Новини

Вълна от недоволство срещу новите ограничения на пътя

Тази седмица правителството одобри правила за пътна безопасност, които предвиждат повече учебни часове и по- ниска разрешена скорост

Публикувана: 19 Януари, 2019 08:54
165 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 40156
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Недоволство срещу новите идеи за ограничения на пътя. Тази седмица правителството одобри правила за пътна безопасност, които предвиждат повече учебни часове и по- ниска разрешена скорост. На първо място автоинструкторите казват, че цената на курсовете щяла да скочи драстично, а и сега била достатъчно висока, съобщи Burgas 24.

Промените предвиждат още разрешената скорост в градовете да бъде 30 км/ч, а извън населено място на първокласни пътища – 80 км/ч. Не става въпрос обаче за цялата територия на областта. Големите булеварди ще останат със сегашните ограничения, а новите такива ще бъдат за малките квартални улици.
"Тези 30 км/ч ще бъдат за места, които са жилищни зони, където има училища и спортни площадки. На основните улици ще се запази ограничението от 50 км/ч ", каза Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.

От години светът се бори с черната статистика на пътя. Според статистиката всеки километър по-бавно движение намалявал жертвите с около 5 на сто.

Обмисля се и увеличаване на часовете за кандидат-шофьорите. Инструкторите обаче изчисляват, че крайната цена ще скочи драстично и това ще увеличи проблемите, а няма да ги реши.

И още от предложенията. Вътрешното министерство мисли по идеята скоростта за първокласните пътища да бъде 80 км. в час, а не както сега – 90. Схемата вече работи във Франция, но и среща недоволството на част от хората. Наскоро жълтите жилетки счупиха над 200 от камерите на пътя, именно като демонстрация срещу ограничената скорост.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
mom4eto
1 Отговор
Много са, трябва да се кара 10 км/ч в града :)

Коментиран от #2, #5, #8, #29, #95, #122


Оценка:
-38 +243

Рамбо
2 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


ТИ АКО ИСКАШ МОЖЕШ ДА СЛЕЗНЕШ ОТ ТВОЯ КОШ И ДА ГО БУТАШ !!!

Коментиран от #3


Оценка:
-68 +158

mom4eto
3 Отговор

До коментар #2 от "Рамбо":


Може да направиш и ти същото ;)

Коментиран от #6


Оценка:
-46 +87

4
Този коментар е премахнат от модератор
котьо
5 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


те много хора си се движат още по-бавно. Ако нормалната пешеходна скорост е 4-5км/ч, като стъпят на платното, особено на пешеходна пътека - започват да се влачат с 0.5 до 1 км/ч. Вероятно ги е страх от полицейски контрол по пътищата.

Оценка:
-9 +124

6
Този коментар е премахнат от модератор
Чичо
7 Отговор
Да живей Боко! Да пребъдат всите ГЕРБерасти! Така се прави-магистрали на вълни, асфалт от пясъчник и ниска скорост+ десетки хиляди дебнещи ни ченгета!

Оценка:
-18 +268

Живите мъртви на България
8 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


Когато някой не може да си свърши работа, ограничава другите. Полицаите нагъват банички и пият кафе, но ги няма на пътя. Няма реален контрол. Тези ограничения може да пълнят джобовете на МВР, но няма да реши проблема на пътя. Иначе ако се карат с 5 км ще е още по-сигурно.

Коментиран от #31, #78


Оценка:
-13 +237

Златко
9 Отговор
Вече почна да писва от експерти като Тодоров, с какво подобриха безопасността на движението със стотиците си безумни предложения гласувани от депутатите само и само да са в комисиика за пари.

Оценка:
-5 +190

vuichogosho
10 Отговор
Не високата скорост убива. Ниската култура с, която се шофира и пресича е причината. За немските аутобани какво да кажем? На места ограничения няма, но пускаш мигача и моментално те пускат. И ТАМ МИГАЧА НЕ ДАВА ПРЕДИМСТВО.

Коментиран от #148


Оценка:
-7 +262

onq s konq
11 Отговор
Идеята е богатите да карат като бели хора,а бедните-като бедни:)Защото богатия ще си инсталира СУПЕРАНТИРАДАР/който междувременно е забранен/ а ако все пак стане фал без проблеми ще си плати глобата,докато бедния...е У човала ЦЕЛИЯ!...Без остатък.

Оценка:
-9 +145

НЯКОЙ СИ
12 Отговор
Това е голяма глупост..някой опитвал ли е да кара с 30 км. ?? според мен скороста сега е нормална,за бързото придвижване в града..но глобите за нарушителите са малки. Все още има много хора,които се чувстват безнаказани и правят къде къде по-големи глупости..

Коментиран от #17, #106


Оценка:
-13 +132

САП
13 Отговор
Първо да се оправят с ниско летящите джигити самоубийци и тогава да смъкват скоростта в градовете на 30 км в час. Колко от катастрофите в градовете със жертви са скорост до 50 км в час. Почти всички катастрофи със жертви са със ниско летящи, пияни, дрогирани или грубо нарушили правилата за движение. При тези условия на спазване на правилника тия 30км в час са просто идиотско решение. Ще доведат само до по-големи задръствания(ограничавайки скоростта на съседните улици на булевардите де факто намаляваш пропускливостта на главните пътища няма да успява да се изтегли трафика), повече замърсяване (а въвеждат данъка еко компонента), по изнервени водачи, които ще са склонни да нарушават правилата просто защото им е писнало. Въобще ще стане масово теглена майната на правилника(те и сега не могат да контролират, както трябва спазването му) и ще станат нещата още по-зле повече катастрофи.

Коментиран от #33, #149


Оценка:
-7 +153

Философ
14 Отговор
Хайде да не си ограничаваме сами свободата и правата, заради някои индивиди а да се спазват сегашните закони и наредби. Необходимо е да има повече контрол!

Оценка:
-6 +102

гощо
15 Отговор
А минимално разрешена скорост кога? Гледаме все чужди примери! Ето един който ще помогне.

Оценка:
-4 +66

ГЕРБОКРАД
16 Отговор
ЩЕ МАХНЕМ ПЕТА И ШЕСТА СКОРОСТ ОТ СКОРОСТНИТЕ КУТИИ...ЗА ПО 2000ЛВ НА АВТОМОБИЛ..

Оценка:
-2 +95

За кого са малки глобите?
17 Отговор

До коментар #12 от "НЯКОЙ СИ":


За тези с 650 лева заплата ли? Глобите трябва да са съобразени с доходите ! Малки са за тези с 8, 10, 80 хиляди лева месечно!

Коментиран от #21, #85


Оценка:
-2 +76

Бай
18 Отговор
Това е с цел рекет на пътя нищо друго!!!Спокойно ще вдигнем гражданската още 30% ще купим нови бусчета че в патрулките е неудобно да се спи

Оценка:
-5 +127

vuichogosho
19 Отговор
Вместо да намаляват скоростта, да увеличат наказанието за някои провинения. Караш пил - зверска глоба и няколко години без книжка, изпреварваш опасно - пак така, в населено място с над 100 - ядеш дървото, ПЕШЕХОДЕЦ ПРЕСИЧАЩ НА ЧЕРВЕНО ИЛИ НА МЯСТО РАЗЛИЧНО ОТ ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА - 500 ЛВ. И така всичко ще си дойде на мястото.

Оценка:
-8 +124

Фен
20 Отговор
Ма те в Англия отдавна са го измислили - пред всяка кола да ходи пеш човек с фенер! Тогава барем Тодоров миряса!

Коментиран от #103


Оценка:
-1 +95

vuichogosho
21 Отговор

До коментар #17 от "За кого са малки глобите?":


В някои държави са го измислили. Глобяват те с % от доходите ти. Например караш пил и отнасяш 20% от годишният ти доход. Боли и за бедни и за богати.

Оценка:
-5 +77

gost
22 Отговор
По ниска скорост, повече милиционери на пътя, повече глоби, повече пари в пробития им бюджет, хич да не ми обясняват, че са се загрижили за хората.

Оценка:
-4 +102

пешо
23 Отговор
Стига сте недоволствали, четете написаноно, 30км е за малките тесни квартални улички. Така е във всички европейски градове, даже съм виждал полицаи с радар да засичат скоростта на такава уличка . Който иска без огравичения да ходи в Китай там няма даже и светофари.

