6 Октомври, 2019 20:56 11 817 90

Volkswagen не е затворена страница за България

  • volkswagen-
  • завод-
  • любомир станиславов

Любомир Станиславов смята, че преговорите могат да продължат

Volkswagen не е затворена страница за България - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

"Преговорите с „Volkswagen” за изграждане на автомобилен завод у нас са все още не са приключили", каза в студиото на „120 минути” по bTV арх. Любомир Станиславов.

Той също е част от организацията по договарянето от българска страна. Станиславов заяви, че България няма официално потвърждение или отказ от компанията и "все още има шанс".

"Да, има определени стъпки, които се случват в Турция в тази посока. Но Надзорният съвет на автомобилния гигант не одобрява тази сделка, в Турция. Това означава, че има нещо, което ги спира”, коментира Любомир Станиславов. Той припомни, че българската държава е участвала в конкурс за завод за изграждане на малки SUV във фаза 1 и големи SUV модели във фаза 2, който трябваше да бъде разположен в Източна Европа.

Във финалната фаза от състезанието останаха три варианта за терен, на който да бъде изграден заводът: Кремиковци до София и две зони в Турция, "при това в азиатската част”, обясни арх. Станиславов.

По думите му, е възможно в хода на преговорите заданието на конкурса да се е променило. Архитектът заяви, че според турската преса в страната им ще се правят големи седани, а не SUV модели, както е било по условие. Според преговарящия в сделката, теренът у нас е бил най-добър откъм инфраструктура в Източна Европа.

Станиславов допълни, че една от причините за първоначалния отказ може да е липсата на достатъчно добре подготвените кадри. „За да правите автомобилна индустрия се нуждаете от големи терени, инфраструктура и много хора, които да са добре квалифицирани. Автомобилната индустрия може да случва само със съдействието на държавата”, посочи той.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво.

    86 10 Отговор
    Едно нещо си го имаме българите и това е упоритостта. Малко е късно за тая работа, ама както и да е.

    Коментиран от #49

  • 2 El chochone

    103 18 Отговор
    Наш крадец,мошеник,некадърник, и гербераст говори тъпизми и лъжи .Само му вижте мазната физиономия и ще разберете, че е от котилото на престъпниците Тиквата и Плюнката. :)
  • 3 да ви помогна въпреки че е безнадеждно

    91 13 Отговор
    Колкото пъти настъпвате мотиката , толкова пъти дръжката ще ви ударя по главите. Мутристан не става за сериозни инвестиции. Тук е хаос , мутренски хаос.
  • 4 El boko

    81 10 Отговор
    Шансове ще има до изборите! След това - те си знаят - по утъпканите пътеки! :)

    Коментиран от #21

  • 5 Сахара

    34 7 Отговор
    Затворена кнога в разтроиха Боко
    Ся трябва кмета на симитли пак да го боцка по кафявата точка !!
  • 6 Ernesto Guevara

    83 12 Отговор
    Когато изкарат първата партида автомобили от новия завод в Турция,герберастията ще твърди че още имаме шанс
  • 7 Бг 🇧🇬 И технологията?

    44 16 Отговор
    България и технологии Хахаха

    Коментиран от #23

  • 8 Бг 🇧🇬 И технологията?

    24 12 Отговор
    България и технологии Хахаха

    Коментиран от #30

  • 9 2734

    58 6 Отговор
    Някой ще ми обясни ли какво прави там, на праговорите някакъв архитект? - Пак да повторя! - Архитект! Какъв опит има един архитект в преговори за голяма сделка? Икономист е и разбира от финансово-икономически параметри, юрист е и има опит в търговското право? - Аз не виждам логична причина архитект да е там!

    Коментиран от #12, #13, #25, #33, #53

  • 10 Бате Бойко

    38 7 Отговор
    Ше има завод на Фау Ве у нас!Като продам България на Ердоган.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 пясъчни кули

    34 2 Отговор

    До коментар #9 от "2734":

    Проектира сградите на несъстоялият се завод.
  • 14 2734

    56 8 Отговор

    До коментар #12 от "Nqma kadri!":

    Върви да видиш какви са заплатите на хората, дето работят в заводите за автомобилни части на вътре в страната. На половина са на това, което ти наричаш смешни. Хората хич не им е смешно да работят за 600-700лв в Язаки или пък другаде...- Да не ги изброявам.
    Върви да видиш какви са заплатите в Тутракан. Те на 700 започват да мечтая за бъдещето. И всичкото това е с любезното съдействие на тъпите шопи, които затриха всичко в страната защото просто не ги засяга!
  • 15 Бате Бойко

    52 6 Отговор
    Не ни трябват някви народни коли,ние имаме най-високотехнологичните тикви в света
  • 16 Behemoth

    33 3 Отговор
    У Полски Тръмбеш шъ е бе .....там има и работна ракъ ....пълно е с ромове.....
  • 17 Пирата

    45 3 Отговор
    Криво да седим, право да говорим. Нашите са на думи, турците са на дела
  • 18 Професора

    34 5 Отговор
    СМЕШНИЦИ СЪС СМЕШНИТЕ ИМ ЛЪЖИ!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 бриз

    28 14 Отговор
    Тук освен цигани кой ще работи в такъв завод? В Туркия е по-добре, хора кокото щеш и то квалифицирани!
  • 21 Точно

    34 4 Отговор

    До коментар #4 от "El boko":

    Вземи думите от устата. До изборите все ще имаме шанс хи хи хи. След изборите ще чакаме корейците и арабските емирства ...
  • 22 Зевзек

    31 1 Отговор
    Е, нищо, де! Комшуларите ще правят Гоуфовете, пък от нас огледалата за обратно виждане - все е файда...

    Коментиран от #26

  • 23 Госあ

    16 10 Отговор

    До коментар #7 от "Бг 🇧🇬 И технологията?":

    Що бе ? Вие освен локум и баклава к'во друго може да правите ? Плебеи и манафи
  • 24 Толкоз

    31 1 Отговор
    Възможно е, но като 5-ти подизпълнител по производство на PVC капачки за винтили за гуми.
  • 25 Бай Яни

    9 14 Отговор

    До коментар #9 от "2734":

    Па оти изучава икономика и право един бъдещ архитект, сега станали ти ясно тиква празна. Иди учи и се развива и и тогава за давай тъпи въпроси излишни. Аз съм само прост химик лаборант изучил стопанска икономика, менинджмът и маркетинг. А ти какво си завършил другарю.
  • 26 Бай Яни

    11 6 Отговор

    До коментар #22 от "Зевзек":

    Къде забрави бордовите компютри, скоростните кутии😁да де трансмисии те и спирачките. А и арматърните табла дето в Кърджали ги делат😁😁😁. А и от Васгруп чаркълъците произвеждани до Ловеч.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Защо се надявате като знаете това:

    16 2 Отговор
    „За да правите автомобилна индустрия се нуждаете от големи терени, инфраструктура и много хора, които да са добре квалифицирани. Автомобилната индустрия може да случва само със съдействието на държавата”
  • 29 Аахахха

    28 1 Отговор
    Мисля, че е крайно време да спрете с предизборните грербврунгелски фантазии! Спрете дрогата! Боклуци долни! Спрете с герберунгелските лъжи! Крадете си там, поне не ни правете на малоумни!
  • 30 Как бре

    17 1 Отговор

    До коментар #8 от "Бг 🇧🇬 И технологията?":

    Само ние единствени в света правим високотехнологични чушкопеци.
  • 31 onq s konq

    15 9 Отговор
    Нещата все повече заприличват на спор дали "Кокошката е първа,или яйцето".Как да има авто-специалисти в БГ,след като няма Завод?А КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА докато се строи Заводът в БГ/около 2 год/ само за няколко месеца евентуалните кадри за работа/пресяти по определен начин/ да преминат няколкомесечен Курс за квалифициране - така,както е в Целия свят?А колко сложна е работата на ОСНОВНАТА МАСА РАБОТНИЦИ и каква философия е да завиваш определени болтове на Поточната линия и да вдигаш с Електротелфера разни ламарини?И точно в тоя сайт са писали Българи ,че са работили във Германия в подобни заводи,но са напуснали по "обективни причини"/сравнително ниско заплащане съобразно Немския стандарт на живот/.Цялата работа е в "Екстрите" които предоставя Турция/100млн евро/ на ФВ,по-евтината раб. ръка от нашата,"0" проблеми с Профсъюзите,и съмнителното Обещание че ще изкупува Значителна част от продукцията след налагане на Европейските санкции наскоро/за амер. пък да не говорим/.А също и Катарското Акционерно участие във ФВ/20%/,което пък значително наклонява везните "по мюсулмански".

