти фалира и ѝ ги опростиха, та днес да се пъчи да дава акъл на останалите... Ако трябва да върнат дължимото стотинка няма да им остане и ще минат на хляб и сол... Само заграбеното не могат да платят, без разрушеното и убитите....18:42 31.07.2018
22 Гост
18:57 31.07.2018
23 Реалист
До коментар #10 от "JPower":
Абе не знам колко power имаш между раменете ама големи глупости си писал - "изкуствено ги държат (заплатите)" ниски. Ами стани и ти компютърно специалистче и ти ще получаваш доста над стандарта. АМА ТРЕБЕ АКЪЛ, ТРУД И ПОСТОЯНСТВО... А да ревеш знаеш - бил получавал 7-8 пъти по-малко, а като пиеш/пушиш по 5 пъти на ден кафета и цигари и си го броиш "работно време" що не ревеш??? А за цените си в тотална грешка - всичко навън е по-скъпо, ОСОБЕННО АКО НЕ СПАЗВАШ ПРАВИЛАТА. Няма да се разминеш с 20лв. за глоба на пътя, например. Излез зад граница, ПОРАБОТИ ЗАД ГРАНИЦА, и после ми давай акъл дали СМЕ дисциплинирани като НАЦИЯ. Аз съм доволен, че някой въобще се е "престрашил" да инвестира в България.18:59 31.07.2018
24 Рори
19:01 31.07.2018
25 БОКО
19:10 31.07.2018
26 Хасан
Коментиран от #28, #46
19:11 31.07.2018
27 vasik atanasova
19:49 31.07.2018
28 фак..ти
До коментар #26 от "Хасан":
ИЗТОЧНО ГЕРМАНСКА ФИРМА ЩАЗИ,КОЯТО ВИДЕТЕЛИ ИМАЛА 6000 ДУШИ РАБОТНИЦИ ПО ЦЯЛ СВЯТ,А В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ОТКРИЯТ 1000.В МАЛКА СТРАНА ХИЛЯДА,А В ЦЯЛ СВЯТ 6000.СТИГА ГЛУПОСТИ,НАЙ-МНОГО ДА НАПРАВИТЕ ЧАСТИ ЗА КАЛАШНИКОВ И В СИРИЯ19:54 31.07.2018
29 Goro
До коментар #18 от "onq s konq":
Заплатата и 1000 да е пак е мизерияя и лишения19:55 31.07.2018
30 боцмана
20:54 31.07.2018
31 Иван
До коментар #14 от "СтарТИРаджия":
Да тръгна от малко по-отдалече. Словаците, чехите и унгарците имаха доста добро развитие на индустрията, вкл. машиностроене още при комунизма. Ние достигнахме подобни нива едва в последните години на соца, но пак бяхме по-зле. Това първо. Второто е, че след идването на "демокрацията" всичко наше се разпродаде на парче и унищожи, а тези три страни и поляците всичко си съхраниха и надградиха. Третото е, че тези страни имат традиции в автомобилното производство, а при нас автоиндустрията направо не съществува. Четвъртото е, че цялата "Вишеградска четворка" е близо до огромна икономика като Германия и от запад са разположени все богати държави. За разлика от нас с богатите иначе турци, споменатите чехи, словаци, поляци, унгарци имат много подобна култура с немците, докато ние с турците имаме голям проблем. Пето - за да имаме собствено производство на автомобили трябваше в държава като нашата да привлечем инвеститори с някакви стимули. Например - липса на данъци за първите 10 години, държавни стимули за купуване на автомобилите на фирмата-производител в подходяща форма, за да няма обвинения от Брюксел - купуваш си автомобил от българския производител и не плащаш подоходен данък и данък сгради за определен срок... Ако и цялата държавна администрация се обзаведе с автомобили, направени в България - ето ти стимул за производство. "Вишеградската четворка" е изключително близо до заводите в Германия и Австрия и компонентите пътуват в рамките на 24 часа.Не може бе
Коментиран от #47
21:01 31.07.2018
32 Малко трябва да се мисли
21:16 31.07.2018
33 Бай Тошо
21:18 31.07.2018
34 Hristoff
21:34 31.07.2018
35 Сталин
21:45 31.07.2018
36 Гого
Коментиран от #37
22:33 31.07.2018
37 ВАГ
До коментар #36 от "Гого":
Ами при най-мизерния ,най-мрънкащия, най-мързеливия,най-некомпетентния ,най-комунистическия евроматриял кой искаш да дойде ?!!!Айде да си кажем истината , ние не можем да направим и менте на китайските стоки.
Коментиран от #44
22:53 31.07.2018
38 Нагазаки
До коментар #6 от "гост":
Ае глупчо, местните тартори и главорези на Ямболъ го наложиха туй ограничение, максимална заплата 800лв. Туй то!"Ямбооол ее градъ,
Ямбооол ее стилъ! "
23:39 31.07.2018
39 Що каиш
До коментар #14 от "СтарТИРаджия":
Ми ПУКАЙ им гумичките бе, та Страхили реалиста да има с к'во да си убиват живота. Сериозно - КАК ДА ИЗПЛУВАМЕ ОТ БЛАТОТО?
