Last news in Fakti

25 Септември, 2020 06:15 2 739 13

Съветник алармира за пукнатини по Аспаруховия мост

  • аспарухов мост-
  • пукнатини-
  • варна-
  • апи-
  • общински съветник

Според АПИ няма повод за тревога

Съветник алармира за пукнатини по Аспаруховия мост - 1
Снимка: Фейсбук

За оголена арматура и пукнатини по бетонните елементи на Аспаруховия мост във Варна сигнализира общинският съветник от БСП Мартин Златев, предаде БНТ. От Агенция "Пътна инфраструктура" казаха, че пукнатините са повърхностни и няма опасност за конструкцията на моста.

Мартин Златев е снимал от най-високия участък на моста. Обяснява, че е видял прогнили, корозирали арматури и компрометиране на гредите, които лягат върху успокоителите, върху лагерите. Според Златев това е опасно, защото не се знае в какъв момент тези части може да се отчупят.

От Агенция "Пътната инфраструктура" увериха, чe мостът е безопасен. "Това са само повърхностни пукнатини в елементите, в бетоновото покритие. За конструктивните елементи няма никаква опасност. В противен случай, ако нашите експерти бяха установили опасност ние щяхме да затворим моста", обясни инж. Иван Досев, член на УС на АПИ.

До момента са ремонтирани 6 от 11-те съоръжения на Аспаруховия мост. Инвестирани са около 7,5 млн. лв. До края на годината други части от моста няма да се ремонтират.

"Направени са обследвания в края на 2019 г. от Института по пътища и мостове, които установяват, че опасност за конструкцията няма.", категоричен е инж. Иван Досев от АПИ.

Общата сума, която беше определена преди 4 години за ремонта на Аспаруховия мост беше над 30 млн. лв., припомня БНТ.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 big

    37 6 Отговор
    Този мост е едно от многото наследства на "отвратителния" социализъм! По простата причина. че не могат да го приватизират или откраднат или не могат да се разберат кой ще открадне парите за ремонта, той си седи така!

    Коментиран от #10

  • 2 kick

    30 3 Отговор
    25 от тези 30, са в едни шкафчета на един толуп, що не си дописвате статиите
  • 3 Разрушителят с пачки откраднати в шйафа

    18 1 Отговор
    Онзи ще хукне да се рекламира и там с 'жипката си и да го "оправи" и този мост.
  • 4 Грейс

    11 1 Отговор
    Ей Иванов, я си гледай работата и да стане нещо мостът е строен по времето на комунистите през 76 година, така че те ще са виновни. Това, че Герб преди 2 г му прави и продължава да прави е "висококачествен" ремонт.
  • 5 Рошко

    8 2 Отговор
    Па дано падне, и какви пукнатини нали го ремонтираха миналата година, или на пребоядисването и кърпенето ми викаме ремонт в абсурдистан
  • 6 Gali

    6 1 Отговор
    Те белите така стават, но понеже у нас никой не носи вина и отговорност, затова казват че всичко е наред с моста, като нов бил, смешни престъпници жалки, като падне друга песен ще пеете, ама ще е жалко за загиналите.
  • 7 Мазния Лютви

    3 1 Отговор
    Имало пукнатини много важно моя шкаф нали е пълен с Евро и кюлчета, че щял да падне един мост голяма работа, после пак комунистите ще са виновни и все тая.
  • 8 Няма

    4 1 Отговор
    проблем. Като падне ще го възстановят.
  • 9 Шъ гу упрай и моста ;)

    1 1 Отговор
    Тръгна ли вече? ;) Газ с 200 пак по чудната магистрала от вафлени кори, мисирките да снимат новата му реклама и обещание за новия му космически проект със стратегическо значение за света.
  • 10 100

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "big":

    Не са толкова много хубавите неща от соца. Иначе и Хиглер строил много в Германия....

    Коментиран от #12

  • 11 Най добрия град

    0 0 Отговор
    Мостът беше ремонтиран преди 20 години.Преасфалтираха и смениха греда която в момента дава проблем.Ремонтите които се направиха бяха на подходите към моста.Добре , че като е строенне е жален материала и въпреки липсата на подръжка през 90години е в добро състояние.Натоварването значително се е увеличило .Трябва да се направи директно качване от ул.Девна в посока към града и по този начин ще се облекчи движението.Както и да се отворят съществуващите портали към пристанището през гарата и така няма да се налага сложното движение през пътните възли.Това го има в наличност но някой хора трябва да съборят две бараки.Заради тях движението е така натоварено унищожава се пътната настилка и се налагат ремонти.Кое е по лесно път през жп линиите или мост.
  • 12 big

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "100":

    Не знам колко са, но като обикалям из България, това което е построено по време на "демокрацията" и най-вече при БМБ се губи, просто не се забелязва. В това число слагам и разрушените и занемарени сгради на ТКЗС, ДЗС, фабрики и заводи, пусти села и празни къщи и т.н. Съгласен съм, че начина на живот тогава и сега не могат да се сравнят, но си задавам въпроса: Ако не беше дошла "демокрацията" дали нямаше да живеем по-добре? Дали корупцията нямаше да бъде по-малка? Дали нямаше да ядем наши плодове и зеленчуци? Дали и магистралите нямаше да са повече? Много въпроси за които няма да има отговор. Просто не бива да се сравнява "застиналата"1989 г. с днес, винаги има развитие!

    Коментиран от #13

  • 13 100

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "big":

    Да, трудно е какво щеше да стане без промените от последните 30 години. Но не съм сигурен и дали това, в което живеем е демокрация. Лошото е, че заменихме тоталитаризма с анархия, създаване на олигархия и криминализация на обществото. Преходът в България беше саботиран. В други страни от източния блок си запазиха и кооперациите и заводите и не се създаде такава мафия както тук. Сега, вярно е, че повечето соц. заводи бяха мегаломански и неефективни, вярно е, че България няколко пъти де факто е фалирала при соца, но преходът можеше да стане по друг начин. А не към старите негативи да трупаме и нови.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове