Недоволство срещу новите идеи за ограничения на пътя. Тази седмица правителството одобри правила за пътна безопасност, които предвиждат повече учебни часове и по- ниска разрешена скорост. На първо място автоинструкторите казват, че цената на курсовете щяла да скочи драстично, а и сега била достатъчно висока, съобщи Burgas 24.
Промените предвиждат още разрешената скорост в градовете да бъде 30 км/ч, а извън населено място на първокласни пътища – 80 км/ч. Не става въпрос обаче за цялата територия на областта. Големите булеварди ще останат със сегашните ограничения, а новите такива ще бъдат за малките квартални улици.
"Тези 30 км/ч ще бъдат за места, които са жилищни зони, където има училища и спортни площадки. На основните улици ще се запази ограничението от 50 км/ч ", каза Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.
От години светът се бори с черната статистика на пътя. Според статистиката всеки километър по-бавно движение намалявал жертвите с около 5 на сто.
Обмисля се и увеличаване на часовете за кандидат-шофьорите. Инструкторите обаче изчисляват, че крайната цена ще скочи драстично и това ще увеличи проблемите, а няма да ги реши.
И още от предложенията. Вътрешното министерство мисли по идеята скоростта за първокласните пътища да бъде 80 км. в час, а не както сега – 90. Схемата вече работи във Франция, но и среща недоволството на част от хората. Наскоро жълтите жилетки счупиха над 200 от камерите на пътя, именно като демонстрация срещу ограничената скорост.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mom4eto
Коментиран от #2, #5, #8, #29, #95, #122
08:56 19.01.2019
2 Рамбо
До коментар #1 от "mom4eto":
ТИ АКО ИСКАШ МОЖЕШ ДА СЛЕЗНЕШ ОТ ТВОЯ КОШ И ДА ГО БУТАШ !!!Коментиран от #3
09:00 19.01.2019
3 mom4eto
До коментар #2 от "Рамбо":
Може да направиш и ти същото ;)Коментиран от #6
09:02 19.01.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 котьо
До коментар #1 от "mom4eto":
те много хора си се движат още по-бавно. Ако нормалната пешеходна скорост е 4-5км/ч, като стъпят на платното, особено на пешеходна пътека - започват да се влачат с 0.5 до 1 км/ч. Вероятно ги е страх от полицейски контрол по пътищата.09:04 19.01.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Чичо
09:05 19.01.2019
8 Живите мъртви на България
До коментар #1 от "mom4eto":
Когато някой не може да си свърши работа, ограничава другите. Полицаите нагъват банички и пият кафе, но ги няма на пътя. Няма реален контрол. Тези ограничения може да пълнят джобовете на МВР, но няма да реши проблема на пътя. Иначе ако се карат с 5 км ще е още по-сигурно.Коментиран от #31, #78
09:08 19.01.2019
9 Златко
09:11 19.01.2019
10 vuichogosho
Коментиран от #148
09:11 19.01.2019
11 onq s konq
09:13 19.01.2019
12 НЯКОЙ СИ
Коментиран от #17, #106
09:14 19.01.2019
13 САП
Коментиран от #33, #149
09:16 19.01.2019
14 Философ
09:16 19.01.2019
15 гощо
09:18 19.01.2019
16 ГЕРБОКРАД
09:18 19.01.2019
17 За кого са малки глобите?
До коментар #12 от "НЯКОЙ СИ":
За тези с 650 лева заплата ли? Глобите трябва да са съобразени с доходите ! Малки са за тези с 8, 10, 80 хиляди лева месечно!Коментиран от #21, #85
09:22 19.01.2019
18 Бай
09:24 19.01.2019
19 vuichogosho
09:24 19.01.2019
20 Фен
Коментиран от #103
09:25 19.01.2019
21 vuichogosho
До коментар #17 от "За кого са малки глобите?":
В някои държави са го измислили. Глобяват те с % от доходите ти. Например караш пил и отнасяш 20% от годишният ти доход. Боли и за бедни и за богати.09:29 19.01.2019
22 gost
09:31 19.01.2019
23 пешо
Коментиран от #26, #28, #40, #108, #147
09:33 19.01.2019
24 Нептун
Коментиран от #36, #49
09:34 19.01.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 антилибераст
До коментар #23 от "пешо":
И това, че в комунистическа държава като Китай, репресиите върху обикновения човек са по-малко, хич не те притеснява?09:43 19.01.2019
27 някой си
Коментиран от #34
09:48 19.01.2019
28 ОНЯ СЪЩИЯ
До коментар #23 от "пешо":
АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ .....НА БЪЛГАРИНА ВСЕ НЯКОЙ ДРУГ МУ Е КРИВ...В ЧУЖБИНА Е ТОЧНО ТАКА...И ГАНЬО КАТО Е В ЧУЖБИНА СПАЗВА ЗАКОНИТЕ И ПРАВИЛАТА СЪС ЗАПЕТАЙКИТЕ.....ЗНАЧИ МОЖЕЛО......АМА У НАС....КАРАЙ ДА ВЪРВИ...09:52 19.01.2019
29 адсд
До коментар #1 от "mom4eto":
Напълно подкрепям тези мерки! В тесни квартални улички, еднопосочни, с пешеходни пътеки и лоша видимост точно 30 трябва да е. А за извънградските райони, където на всеки 2 км има отбивка за някое село, точно 80 е разумно. Също така искам на магистралите да падне ограничението на 120км/ч. Само тези няколко прости мерки ще предотвратят сигурно 30% от катастрофите.Коментиран от #32
09:52 19.01.2019
30 Гербер
09:55 19.01.2019
31 У891
До коментар #8 от "Живите мъртви на България":
Не знам ти къде пътуваш, но аз винаги като пътувам за Бургас поне на едно място по магистралата има патрулка с камера. Същото важи и за Е-79. Така, че мерките са съвсем добри и ги подкрепям изцяло.Е разни тарикатчета няма да могат така удобно да си тестват 200коньовите коли, ама мен това грам не ме вълнува.
09:56 19.01.2019
32 Гробарят
До коментар #29 от "адсд":
Ей заради такива като тебе го измислят където не могат да карат09:59 19.01.2019
33 иии
До коментар #13 от "САП":
Ама ти прочете ли? 30км в час са само за малките квартални улички. По-основните улици и булеварди ще си остане 50/70км.ч.Мерките са съвсем на място. А извънградско стават супер мнгого сакатлъци точно заради 90км/ч ограничение. Ако се свали 10 надолу ще даде много добър ефект. Особено за тежкотоварни мпс-та и разни джипове и друг коли около 2тона.
Коментиран от #51, #145
09:59 19.01.2019
34 николай
До коментар #27 от "някой си":
Айде пък да си вкараме тези ограничения и лично с теб бих се хванал на бас на по 1000лв, че жертвите при катастрофи ще намалеят с поне 10-15%. Особено ограничението за извънграските пътища е изключително добро. Трябва и на магистралите да се намали скоростта до 120км/ч и всичко ще е точно. Подкрепям мерките, дано по-скоро да ги въведат.Коментиран от #41, #61
10:02 19.01.2019
35 Стига
Сега обясняват как на всеки километър надолу жертвите падали...
Ако слушаме тях дори сега трябваше жертвите да са поне наполовина...Явно причините не са точно тези които тези умници твърдят.
Омръзна ми полу грамотни "експерти" да определят всякакви закони в тази държава.Крайно време е решенията да се вземат от наистина добри специалисти в дадената област и след дискусия с хората.Това са принципите на демокрацията а не някакви комисийки от смешници назовали себе си експерти.
Коментиран от #38
10:02 19.01.2019
36 М1аестрото
До коментар #24 от "Нептун":
Това изобщо не е вярно. В натоварен трафик и без това колите се движат точно с 10-40км/ч. Разликата няма да се усети. Ако няма и джигити, които да се предреждат на светофарите ще е още по-добре. Скоростта по големите булеварди остава. Изобщо аргументът ти е невалиден.10:04 19.01.2019
37 Васил
10:07 19.01.2019
38 иииом
До коментар #35 от "Стига":
Какво значи да не са проблем бе, байлане? Проблем са. Ти не знаеш ли, че повечето катастрофи стават от несъобразена скорост. Караш със 100, щото "не са проблем" и на първия завой, който е по-остър летиш в дерето. Точно 80 трябва да е ограничението. Подкрепям мерките с две ръце. Умираме най-много от цяла Европа по пътищата и вместо да приветстваш тези мерки, ми говорите за някакви абстрактни неща, които изобщо няма да се случат скоро. Пътищата са такива, по-добри скоро няма да станат. Предвид ситуацията, по-ниска скорост е добро решение.Коментиран от #42, #46, #54, #109, #125, #131
10:08 19.01.2019
39 говното метев
10:08 19.01.2019
40 САП
До коментар #23 от "пешо":
А кой определя коя уличка е малка и трябва да е с 30 км в час. Ако е това тази промяна е безсмислена правилника и сега го позволява да се направи. Има знак за жилищна зона (ти на колко места си видял в България такъв). При него скоростта е 20 км в час. Има и знаци с ограничение на скоростта. И най важното, как ти по време движение ще разбереш(това трябва да стане за част от секундата), че тази улица е малка(особено в непознат град) и трябва да си с 30 км в час. Просто ще се превърне в поредната мярка за рекет от полицаите.10:09 19.01.2019
41 Наско
До коментар #34 от "николай":
Не знам дали помниш но преди време ограничението беше 60 в града 80 извън и 120 на магистрала. Жертвите не бяха по малко.Караше се без фарове през деня ...Какво промениха тъпите ченгета с фаровете? Спаднаха ли произшествията? НЕ. Но се вдигна замърсяването.Всяка кола вдига с поне 100 вата консумацията на енергия.На 1 милион коли това са 100 мегавата. Но никой от тъпите ченгели не се замисля за това важното е да те глобяват като забравиш да ги пуснеш.
не е проблемът в разрешената от 90 скорост.Повечето загинали са заради значителното превишаване на 90 или зарди това че изнервени от някой търещ се камион с 40 са предприели изпреварване. да не забравяме и пияни и дрогирани а също и такива с купени книжки. Ти колко циганина си видял да карат курс?
Те не могат да четат как са си взели изпита?
като оправят тези неща тогава да говорят глупости как свалянето с 10 км на скоростта ще реши проблемите.
10:15 19.01.2019
42 Мислещ
До коментар #38 от "иииом":
Именно, повечето катастрофи са заради несъобразена, на не заради превишена скорост.10:19 19.01.2019
43 Лозен
10:20 19.01.2019
44 Джак
10:20 19.01.2019
45 Киро
До коментар #6 от "Рамбо":
Такива джигити като теб газят хора.Въпрос на време е да сгазиш човек.Коментиран от #67
10:21 19.01.2019
46 Стига
До коментар #38 от "иииом":
Ей умник карал съм много повече от теб не само в България.Това което съм написал стоя зад него с опита си.В България има пътища които позволяват движение със 100 без проблем. за такива като теб които излитали от завоите не е задължително да карат с 90 както е в момента а ако щеш с 20.Това че ти не можеш не означава че трябва да искаш всички да са като теб.Катастрофите не стават от това че някой е карал с 90 а с много повече,бил е пиян,дрогиран и т.н.
Много други проблеми има за решаване на пътя от държавата и 90 извън града не е от тях.
Коментиран от #52
10:22 19.01.2019
47 Бай Пешо
Как може да няма капчица разум в тези глави!!!Поне да ходят в командировка да видят как работят техните колеги в Холандия,Германия ,Белгия!!!!