Коментиран от #26, #28, #40, #108, #147


Оценка:
-104 +22

Нептун
24 Отговор
Заедно с намаляването на скороста ще се увеличи драстично трафика а едва ли са помислили за отделяните емисии от автомобилите.Те тогава гледай какво ще е в големите градове в пика.По малоумн нещо трябва да го е измислил още по малоумен човек.

Коментиран от #36, #49


Оценка:
-6 +77

25
Този коментар е премахнат от модератор
антилибераст
26 Отговор

До коментар #23 от "пешо":


И това, че в комунистическа държава като Китай, репресиите върху обикновения човек са по-малко, хич не те притеснява?

Оценка:
-3 +44

някой си
27 Отговор
Тъпотия. Колко спазват сегашните ограничения? Айде, първо тях да оправим, па тогава да говорим за статистика и разни там простотии. Явно, бюджета е празен и търсят начини за събиране на още пари.

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +60

ОНЯ СЪЩИЯ
28 Отговор

До коментар #23 от "пешо":


АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ .....НА БЪЛГАРИНА ВСЕ НЯКОЙ ДРУГ МУ Е КРИВ...В ЧУЖБИНА Е ТОЧНО ТАКА...И ГАНЬО КАТО Е В ЧУЖБИНА СПАЗВА ЗАКОНИТЕ И ПРАВИЛАТА СЪС ЗАПЕТАЙКИТЕ.....ЗНАЧИ МОЖЕЛО......АМА У НАС....КАРАЙ ДА ВЪРВИ...

Оценка:
-41 +24

адсд
29 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


Напълно подкрепям тези мерки! В тесни квартални улички, еднопосочни, с пешеходни пътеки и лоша видимост точно 30 трябва да е. А за извънградските райони, където на всеки 2 км има отбивка за някое село, точно 80 е разумно. Също така искам на магистралите да падне ограничението на 120км/ч. Само тези няколко прости мерки ще предотвратят сигурно 30% от катастрофите.

Коментиран от #32


Оценка:
-86 +18

Гербер
30 Отговор
Аз имам друго предложение. Да възложим на Пеевски да монтира на всички коли ограничители за скорост с държавни пари.

Оценка:
-2 +45

У891
31 Отговор

До коментар #8 от "Живите мъртви на България":


Не знам ти къде пътуваш, но аз винаги като пътувам за Бургас поне на едно място по магистралата има патрулка с камера. Същото важи и за Е-79. Така, че мерките са съвсем добри и ги подкрепям изцяло.

Е разни тарикатчета няма да могат така удобно да си тестват 200коньовите коли, ама мен това грам не ме вълнува.

Оценка:
-46 +16

Гробарят
32 Отговор

До коментар #29 от "адсд":


Ей заради такива като тебе го измислят където не могат да карат

Оценка:
-3 +50

иии
33 Отговор

До коментар #13 от "САП":


Ама ти прочете ли? 30км в час са само за малките квартални улички. По-основните улици и булеварди ще си остане 50/70км.ч.
Мерките са съвсем на място. А извънградско стават супер мнгого сакатлъци точно заради 90км/ч ограничение. Ако се свали 10 надолу ще даде много добър ефект. Особено за тежкотоварни мпс-та и разни джипове и друг коли около 2тона.

Коментиран от #51, #145


Оценка:
-60 +12

николай
34 Отговор

До коментар #27 от "някой си":


Айде пък да си вкараме тези ограничения и лично с теб бих се хванал на бас на по 1000лв, че жертвите при катастрофи ще намалеят с поне 10-15%. Особено ограничението за извънграските пътища е изключително добро. Трябва и на магистралите да се намали скоростта до 120км/ч и всичко ще е точно. Подкрепям мерките, дано по-скоро да ги въведат.

Коментиран от #41, #61


Оценка:
-67 +10

Стига
35 Отговор
Поредната тъпотия.След като само на места ще се кара с 30 защо го коментират? И сега на определени места има ограничения със знаци 30-40 дори 20 на места. А извън града да караш с 80 при условие че дори 100 не са проблем е още по голяма глупост.И веднага дават за пример Франция защото така им е изгодно.Защо не дадат Германия за пример? Във Франция жълтите жилетки ще махнат тази глупост скоро.Вече почти няма работеща камера там.А и след като дават за пример Франция защо не махнем и светлините през деня както е там? Преди време КАТ и други "специалисти" ни обясняваха как щели да спаднат жертвите защото ще караме със светлини през деня.
Сега обясняват как на всеки километър надолу жертвите падали...
Ако слушаме тях дори сега трябваше жертвите да са поне наполовина...Явно причините не са точно тези които тези умници твърдят.
Омръзна ми полу грамотни "експерти" да определят всякакви закони в тази държава.Крайно време е решенията да се вземат от наистина добри специалисти в дадената област и след дискусия с хората.Това са принципите на демокрацията а не някакви комисийки от смешници назовали себе си експерти.

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +97

М1аестрото
36 Отговор

До коментар #24 от "Нептун":


Това изобщо не е вярно. В натоварен трафик и без това колите се движат точно с 10-40км/ч. Разликата няма да се усети. Ако няма и джигити, които да се предреждат на светофарите ще е още по-добре. Скоростта по големите булеварди остава. Изобщо аргументът ти е невалиден.

Оценка:
-21 +13

Васил
37 Отговор
Като вдигат цената на тока и водата няма протестиращи а като става въпрос за колите Българите скачат за това сте били роби 500 години а сега сте роби на 240 човека

Оценка:
-12 +42

иииом
38 Отговор

До коментар #35 от "Стига":


Какво значи да не са проблем бе, байлане? Проблем са. Ти не знаеш ли, че повечето катастрофи стават от несъобразена скорост. Караш със 100, щото "не са проблем" и на първия завой, който е по-остър летиш в дерето. Точно 80 трябва да е ограничението. Подкрепям мерките с две ръце. Умираме най-много от цяла Европа по пътищата и вместо да приветстваш тези мерки, ми говорите за някакви абстрактни неща, които изобщо няма да се случат скоро. Пътищата са такива, по-добри скоро няма да станат. Предвид ситуацията, по-ниска скорост е добро решение.

Коментиран от #42, #46, #54, #109, #125, #131


Оценка:
-58 +12

говното метев
39 Отговор
И кои са вълната? Лапайте пишките нанекадърниците от герп,ще ви еба майката и стадото малоумно!

Оценка:
-6 +34

САП
40 Отговор

До коментар #23 от "пешо":


А кой определя коя уличка е малка и трябва да е с 30 км в час. Ако е това тази промяна е безсмислена правилника и сега го позволява да се направи. Има знак за жилищна зона (ти на колко места си видял в България такъв). При него скоростта е 20 км в час. Има и знаци с ограничение на скоростта. И най важното, как ти по време движение ще разбереш(това трябва да стане за част от секундата), че тази улица е малка(особено в непознат град) и трябва да си с 30 км в час. Просто ще се превърне в поредната мярка за рекет от полицаите.

Оценка:
-5 +36

Наско
41 Отговор

До коментар #34 от "николай":


Не знам дали помниш но преди време ограничението беше 60 в града 80 извън и 120 на магистрала. Жертвите не бяха по малко.
Караше се без фарове през деня ...Какво промениха тъпите ченгета с фаровете? Спаднаха ли произшествията? НЕ. Но се вдигна замърсяването.Всяка кола вдига с поне 100 вата консумацията на енергия.На 1 милион коли това са 100 мегавата. Но никой от тъпите ченгели не се замисля за това важното е да те глобяват като забравиш да ги пуснеш.
не е проблемът в разрешената от 90 скорост.Повечето загинали са заради значителното превишаване на 90 или зарди това че изнервени от някой търещ се камион с 40 са предприели изпреварване. да не забравяме и пияни и дрогирани а също и такива с купени книжки. Ти колко циганина си видял да карат курс?
Те не могат да четат как са си взели изпита?
като оправят тези неща тогава да говорят глупости как свалянето с 10 км на скоростта ще реши проблемите.

Оценка:
-2 +76

Мислещ
42 Отговор

До коментар #38 от "иииом":


Именно, повечето катастрофи са заради несъобразена, на не заради превишена скорост.

Оценка:
-4 +45

Лозен
43 Отговор
Ама я с колото ако се засила и умаам пешеходецо 10 км/ч че го утрепа наместо

Оценка:
-0 +14

Джак
44 Отговор
ГЕРБ се проваля с всеки изминал ден! Това са безумия родени от бели якички а не от шофьори.

Оценка:
-0 +47

Киро
45 Отговор

До коментар #6 от "Рамбо":


Такива джигити като теб газят хора.Въпрос на време е да сгазиш човек.

Коментиран от #67


Оценка:
-22 +4

Стига
46 Отговор

До коментар #38 от "иииом":


Ей умник карал съм много повече от теб не само в България.Това което съм написал стоя зад него с опита си.В България има пътища които позволяват движение със 100 без проблем. за такива като теб които излитали от завоите не е задължително да карат с 90 както е в момента а ако щеш с 20.Това че ти не можеш не означава че трябва да искаш всички да са като теб.
Катастрофите не стават от това че някой е карал с 90 а с много повече,бил е пиян,дрогиран и т.н.
Много други проблеми има за решаване на пътя от държавата и 90 извън града не е от тях.

Коментиран от #52


Оценка:
-4 +59

Бай Пешо
47 Отговор
Тези ограничения нищо няма да оправят,само пълнят джоба на катаджиите ,дори ЩЕ СТАНЕ ПО ЛОШО!!!.Поне да въведат уроци по КУЛТУРА НА БЕЗОПАСНОСТ!!!
Как може да няма капчица разум в тези глави!!!Поне да ходят в командировка да видят как работят техните колеги в Холандия,Германия ,Белгия!!!!

Оценка:
-2 +40

Георги
48 Отговор
30 км е нормално за жилищните зони, навсякъде в европа е така.
Проблема е в некадърното ръководство на МВР и Пътна полиция. Никой не си върши работата. Ограниченията и правилата за движение не се спазват и никой не следи за това. Полицаите ги е страх да спират скъпи коли. Няма никаква полза от тях

Оценка:
-6 +26

Варненец(натурализиран).
49 Отговор

До коментар #24 от "Нептун":


Аз карам хибрид.

Оценка:
-3 +1

50
Този коментар е премахнат от модератор
САП
51 Отговор

До коментар #33 от "иии":


Кажи ми умник ти как ще определиш коя улица е малка по време на движение без знак(това трябва да стане за част от секундата). А още повече как на някой бюрократ ме е кефнало да определи олицата за малка. А ако е това тази промяна то е безсмислена правилника и сега го позволява да се направи. Има знак за жилищна зона (ти на колко места си видял в България такъв) и сега действащ. При него скоростта е 20 км в час. Има и знаци с ограничение на скоростта. И най важното, как ти по време движение ще разбереш(това трябва да стане за част от секундата), че тази улица е малка(особено в непознат град) и трябва да си с 30 км в час. А в селата как ще разпознаеш булевардите, като няма такива. Просто ще се превърне в поредната мярка за рекет от полицаите. Просто през града и сега ми трябва половин час да мина 8 км, а тея ще го направят час. Ако забеляза нищо не съм писал другите. За междуградските пътища също си свали розовите очила. Намаляването на скоростта нищо няма да реши просто защото ограниченията няма да се спазват, както и сега. Второ искат екология а с това я пращат по дяволите съвременните(след 90 години) автомобили са разчетени технически за най-икономично движение при 90 км в час. На магистралите 90% от катастрофите са защото някой се прави на тарикат и не спазва правилника. Първо трябва да се изкорени чувството за безнаказаност при нарушение на пътя и чак тогава ще има полза от ограниченията.

Коментиран от #56


Оценка:
-0 +25

еосексоед
52 Отговор

До коментар #46 от "Стига":


ей,келеш смотан ща иба и шумахера моли се да не ти се пукне гума в завой,че не те виждам тогава ако щеш и категория за совалка да имаш и да си шофьор от 100 години,тогаваааааааа ще запееш друга песен.ей такива отворковци като теб трябва да им взимат книжките до живот .

Коментиран от #65


Оценка:
-30 +7

Крум
53 Отговор
Кой как ще контролира спазването на тези скорости. Нарушителя който не си понася наказанието ще продължава да не уважава и закона и обществото. Предлагам друг подход. Паркирал неправилно пред гараж на тротоар пешеходна пътека... рязане на 4 гуми, отнемане на предимство без ПТП чупене на предно стъкло и три удара по кухата тиква, с ПТП предните мерки +5 минути търкляне по асфалта. Пиян или дрогиран промилите умножени на сто са равни на километрите които да пробяга зад с противогаз. и......

Оценка:
-6 +16

Morgoth
54 Отговор

До коментар #38 от "иииом":


Ти разлика между превишена и несъобразена скорост правиш ли? Защото със знаци и ограничения се регулира само превишената, а несъобразената е въпрос на пътна обстановка. А по статистики на КАТ несъобразена скорост е всяко едно ПТП за което един полуграмотен катаджия не е в състояние да каже какво се е случило и кой е виновен, т.е около 40%.

Оценка:
-1 +27

стефчо
55 Отговор
Изпитания вариант от света е-"съзтезател" влиза в досието моментално и застраховката става 400лв на месец. Ако си хванат без застраховка отиваш в затвора за дълго! (работи в много страни,и Сащ даже)

Коментиран от #57, #63


Оценка:
-1 +24

Morgoth
56 Отговор

До коментар #51 от "САП":


Цялата работа най-вероятно е, че ще се наюркат да сложат от тези знаци, дето никой не ги е виждал, но и сега си ги има в правилника за жилищна зона. Ама то на подходящите за тях места така и така е трудно да се кара с повече от 30, защото са пълни с нагъсто спрели коли и спящи полицаи. С тия 30 само пушиляк се вдига в момента, но 80-те за извън града са си опасни - ще завишат полицейския произвол и рушветите.

Коментиран от #60, #89


Оценка:
-1 +22

Morgoth
57 Отговор

До коментар #55 от "стефчо":


400 лева застраховка ще те уплаши при условие, че 1000 лева глоба и отнемане на книжката за месец не те плаши? Я помисли пак :)
Според мен това което ще те уплаши е знанието, че за 100км изминат пък ще бъдеш сниман 5 пъти и ще платиш на всяко от тях по 20 лева.

Оценка:
-1 +5

гост
58 Отговор
ПРЕДЛАГАМ КАРДИНАЛНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА:
1. Никакъв ремонт на градските улици - ха карайте с повече от 20 км/ч. през дупките!
2. Като се правят магистрали и пътища да са с предварително заложени дупки - хем ще излиза по ефтино, хем ще се ограничи скоростта.
Забележка: и в двата случая актовете ще намалеят, но катастрофите няма! Гарантирано от ББ и ЦЦ!

Оценка:
-2 +19

vvvvv
59 Отговор
Вместо да се оправя инфраструктурата, ще ограничаваме. Боко сам си прави сепуко.

Оценка:
-0 +24

БАЙ МИЛЕ
60 Отговор

До коментар #56 от "Morgoth":


ТОЧНО....ИМАШ ОТ МЕН +++++++

Оценка:
-3 +5

Morgoth
61 Отговор

До коментар #34 от "николай":


Аз съм готов да заложа 1000 лева срещу теб, че евентуално въвеждане на тези ограничения няма да доведе до намаляване на жертвите с 10-15%. Както и нито една от мерките на КАТ за последните 20 години с колкото и гръмки слова да е рекламирана не е довела до такова сериозно намаляване, а някои дори водеха до увеличение.

Оценка:
-0 +32

мом4ето
62 Отговор

До коментар #6 от "Рамбо":


Мерси, не пипам мъртъвци !

Оценка:
-0 +9

ОНЯ СЪЩИЯ
63 Отговор

До коментар #55 от "стефчо":


АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ...+++++++++++

Оценка:
-1 +4

Готино
64 Отговор
Не е лошо да бутаме колите в града. Ще плащаме на помощници.

Оценка:
-0 +13

стига
65 Отговор

До коментар #52 от "еосексоед":


Келеш ще викаш на баща си малчо. Казах ти ,ако не можеш да караш карай с 20 ако щеш и остави другите да си карат.Не можем всички да се съобразяваме с такива като теб.А между другото в завоите има знаци за ограничение на скоростта (не е 90) , но ти от къде да знаеш трябва да си карал малко не само да се криеш на топло вкъщи и да обиждаш хора които не познаваш.

Оценка:
-2 +31

чобанина
66 Отговор
контролни изпити в кат на всички водачи с книжки до края на март 2019г., отнемане на книжките на не издържалите изпита, 20 000 лв и 5 год. затвор за "водачите" без книжки, всички заловени с алкохол над 0.5 промила без книжка за 10 години освен определените от съда години затвор и това е, какво толкова

Коментиран от #76


Оценка:
-10 +7

Легналия полицай
67 Отговор

До коментар #45 от "Киро":


Освен скороста и гъбици да сложат по главните и първокласни пътища, колко е по огромна гърбицата, тоокова повече разбити коли ше има
Да се завишат поне с 20% гърбиците господа управляващи!
Малко са! И са малки!

Оценка:
-1 +6

68
Този коментар е премахнат от модератор
гнусните гейберасти
69 Отговор
за 10 години 25 пъти промениха ЗДП и какво постигнаха?Целта на произходящите от милиционери е да напълнят джобовете на приближените им ...пак милиционери!
Ако толкова са загрижени за безопасността- да премахнат със закон МПС-тата и така няма да има ПТП-та!Ама не това е целта ,нали?

Оценка:
-2 +25

Zax
70 Отговор
Публикувано във факти.бг: "Тези 30 км/ч ще бъдат за места, които са жилищни зони, където има училища и спортни площадки. На основните улици ще се запази ограничението от 50 км/ч ", каза Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.

И сега си ги има тези ограничения на тези места обозначени със значи. За какво ни е в закона тогава ?

Аз предлагам направо да забраним движението на превозни средства в градовете. И селата. Абе какво ще се церемоним! В цялата държава забраняваме абсолютно всякакво движение. Включитено на пешеходци. Току виж някой се спънал и паднал! И самолети да не летят отгоре. Я колко хора измряха по света от тия самолети. И ограничение на пулса до 90 удара в минута!

Оценка:
-0 +22

056
71 Отговор
Мога да дам поне 5 примера, при които лошо поддържани пътища и дори лошо построени за причина за рискови ситуации. Един от примерите е пътят Бургас - Поморие, на който не се построиха ленти за престрояване на отбивките, а се ограничи скоростта до 50 км\ч. Пътят е двулентов с мантинела. Безобразното поддържане на пътищата и липсата на ефикасен контрол са причините за катастрофите. Гербаджиите са малоумници. Убедих се вече.

Оценка:
-1 +18

Тъп
72 Отговор
Не разбрахте ли? Трябва да използвате обществен транспорт. Да пълните градските автобуси, щото са нови и екологични. За да се прикрият кражбите по—бързо. Както и автобусите на големите превозвачи, които са приближени до власт—имащите. Оти они са мно.о бедни, завалиите. И те така те.

Оценка:
-1 +9

Гост
73 Отговор
Предлагам максимална скорост по 10 км в градовете и 30 км по извънградските пътища и даже по бойковите нови магистрали. Гербаджия.

Оценка:
-0 +12

Анонимен
74 Отговор
Задайте си въпроса-Редно ли е след Като системата работи погрешно и полицаите явно не се справят с проблемите по пътищата да вземат заплати?
Ако в една фирма работника не си върши работата както трябва ще го държат ли и пари да му дават?
Колко години държавните институции показват,че в този си вид явно не могат да разрешават проблемите на обществото или държавата и въпреки това държавните служители си вземат заплати.
Това не е ли всъщност престъпление?
След като тази система не дава ефектни резултати за нас защо искаме да играем още тази игра с погрешните правила?

Оценка:
-0 +17

Умения
75 Отговор
Подкрепям мерките! Катастрофите са заради превишена скорост и лоши пътища. Нека задължат всички да карат малко по-бавно. И на магистралите също !!!

Оценка:
-20 +3

76
Този коментар е премахнат от модератор
волен сидеров
77 Отговор
ИДЕАЛНО.ПОДКРЕПЯМ

Оценка:
-11 +3

1990
78 Отговор

До коментар #8 от "Живите мъртви на България":


А като те щракнат с радара сигурно казваш ей тия пък сега къде са застанали а иначе ги наблюдаваш къде ядат банички и пият кафе

Оценка:
-1 +6

Коментатор
79 Отговор
Представяте ли си колко знака в цялата страна трябва да се сменят. Дали ще е по евтино от камери за същеите пари за повече контрол.

Оценка:
-1 +5

Става но първо
80 Отговор
Става но първо да се изловят тези с купените книжки и изпити по втория начин. После един психо тест като за С - категория ,но пред трима изпитващи и всичко е наред.

Оценка:
-1 +11

Sep ditrih
81 Отговор
Караш си в града с 30 км/ч и изведнъж те изпреварва циганска каруца впрегната с два коня

Оценка:
-0 +22

Боко
82 Отговор
Еми то какво остана?Да ги накажем на изборите!

Коментиран от #105


Оценка:
-1 +20

минаващ
83 Отговор
Без ограничения на скоростта!Никаква полза от тях.Всеки да си носи отговорността.По магистралите-без таван,в населени места-препоръчителна 50,всичко по-високо на твоя отговорност,в тесните квартални улици-30,камери,.Добри шосета и магистали,големи глоби за некадърните фирми,глоби за АПИ,КАТ,общинските съвети за лошо поддържани пътища.Добри коли,намаления за купуване на нови коли,Тогава,може да мислим за някакви ограничения

Оценка:
-3 +16

Гената
84 Отговор
Да не искате да кажете , че досегашните ограничения до 50 км/ч не вършат работа Ама кой ги спазва ? 30 % от родните водачи са давали агнета за книжка и трудно четат и говорят официалния/ пък и всякакъв друг език!/. Полицията не смее да спре, камо ли да глоби, разбеснелите се румънски и турски шофьори, защото просто са прости хора и не знаят как...

Оценка:
-0 +13

Иво
85 Отговор

До коментар #17 от "За кого са малки глобите?":


Като ти са високи глобите , значи ще трябва да караш така, че да няма повод за актове ! Много е просто май ?!Ама друго си е да просвирят гумите на асфалта при тръгване и набиване на спирачки пред зебрата, като от 10 метра се вижда, че има хора, които са на нея! Хъшлаци има колкото искаш в тая сбутана държава! И малоумници! Така, че - максимално високи глоби, отнемане на книжки, спиране на превозните средства .... - въобще всичко възможно, за да почнат малко- малко да МИСЛЯТ водачите, когато са на пътя!

Оценка:
-8 +2

Тодик
86 Отговор
Забелязвате ли как обеднява речта Българска губят се думи променят се значения пример ГАРАФА почти не се използва скоро и дупка ще се замени с ЯМА щото когато в дупка има три вече е яма а дупките ще са в парламента а що се отнася за новите ограничения то тея в парламента са чисти приемат закони а местната власт трябва да реализира знаци от общинските бюджети специалисти до колкото има такива вместо парите да отидат за благо умишлено се хвърлят ограниченията не работят принципа /Да видя какво ще стане после/Е актуален мисленето трябва да се промени работа трябва на Народа неангажирани мозък само за простотии мисли дали няма да се възстанови някоя фабрика с парите от производство и монтиране на знаци

Оценка:
-0 +5

Цар Вул
87 Отговор
На всяка малка уличка в големите градове,еднопосочнитеопасни и т.н. легнали полицаи на всеки 100метра,и в началото и края!Да видим тогава как ще карат с по голяма скорост,а това с 30-те километра е поредната тъпунгерска измислица, за да цуцкат пари!Застава кат и ти пише глобата ,а тия след тебе к,во праят!!Псуват и чакат докато оня с ловджийското куче търси буквите от азбуката!Нали помните Ханко Брат!!И други подобни!За тях е затвора и глобата!Да сте видели милиционерска кола с винегка и т.н.Нема брат ми!!!Колани да слагат,
пак ядец!!Онзи ден като са гонили ония тримата дали са сложили коланите си!Май ни правят на маймуни!За такива вадиш пистолета и в задните гуми пък нека бяга!!Ама то акъл,не е х.й да му го набиеш!!Акъла няма от къде да му го вкараш!!!

Оценка:
-2 +8

ТОЧКАТА
88 Отговор
Простотията си е запазена територия на ГЕРБ....Посочете ЕДИН АДЕКВАТЕН НА СИТУАЦИЯТА ЗАКОН,или реализирано нововъведение без идиотски издънки.....Та ограничението в ГРАДА И СЕГА!!!!си го има/виждал съм и 20 км ограничения....КЪДЕТО ТРЯБВА....НОООО заради тъпанарски ,необективни изследвания на разни НПО да ми слагат пранги е върхът на простотията....А с ФИНИТЕ ПРАХОВИ какво ще стане ,ако лопаш на втора през целия град?Или ..това пък е повод за НОВИ МЕРКИ СРЕЩУ...!!!???И ЗАЩО НЕ ВПРЕГНЕТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ да правят коли ,които НЕ вдигат по-вече от 80?????като сте толкова ,,,загрижени???,,.

Оценка:
-1 +14

САП
89 Отговор

До коментар #56 от "Morgoth":


Този специално за жилищна зона съм го виждал само в едно село на главен път първа категория през Стара Планина. Пътя минава през центъра на селото. Сложен е след завой на входа на селото така, че да го изпуснеш. И обикновено полицаите чакат в центъра на селото. Ако знаеш какво псуване пада, като минавам от там.

Оценка:
-1 +11

янко
90 Отговор
по т.нар магистрали 140 е много - надявам се всички помнят кой изкомандва преди няколко години от 120 да стане 140 макс скорост!

Оценка:
-6 +7

Каквито анализите такива и законите
91 Отговор
Известно е, че за да се одобри един закон или неговото изменение, процедурата стартира с факти, изводи, анализи. Няма кой да направи обективни, честни и професионални анализи.

Коментиран от #94


Оценка:
-1 +3

lubo
92 Отговор
Абе аз само да питам....ограничението ще важи ли за каруци , велосипеди , тротинетки и скейтбордове защото много станаха напоследък и прелитат с много повече от коментираните 30 км. Ейййй тия от ГЕРБ какво ли не измислят само и само пътища да не правят !!!

Оценка:
-1 +12

Не съм съгласен
93 Отговор
Ако преценят, че в даден участък е нужна по-ниска скорост - има знаци за това!
И ще настъпи какафония, в едни райони по подразбиране една скорост, за други с друга, за трети - трета, но и знаци ще има, а и тежкотоварните ще са с различни ограничения... колкото е по-сложен правилника, толкова по-малко ще се знае!

Оценка:
-0 +7

Коментатор
94 Отговор

До коментар #91 от "Каквито анализите такива и законите":


Да. Така е. Има такова изискване за оценка на възсействието на нов закон или изменение. Но гербаджиите толкова формално подхождат и досега не съм видял задълбочена оценка досего. Предложението за задължително въвеждане на зимни гуми беше с аргументирано с климата..представете си. Няма статистика, няма очакван ефект. Просто отбиват номера. В интерес на истината не съм чел каква оценка на въздействието са написали за новите измениния. Но предполагам, че е повърхностна и формална, пак да отбият номера...

Оценка:
-0 +7

Байшо
95 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


В града само кракомобилът да е позволен като лично ПС. Инак обществен транспорт.

Оценка:
-0 +3

Къртев 🐓
96 Отговор
За скоростта, освен да пълнят хазната, друг ефект няма да има то и сега извън населените места се кара с превишена скорост. А за учебните часове и двойно да се увеличат, то който си не може, не може. Трябва да се завишат критериите, по кито се дава свидетелство. И то не теоритичните, а чисто практичните, защото теорията е информация за правилата, а практиката е умение и концентрация. Просто практичния изпит трябва да е с по екстремен характер. А не, както е сега. Две преки и, завий на ляво или на дясно и готово. Трябва да се направят системи в изпитните автомобили, да ти гасне колата в средата на кръстовище, да спукаш гума в движение, да ти откажат спирачки и т.н. Да се види един водач, как ще реагира в естествена стресова ситуация.

Оценка:
-1 +7

Тъпи ГЕРБери
97 Отговор
не променяйте закона - прилагайте го!

Оценка:
-0 +10

Майор Костов
98 Отговор
Малко малоумно е да казваш, че движението с 50км/ч е опасно, а да разрешаваш движение с 80.

Оценка:
-0 +9

червен
99 Отговор
Някой другари разчитат на бурканите на служебните автомобили

Оценка:
-0 +4

червен
100 Отговор
Нека се вьведе бутане рьчно на кола за избирателите

Оценка:
-0 +5

ВНИМАНИЕ
101 Отговор
Който е ходил в Гърция и е пропускал да се качи на магистралата, знае че междуселските пътища имат по една лента в посока + по една аварийна лента в посока. Ако някой бърза, по-бавният леко се прибира надясно. Изпреварването става, без навлизане в насрещното. За това там няма много катастрофи. Тука вместо да направят пътища, само ограничават. Като намалят скоростта, жертвите ще се увеличат, защото стриктните ще карат бавно, а бързаците ще се нервят и ще правят рискови изпреварвания. На никой обаче не му пука за това. Важното е да се глобяваме и да пълним хазната с пари.

Оценка:
-0 +20

Нона
102 Отговор
А като стане ПТП с жертви ревете. За българския тъпанар само ограничения в скоростта, радари и яки глоби. За нашето племе само сопата и рестрикции. С колко се кара в чужбина и там спазват ли правилника за движение?

Оценка:
-18 +2

Бай Шиле
103 Отговор

До коментар #20 от "Фен":


Това за човек с фенер пред автомобила е исторически факт въз Великобритания.Явно тогава се е развихрил английския Тодоров.Това с 30-те километра силно напомня тези времена.Нека "загрижените" да покарат 4 часа с 30 по "малките" улици и след това да търсят популярност с разни недомислици.

Оценка:
-0 +5

Slavi
104 Отговор
Някой от тези "експерти"да ми обясни при движение с 80км. какъв е ефектът върху автомобил с шест степенна скоростната кутия, колко по висок ще е разхода на гориво и колко повече вредни емисии ще изхвърли, защото всеки автомобил има оптимална скорост за постигане на нисък разход и за съвременните такива е от 90 до 110 км.За по неграмотните вече има АТ с седем и осем скорости.

Оценка:
-0 +9

Славчо Трънски
105 Отговор

До коментар #82 от "Боко":


Ако изборите вършеха работа,щяха да ги забранят!

Оценка:
-0 +4

Ловеч
106 Отговор

До коментар #12 от "НЯКОЙ СИ":


Глобите въобще не са малки,а застраховките на системните нарушители са малки. А тия които не могат да четат и пишат какво правят на улиците.кой и как им е дал шоф.книжки?.Пътищата са отвратителни,но това не се вижда. В тези посоки трябва да се мисли ако искат да има резултат.Полицаите да са на пътя а не по кафета, фитнеси и.т.н.,много от тях и спейки по колите.

Оценка:
-0 +6

Кеворк Яшхуян
107 Отговор
Aбсолютно ЗА ограничението 30 км. ч. за вътрешно кварталните улици.
За другото не съм сигурен. Много обезумели комплексари се движат като снаряди между блокове и къщи.

Оценка:
-4 +6

Голяма глупост, разходи се китай.
108 Отговор

До коментар #23 от "пешо":


Глобите въобще не са малки,а застраховките на системните нарушители са малки. А тия които не могат да четат и пишат какво правят на улиците.кой и как им е дал шоф.книжки?.Пътищата са отвратителни,но това не се вижда. В тези посоки трябва да се мисли ако искат да има резултат.Полицаите да са на пътя а не по кафета, фитнеси и.т.н.,много от тях и спейки по колите.

Оценка:
-0 +4

Професионалистът
109 Отговор

До коментар #38 от "иииом":


Като намалят скоростта до 80 км/ч с колко ще намалеят тежките катастрофи и загиналите по пътищата? С 11, 12, 15 %? И пак ще сме ПЪРВЕНЦИ в Европа, в тази негативна класация. И после какво? Да я намалят до 70 км/ч?! Или направо до 60. НЕ Е ПРОБЛЕМА В РАЗРЕШЕНАТА СКОРОСТ, А В КУЛТУРАТА НА ВСИЧКИ, КОИТО СА НА ПЪТЯ! ПРОБЛЕМА Е И В КОНТРОЛА НА СПАЗВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ПРАВИЛА. А ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ГЛОБИТЕ И РАЗМЕРА ИМ, ТЕ НЕ ТРЯБВА ДА СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ, А ДА СА ПРОЦЕНТ ОТ ДОХОДА НА ВСЕКИ ВОДАЧ.
ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА ВЗЕМЕШ НА НЯКОЙ МЕСЕЧНАТА МУ ЗАПЛАТА ЗА ДАДЕНО НАРУШЕНИЕ, А ЗА СЪЩОТО НА ДРУГ ДА ВЗЕМЕШ "ДЖОБНИТЕ".

