ФАКТИ.БГ

Маркировката в новоремонтирания участък на АМ "Тракия" не отговаря на изискванията

Европейският център за транспортни политики установи куп нередности

Публикувана: 17 Юли, 2021 12:24
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4356
Маркировката в новоремонтирания участък на АМ
Снимка: ЕЦТП
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.8 от 47 гласа.

Европейският център за транспортни политики е извършил проверка в ремонтирания участък от автомагистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора, който беше пуснат в експлоатация на 16 юли.

От неправителствената организация са констатирали, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. При изследване с рефлектометър е било установено, че за нощна видимост коефициентът RL е 262 миликандела при изискване от минимум 300 миникандела. Било е установено също така, че разделителните линии между платната са изпълнени с шумна маркировка, въпреки че в наредба №2 за сигнализиране на пътищата, член 20А, изрично е посочено, че само крайните линии може да са изпълнени с шумна маркировка.

По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см.

От ЕЦТП припомнят, че в последните месеци нееднократно са настоявали маркировката в участъка от 160 км до Чирпан да се подмени, тъй като не отговаря на изискванията. Това не се е случило и до момента.

Негодната маркировка между 160 км и Чирпан и тази между пуснатия в петък участък между Чирпан и Стара Загора е изпълнена от една и съща машина, защото много ясно се виждат специфични формации по самата маркировка, пишат експертите.

ЕЦТП настоява маркировката и в двата посочени участъка да бъде подменена с такава, която отговаря на изискванията.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.8 от 47 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Апи
1 Отговор
Бацо е позор веднага на затвор

Оценка:
-12 +80

Българка
2 Отговор
Балтов да отиде да я провери. Той вече има опит от джипката!

Оценка:
-7 +79

Как
3 Отговор
да отговаря , извършен от първокласни мошеници , грабители на милиарди , без морал и каквото и да било чувство за отговорност !

Оценка:
-6 +60

Бойко Разбойко
4 Отговор
Глей Балтов каква маркировка! Красота!

Оценка:
-6 +59

якооо
5 Отговор
Тези от маркировката са крали, представям си настилката каква е. Ако пуснат едно ято кокошки сигурно за една седмица ще я изкълват.

Оценка:
-7 +65

ПЕЕВ
6 Отговор
НЯМА Е ДЖИПКАТА И ПОЧНАХА НЕРЕДНОСТИТЕ. ЩЕ ГО ТЪРСИТЕ БОЙКО .

Оценка:
-57 +18

ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
7 Отговор
Не се чудете, разликата е в чекмеджето на Оня...

Оценка:
-6 +56

АМИ ОНА ЗА ЕДИН ДЕН
8 Отговор
СЕ Е ИЗЧАГЪРТАЛА С ЕДИН САНТИМ😬МНОГ КО ЛИ,БЕ!

Оценка:
-4 +33

mi6osp
9 Отговор
За да се пълнят и чекмеджетата, кражбата трябва да е поне 70-80%. Липсващите 5 см. износващ слой са точно толкова.

Оценка:
-6 +45

Бръм
10 Отговор
Ха, сложили са и асфалт! Ако не бяха изборите, щяха да го оставят на чакъл, да улегне и зимата с нов бюджет да асфалтират.

Оценка:
-3 +35

Мазния Лютви
11 Отговор
Какво чакате, просто отнеме те лиценза на фирмата и готово.

Оценка:
-2 +44

Ицо
12 Отговор
Не е ли редно такива проверки да се правят преди пускането на отсечката в експлоатация? И след като не отговаря на изискванията да се поправи преди откриване. Естествено за сметка на изпълнителя. И така докато всичко е наред.

Оценка:
-0 +47

az #МУТРИ, ВЪН!
13 Отговор
ГЕРБ! ХУБАВО Е! :))))) МУТРИ ВЪН! #ИЗЧЕГЪРТВАНЕ!

Оценка:
-3 +22

пътищар
14 Отговор
какво очаквате друго от айдуците , и още 20 г да са на власт пак няма да се научат да строят пътища ,щото са нагли крадци

Оценка:
-4 +32

ФАКТ
15 Отговор
Абе,забравихте кога се возихте на каруци и черни пътища.