10:27 19.01.2019
48 Георги
Проблема е в некадърното ръководство на МВР и Пътна полиция. Никой не си върши работата. Ограниченията и правилата за движение не се спазват и никой не следи за това. Полицаите ги е страх да спират скъпи коли. Няма никаква полза от тях
10:31 19.01.2019
49 Варненец(натурализиран).
До коментар #24 от "Нептун":
Аз карам хибрид.10:32 19.01.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 САП
До коментар #33 от "иии":
Кажи ми умник ти как ще определиш коя улица е малка по време на движение без знак(това трябва да стане за част от секундата). А още повече как на някой бюрократ ме е кефнало да определи олицата за малка. А ако е това тази промяна то е безсмислена правилника и сега го позволява да се направи. Има знак за жилищна зона (ти на колко места си видял в България такъв) и сега действащ. При него скоростта е 20 км в час. Има и знаци с ограничение на скоростта. И най важното, как ти по време движение ще разбереш(това трябва да стане за част от секундата), че тази улица е малка(особено в непознат град) и трябва да си с 30 км в час. А в селата как ще разпознаеш булевардите, като няма такива. Просто ще се превърне в поредната мярка за рекет от полицаите. Просто през града и сега ми трябва половин час да мина 8 км, а тея ще го направят час. Ако забеляза нищо не съм писал другите. За междуградските пътища също си свали розовите очила. Намаляването на скоростта нищо няма да реши просто защото ограниченията няма да се спазват, както и сега. Второ искат екология а с това я пращат по дяволите съвременните(след 90 години) автомобили са разчетени технически за най-икономично движение при 90 км в час. На магистралите 90% от катастрофите са защото някой се прави на тарикат и не спазва правилника. Първо трябва да се изкорени чувството за безнаказаност при нарушение на пътя и чак тогава ще има полза от ограниченията.Коментиран от #56
10:37 19.01.2019
52 еосексоед
До коментар #46 от "Стига":
ей,келеш смотан ща иба и шумахера моли се да не ти се пукне гума в завой,че не те виждам тогава ако щеш и категория за совалка да имаш и да си шофьор от 100 години,тогаваааааааа ще запееш друга песен.ей такива отворковци като теб трябва да им взимат книжките до живот .Коментиран от #65
10:41 19.01.2019
53 Крум
10:41 19.01.2019
54 Morgoth
До коментар #38 от "иииом":
Ти разлика между превишена и несъобразена скорост правиш ли? Защото със знаци и ограничения се регулира само превишената, а несъобразената е въпрос на пътна обстановка. А по статистики на КАТ несъобразена скорост е всяко едно ПТП за което един полуграмотен катаджия не е в състояние да каже какво се е случило и кой е виновен, т.е около 40%.10:42 19.01.2019
55 стефчо
Коментиран от #57, #63
10:46 19.01.2019
56 Morgoth
До коментар #51 от "САП":
Цялата работа най-вероятно е, че ще се наюркат да сложат от тези знаци, дето никой не ги е виждал, но и сега си ги има в правилника за жилищна зона. Ама то на подходящите за тях места така и така е трудно да се кара с повече от 30, защото са пълни с нагъсто спрели коли и спящи полицаи. С тия 30 само пушиляк се вдига в момента, но 80-те за извън града са си опасни - ще завишат полицейския произвол и рушветите.Коментиран от #60, #89
10:46 19.01.2019
57 Morgoth
До коментар #55 от "стефчо":
400 лева застраховка ще те уплаши при условие, че 1000 лева глоба и отнемане на книжката за месец не те плаши? Я помисли пак :)Според мен това което ще те уплаши е знанието, че за 100км изминат пък ще бъдеш сниман 5 пъти и ще платиш на всяко от тях по 20 лева.
10:48 19.01.2019
58 гост
1. Никакъв ремонт на градските улици - ха карайте с повече от 20 км/ч. през дупките!
2. Като се правят магистрали и пътища да са с предварително заложени дупки - хем ще излиза по ефтино, хем ще се ограничи скоростта.
Забележка: и в двата случая актовете ще намалеят, но катастрофите няма! Гарантирано от ББ и ЦЦ!
10:51 19.01.2019
59 vvvvv
10:56 19.01.2019
60 БАЙ МИЛЕ
До коментар #56 от "Morgoth":
ТОЧНО....ИМАШ ОТ МЕН +++++++10:57 19.01.2019
61 Morgoth
До коментар #34 от "николай":
Аз съм готов да заложа 1000 лева срещу теб, че евентуално въвеждане на тези ограничения няма да доведе до намаляване на жертвите с 10-15%. Както и нито една от мерките на КАТ за последните 20 години с колкото и гръмки слова да е рекламирана не е довела до такова сериозно намаляване, а някои дори водеха до увеличение.10:58 19.01.2019
62 мом4ето
До коментар #6 от "Рамбо":
Мерси, не пипам мъртъвци !10:59 19.01.2019
63 ОНЯ СЪЩИЯ
До коментар #55 от "стефчо":
АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ...+++++++++++10:59 19.01.2019
64 Готино
11:01 19.01.2019
65 стига
До коментар #52 от "еосексоед":
Келеш ще викаш на баща си малчо. Казах ти ,ако не можеш да караш карай с 20 ако щеш и остави другите да си карат.Не можем всички да се съобразяваме с такива като теб.А между другото в завоите има знаци за ограничение на скоростта (не е 90) , но ти от къде да знаеш трябва да си карал малко не само да се криеш на топло вкъщи и да обиждаш хора които не познаваш.11:01 19.01.2019
66 чобанина
Коментиран от #76
11:04 19.01.2019
67 Легналия полицай
До коментар #45 от "Киро":
Освен скороста и гъбици да сложат по главните и първокласни пътища, колко е по огромна гърбицата, тоокова повече разбити коли ше имаДа се завишат поне с 20% гърбиците господа управляващи!
Малко са! И са малки!
11:09 19.01.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 гнусните гейберасти
Ако толкова са загрижени за безопасността- да премахнат със закон МПС-тата и така няма да има ПТП-та!Ама не това е целта ,нали?
11:30 19.01.2019
70 Zax
И сега си ги има тези ограничения на тези места обозначени със значи. За какво ни е в закона тогава ?
Аз предлагам направо да забраним движението на превозни средства в градовете. И селата. Абе какво ще се церемоним! В цялата държава забраняваме абсолютно всякакво движение. Включитено на пешеходци. Току виж някой се спънал и паднал! И самолети да не летят отгоре. Я колко хора измряха по света от тия самолети. И ограничение на пулса до 90 удара в минута!
11:36 19.01.2019
71 056
11:38 19.01.2019
72 Тъп
11:38 19.01.2019
73 Гост
11:43 19.01.2019
74 Анонимен
Ако в една фирма работника не си върши работата както трябва ще го държат ли и пари да му дават?
Колко години държавните институции показват,че в този си вид явно не могат да разрешават проблемите на обществото или държавата и въпреки това държавните служители си вземат заплати.
Това не е ли всъщност престъпление?
След като тази система не дава ефектни резултати за нас защо искаме да играем още тази игра с погрешните правила?