Оценка:
-0 +12

Горо
110 Отговор
Има болни мозъци,чието безделие ги кара да измислят безсмислици и да имитират активност,защитавайки заплатата си,С една дума искат пъплейки из улиците,да затрудним още повече движението.Гадове , хрантутници .

Оценка:
-0 +11

Омръзна ни
111 Отговор
Омръзна ни.Докога мислите така да мачкате народа си,докога ?Скоро ще сме с минус 80%. 2%прираст.Нали знаете какво следва

Оценка:
-1 +9

Къртев 🐓
112 Отговор
Наистина ли са толкова заблудени тези, които създават тези правила? Проблема не е в правилата! Те от Марс ли падат? Пробле е в тези, които не спазват правилата. Причините са недисциплинираното поведение на пътя, неумение за управление на МПС, и масовата корупция на органите, които следят за спазването на ЗДП. То какво излиза? Проблема не е при нас, а при тях. Като издават свидетелства за управление на всякакви и под всякакви стимули, като използват служебното си положение за частната си каса се получава така. Обаче им е по лесно да прехвърлят отговорността на всички водачи и да засилят корупцията. Безмозъчни дебили!!!

Оценка:
-0 +11

Бурлаки на волге
113 Отговор
Аз предлагам следното:понеже цял свят се борил с нещо, което е предварително обречено на провал, ние пък да покажем нещо ново на света. Давайте да почнем да ги бутаме на ръка тия коли, бре! Да променят оравилника- туй видим всички- умеят го гробчетата. След той, приемат, че осврн т. Нар. Водач, задължително с него трябва да има и един пътник, който да бръмчи с уста- да вика по- слабо, или по- силно "бррр" и готово! Ем няма да има убити, ем пътищата ще се запзят от дупки. Ето това е решението, и в същото време да ср лобират т.нар. "застрахователи"- да вдигат още застрахока "живот" щото, признайте си, ниската скорост също убива

Оценка:
-1 +6

Калчо
114 Отговор
Сега ще ви припомня един, който искаше да има всяка година опреснителни курсове за шофьорите на възраст над 55 години. Този човек беше някаква важна фигура в СБА.. Да, ама по статистика , не тези които са над 55 години, са най-честите нарушители на пътя , а доста по- младите водачи. И този същия ,. сигурно беше прокълнат от хората над тази възраст и след около година си отиде от този свят! Така, че доброе е този - г н , добре да обмисли нещата, преди да ги предложи, за да не последва предшественика си! И още:: ако някой негов близък прочете този коментар, нека да му го каже и му напомни! Не може един човек да. решава и налага закони! Има си контролни органи , това им е работата , да контролират ! Какво е това 30 км. /ч. Ами тогава за какво са ни тези автомобили! Ще ни връщат в началото на миналия век ли! Тогава самите коли не можели да вдигат по-вече!

Оценка:
-1 +13

Коко
115 Отговор
В чужбина всички спазвали законите да всички без изключение и носят отговорност за постъпките си питам аз ако Бойко блъсне дете на пешеходна пътека ще бъде ли съден няма ще изкарат от9 язовира вода и накрая ще изкарат детето виновно ЗДП е променян над 70 пъти и полза няма защото се променя от пълни некъдърници тези тъпанари немогат на 1 магаре сламата да разделят а камо ли с нещо по съществено да се занимават затова багажа и кой откъде е

Оценка:
-1 +13

Aнонимен
116 Отговор
Какви и закони да има, племето ако не става за нищо.. няма никакъв смисъл.

Оценка:
-2 +4

Krasi
117 Отговор
A какво ще кажете първо да асфалтират пътищата ,маркират с наистина светлоотразителна боя не само на осовата линия да сложат актуални знаци и тогава да видият с колко процента ще спаднат птп

Оценка:
-0 +11

vasik atanasova
118 Отговор
ХОРАТА ВДИГАТ КОНЕТЕ И МОЩНОСТТА
А ТЕ ВМЕСТО ДА УВЕЛИЧАТ СКОРОСТТА
Е НАМАЛЯТ

Оценка:
-7 +6

Ленивец
119 Отговор
Проблемът в 90 процента от случаите е бавната скорост. Като запълзи някой, щото си говори по телефона и все някой не издържа и предприема рисково изпреварване и става катастрофата. Тези дето карат бързо, не безразсъдно, са съсредоточени и внимават за всичко, даже какво си е наумил поредния несретник на пътя и предвиждат ситуацията, а тези дет хвърчат и се мислят за големи майстори бързо отпадат от трафика.

Оценка:
-1 +7

Ленивец
120 Отговор
А истината е, че искат да свалят още кожи. Какво е това 30? Да ги бутаме вече тия коли! Глоби, за много глоби се точат, това е!

Оценка:
-1 +6

ЕНИЧЕР
121 Отговор
Нямаме никакви маркировки, разбити пътищта,но за сметка на това имаме ЕНИЧЕРИ който се крият като мишки в храстите да ни снимат.

Оценка:
-0 +8

име
122 Отговор

До коментар #1 от "mom4eto":


... и то на задна предавка.

Оценка:
-0 +2

hmhmhm
123 Отговор
сега като карам колелото си 70км/ч ще имам ли глоба и защо?

Оценка:
-1 +7

дядя Ваня
124 Отговор
Драги Торба акълии, колко от вас спазат пътните правила?

Оценка:
-1 +5

125
Този коментар е премахнат от модератор
Bu Bu
126 Отговор
Значи , всички тези експерти да вземат да се самоубият, защото по сега действащия закон в жилищни райони ограничението е 20 км/ч. А коментиращите на проверочен.

Оценка:
-1 +5

Обикновен шофьор
127 Отговор
Изпреваване на места за ляв завой са масово явление, на прав участък с непрекъсната линия, на магистрала се кара предимно в ляво,без прибиране след изпреварване. Мигач рядко виждам да се ползва. Клаксони без причина, премигвания, и каране броня до броня.Ако са 3 ленти ще има много повече проблеми с такъв манталитет. 30 км,за училища,градини, институции и др. подобни са добре. Дупките са голям проблем. Без добро поведение на пътя, без добър път, без правилна и видима маркировка и знаци,без адекватни и справедливи мерки за всички, сме обречени да страдаме. Това е истината.

Оценка:
-1 +9

128
Този коментар е премахнат от модератор
Европа
129 Отговор
Колкото и да станат глобите,катастрофите ще продължават,защото в България пътищата са под всякаква критика,лош асфалт,лоша маркировка,автомобили на по 50години с купени прегледи,слаби шофьори с купени книжки и т.н и т.н.Глобите трябва да бъдат СЪБИРАЕМИ!!!!Като пишат на Бай Асан глоба,а той живее само на помощи кога ще я плати???Или Бай Асан кара без книжка ще му вземат кукувицата,ще го чакат първо да изкара такава пък после ще я взимат.Интересно на колко мутри и депутати който карат със сини лампички светкащи като коледна елха закона ще бъде приложен???

Оценка:
-0 +7

orlin
130 Отговор
това е спекулация за да могат да слагат и камери по блоковете ужасттт защо не слезнем от колите и да се возим в метрото за да може БББОИКО ДА СИ ДЖИТКА САМ ПО УЛИЦИТЕ ДА НЕ МУ ПРЕЧИМ НИЕ ПРОСТОТО НАСЕЛЕНИЕ

Оценка:
-0 +7

131
Този коментар е премахнат от модератор
Иван Гюров
132 Отговор
А тиранина върлува ,коли ,беси , бие, псува и глоби народ поробен. ХРИСТО БОТЕВ.

Оценка:
-0 +4

кучето
133 Отговор
Кои са тези идиоти които решават тази пълна глупост? Нека да се изправят с имената си ,ама не смеят!

Оценка:
-0 +6

Аз мисля, че:
134 Отговор
Респекта от санкцията не се определя от размера, а от нейната неизбежност.

Оценка:
-1 +9

Дедо Ристо
135 Отговор
Катастрофите стават от подарените книжки и спящите даяджии всичко го знаят ама си траят... Иначе аз предлагам направо да спрем нали всеки километър сваля жертви... олигофрени

Оценка:
-1 +6

Правилно
136 Отговор
Но неизбежноста е размита. Няма пълна и адекватна съгласуваност между институциите. Защо трябва да гонят някой примерно 360 км. По табела до го намерят и след това всичко се урежда със правилен и строг закон. Не спираш на полиция 5000 лв. глоба и 3 месеца обществено полезен с метла, за пререкание с униформен. И докато си жив да ти ги удържат. Проблема с роми,безработица, остава висящ.Трябва контрол пълен. Иначе не става.

Оценка:
-1 +6

сори майна
137 Отговор
И какво правим, караме си колата с 30... и до нас ни отминава група младежи с велосипеди.. НЕНОРМАЛНИЦИ!! Само камери и зверски глоби... може и без катаджии!!

Оценка:
-0 +7

тава джигер
138 Отговор
Всички фабрики за тави в китай за месец ще ни произвеждат знаците,Дън Цяопин лично пое отговорност за срока на изпълнение.

Оценка:
-2 +5

Хасанчо
139 Отговор
Направиха малко пътища и магистрала с европейски пари които ще връщаме с години. Отделно идеята на власт имащите богаташи е да слезеш от колата и да ходиш пеш или с локомотив ,ама под наем от тези на които ги подариха . Пътищата ще са празни за да си юркат те колите / служебни разбира се на 80% / и мръсния въздух ще го произвеждат само те. Ти ще произвеждаш единствено метан ,ама ако си ял. Правят всичко с наши пари , и накрая условия които не можеш да изпълниш с работническа заплата , икономии за да оцелееш и отидеш на работа , пак за да оцелееш . Затворен кръг и нищо не можеш да ползваш освен правото да плащаш ,ама ако имаш. Тъпо съществуване ,скотско и това няма да доведе до друго освен гражданска война ,ама Бедни срещу Богати . А тази власт колкото и да хрантути едни и цеди други си отива . Проби сама доверието си и нищо не гарантира ,че сега което го дава утре няма да си го вземе двойно след изборите от тези на които дава . Защото на многото парите вече свършиха. И да искат да дадът-нямат. Идва ред на имащите. Алчни и хитри ,Вас имащите повече ще Ви боли като Ви вземат. На бедния все му е тая вече . Яж,пий и се весели когато можеш. И Бай Тошо го беше страх най-много от този момент на циганизация на масите. Тези управляващи обаче го постигнаха и това прави 2 милиона по-малко Българи за сега.

Оценка:
-0 +4

Като вас
140 Отговор
Измислят всичко за пари. Тези шофьори които са убили хора на пътя защо не лежат в затвора а ги пускат условно. Максим Ставийски какво направи..... Не им пука за хората .....само пари...пари правят закони удобни за тях.Колко хора си заминаха по пешеходните пътеки .Тези костюмари кога ще платят глоба , като ги возят със служебните коли.

Оценка:
-0 +8

Колю
141 Отговор
Разбарете хора ,че управляващите и комисиите няма да признаят за да си оправдават заплатите една основна истина. Имаме много малко пътища които имат възможност за изпреварване без значение с каква скорост . По една лента във всяка посока и непрекъснатите линии са с километри повече от прекъснатите. Завоите и местата с лоша видимост са повече от правия път. Една и половина магистрала и 10 първокласни пътища ,ама и те не са дори с средна лента за изпреварване. Един път за да е от даден клас трябва да отговаря не само на добри показатели за гладкост и боя , а и на брой платна в една посока ,седни ленти за изпреварване , отстояния от препятствия на страничния пейзаж /гора,поле,скали ,река ит.н. / Никой от тези лапачи и машинисти на кражбите на пари за да се пълни хазна и джобове на единици хора ,няма да си признае ,че повечето пътища в страната не са никакви пътища ,а са остатък от нещо което те само кърпят за да не е без хич и за да ни скубят. Пътищата ни даже и по БДСтандарт не са пътища ,а те винетки искат ,ограничения ,радари и камери и всичко това само за пари и въобще не им пука за убитите. Когато има повече убити ,някой да е извикан пред съда и да отговори защо въведе и нищо не постигна със светещите фарове ,с коланите ,с милионите за бабуни . Пример -международен път Румъния -Турция в участък Приселци до Варна и надолу във всяко село. По 6 до 9 бабуни в село и 30 км ограничение. И след това - изнервени и използващи всяка възможност пътуващ

Оценка:
-0 +4

1122
142 Отговор
Най добре ще е производителите на коли да не правят колите толкова мощни и бързи.Защо е необходимо една кола да вдига 300 км/ч и за е примерно 161 к.с.?На кого е необходимо това?Нали колата е необходима за придвижване на хора от едно място на друго,като имаш ограничения на скоростта просто няма смисъл от много мощни коли.То не е камион,че да тегли товар?Нека са луксозни,удобни с много екстри по тях,но за да бъдат безопасни да им се монтират приспособления,четящи знаците и щом има някакво ограничение на скоростта,да не можеш да я надвишаваш.Сега техниката е способна на всичко.

Оценка:
-2 +5

идиот малоумний
143 Отговор

До коментар #4 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":


Нещата отиват към доктор Чуклев ха-ха-ха

Оценка:
-0 +0

1122
144 Отговор
Да се обърне особено внимание на ПЕШЕХОДЦИТЕ! Всеки пресича накъдето погледне.Някои се сперат пред пешеходната пътека да си приказват и ти ги чакаш,но те не ти обръщат внимание,и таман да тръгнеш и те тръгват,друг път си приказват на пътеката и нахално ти отговарят,че били на пешеходна пътека и ще си правели каквото искат,били с предимство.Имах дори случай минават по пешеходната пътека но на червено ,и при забележка ,че са на червено,ми отговарят,че са на пешеходна пътека,и били с предимство не зависимо дали им светело червено?!?

Оценка:
-0 +9

Каква
145 Отговор

До коментар #33 от "иии":


Каква е скоростта по закон за жилищни комплекси /по листовки/?

Оценка:
-0 +0

146
Този коментар е премахнат от модератор
гост
147 Отговор

До коментар #23 от "пешо":


Светофари нямало в Китай, а ха ха ха............ Китай е 100 пъти по напред от нас ве индианец

Оценка:
-0 +4

Хайл
148 Отговор

До коментар #10 от "vuichogosho":


Айде бе пускали те...да не карам в тая противна държава ще ти появрвам- от немците ПО-КАЛПАВИ НЯМА,навират се да са отпред,засичат,святкат с фаровете че му пречиш...идиоти пълни- държавата с почти 750 000 задръствания,разкопани магистрали и най-много катастрофи...стане ли катастрофа спират и от двете посоки да зяпат сеирджиите макар полицая да му маха да се изтегля говедото зяпа да види нещо интересно...а за опиканите паркинги да кажеш? И не казвай че са опикани от камионджиите защото съм виждал как слиза от колата и пикае на 10 метра от тоалетната...за автобусите с футболни фенове не ми се говори-повръща ми се от немците.....

Оценка:
-1 +1

Дгдъдъф
149 Отговор

До коментар #13 от "САП":


Заради некадърни,неуки шофьори се случват тези задръствания.Никой няма идея кога и къде е с предимство,особено по кръговите.Ако Ви се наложи да карате в Англия.....Уоооооо ше останете е най-добрият случай без книжка за Ивестно време.

Оценка:
-1 +0

Живеещ на пук
150 Отговор
Застанете пред която и да е милиция, УПС полиция. От 10 минаващи коли, 9 са в нарушение. Без запалени фарове, с телефон на ухото, без колан, надуват клаксон и каквото се сетите. И между другото, колко пъти ви се е случвало да карате след телефонист(ка) с 10 км., тогава реагира те ли адекватно?

Оценка:
-0 +1

151
Този коментар е премахнат от модератор
Цвъки
152 Отговор

До коментар #4 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":


"Кой" бе, неграмотник, а не "кои"! 😱

Оценка:
-0 +0

Сатрап
153 Отговор
Не схващате тънката мисъл на дебелото черво..........
Значи, 30км в малките улици, щото скоро ремонт там няма да има. Логично — нали!