02:01 01.08.2018
40 прост
От 1 март 2018 стартовото възнаграждение в Димитровград става 575 лв. бруто, а след 6 месеца трудов стаж операторите ще получават 600 лв., се посочва в специално прессъобщение на дружеството. Увеличението на стартовата заплата е 5% спрямо досегашното.
Според информацията на служителите се осигуряват и безплатен транспорт, двустепенно меню в столовата на завода срещу 50 стотинки и 24-часово медицинско обслужване.
Коментиран от #41
06:53 01.08.2018
41 Ушо
До коментар #40 от "прост":
Някой да е чувал за Стачка?...07:56 01.08.2018
42 Баварец
До коментар #6 от "гост":
Това, което искате уважаеми, се нарича КОМУНИЗЪМ или " дайте, да дадем" . Инвеститорът идва заради нещо, което го привлича - ниски разходи, най-често. Така той получава конкуретноспособност, която рано или късно се превръща в привнесен стандарт= увеличени заплати и т.н. А вие с болшевишко мислене, обикновено гоните инвеститора и той отива на по-добро за него място.08:05 01.08.2018
43 минаващ
До коментар #6 от "гост":
Бъркаш. Те дават добри заплати, ама Ганьо тук (мениджър, директор, политик) обира разликата.08:22 01.08.2018
44 минаващ
До коментар #37 от "ВАГ":
Същия този мързелив българин е предпочитана работна ръка навсякъде из Европата. Не само заради ниската заплата, за която е готов да работи.Коментиран от #49
08:28 01.08.2018
45 bira
08:30 01.08.2018
46 Дедо Грую
До коментар #26 от "Хасан":
Не ми ги фали немците. Надут балон са.От 1990 до 2003г. бачках там. Хайлази са и имат претенции само.Ако не бяха големите пари, наливани там, турските гаст арбайтери и после тези от соц лагера, щяха още да набиват картофи с обелките и това щеше да минава за деликатес. През годините на студената война двете Германии бяха лицето на двата лагера и се съревноваваха кой е по по най. Инак всичко друго казано е като оная глупост за рокфелер и ябълката и така бил забогатял. Айде със здраве. 😎09:53 01.08.2018
47 Дедо Грую
До коментар #31 от "Иван":
Грешиш, приятел. Преди 1944г. точно в Ловеч сме произвеждали самолети. Военни и за гражданската авиация, и то на световно ниво. Ама после ни забраняват и разработките познай къде отиват. Но за това никой дума не обелва.10:01 01.08.2018
48 ЗДРАВАТА МЯРКАЛОВЕЧ
10:07 01.08.2018
49 Бенц
До коментар #44 от "минаващ":
Ами наеми тук някой да ти поработи и ще разбереш за какво иде реч....
10:38 01.08.2018
50 Шляхтиц
До коментар #5 от "Българина":
За съжаление в България останаха хора, които и това не могат да правят. Всичко квалифицирано и кадърно е в чужбина. А някога в ловеч са се сглобявали самолети , после мотоциклети, после велосипеди и мопеди, а накрая Москвичи.10:55 01.08.2018
51 Антон 1
До коментар #13 от "pazenek":
А каква квалификация имаш ?Че не може да познаваме така !
11:52 01.08.2018
52 Max
До коментар #1 от "Петко":
А ще работиш ли като германец? Едва ли.11:58 01.08.2018
53 Вярно е!
До коментар #17 от "Рали":
За хора - специалисти заплатата ще е 560 лева.12:02 01.08.2018
54 Пешо
До коментар #20 от "Бачо Киро":
По времето на бай Тошо Ловеч е имал население 70 000 човека и е бил областен административен център на Плевенски, Габровски, Великотърновски и Ловешки региони.Коментиран от #59
12:14 01.08.2018
55 Дългия
13:47 01.08.2018
56 Песимист
До коментар #1 от "Петко":
Да не стане като завода за сглобяване на китайските боклуци Great Wall,който обяви фалит?13:51 01.08.2018
57 Иво
До коментар #1 от "Петко":
Да. Немската дневна е българската седмична заплата :)16:56 01.08.2018
58 :).....
До коментар #1 от "Петко":
Като деца казвахме... на кукув ден18:12 01.08.2018
59 Що каиш
До коментар #54 от "Пешо":
К'ви глупости дрънкаш? ГОЛЯМ ПРАЗ БИЛ Ловче.20:17 01.08.2018
60 Ха така
Коментиран от #61
21:45 01.08.2018
61 Що каиш
До коментар #60 от "Ха така":
Нощен Хоризонт преди малко02:24 02.08.2018
62 Местен
21:10 04.09.2018
63 гост
15:35 10.10.2018
64 Мустафа
21:22 14.04.2019