Last news in Fakti

17 Юли, 2021 12:24 5 111 33

Маркировката в новоремонтирания участък на АМ "Тракия" не отговаря на изискванията

  • ам тракия-
  • тракия-
  • маркировка

Европейският център за транспортни политики установи куп нередности

Маркировката в новоремонтирания участък на АМ "Тракия" не отговаря на изискванията - 1
Снимка: ЕЦТП

Европейският център за транспортни политики е извършил проверка в ремонтирания участък от автомагистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора, който беше пуснат в експлоатация на 16 юли.

От неправителствената организация са констатирали, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. При изследване с рефлектометър е било установено, че за нощна видимост коефициентът RL е 262 миликандела при изискване от минимум 300 миникандела. Било е установено също така, че разделителните линии между платната са изпълнени с шумна маркировка, въпреки че в наредба №2 за сигнализиране на пътищата, член 20А, изрично е посочено, че само крайните линии може да са изпълнени с шумна маркировка.

По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см.

От ЕЦТП припомнят, че в последните месеци нееднократно са настоявали маркировката в участъка от 160 км до Чирпан да се подмени, тъй като не отговаря на изискванията. Това не се е случило и до момента.

Негодната маркировка между 160 км и Чирпан и тази между пуснатия в петък участък между Чирпан и Стара Загора е изпълнена от една и съща машина, защото много ясно се виждат специфични формации по самата маркировка, пишат експертите.

ЕЦТП настоява маркировката и в двата посочени участъка да бъде подменена с такава, която отговаря на изискванията.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 47 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Апи

    80 12 Отговор
    Бацо е позор веднага на затвор
  • 2 Българка

    79 7 Отговор
    Балтов да отиде да я провери. Той вече има опит от джипката!
  • 3 Как

    61 6 Отговор
    да отговаря , извършен от първокласни мошеници , грабители на милиарди , без морал и каквото и да било чувство за отговорност !
  • 4 Бойко Разбойко

    59 6 Отговор
    Глей Балтов каква маркировка! Красота!
  • 5 якооо

    66 7 Отговор
    Тези от маркировката са крали, представям си настилката каква е. Ако пуснат едно ято кокошки сигурно за една седмица ще я изкълват.
  • 6 ПЕЕВ

    18 57 Отговор
    НЯМА Е ДЖИПКАТА И ПОЧНАХА НЕРЕДНОСТИТЕ. ЩЕ ГО ТЪРСИТЕ БОЙКО .
  • 7 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    56 6 Отговор
    Не се чудете, разликата е в чекмеджето на Оня...
  • 8 АМИ ОНА ЗА ЕДИН ДЕН

    33 4 Отговор
    СЕ Е ИЗЧАГЪРТАЛА С ЕДИН САНТИМ😬МНОГ КО ЛИ,БЕ!
  • 9 mi6osp

    45 6 Отговор
    За да се пълнят и чекмеджетата, кражбата трябва да е поне 70-80%. Липсващите 5 см. износващ слой са точно толкова.
  • 10 Бръм

    35 3 Отговор
    Ха, сложили са и асфалт! Ако не бяха изборите, щяха да го оставят на чакъл, да улегне и зимата с нов бюджет да асфалтират.
  • 11 Мазния Лютви

    44 2 Отговор
    Какво чакате, просто отнеме те лиценза на фирмата и готово.
  • 12 Ицо

    47 0 Отговор
    Не е ли редно такива проверки да се правят преди пускането на отсечката в експлоатация? И след като не отговаря на изискванията да се поправи преди откриване. Естествено за сметка на изпълнителя. И така докато всичко е наред.
  • 13 az #МУТРИ, ВЪН!

    22 3 Отговор
    ГЕРБ! ХУБАВО Е! :))))) МУТРИ ВЪН! #ИЗЧЕГЪРТВАНЕ!
  • 14 пътищар

    32 4 Отговор
    какво очаквате друго от айдуците , и още 20 г да са на власт пак няма да се научат да строят пътища ,щото са нагли крадци
  • 15 ФАКТ

    9 30 Отговор
    Абе,забравихте кога се возихте на каруци и черни пътища.

    Коментиран от #17

  • 16 Българка

    38 3 Отговор
    Не само маркировката енекачествена. По-страшно и животозастрасяващо е, че износващия слой на места е 4 пъти по-тънък. Ремонтът е некачествен и не трябва да бъде приеман и заплатен

    Коментиран от #29

  • 17 Бръм

    25 2 Отговор

    До коментар #15 от "ФАКТ":

    Ами не помня да ти кажа.....помня, че имаше асфалт преди 30г., миеха се улиците 2 пъти седмично и т.н. Сигурно говориш за времето 60-70г на миналият век. Ама елате на себе си и се огледайте!
  • 18 ХАха

    10 5 Отговор
    Другото лято пак ремонт,за 1г ще стане пак както преди.Дано да се разкарам по-рано от тази скапана държава,че дете имам....

    Коментиран от #19

  • 19 Последния Софиянец

    10 4 Отговор

    До коментар #18 от "ХАха":

    Остани и се бори!Имаме само една родина.

    Коментиран от #20

  • 20 Ежко Бежко

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Последния Софиянец":

    Евалла на теб и сподвижниците ти, но за оставане в Родината не съм съгласен с теб. Аз се върнах БГ и съжалявам. Бях наречен предател, рубладжия, пращаха ме в Русия и т.н. Който може да заминава. Тука не става.
  • 21 Любен Стойков

    15 0 Отговор
    Кражбите от пътищата са толкова очебийни, че една фасулска проверка може да излови всички крадци по веригата. Например, пътната маркировка почти липсва, освен ако току що са я положили. Вместо изписаните скъпи, неизтриваеми и фосфоресциращи бои маркировката е сякаш с тебеширена кашичка, която се изтрива след един месец или първия дъжд. Това да проверят новите управници и ще изловят крадците от всичко по пътищата.
  • 22 СИИ8ИИИИИИИИЧКИ НЕПРАВИТЕЛСВЕНИ

    5 4 Отговор
    ОРГАНИЗАЦИЙКИ ТРЯА ДА СЕ ЗАБРАНЯТ СЪС ЗАКОН....
  • 23 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    6 1 Отговор
    върнете държавните предприятия бе стига с тия частници аман черен

    частниците нека да ги има да си правят малките пътища измежду селата големите и важни магистрали да се строят от държавата
  • 24 12345

    4 1 Отговор
    Айде дега подлогите/журналисти да идат и да попитат наглите бивши шефове на Автомагистрали, защо участъка е ремонтиран топкова некачествено. А дано, ама надали. Може да попитат и най-великия, но се съмнявам.
  • 25 БАЙ Х@Й ‼️

    2 0 Отговор
    По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

    Коментиран от #26

  • 26 Отново!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

    Коментиран от #27

  • 27 Схванахте ли !!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Отново!!!":

    По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см
  • 28 БАЙ Х@Й ‼️

    2 0 Отговор
    МИСИРКИИИИ, то асфалта го няма бе !!!!! Вие маркировката търсите !!!
  • 29 Глопуст

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Българка":

    Ми то парите са платени авансово, и половината вече са у шкафа, няма как да се върнат!
  • 30 Шофьор

    0 0 Отговор
    То бива, бива, ама чак толкова търпение у нас не бива! Виновниците за състоянието на т.нар. магистрали у нас трябва да влязат веднага в затвора, за дълги години! Друг изход няма!
  • 31 Бойко

    0 1 Отговор
    Мачкай Баце. Благодарение на твоите усилия видяхме какво е магистрала! Благодарение на теб видяхме какво е метрополитен! Браво Баце!
  • 32 Бойко

    0 0 Отговор
    Баце. Остана да оправиш нещата със ЖП-то, да видим първия HSR у нас! Надявам се да имаш шанса за това.
  • 33 незнайко

    0 0 Отговор
    Маркировката е лесна, износващия слой как може да е над 2 - пъти по тънак ? По този начин ще направят ДВОЙНО повече километри заливка и ще получат ДВОЙНА СУМА ПАРИ !
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове