ФАКТИ.БГ

Огледът след катастрофата на АМ "Тракия" установи рушащ се асфалт, стари мантинели и износена маркировка

Експерти на АПИ и представители на браншовите организации се сетиха, че "трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас"

Публикувана: 14 Юли, 2020 13:46
53 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4343
Огледът след катастрофата на АМ
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала "Тракия" в участъка при 160-ия километър, където тежкотоварен камион помете няколко леки автомобила и уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

Представителите на АПИ и браншовите организации бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР, предаде БНТ.

Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента.

"Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило - той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя", коментира пред националната телевизия Христо Радков.

Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хахах
1 Отговор
100 години вика след нас ще остане това....

Коментиран от #20, #50


Оценка:
-5 +85

ВЯРВАТЕ ЛИ НА ДОКАЗАН И ОСЪДЕН ЛЪЖЕЦ ББ
2 Отговор
ГОРДОСТА НА ЛЪЖЕЦА БОЙКО БОРИСОВ НЕ Е МАГИСТРАЛА А ЕДНА РУИНА. ЗА ВСИЧКО ТАКА ВИ ЛЪЖЕ МАФИОТА.

Коментиран от #6


Оценка:
-8 +80

равносметката я знаем
3 Отговор
И много заделено у шкафчето..

Оценка:
-5 +57

Пешо
4 Отговор
АЗ САМО СТРОЯ БЕ, за Българския народ и сея мизерия и ...това не мога да го НАПИША!!!:(((Колко невинни си отидоха и едно осакатено детенце.

Оценка:
-5 +44

Извод
5 Отговор
Краденето от магистрали причинява смърт. ГЕРБ да си го запишат някъде, няма да повтарям.

Оценка:
-4 +66

кръволок си бойко
6 Отговор

До коментар #2 от "ВЯРВАТЕ ЛИ НА ДОКАЗАН И ОСЪДЕН ЛЪЖЕЦ ББ":


последствията от лъжите на управляващите е? е ? СМЪРТ НА БЪЛГАРИТЕ ПО ПРЕХВАЛЕНАТА МУ МАГИСТРАЛА. Бойко Борисов е слуга на дявола-затвор за него и шайката крадлива.

Оценка:
-4 +38

Б.Х.
7 Отговор
Баце каза : Не ми се дават 60млн. за ремонт. Да видят разликата.

Оценка:
-2 +27

Цецууу
8 Отговор
Еее,нищо ново,откъде пълним чекмеджето?Лош матерял,тулупи,мисирки,кърджалийски ....

Оценка:
-3 +33

Кратун Тиквич
9 Отговор
Невинен съм. Този участък от Тракия го строи Тодор Живков, той трябва да го подържа.

Оценка:
-6 +33

Виновника
10 Отговор
и мошениците - предприемачи незабавно в ареста !

Оценка:
-1 +24

гост
11 Отговор
Аз като мина от там главата ми блокира от неравностите та комо ли колелото!

Оценка:
-3 +30

Лилето ПАВЛОВА
12 Отговор
Еееее, точно това, не трябваше да пишете. Магистралите са МУ по скъпи от внуците.

Оценка:
-3 +25

Иванов
13 Отговор
И чисто ново да е всичко, турчина пак щеше да заспи. Не търсете под вола теле.

Коментиран от #23


Оценка:
-18 +7

Fate
14 Отговор
Как отново прикриват проблема
Участъкът Ст.Загора Пловдив е целият на вълни и ями. Чудо е че катастрофите са малко

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +28

ЪРП
15 Отговор
ГАРАНТИРАНО КАЧЕСТВО ОТ ЧЕКМЕЖДЕГЕРБЕРАСОПИТЕК!!!!!

Оценка:
-0 +26

Шофера
16 Отговор
Колко десетки милиарди оитънаха за последните 10 години и една мантинела не подмени! Убийци обаче ще събират тол такси!

Оценка:
-0 +34

LEON
17 Отговор
На Боко убавите магистрали, европейските, чак строи други, че Тракия била готова!!!??

Оценка:
-0 +22

Построил повече
18 Отговор
Магистрали от бай Тошо...

Оценка:
-2 +11

Гост
19 Отговор
Построено от ГЕРБ

Оценка:
-2 +14

Гост
20 Отговор

До коментар #1 от "Хахах":


То до сабалям вече се рони, какви 100 години?