    Коментиран от #40

  • 32 мнение

    12 2 Отговор
    това с кадрите е несериозен аргумент. така или иначе в началото ще има инструктори за боравене с машинарията докато се изгради навик. едва ли ще се доверят на някой дето само му отговаря дипломата да го пуснат да се оправя сам на поточната линия

    Коментиран от #57

  • 33 ами да

    6 0 Отговор

    До коментар #9 от "2734":

    другият Арх. се точи за Кмет......
  • 34 Йозеф

    20 7 Отговор
    В България квалифицирани кадри не работят за 800 лв на месец. ФауВе искат да спестяват от транспорт, логистика, терен и изграждане на инфраструктура, а на бачкаторите ако може да не плащат - не, благодаря. Да го строят в Пакистан завода ако искат, обикновения работник няма никаква файда от такъв завод.

    Коментиран от #42

  • 35 Бегето е безнадежден случай😂😂😂😂😂

    9 2 Отговор
    Както казва смокчето напредеееее😂😂😂😂😂
  • 36 Абе помислете малко

    14 1 Отговор
    Вие ако имахте пари и искахте да инвестирате и инвестицията да ви се изплати и да имате печалба бихте ли го направили в България? Разбира се, че не. Тези които не са съгласни затова нямат пари за инвестиции.
  • 37 Наистина трябва да си луд

    15 2 Отговор
    За да направиш завод от 21 век на хора които още живеят в 12....
  • 38 ???

    12 1 Отговор
    Архитекта да си даде телефона ще му звъннем.Поздрави от Фолксваген.
  • 39 да,бе

    20 1 Отговор
    Може VW да не е затворена страница за България, но България е затворена страница за VW!Да дъвчем едно и също пак ли!?НЯМАМЕ броя квалифицирани кадри,нито инфраструктурата ,нито данъчните облекчения,нито покупателната способност, нито политиката на частната неприкосновеност!!!НЯМАМЕ нищо което може да заинтригува автомобилен производител от ранга на германския концерн!Всичко друго е хвалби и мераци на едни пишман кандидати за власт!И аз мисля да регистрирам партия ,с абревиатурата ДОБП -да оберем България ...Пак!
  • 40 С няколко месечен курс

    9 4 Отговор

    До коментар #31 от "onq s konq":

    Дори чирак при майстор на писани каручки не може да се научи как да ги прави...в 21 век сме, не в 15ти....

    Коментиран от #52

  • 41 Стига вече с тази сага

    25 2 Отговор
    Всеки ден новина за това как все още сме в играта. Кого лъжете?
  • 42 Госあ

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Йозеф":

    Да бе, за к'во ни е тая индустрия, за к'во ни е тая наука, че и за изкуството са достатъчни само веждичката и оня пенкилер Донев 😄 А и в Шенген да влизаме за к'во ни е 😂😂😂
  • 43 не само тъп но и обграден от некадърници

    12 1 Отговор
    Аз мисля , че причината за провалите на грандиозните начинания на ГЕРБ и заемащите различни орбити около него , примерно изографисващият тапети , е наклонът на Земната ос , очевидно не е по правилата и хлопа. Изследвани бяха мести причинители , като БСП-то , Нинова , Радев , отскоро се експериментира с международни вредители на правилната линия- Турция , ако и това се окаже недостатъчно за обосноваване на глупостта и некадърността, да се готвят марсианците.
  • 44 гост

    12 2 Отговор
    Да като минат изборите ще я затворят.Дотогава вече ще са произвели в Турция 100000 автомобила.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 бл.134 в Зап. парк

