Победителят в евроизборите е ГЕРБ

Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Чистката в БДЖ - заради пропуски в управлението

За концесията на Летище София министър Росен Желязков обясни, че международния интерес е голям

Публикувана: 7 Декември, 2018 10:50
2 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 917
Чистката в БДЖ - заради пропуски в управлението
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ

Велик Занчев и Владимир Владимиров са освободени като членове на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ”, защото одитния доклад за анализ на риска показа, че дружеството има сериозни пропуски в мениджмънта, които не се дължат толкова на лична човешка слабост, а на неумението да се справят с новите предизвикателства, свързани с интензивното развитие на компанията. Това заяви министърът на транспорта Росен Желязков Новите лица в ръководството на БДЖ ще са Григори Григоров и Светломир Николов, които имат богат опит в системата и добри мениджърски умения, уточни той пред bTV.

За концесията на Летище София министър Росен Желязков обясни, че международния интерес е голям. По думите му в концесията е заложено изграждането на нова писта. Печалбата на летището сега е 10 млн. лева годишно, а може да се удвои, смята Росен Желязков. В централния бюджет е описано, че парите от концесията на Летището ще бъдат дадени за БДЖ и за покриването на дълговете му към държавата, коментира още той.

Пакет "Мобилност" Министърът на транспорта обясни, че само България и Литва са били против предложенията на Брюксел за т.нар. план „Макрон“. По думите му те са имали ясно и единодушно мнение, заедно с превозвачите и евродепутатите ни. Този проблем показва разделението на Европа на периферия и централни държави, каза още той. Желязков коментира, че българските превозвачи са много конкурентноспособни и имаме един от най – добрите автопаркове.

По думите му тези общи законодателни решения целят да не засегнат големите европейски държави, но по този начин те дискредитират периферните държави и ги ощетяват. Според него за съжаление решенията в Съвета на ЕС се взимат по държави и за да се блокира този закон, то е трябвало поне 12 държави да не го подкрепят, но Полша и Чехия в последния момент са се отказали.

Желязков коментира още, че за да има едно правило, то трябва да бъде приложимо и да може да се контролира. В момента той не вижда вариант, при който да се следи дали даден шофьор се е прибрал вкъщи след четири месеца по пътищата. Неговото мнение е, че тази мярка е по – скоро да се удовлетворят исканията на гражданите в Западна Европа. Той подчерта, че няма да подкрепят и забраната да се спи в кабините, защото нашите са модерни и предлагат всички условия за почивка в тях.

България

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.