Оценка:
-1 +21

Я... Я
21 Отговор
А БЕ ПО СПРЕТЕ СЕ МАЛКО ДЕ. ТОЛУПО ЩЕ ВДИГНЕ КРЪВНО. НЕГОВАТА ГОРДОСТ МАГИСТРАЛИТЕ РУШАТ СЕ ИЗНОСЕНА МАРКИРОВКА, РЪЖДЯСАЛИ МАНТИНЕЛИ. А КОЛКО ПАРИ ОТИДОХА ЗА РЕМОНТИ ЗА ТАЗИ ОТСЕЧКА И МНОГО ДРУГИ.

Оценка:
-0 +18

гост
22 Отговор
Ами, махнете тогава всички мантинели бе, да си ходят колите и камионите свободно в насрещното движение щом жертвите щели да са по-малко !!! Егати и тъпата логика на " представителите на сдружението на шофьорите "....то щото тези от насрещното колите ще се блъскат ''...индеректно " в него !
Е... видяхме резултата от " индеректното" сблъскване 5 живота ама, нали не са ваши близки са "малко"..какво Ви пука !!!
Ей от специалисти с такова мислене България не бяга напред. не върви дори не куца ами лази !!!

Оценка:
-0 +13

пак щеше да заспи
23 Отговор

До коментар #13 от "Иванов":


ама нямаше да има жертви или щяха да са по малко

Оценка:
-0 +5

Цако
24 Отговор
Тиквата е виновен за катастрофата, защото с откраднатите пари е допринесъл за лошото качество на магистралите. Съд за престъпника.

Оценка:
-0 +16

Данчо
25 Отговор
Видя ли се бе Боико хора умират и дечица от твоите прехвалени магистрали

Оценка:
-0 +19

ТИР
26 Отговор

До коментар #14 от "Fate":


Еее нии си го знаем участъка,,или в лява лента,или дясна с 60км в час,

Оценка:
-1 +6

До платените коментатори
27 Отговор
Толко сте прости,че във всичките си постове допускате едни и същи правописни грешки! Хахахахахаха!!!
Освен това, явно и нямате години да карате автомобили иначе щяхте да знаете,че тази отсечка е строена м-у 1995 и 2000 година.
Но какво да ви разправям аз, пишете за по 0,20 стотинки на коментар и мислете, че работите!
Желая ви да сте живи, да сте здрави и не забравяйте довечера да отидете да окате (викате) за 40-те левчета на бате Васко

Коментиран от #29, #31


Оценка:
-18 +3

АПИ
28 Отговор
Нищо и няма на мантинелата!Чисто нова,само на 25 години!И асвалта е супер!Този дето сега го полагаме няма да изкара и толкова!

Оценка:
-0 +13

Criminal
29 Отговор

До коментар #27 от "До платените коментатори":


А поддръжка не и ли трябва бе пипон........аман от драскачи от бустаня.............

Оценка:
-0 +12

Йозеф
30 Отговор
Посочете ЕДНА магистрала в Булгаристан с хубава хоризонтална и вертикална маркировка? Поне една...

Оценка:
-0 +9

Омразата към ваз е безплатна
31 Отговор

До коментар #27 от "До платените коментатори":


Герберско извращение

Оценка:
-0 +7

Дърт Шофьор
32 Отговор
Минах оттам минути преди трагедията. Днес минах отново. Видях, че мантинелата е корозирала, тънка и много ниска Който я е измислил и я е поставил е виновен за смъртта на невинни хора. Тя може да спре лека кола, но камион не.

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +8

ТИКВАТА
33 Отговор
АМИ, КОМУНИСТИТЕ ЩО НЕ СА Я ПОСТРОИЛИ?

Оценка:
-1 +4

бийбийтъпана
34 Отговор
КО...Неееее

Оценка:
-0 +4

е х оооооооооо
35 Отговор
Защо Строителят на нова България -БО-КО не мина през туй място ..................щеше да ни спести предсрочните избори .

Оценка:
-0 +6

Че Гевара
36 Отговор
ТОЯ УЧАСТЪК Е СТРОЕН ОТ СТАНИШЕВ!

Оценка:
-7 +0

37
Този коментар е премахнат от модератор
38
Този коментар е премахнат от модератор
39
Този коментар е премахнат от модератор
40
Този коментар е премахнат от модератор
41
Този коментар е премахнат от модератор
42
Този коментар е премахнат от модератор
Като се обърне каруцата
43 Отговор
пътища много, това е последния участък на магистрала тракия завършен от Другаря Тодор Живков, и неремонтиран от 32 години, но всякакви спекулации, че е блокирало колело, или се е откъснал шарнир от кобилицата, или се е скъсала реактивната щанга на хидравликата, са меко казано несъвместими в този казус, турския шофьор чисто и просто си е заспал, след дълго и изморително каране без почивка и неспазване на изискванията по TIR конвенцията т.е. почивки, и управление. Турските шофьори не заспиват по тази магастрала от вчера, помня ги от края на 70-те с обърнатите камиони в канавката преди и след Пловдив, и не само те, иранците са на същия хал, тогава само че караха едни муцунести MACK/нали все още по това време шаха Реза Пахлави получаваше от САЩ най доброто срещу почти безплатния износ на суров петрол/и Мерцедеси с два двигателни моста на влекача, по това време другаря Тодор Живков беше добър Приятел с турския президент Кенан Евран и с шаха Реза Пахлави, и турските камиони минаваха на един дъх цялата отсечка до Калотина и обратно, като може да се досетите, че понякога товара е бил много специален и доходоносен по т.нар. път на белото. много е важно отговорните институции, да променят законодателството и предприемат драстични и радикални мерки срещу своеволията на турските шофьори, но затова се иска да имат политиците топки, а не да звънне султана на нашия диктатор и да му каже какво правим, и той да омекне като колос на глинени крака.

Оценка:
-0 +7

44
Този коментар е премахнат от модератор
45
Този коментар е премахнат от модератор
46
Този коментар е премахнат от модератор
За 10 000 000 евро на километър
47 Отговор
В бегето получавате такова качество

Оценка:
-0 +4

дьрт палячо
48 Отговор

До коментар #32 от "Дърт Шофьор":


Сички карате кьт Луди!!!!! Да е видял някой Шкода Мадара с ремаке Пьлни я с кьрпузи цимент или бира за 60 години да са е обърнала с толкоз зулуми..!?!!?

Оценка:
-0 +2

Льольо
49 Отговор
Причината за катастрофите с ТИРовете по скоро е във контролните органи, които не си вършат работата. Даижиите само прибират едни пари от шофьорите и ги пускат да си продължат пътя, а не мислят или не им пука, че това може да доведе до фатални последствия. Там също трябва се търсят причините, не само да се оправдават със мантинелите, асфалта и т.н.

Оценка:
-0 +2

1234
50 Отговор

До коментар #1 от "Хахах":


ТАЯ МАГИСТРАЛА БСП Я ПРАВЕХА !!! ЗА ТВОЯ СПРАВКА.

Оценка:
-4 +3

Храбрия Дюлгер
51 Отговор
А сетиха ли се да погледнат някой мост как изглежда отдолу - стърчаща и ръждива армировка като разплетена кошница.

Оценка:
-0 +1

Шаран БГ
52 Отговор
НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА ПОНЕ НА 120 КМ/Ч. И строг контрол ! Тази автомагистрала да не я е правил Цар Борис Първи или Трети ? Вече се обърках..... Видях как се ремонтира явтомагистралата Лайпциг - Берлин в 1988 година,правена 53 години преди това. Сигурен съм, че следващия и ремонт ще е поне след 60 години !!
От тук-нататък "браншовите организации", че и АПИ,са се разбрали , че ще работят заедно, за да няма подобни инциденти !?
До тук-насам , КЪДЕ БЯХТЕ, ЗА КАКЪВ ЧЕП ЗАПЛАТИ ПОЛУЧАВАХТЕ ? Арогантни безсрамници.............. Преди 32 години се направи един 11 км път. Дойде една хубавица с 10 см токове и придружаващия бодигард направи / тя дори не се наведе/ дупка в асфалта, за да провери дебелината на асфалтовия слой. Когато той го примери и каза: 12 см, хубавицата само си погледна токовете на луксозните обувки и се качи в колата. Дупката още си стои - мога да я покажа. Но все пак имаше някакъв контрол!! Къде са контролните дупки по настилката на тази "велика ББ магистрала"?

Оценка:
-0 +2

Истината
53 Отговор
Господине, щом според вас жертвите са щели да бъдат повече ако ограничителното съоръжение беше задържало камиона в неговото платно, то защо ги слагате тогава?? Махнете ги от всички пътища и ще ви останат още пари за ………… магистрали.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът отговаря на въпрос на зрител в интервю за ТВ 7:
Вдигам 140-145 килограма от лежанка"

Още бисери
ТОП 5