11:43 19.01.2019
75 Умения
11:46 19.01.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 волен сидеров
11:49 19.01.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Коментатор
11:53 19.01.2019
80 Става но първо
11:55 19.01.2019
81 Sep ditrih
11:59 19.01.2019
82 Боко
Коментиран от #105
11:59 19.01.2019
83 минаващ
12:01 19.01.2019
84 Гената
12:04 19.01.2019
85 Иво
До коментар #17 от "За кого са малки глобите?":
Като ти са високи глобите , значи ще трябва да караш така, че да няма повод за актове ! Много е просто май ?!Ама друго си е да просвирят гумите на асфалта при тръгване и набиване на спирачки пред зебрата, като от 10 метра се вижда, че има хора, които са на нея! Хъшлаци има колкото искаш в тая сбутана държава! И малоумници! Така, че - максимално високи глоби, отнемане на книжки, спиране на превозните средства .... - въобще всичко възможно, за да почнат малко- малко да МИСЛЯТ водачите, когато са на пътя!12:07 19.01.2019
86 Тодик
12:08 19.01.2019
87 Цар Вул
пак ядец!!Онзи ден като са гонили ония тримата дали са сложили коланите си!Май ни правят на маймуни!За такива вадиш пистолета и в задните гуми пък нека бяга!!Ама то акъл,не е х.й да му го набиеш!!Акъла няма от къде да му го вкараш!!!
12:11 19.01.2019
88 ТОЧКАТА
12:13 19.01.2019
89 САП
До коментар #56 от "Morgoth":
Този специално за жилищна зона съм го виждал само в едно село на главен път първа категория през Стара Планина. Пътя минава през центъра на селото. Сложен е след завой на входа на селото така, че да го изпуснеш. И обикновено полицаите чакат в центъра на селото. Ако знаеш какво псуване пада, като минавам от там.12:18 19.01.2019
90 янко
12:20 19.01.2019
91 Каквито анализите такива и законите
Коментиран от #94
12:21 19.01.2019
92 lubo
12:21 19.01.2019
93 Не съм съгласен
И ще настъпи какафония, в едни райони по подразбиране една скорост, за други с друга, за трети - трета, но и знаци ще има, а и тежкотоварните ще са с различни ограничения... колкото е по-сложен правилника, толкова по-малко ще се знае!
12:32 19.01.2019
94 Коментатор
До коментар #91 от "Каквито анализите такива и законите":
Да. Така е. Има такова изискване за оценка на възсействието на нов закон или изменение. Но гербаджиите толкова формално подхождат и досега не съм видял задълбочена оценка досего. Предложението за задължително въвеждане на зимни гуми беше с аргументирано с климата..представете си. Няма статистика, няма очакван ефект. Просто отбиват номера. В интерес на истината не съм чел каква оценка на въздействието са написали за новите измениния. Но предполагам, че е повърхностна и формална, пак да отбият номера...12:41 19.01.2019
95 Байшо
До коментар #1 от "mom4eto":
В града само кракомобилът да е позволен като лично ПС. Инак обществен транспорт.12:42 19.01.2019
96 Къртев 🐓
12:45 19.01.2019
97 Тъпи ГЕРБери
12:48 19.01.2019
98 Майор Костов
12:49 19.01.2019
99 червен
12:52 19.01.2019
100 червен
12:55 19.01.2019
101 ВНИМАНИЕ
13:08 19.01.2019
102 Нона
13:15 19.01.2019
103 Бай Шиле
До коментар #20 от "Фен":
Това за човек с фенер пред автомобила е исторически факт въз Великобритания.Явно тогава се е развихрил английския Тодоров.Това с 30-те километра силно напомня тези времена.Нека "загрижените" да покарат 4 часа с 30 по "малките" улици и след това да търсят популярност с разни недомислици.13:21 19.01.2019
104 Slavi
13:38 19.01.2019
105 Славчо Трънски
До коментар #82 от "Боко":
Ако изборите вършеха работа,щяха да ги забранят!13:46 19.01.2019
106 Ловеч
До коментар #12 от "НЯКОЙ СИ":
Глобите въобще не са малки,а застраховките на системните нарушители са малки. А тия които не могат да четат и пишат какво правят на улиците.кой и как им е дал шоф.книжки?.Пътищата са отвратителни,но това не се вижда. В тези посоки трябва да се мисли ако искат да има резултат.Полицаите да са на пътя а не по кафета, фитнеси и.т.н.,много от тях и спейки по колите.13:52 19.01.2019
107 Кеворк Яшхуян
За другото не съм сигурен. Много обезумели комплексари се движат като снаряди между блокове и къщи.
13:55 19.01.2019
108 Голяма глупост, разходи се китай.
До коментар #23 от "пешо":
Глобите въобще не са малки,а застраховките на системните нарушители са малки. А тия които не могат да четат и пишат какво правят на улиците.кой и как им е дал шоф.книжки?.Пътищата са отвратителни,но това не се вижда. В тези посоки трябва да се мисли ако искат да има резултат.Полицаите да са на пътя а не по кафета, фитнеси и.т.н.,много от тях и спейки по колите.13:56 19.01.2019
109 Професионалистът
До коментар #38 от "иииом":
Като намалят скоростта до 80 км/ч с колко ще намалеят тежките катастрофи и загиналите по пътищата? С 11, 12, 15 %? И пак ще сме ПЪРВЕНЦИ в Европа, в тази негативна класация. И после какво? Да я намалят до 70 км/ч?! Или направо до 60. НЕ Е ПРОБЛЕМА В РАЗРЕШЕНАТА СКОРОСТ, А В КУЛТУРАТА НА ВСИЧКИ, КОИТО СА НА ПЪТЯ! ПРОБЛЕМА Е И В КОНТРОЛА НА СПАЗВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ПРАВИЛА. А ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ГЛОБИТЕ И РАЗМЕРА ИМ, ТЕ НЕ ТРЯБВА ДА СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ, А ДА СА ПРОЦЕНТ ОТ ДОХОДА НА ВСЕКИ ВОДАЧ.ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА ВЗЕМЕШ НА НЯКОЙ МЕСЕЧНАТА МУ ЗАПЛАТА ЗА ДАДЕНО НАРУШЕНИЕ, А ЗА СЪЩОТО НА ДРУГ ДА ВЗЕМЕШ "ДЖОБНИТЕ".
14:03 19.01.2019
110 Горо
14:22 19.01.2019
111 Омръзна ни
14:32 19.01.2019
112 Къртев 🐓
14:41 19.01.2019
113 Бурлаки на волге
14:45 19.01.2019
114 Калчо
14:45 19.01.2019
115 Коко
14:46 19.01.2019
116 Aнонимен
14:49 19.01.2019
117 Krasi
15:39 19.01.2019
118 vasik atanasova
А ТЕ ВМЕСТО ДА УВЕЛИЧАТ СКОРОСТТА
Е НАМАЛЯТ
15:41 19.01.2019
119 Ленивец
15:48 19.01.2019
120 Ленивец
15:50 19.01.2019
121 ЕНИЧЕР
15:57 19.01.2019
122 име
До коментар #1 от "mom4eto":
... и то на задна предавка.16:04 19.01.2019
123 hmhmhm
16:09 19.01.2019
124 дядя Ваня
16:12 19.01.2019
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Bu Bu
16:30 19.01.2019
127 Обикновен шофьор
16:41 19.01.2019
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Европа
17:14 19.01.2019
130 orlin
17:21 19.01.2019
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Иван Гюров
17:41 19.01.2019
133 кучето
17:51 19.01.2019
134 Аз мисля, че:
18:07 19.01.2019
135 Дедо Ристо
18:27 19.01.2019
136 Правилно
18:34 19.01.2019
137 сори майна
18:48 19.01.2019
138 тава джигер
19:01 19.01.2019
139 Хасанчо
19:07 19.01.2019
140 Като вас
19:29 19.01.2019
141 Колю
19:34 19.01.2019
142 1122
19:40 19.01.2019
143 идиот малоумний
До коментар #4 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":
Нещата отиват към доктор Чуклев ха-ха-ха19:41 19.01.2019
144 1122
19:49 19.01.2019
145 Каква
До коментар #33 от "иии":
Каква е скоростта по закон за жилищни комплекси /по листовки/?20:54 19.01.2019
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 гост
До коментар #23 от "пешо":
Светофари нямало в Китай, а ха ха ха............ Китай е 100 пъти по напред от нас ве индианец22:35 19.01.2019
148 Хайл
До коментар #10 от "vuichogosho":
Айде бе пускали те...да не карам в тая противна държава ще ти появрвам- от немците ПО-КАЛПАВИ НЯМА,навират се да са отпред,засичат,святкат с фаровете че му пречиш...идиоти пълни- държавата с почти 750 000 задръствания,разкопани магистрали и най-много катастрофи...стане ли катастрофа спират и от двете посоки да зяпат сеирджиите макар полицая да му маха да се изтегля говедото зяпа да види нещо интересно...а за опиканите паркинги да кажеш? И не казвай че са опикани от камионджиите защото съм виждал как слиза от колата и пикае на 10 метра от тоалетната...за автобусите с футболни фенове не ми се говори-повръща ми се от немците.....23:32 19.01.2019
149 Дгдъдъф
До коментар #13 от "САП":
Заради некадърни,неуки шофьори се случват тези задръствания.Никой няма идея кога и къде е с предимство,особено по кръговите.Ако Ви се наложи да карате в Англия.....Уоооооо ше останете е най-добрият случай без книжка за Ивестно време.00:19 20.01.2019
150 Живеещ на пук
01:03 20.01.2019
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 Цвъки
До коментар #4 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":
"Кой" бе, неграмотник, а не "кои"! 😱06:15 20.01.2019
153 Сатрап
Значи, 30км в малките улици, щото скоро ремонт там няма да има. Логично — нали!
06:28 20.01.2019
154 Баш ми е драго!
06:48 20.01.2019
155 Imииии
07:08 20.01.2019
156 Мнение
11:51 20.01.2019
157 ????
редуцира движещите по пътищата таралясници.За останалите все още такива
скоростта да се нам али драстично .И няма град, магистрала - 30 километра в час.Това, мисля напълно ще удовлетволи болните амбиции на субекта Владимир Тодоров и всички останали дебили.
12:46 20.01.2019
158 Не е целта
Коментиран от #160
13:40 20.01.2019
159 🚘 Антон 🏃
13:59 20.01.2019
160 🕝 Антон
До коментар #158 от "Не е целта":
Ти си много голям капацитет на МПС и и на година по 20000км. на година?! Ами 8 пъти в месеца по 2 пъти в седмицата София, Бургас и обратно са близо 1000км. след, като шофираш и в двата града градко или по 4 пъти седмично София, Пловдив и грако шофиране не се ли събират между 6000км. и 8000км. ами средно за годината около 70000км. и 85000 в годината, на които работата им е свързана с шофиране?! В зависи от водача на МПС, като автобус в градски транспорт дневно може да шофира около 300км. с курсове с превозващи пътници из града. Водачи на летотоварно МПС, които са куриери също за деня могат да минат около 300км. значи за 20 дни са около 6000км. Автобусни водачи, като за 6 часа шофират до 500км. за това са по двама водачи и ако има и стюард или стюардеса, която да следи пътниците или така наречените пасажери в автобуса, ако на някой му прелошее да се отзоват за почивка и затова на всеки 2,5 часа има почивка по големите градове за по 15, 20 минути. Водачите на товарното МПС също много шофират и не може да се шофира повече от 8 часа, както и при пътническа МПС защото има тахограф и там се регистрира в колко часа и с каква скорост се движи МПС знам го целия правилник пътнически и товарни в МПС, които имат тахограф работа и почивка са по 8 часа, като при шофирането е не повече от 2,5 часа + - 10, 15 не повече от 20 минути закъснение или шофира по график за да се спазва времето. Мисли първо преди да пишеш нещо, което не разбираш от МПС, каквото и да било!14:40 20.01.2019
161 Не съм умен
15:37 20.01.2019
162 Ммм даааа
17:40 20.01.2019
163 Селяндур
21:27 20.01.2019
164 От кво ли
08:15 21.01.2019
165 111
09:54 21.01.2019