"Имаме хроничен проблем с качеството на полаганата маркировка в България". Това каза в студиото на „На Фокус” Диана Русинова от Европейският център за транспортни политики.
Според нея у нас само се имитират мерки за пътна безопасност, липсва контрол, а държавата отрича проблемите. Русинова е категорична, че е нужен анализ и оценка на пътищата в България и тяхната безопасност. Относно фаталния участък на АМ "Струма", тя сподели, че в центъра са получавали сигнали за обратните виражи там. "Човекът винаги ще продължи да греши, именно за това инфраструктурата трябва постоянно да се подобрява, за да се избегне фаталния край при инциденти", добави Диана Русинова.
Тя информира, че в четвъртък очакват неправителствена организация от РС Македония, която също се занимава с транспортната тематика, и Европейският център за транспортни политики ще си сътрудничи с тях по отношение безопасността по пътищата и в двете държави.
"Не може да си въобразяваме, че на "Струма" има маркировка, често казваме на курсистите да внимават за маркировка и знаци и тяхната видимост", това заяви и автоинструкторът Антон Соколов, който ежедневно минава по този път с курсистите си.
Той добави, че в този участък спирането е трудно, особено при мокро време. "Много от пътищата в България са с проблеми със знаци, маркировка и безопасността изцяло", допълни автоинструкторът и подчерта, че за него това е недопустимо и неадекватно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТаУмВзе
20:13 28.11.2021
2 И парите отиват..
20:13 28.11.2021
3 Тази
20:20 28.11.2021
4 Тази
20:21 28.11.2021
5 ПОВЕЧЕ ХОРА МИСЛЯТ ЧЕ ПЪЪЪЪЪРВО
20:23 28.11.2021
6 Трябва
20:26 28.11.2021
7 ФЕН
Коментиран от #8
20:32 28.11.2021
8 Ами
До коментар #7 от "ФЕН":
че инфраструктурата е първият виновник, просто няма спор! Грешката на шофьора е факт, но при добра инфраструктура, можеше и да я няма!Коментиран от #10
20:36 28.11.2021
9 гост
Коментиран от #16
20:42 28.11.2021
10 ФЕН
До коментар #8 от "Ами":
Него оспорвам но при тези атмосферни условия са минали поне 1000 коли и само 1 се е ударила !!! Като заспи водача и новата звукова маркировка не маже го извади от сън ..факт. Пак споменавам статистиката за 20г. в този участак няма ПТП 300 напред или на зад е имало но там 20г.суша!Коментиран от #12
20:47 28.11.2021
11 БОРУНА ЛОМ
20:50 28.11.2021
12 Е то
До коментар #10 от "ФЕН":
ежедневно хиляди минават и по отсечките на смъртта Бяла Русе и Кресненското дефиле, но понякога, някой не успява да мине! Това не означава, че там няма проблеми! Една катастрофа, никога не е сама по себе си едно събитие, а е поредица от фактори, които са се събрали по едно и също време, на едно и също място! Едно от нещата които се натрупват да го няма и може да се прекъсне връзката и да не се случи събитието! А иначе в случаят няма как да е заспал и да е взел десният завой преди отбивката, който е дори и с обратен вираж, та и да види, че навлиза в отбивката и да свие наляво! Тези маневри заспал човек, няма как да ги сътвори!21:14 28.11.2021
13 Принципно
21:19 28.11.2021
14 Случаен
21:21 28.11.2021
15 Диана Русинова? Това какво е???
21:32 28.11.2021
16 Говориш
До коментар #9 от "гост":
глупости! Как камионите и автобусите, ще се движат с 140?21:55 28.11.2021
17 Фончо
22:48 28.11.2021
18 ясно
22:59 28.11.2021
19 Казуар
23:57 28.11.2021
20 ПатрЕотът
00:24 29.11.2021
21 Коняра
05:53 29.11.2021
22 Васил
09:27 29.11.2021
23 ИВАН
12:45 22.02.2022