Оценка:
-0 +3

Баш ми е драго!
154 Отговор
Когато у нас падне ограничението за скорост извън населените места, но да има минимално разрешена, която да е 80км за всички пътища, а за магистралите - 130км, всичко ще си дойде на мястото, а не да се влачат с 30 и да правят задръствания и да създават предпоставки за ПТП !!! А до тогава ще продължавам да си карам с колкото мога повече и ме боли фара! 😄

Оценка:
-2 +4

Imииии
155 Отговор
Добре де, аз не разбирам, но защо българите като шофират в Гърция или някоя западна държава са като надрискани? Изчезва агресията в тях,няма ги комплексите ... И още нещо да питам, уж големи състезатели,а един няма във Формула 1!? тц тц

Оценка:
-1 +7

Мнение
156 Отговор
Напълно заставам зад промяната за ограничаване на скоростта - по първокласните пътища да бъде 80 км/ч, магистралите 120 км/ч и 30 км/ч да бъдат за места, които са жилищни зони, където има училища и спортни площадки. На основните улици да се запази ограничението от 50 км/ч, както заявиха от Асоциацията на пострадалите при катастрофи. Това работи в Швейцария и около училищата освен ограничението 30 км/ч на улиците има и изградени "полуостровчета" за допълнително намаляване на скоростта. Примера давам с Швейцария защото тя по територия и население е сходна България и я познавам добре. Там живота на хората се цени толкова много, че хората и полицията са безпощадни към нарушителите по пътищата. Може да се вземе следния пример от тях: За пътища в населените места, където е възможно да се промени ограничението на скоростта - да се кара с 60, 70 и 80 км/ч. Някой коментатори в нета виждат във всичко конспирация/далавера и предсказват за задръстване по улиците, може би защото не са виждали километрични опашки от коли в които шофьорите си карат чинно и не използват аварийни или бус ленти. Защо и ние да не сме като тях - спазване на правилата от самите нас и жестоки санкции за нарушителите. Контрол и на пътните полицаи от наша страна! А който много бърза да тръгва по рано - какво му са виновни останалите участници в движението. Вярвам, че с тези мерки до голяма степен ще се намали напрежението за нас и убитите по пътищата!

Оценка:
-3 +1

????
157 Отговор
Аз предлагам данъкът на личният автомобил да стане 10 - кратно по - голям от стойността на самият автомобил. Това автоматично ще
редуцира движещите по пътищата таралясници.За останалите все още такива
скоростта да се нам али драстично .И няма град, магистрала - 30 километра в час.Това, мисля напълно ще удовлетволи болните амбиции на субекта Владимир Тодоров и всички останали дебили.

Оценка:
-3 +2

Не е целта
158 Отговор
Да се доказва нещо на някой с някакви амбиции. Целта е да не пострадаш утре Ти, твоето Дете, и цялата ти Рода. За млади водачи,висока застраховка до 25 г. Да му е трудно да купи скъпа и нова кола. Да се вдига застраховката на всеки който е бил виновен в нарушение. Да се забрани ползване на кола от трето лице. Данъка на нови да се свали до минимум. До 10 г. да е поносим.След 10 да се покачва плавно. И всички автокъщи да се ограничат да вкарват коли над 8 год. Останалите влизат отвън след щателна проверка и ако не отговарят ремонт или за скрап.Ретроколи с право на пътя само в почивни дни. И до 20 000 км. пробег на година. Километраж ако се пипне да е подсъдно и наказуемо. И тогава ще има някакви резултати по добри от сегашните. Лоши практики има навсякъде,но поне ще са по малко.

Коментиран от #160


Оценка:
-2 +1

🚘 Антон 🏃
159 Отговор
Да тичаме по улици и булеварди из София и в други градове в БЪЛГАРИЯ с до 30км. в час?! По целия свят в населените места в градовете е с до 50км. в час само из малките, къси или еднопосочни улици в разстояние между 200м. и около 1000м. тогава се шофира с до 30км. в час, защото в зависимост от ситуацията от разстоянието на улицата, когато е еднопосочена има и пресечена, или двупосочна с от двете страни по едно платно за движение се шофира с до 40км. в час на такива, където има от двете страни жилищно пространство и там може някъде да се движи с около 30км. в час като се съобразяваме с съответните пътни знаци, като жилищна зона с деца на пътя, внимание училище или детска градина пресичащи от майки с деца или група от ученици, група от детската градина придружени от учителя, възпитател и т. н. но за големите улици и булеварди, където можем свободно да шофираме с до 50км. в час, с готовност за спиране, като има и светофарни уредби и задължително пропускане на пешеходец със или без светофар, или водача на МПС го е пуснал светофарната уредба в зелена разрешаваща светлина и има вече минаващ пешеходец, който трябва успешно да премине задължително при тази ситуация е длъжен да пропусне пешеходеца! Винаги толерантни водачи на пътя, а в селата не трябва да превишава повече от 40км. в час, а между селищните пътища не трябва да превишава 80км. в час на автомагистралата не трябва да превишава 130км. в час. А за из цяла София и в всички големи и малки градове из БЪЛГАРИЯ

Оценка:
-1 +3

🕝 Антон
160 Отговор

До коментар #158 от "Не е целта":


Ти си много голям капацитет на МПС и и на година по 20000км. на година?! Ами 8 пъти в месеца по 2 пъти в седмицата София, Бургас и обратно са близо 1000км. след, като шофираш и в двата града градко или по 4 пъти седмично София, Пловдив и грако шофиране не се ли събират между 6000км. и 8000км. ами средно за годината около 70000км. и 85000 в годината, на които работата им е свързана с шофиране?! В зависи от водача на МПС, като автобус в градски транспорт дневно може да шофира около 300км. с курсове с превозващи пътници из града. Водачи на летотоварно МПС, които са куриери също за деня могат да минат около 300км. значи за 20 дни са около 6000км. Автобусни водачи, като за 6 часа шофират до 500км. за това са по двама водачи и ако има и стюард или стюардеса, която да следи пътниците или така наречените пасажери в автобуса, ако на някой му прелошее да се отзоват за почивка и затова на всеки 2,5 часа има почивка по големите градове за по 15, 20 минути. Водачите на товарното МПС също много шофират и не може да се шофира повече от 8 часа, както и при пътническа МПС защото има тахограф и там се регистрира в колко часа и с каква скорост се движи МПС знам го целия правилник пътнически и товарни в МПС, които имат тахограф работа и почивка са по 8 часа, като при шофирането е не повече от 2,5 часа + - 10, 15 не повече от 20 минути закъснение или шофира по график за да се спазва времето. Мисли първо преди да пишеш нещо, което не разбираш от МПС, каквото и да било!

Оценка:
-0 +0

Не съм умен
161 Отговор
Но правя от 30 000до 60 000 км.годишно. И не се оплаквам. 30 градско няма да ти сложат защото го няма никъде за цял град.

Оценка:
-0 +0

Ммм даааа
162 Отговор
Поредната глупост на управляващите. Аз например получих СУМПС по времето, когато колите бяха Москвич, Лада, Волга, Варшава, Трабант, Шкода и Вартбург. Може и да пропускам някоя от тогавашните "бегачки" без АБС спирачки. А тогава ограничението на скоростта в населените места беше 60 км/ч. И нямаше убити и ранени. Проблемът не е в разрешената скорост. Проблемът е в малоумните тикви на повечето водачи. На първо време КАТ трябва да почне да лови джигитите по магистралите и така ще намалеят и тези, дето карат с превишена скорост в населените места. Защото са едни и същи.

Оценка:
-0 +2

Селяндур
163 Отговор
Докато пускат на свобода пияните, дрогираните и каращите без книжка - нищо няма да се промени... към положително... Един нормално поставен знак нямаме в шибаната ни държава... Легналите полицаи не отговарят на изискванията... Хората мълчат и им харесва... Когато започнат да изчезват знаци и да се чупят камери дали ще започнат да се усещат или пак ще продължават да бръснат хората... Един път не съм видял да сложат тринога край жилищна зона, парк или поне пешеходна пътека... Но много пъти следят скорост на места без риск и без регистрирани ПТП... Където може безопасно да се превишава безсмисленото ограничение...

Оценка:
-0 +0

От кво ли
164 Отговор
С 20-30 или 80-90 то и сега си има ограничения ама кой ги спазва??? Като сложат новите ограничения питам кой пак ще ги спазва??? Всичко си имаме и закони и ограничения и права и задължения ама никой не ги прилага и използва правилно от мързел ли от кво ли???

Оценка:
-0 +0

111
165 Отговор
Скоростта трябва да е препоръчителна.При ПТП става задължителна,тоест който не се е съобразил е виновен независимо от случея.Превишаване с 20-25% не се наказва.Всичко друго е простотия и цели да се тормозят хората за да нямот време да се занимават със важните в живота и политикатанеща.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.