Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

„Битката на рекламите“ – единствено в ефира на Радио БИН@Р

Публикувана: 12 Септември, 2012 12:59
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 333
„Битката на рекламите“  – единствено  в ефира на Радио БИН@Р
Екипът на БИН@Р
ШРИФТ ПЕЧАТ

Най-новата платформа на БНР – интернет радио БИН@Р, ще излъчва в ефира си акценти от  фестивалните дни и гала – церемонията на 13-тия Фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2012, съобщиха от националното радио.

През предстоящите  четири  дни - от 12 до 15 септември, в които рекламният бранш ще се събере на своя редовен годишен форум в к.к.“Албена“, екипът на БИН@Р получи “ПЪЛЕН ДОСТЪП” да улавя отблизо случващото се зад кулисите на надпреварата  между регионални и световни брандове, спорещи за призовете за  отлично постижение и най-ефективна  творческа идея.

БИН@Р ще  направи съпричастна нарастващата си аудитория и чрез ексклузивния  LIVE-стрийминг  на кулминационния  момент на награждаването на победителите на ФАРА 2012 , която ще се състои на  15 септември.

VIP гостите на ФАРА 2012,  ще дадат ексклузивни интервюта за програмата на БИН@Р. Водещите Боян и Белла, ще потърсят със събеседниците си отговорите на въпросите: Кои са новите тенденции в развитието на езика и същността на рекламата? Как да се постигне максимален ефект от интернет рекламата? Кои са актуалните работещи модели по света? Как се променя езисът на търговската комуникация? Какво е влиянието на технологиите и дигитализацията върху ефективността на рекламните кампании?

„Мултимедийните платформи се превръщат в  приоритет за европейските  обществените оператори. Чрез тях, освен че стигаме директно до младежката  аудитория, ние налагаме новия език на съвременните комуникации. С излъчването от Албена ще покажем потенциала на интерактивните технологии, ще демонстрираме  привлекателността  на новите  медии и в частност – на интерактивното радио, както и магията да се  съчетават модерните технологични форми с изградено и надградено  съдържание. Интернет и цифровизацията създават ново поколение с нов начин на мислене”, коментира генералният директор на БНР Валери Тодоров.

През следващите 4 дни (12 до 15 септември), погледите на рекламистите ще бъдат очаквано насочени към програмата на Първото интернет радио у нес, за да видят  какъв ще бъде медийния им образ, който ще бъде създаден през гледната точка и  светогледа на екипа на новото поколение  журналисти на 21 век – екипът на БИН@Р.

“Комуникационните технологии разчупиха рамките на медийното съдържание. В някои области, както например разпространението на музиката, радиото успя като по-автина и по-гъвкава медия да изпревари телевизията.  В  ерата на глобализация новите медии отварят безкрайни хоризонти за споделяне и производство на съдържание. Радио-телевизионният интернет проект БИН@Р е отправната точка към микса на социалните мрежи, радиоформатите, архивите, профилираните канали, мултимедията, стрийминга, подкаста. Бин@p е гранична сфера  между аудиото,  видеото и социалните мрежи, мост между традиционните  и социалните медии, обяснява Валери Тодоров. “Вярвам, че аудиторията влиза в нова координационна система на общуване с интерактивната мултимедийна платформа на БИН@Р. Надявам се колегите от рекламния бранш, тясно свързан с нашия, да открият в този отварящ се свят нофи форми и послания“, e позицията на генералния директор на БНР.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Валентин Радев
Министърът на вътрешните работи иска по-затегнат контрол по българските пътища.
„На война с новата чума, която взима постоянно толкова много жертви“"

Още бисери