Коментиран от #17


Оценка:
-30 +9

Българка
16 Отговор
Не само маркировката енекачествена. По-страшно и животозастрасяващо е, че износващия слой на места е 4 пъти по-тънък. Ремонтът е некачествен и не трябва да бъде приеман и заплатен

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +38

Бръм
17 Отговор

До коментар #15 от "ФАКТ":


Ами не помня да ти кажа.....помня, че имаше асфалт преди 30г., миеха се улиците 2 пъти седмично и т.н. Сигурно говориш за времето 60-70г на миналият век. Ама елате на себе си и се огледайте!

Оценка:
-2 +25

ХАха
18 Отговор
Другото лято пак ремонт,за 1г ще стане пак както преди.Дано да се разкарам по-рано от тази скапана държава,че дете имам....

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +10

Последния Софиянец
19 Отговор

До коментар #18 от "ХАха":


Остани и се бори!Имаме само една родина.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +10

Ежко Бежко
20 Отговор

До коментар #19 от "Последния Софиянец":


Евалла на теб и сподвижниците ти, но за оставане в Родината не съм съгласен с теб. Аз се върнах БГ и съжалявам. Бях наречен предател, рубладжия, пращаха ме в Русия и т.н. Който може да заминава. Тука не става.

Оценка:
-3 +2

Любен Стойков
21 Отговор
Кражбите от пътищата са толкова очебийни, че една фасулска проверка може да излови всички крадци по веригата. Например, пътната маркировка почти липсва, освен ако току що са я положили. Вместо изписаните скъпи, неизтриваеми и фосфоресциращи бои маркировката е сякаш с тебеширена кашичка, която се изтрива след един месец или първия дъжд. Това да проверят новите управници и ще изловят крадците от всичко по пътищата.

Оценка:
-0 +15

СИИ8ИИИИИИИИЧКИ НЕПРАВИТЕЛСВЕНИ
22 Отговор
ОРГАНИЗАЦИЙКИ ТРЯА ДА СЕ ЗАБРАНЯТ СЪС ЗАКОН....

Оценка:
-4 +5

ГРАД КОЗЛОДУЙ
23 Отговор
върнете държавните предприятия бе стига с тия частници аман черен

частниците нека да ги има да си правят малките пътища измежду селата големите и важни магистрали да се строят от държавата

Оценка:
-1 +6

12345
24 Отговор
Айде дега подлогите/журналисти да идат и да попитат наглите бивши шефове на Автомагистрали, защо участъка е ремонтиран топкова некачествено. А дано, ама надали. Може да попитат и най-великия, но се съмнявам.

Оценка:
-1 +4

БАЙ Х@Й ‼️
25 Отговор
По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +2

Отново!!!
26 Отговор

До коментар #25 от "БАЙ Х@Й ‼️":


По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

Схванахте ли !!!!
27 Отговор

До коментар #26 от "Отново!!!":


По време на визуалния оглед на експертите е направило впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

Оценка:
-0 +0

БАЙ Х@Й ‼️
28 Отговор
МИСИРКИИИИ, то асфалта го няма бе !!!!! Вие маркировката търсите !!!

Оценка:
-0 +2

Глопуст
29 Отговор

До коментар #16 от "Българка":


Ми то парите са платени авансово, и половината вече са у шкафа, няма как да се върнат!

Оценка:
-0 +1

Шофьор
30 Отговор
То бива, бива, ама чак толкова търпение у нас не бива! Виновниците за състоянието на т.нар. магистрали у нас трябва да влязат веднага в затвора, за дълги години! Друг изход няма!

Оценка:
-0 +0

Бойко
31 Отговор
Мачкай Баце. Благодарение на твоите усилия видяхме какво е магистрала! Благодарение на теб видяхме какво е метрополитен! Браво Баце!

Оценка:
-1 +0

Бойко
32 Отговор
Баце. Остана да оправиш нещата със ЖП-то, да видим първия HSR у нас! Надявам се да имаш шанса за това.

Оценка:
-0 +0

незнайко
33 Отговор
Маркировката е лесна, износващия слой как може да е над 2 - пъти по тънак ? По този начин ще направят ДВОЙНО повече километри заливка и ще получат ДВОЙНА СУМА ПАРИ !

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове


Ловци на бисери
генерал-майор Игор Конашенков
Руски военен експерт се съмнява в бойните способности на британския самолетоносач "Кралица Елизабет"
Новият ви самолетоносач е като пчелен кошер. Способен е единствено да изпуска от утробата си самолети. Най-добре е да не доближава до руския флот"

Още бисери