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Браво.":

    България на 6 морета.Искаме Мерцедес , не тия каруци VW...Да ходят в Анадола

    Коментиран от #69

  • 50 Тъп но упорит

    9 1 Отговор
    Спри се. Стига сте се излагали. И това че имаш диплома за архитект, не те прави архитект. Пиши си списанието за коли но не се излагай. Фолксваген ще дойдат ама друг път.
  • 51 VW : otkrivame 2ri zavod v Pernik

    6 2 Отговор
    Нема да се косите българи. Ние от VW не пренебрегваме България и решихме да открием втори наш завод у Перник. Там че правиме само голфове - като например Golf 4 Golf 5 Golf 6 и така до Golf 30 -(ама на куково лето) ха-ха , ха- ха .
  • 52 onq s konq

    9 5 Отговор

    До коментар #40 от "С няколко месечен курс":

    С теб определено говорим за различни неща- ти имаш предвид почти изключително РЪЧНИЯ ВИСОКОПРОФЕСИОНАЛЕН ТРУД при пр-вото на Суперколи като Ламб,Ферари,Нисан ГТР,Пагани-Зонта и т.н,където настройката на двигателите/СГЛОБКА,ЛУФТОВЕ И Т.Н/,КАКТО И ИНТЕРИОРА се правят РЪЧНО и респективно бавно.В случая със ВВ/Шкода обаче става дума за сравнително евтин "ШИРПОТРЕБ" и всичко е МЕХАНИЗИРАНО.Но да погледнем Турция- Огромна страна с огромно население,от което "по обективни причини" обаче като "квалиф. раб. ръка"следва да извадим Азиатската част.В останалата Европейска знаем че са разположени доста Автомоб. Заводи,които са ПОЕЛИ преобладаващата част Специалисти.Да предположим ,че има и "свободни" такива и възниква въпроса ЗАЩО СА СВОБОДНИ и не е ли причината че са ОТПАДНАЛИ ПРИ ИЗБОРА НА КАДРИ?И така - НА ТАКИВА ЛИ ЩЕ РАЗЧИТА ФВ в Турция,т.е. Специалисти "втора ръка"?
  • 53 Пунта Мара

    4 4 Отговор

    До коментар #9 от "2734":

    Този е издател на българското АутоБилд. Разбира от коли. А е архитект по диплома. Иначе архитект съм аз. По диплома, призвание, всичко. Но ти недей така първично да реагираш. Всъщност разбирам защо: но при това управление всички са лаици и некомпетентни. Друго е лошо. Стават смешни. Не знаят кога да спрат с достойнство и да млъкнат. За Фолксваген говоря.

    Коментиран от #75

  • 54 дори да си насран важното е да не го пок

    11 1 Отговор
    Това ми звучи като ''Южен поток не е затворена страница за България'' . Може би просто съвпадение , че и за двете връзката се оказа Турция.
  • 55 Анонимен

    9 0 Отговор
    Дайте му хапчетата любчо че главата не го слуша
  • 56 Мотика

    15 0 Отговор
    Я си кажете честно , кой от вас е мисл,че Фолксваген ще направи завод тук. Стига глупости
  • 57 Ми тя половината Турция

    10 1 Отговор

    До коментар #32 от "мнение":

    е работила в Германия и знае немски.
    Какво да говорим, факти.
  • 58 Бойко Хвалипръцков

    7 4 Отговор
    Тоя нацистки завод не го искаме в България.Всички знаем кой е създал VW
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Недвижими имоти ГЕРБ

    8 0 Отговор
    бойкоТ на тази марка!Забраняваме вноса на VW
  • 61 Ко каза ко

    7 1 Отговор
    Не мога да разбера защо са ни заводи??? Имахме заводи и ги окрадоха и разграбиха!!!
  • 62 Активист на БСП

    11 1 Отговор
    До изборите Тиквунь ще твърди ,че VW ще произвежда у нас и после ще забрави...
  • 63 NikNay

    8 0 Отговор
    Колко ще стане това със завода един Бог знае! Но защо ако по някаква случайност завода стане трябва да е в Кремиковци а не във Видин или Монтана, че и тоя регион да дръпне напред с инфраструктура и заплати. . . .
  • 64 Секретарка

    8 0 Отговор
    НИКОЙ по света не обича ...и познава ГОЛФО....както ние от Перник !!!
  • 65 От бентли сме😂😂😂

    3 0 Отговор
    Местим се у видин😂😂😂😂
  • 66 ооо

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Мерси.":

    каза"горделивият БЕДНЯК"...нямаме нужда,малки заплати....лицемерие и пак лицемерие,ако завода беше в България щеше да има всенародно пиршество,а сега оправдания ,които са типични за СЛАБИТЕ!
  • 67 Но може и да ми се разпише на снимка

    9 1 Отговор
    България няма официално потвърждение или отказ от ФВ , следователно има шансове. То и аз нямам официално потвърждение или отказ от Евгения Калканджиева , следователно и аз имам шансове .
  • 68 ...

    5 0 Отговор
    Да се чете "Няма основание да ми се спира заплатата като консултант по проекта"
  • 69 Боце

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "бл.134 в Зап. парк":

    Да, обаче и Мерцедес го правят в Анадола:)

    Коментиран от #74

  • 70 SAAB

    5 1 Отговор
    България няма потенциал за автомобилно строителство ! Няма нужните кадри и традиции .........
    Главанаците развъждат успешно само ...патладжан !
    За развита икономика са нужни : Зравеопазване , образование и съдебна закрила и сигурност ! Другото е ала-бала и главанак за първи министЕр !
  • 71 Мехмед

    4 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Volkswagen не е затворена страница за България. От умрял писмо. Надеждата умира последна.
  • 72 Да ама не

    2 1 Отговор
    Не разбраха ли вече че завод няма да има. Така че няма да могат да взимат пари нашите политици т. е Бойко. Ако така бяха упорити и за други неща нямаше да сме в това състояние. И държавата да е толкова пропаднала.
  • 73 Васил

    2 1 Отговор
    Докога ще разтяга този локум?
  • 74 Сникерс

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Боце":

    От вчера и край Москва
  • 75 Стига ва

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Пунта Мара":

    Чи де дават дипломи за "издатели" ва?
  • 76 Умно село

    2 2 Отговор
    Туко виж и ни съжалили и дадат да правим стелките за Volkswagen.
    Така сформирания клъстър да беше донесъл завода за F-16, та по бързо да си ги получим мечтаните играчки, па и пари напред им дадохме.
    Представете си мъж да купи на жена си подарък МИАЛНА МАШИНА ЗА РОЖДЕНИЯ И ДЕН И ДА И Я ДАДЕ СЛЕД 5 ГОДИНИ;) КАКВО ЛИ ЩЕ МУ СЕ СЛУЧИ? А НАШЕТО СЛЪНЦЕ БРОИ 2 милиарда, ама на гърба на лошия мателиал. Нали сме "Швийцария на Балканите - богати с добра икономика така , че само хубави неща ни се случват".
    Ама и в разграден двор, кой ти идва, камо ли да инвестира сериозно производство.
    Държава Бухалка и такава от инсталацията на Д. Черни от 2007. /Нужник/
  • 77 бял

    5 1 Отговор
    Колко тъп трябва да си,когато вече е ясно къде ще се изгражда завода в Турция ,да дрънкаш герберски лакардии
  • 78 Хайдутин

    3 1 Отговор
    Те Фолксваген просто така регистрираха в Маниса фирма с капитал 150 млн. евро.
  • 79 Хайдутин

    4 0 Отговор
    От цяла Европа в България е най-скъпия ток.https://www.investor.bg/energetika/472/a/bylgariia-registrira-nai-skyp-tok-v-evropa-pri-pazar-den-napred-284998/

    После защо Фолксваген ще прави нов завод в Измир Турция - ще бъде обявено края на годината. В България заради демографската катастрофа не може да се намерят между 5000 и 6000 работника. Друг проблем заплатата ще е под 700лв. с ваучери за храна и платено общежитие. За сравнение в Словакия(,която произвежда най-много автомобили на човек от населението в Европа)за същата работа и същите условия плащат 680-690 евро справка в джобса. На този завод ще са му необходими още няколко завода с пак хиляди души, които няма откъде да дойдат. Молдовците имат не само едно някой имат и по три гражданства така, че могот да работят навсякъде където поискат. Украинците работят за по 1500 долара в Централна Европа и отново ние не сме им интересни.
    Турция е в митнически съюз с ЕС, ако изнася продукция-т.е.-изнася собственото производство почти безмитно. Но ако внася ще се плащат огромни мита. Заради спада на турската лира турците са най-изгодни. Скоро и от Ердоган ще се отърват.
  • 80 стоян георгиев

    3 4 Отговор
    европа дано не позволи завода да е в турция .тва ще е много лош знак за самата европа!българия икономически стои много по-добре от турция към момента ,политически също.не е вярно че неможе да се справим.напротив може м и то доста по-добре от турците.имаме кадри имаме инфраструктура и сме близо до заводите в чехия ,демек лесно ще се транспортират компоненти и материали ако се наложи.4500 човека не е драма да се намерят в софия за работата в такъв завод,а и лесно могат да се създадат нови предвид готовността на училищата ни да ги произведат.та наистина жалко за европа ако позволи този срамен акт.

    Коментиран от #85

  • 81 Исус

    2 4 Отговор
    Чудя се тези дето пишат срещу България българи ли са или измет човешка боклуци или олигофрени

    Коментиран от #82

  • 82 Оо суси😂😂😂😂

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Исус":

    Ко става брачето ми😂😂😂😂меткаш ли салфетки😂😂😂
  • 83 Те посториха

    1 0 Отговор
    завода,тоз ни убеждава,че има шанс. То бива лъжи,ама това е върха на простотията и наглостта.
  • 84 hmhmhm

    0 0 Отговор
    За тези който си мислят че може да имаме завод. Ами ние имахме китайски. Но понеже там нагоре по етажите са нагли и лакоми и за това няма. То не може само да взимаш без да даваш. Но тези във власта само взимат нищо не дават и завода край Ловеч на греат уалл замина. Да ви е честито. Така става когато човек е алчен. А тези от WV да не мислите че не са проверили за какво е фалирал завода. И не ми излизайте че няма кадри то кадри има ако няма ще се намерят ако се плаща добре едно обучение и след месец всеки който има желание може да зглобява автомобил. Инженери трябват за създаване на такъв но доста хора не могат да го вденат.
  • 85 hmhmhm

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "стоян георгиев":

    Ало ти кой набор си че така мислиш. Какво значи европа да позволи ?!!? Това са интереси мой човек който му изнася прави каквото си иска там където му позволяват. Това не ти е СССР където казват в България ще се правят мотокари и се почва да се правят. В България имаше завод за автомобили и го фалираха защо? Защото тези на високите етажи са алчни и така става. Искаш да вземаш но не даваш еми резултата познай какъв е.
  • 86 Erdogan

    2 0 Отговор
    Цех в Карнобат , ще прави капачките за резервоара
  • 87 Опа

    1 0 Отговор
    Е нееее, не може толкова да е тъъпппп. Опа явно е многооо тъп. Колко ли пък е тъп, този който ви дава думата?
  • 88 ТОЧКАТА

    1 0 Отговор
    Германците не бутат технологии на американски гъзомииници.Все пак ..лоялност трябва към Есъто.
  • 89 Шаран БГ

    0 0 Отговор
    Преговарайте ,договаряйте.... Може пък да започнем да правим , да произвеждаме, някой-друг чарк .... Ние, шараните, нищо не разбираме от производство на автомобили. Още по-малко разбираме, когато ни баламосват хора като арх. Станиславов. Туй "арх" да не съкратено от архимандрит ??
  • 90 Бай ти Ганя

    0 0 Отговор
    Заводът не е проблем, проблем са особеностите на българския национален риболов! Те, германците са ни яли попарите и добре ни познават! Тука става въпрос предимно за печалба, която именно е основната цел на всяка инвестиция, а не за политикокоректни простотии, така че другари герберасти- стига с простотиите, че ме засрамвате!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове