Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов споделя опасенията на президента Румен Радев от спекула с цените при въвеждане на еврото. Той смята, че данните, които България е подала към Брюксел, са фалшифицирани, съобщават от БНР.
"Хората, които управляват държавата, нямат намерение да спазват законите. Това е добре известно. Те погазиха закона за референдумите, погазиха Конституцията, погазиха правомощията на президента. Киселова суспендира правомощията и на Конституционния съд, и на президента едновременно. Така че в случая виждаме, че сме в един пълзящ конституционен преврат, който върви от 2023 година.
Тук единственият въпрос, който трябва да поставим към настоящия момент, е - какво можем да направим ние, българите, за да спрем това закононарушение. Това, което можем, го правим. На 31 май, знаете, има организиран протест, който ще бъде в София, в 12:00 часа, пред сградата на парламента и в повече от 150 общини в държавата има определени такива места, защото това е единственият начин".
Докладите на БНБ и Министерство на финансите са законови изисквания, напомни Костадинов:
"Това не са опасения. Това са факти, защото във всяка една държава, където е прието еврото, след влизането вече на тази валута навсякъде е имало скок на инфлацията. Как става това? Много ясно, фалшифицират се данните до последно, след което, като се получи и конвергентният доклад, вече няма никакво значение. В Европейската комисия са наясно с това, че има фалшификация. Най-големият въпрос, който ние не спираме да повтаряме, и за който не сме получили досега отговор, е как така ще влезем в еврозоната и искат да ни вкарват насила вътре, без да имаме доклад от страна на БНБ и финансовото министерство".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 То щото
16:07 28.05.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този
16:14 28.05.2025
6 !!!?
16:15 28.05.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Ботев
16:21 28.05.2025
10 Попов
16:22 28.05.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Московски петолъчник
16:25 28.05.2025
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Опасенията на Копейкин
"Влизането на България в Шенген не е нещо, с което трябва да се гордеем. Това е нещо, от което трябва да се страхуваме, защото в настоящия момент то се превръща в най-крупната заплаха за оцеляването на България и за бъдещето на българската нация през последните повече или близо 150 години, откакто съществува Третата Българска държава".
Костя Копейкин от трибунатата на НС
12.12. 2024 г.
Коментиран от #52
16:26 28.05.2025
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 az СВО
До коментар #3 от "Последния Софиянец":
Ти ,вместо да философстваш по добре напиши цените на менюто в ресторанта в евро, че ще се глобяваме!16:29 28.05.2025
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Курс за деня
100 копейки = 0,011 Евро
1000 копейки = 0,11 Евро
Колко копейки трябва да се съберат за да станат 1 евро?
Коментиран от #37, #56
16:32 28.05.2025
19 Бай Чончонян
Коментиран от #26, #30, #71
16:33 28.05.2025
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Никой
16:33 28.05.2025
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Румен Боташ и Копейкин
16:37 28.05.2025
25 Хаха
16:37 28.05.2025
26 провинциалист
До коментар #19 от "Бай Чончонян":
" Колкото по-бързо влезем в еврозоната, толкова по-добре." - ти си в еврозоната отпреди 150 години, когато Левски е казал: " Колкото по-бързо влезем в еврозоната, толкова по-добре."16:37 28.05.2025
27 Дилър на страх е шмекер Копейкин
Тъкмо ми мина уплахата от океаните от бежанци, които ще ни залеят.
Коментиран от #31
16:41 28.05.2025
28 Някой
Освен това за одобрение се изисква да сме близо до 3-те държави в еврозоната с най-добри показатели - ДФЕС член 140 параграф 1.
Освен че лъжат за задължителност. Накрая се одобрява от страните в еврозоната и от ... държавата кандидат - ДФЕС член 140 параграф 3. Всички да ни одобрят, накрая ние можем да кажем НЕ. Не случайно от ЕС казаха, че си е до избор на държавите за референдум. Но да лъжат и потъпкват демокрацията и конституцията.
И най-голямата заплаха не е инфлацията, а загубата на суверенитет. България повече пари няма да има и други ще решават.
16:43 28.05.2025
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 провинциалист
До коментар #19 от "Бай Чончонян":
"Когато провинциален учител по история започне да разсъждава за международните пазари и дали да влизаме в еврозоната, малко ми идва отгоре." - а като се изказва мафиотизиран инженер-химик как ти идва?Коментиран от #32
16:44 28.05.2025
31 провинциалист
До коментар #27 от "Дилър на страх е шмекер Копейкин":
А провери ли под леглото за Путин?16:46 28.05.2025
32 Бай Чончонян
До коментар #30 от "провинциалист":
Инженера е бил управител на банка а даскала по история е бил единствено клиент на банките.Коментиран от #45
16:46 28.05.2025
33 Майора
Коментиран от #41, #84, #85, #86
16:49 28.05.2025
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Не на Еврото, да на лева и кючека
Иванка Кючекчийката, организаторката на протестите срещу еврото в Стамболийски.
Коментиран от #80
16:50 28.05.2025
36 Димитър
16:57 28.05.2025
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Педя Човек Лакът Ракета
17:01 28.05.2025
41 провинциалист
До коментар #33 от "Майора":
"Колко пъти ви беше казано че референдума е противоконституционен" - чети сега много бавно и много внимателно: "Конституционният съд РЕШИ: Отхвъля искането на 49 народни представители от 49-ото Народно събрание за установяване на противоконституционност на Решение по Предложение за произвеждане на национален референдум, внесето от Инициативен комитет на 8 април 2023 г. с въпрос "Съгласни ли сте българският лев да бъде единствената официална валута в България до 2043 година?"17:01 28.05.2025
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 провинциалист
До коментар #42 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":
Ти въобще разбра ли какво е написал?17:03 28.05.2025
44 Гориил
17:04 28.05.2025
45 Кой кой е
До коментар #32 от "Бай Чончонян":
и какви интереси защитава?! Банкера -инж.-химик мисли само за своите интереси и как да заграби още повече богатства чрез банките, а Костадинов мисли за народа си, затова предлага Референдум по върпроса. Защото дори неофициалния доклад на БНБ посочва повече минуси, отколкото положителни ефекти, ако сега приемем Еврото! Неслучайно М-во на финансите и БНБ не направиха официален доклад за въздействието на влизането ни в Еврозоната! Защото ако излъжат, след това ще им се търси наказателна отговорност, а ИСТИНАТА няма как да ни я кажат, понеже е неизгодна за управляващите. Все едно народът ще има последната дума- ако не преди, то след насилственото ни натикване в ЕврозонатаКоментиран от #47, #49, #51
17:07 28.05.2025
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Бай Чончонян
До коментар #45 от "Кой кой е":
Инженера отдавна е пенсионер я Копейката мисли единствено за своето благополучие. Но наивници като теб смятат, че мислел за народа.17:10 28.05.2025
48 На 31 май (събота) в 12:00 на протест!
Еничарите на власт още от преди три-четири месеца ни вкараха в инфлационната спирала.
Нищо чудно, в очакване на еврозоната да изконсумираме немалка част от очакваната инфлация, в резултат от натрапената насила чужда валута - инфлационното евро.
ЕС като цяло изпада в рецесия, а още повече - затъналата в дългове еврозона.
Това се вижда по самоубийствената икономическа политика на Брюксел и ЕЦБ.
Влагат се 800 милиарда евро в мъртвата инвестиция за боеприпасите и оръжията. Инвестиция = 100% загуба, защото производството оръжия и боеприпаси носят облаги само за фирмите, които ги произвеждат, но не носят никаква полза за обществото, т.е. нямат потребителна стойност.
Производството на оръжия води до тотално обедняване на обществото, посредством печатането и изливането на финансовия пазар на тези 800 милиарда евро. Тоест, чрез раздуване на инфлацията.
Отделно Германия следва политиката на Хитлер и допълнително раздува инфлацията като печата още 500 милиарда евро за оръжия!!!! 800милиарда за ЕС + 500 милиарда отделно за Германия = 1300 милиарда евро ще се излеят на финансовия пазар, без да има насрещно стоково предлагане с потребителна стойност.
Създават се нови пари без покритие, също като по време на К-19 пландемията, нови 1300 милиарда евро, срещу които няма нито стоки за потребление, нито стоки за производство.
Коментиран от #50
17:12 28.05.2025
49 Явор
До коментар #45 от "Кой кой е":
Копейкин мислил за народа!!!! "Възраждане“ първо мислят за Русия, ако остане време след това, мислят за Русия и чак накрая, ако нещо друго остане – пак мислят за Русия.Коментиран от #62
17:14 28.05.2025
50 Госあ
До коментар #48 от "На 31 май (събота) в 12:00 на протест!":
Революция ли ще вдигате? По колко ви плащат - 30 лева, бутилка минерална вода и парче пица?Коментиран от #59
17:15 28.05.2025
51 СЕРП И МОЛОТ СМЕРТ И ГОЛОД
До коментар #45 от "Кой кой е":
Гн. Копейкин мислеше за хората и когато ги съветваше да не си слагат ваксини. А той самия набоден три пъти. Ако черен Копей си смени парите в рубли и автомобила с руски и аз ще съм против Еврото.17:17 28.05.2025
52 Кое от двете не е вярно?
До коментар #14 от "Опасенията на Копейкин":
Костадинов е напълно прав.Когато си роден да пълзиш, няма как да летиш.
Когато не си умен, няма как да оцениш верните изводи на Костадинов.
Коментиран от #54
17:18 28.05.2025
53 нннн
Най- притеснителна е гаврата с правото на българите да решават най- важните въпроси на референдум. Трябва да има контрол над властта, обратна връзка. Не може, щом управляващите са избрани веднъж, безконтролно четири години да правят каквото си искат. Човек се променя и не знаеш какво ще му хрумне утре, след година, след три години.
17:19 28.05.2025
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Пепи Волгата
Коментиран от #78
17:21 28.05.2025
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Цончо
Първото: Аз съм най-ниското джудже;
Второто: Аз съм с най-малки ръчички;
Третото: Аз съм с най-малко пишле.
Излиза първото ухилено до ушите: Аз съм рекордьор и ми дадоха паричната награда.
Излиза второто - и аз съм рекордьор и получих парична награда.
Излиза третото, бясно: А бе кой е тоя Костадинов, бе!
17:22 28.05.2025
58 Курс за деня
До коментар #56 от "А в Япония как е?":
Руската пропаганда не прави хората т.ъпи, просто ги намира!Коментиран от #61, #64
17:23 28.05.2025
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Ветеран от протеста
17:25 28.05.2025
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Стенли
До коментар #49 от "Явор":
Тъй тъй не съм чул Русия да ни натиска да приемаме рублата съгласен съм че цените се покачват и без да сме в еврозоната но като знаем нашти търговчета какви са тарикатчета очаквам да настане една вахканилия че ми е страшно да си го помисля и на не съм копейка а просто съм реалист щото нищо не работи в България нито КЗК нито КЗП така мисля и никой не ангажирам с моето мнениеКоментиран от #70
17:25 28.05.2025
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Не съм трол като теб
До коментар #63 от "Госあ":
Имам пари и всичко нужно, за да живея нормален живот.Но няма да е така след 01.01.2026 г., когато инфлацията окончателно ще изяде спетяванията на хората, а заплатите ще са като през 1995-1996 г.
За теб, в кофата за боклук, няма значение.
Коментиран от #67
17:30 28.05.2025
66 Морския
А лизането на руски задници да се смята за върховна проява на патриотизъм.
17:31 28.05.2025
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Има си хас!
17:32 28.05.2025
69 Стенли
До коментар #56 от "А в Япония как е?":
Много точно ами южно корейски вон е хиляда вона за долар по тази логика Южна Корея трябваше да по бедна и от България и не е важно само абсолютна стойност а какво може да се купи наскоро гледах едно интервю с бившия политик от дб Владислав Панев разправяше че ходил в Туркменистан колко малки били заплатите на хората там около двеста триста долара но като го запитаха за цените смотолеви че литър бензин бил петнадесет цента17:33 28.05.2025
70 Цените се покачват заради еврозоната
До коментар #62 от "Стенли":
Още от преди Нова година започна бясната спекула.И няма да има бариера пред евроинфлацията - а само инфлационни цени и инфлаирали спестявания и заплати - поне най-малко 5 години след набутването ни в капана на еврозоната.
17:34 28.05.2025
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Моканина
Ще ограбят всичките 70 млрд евро спестявания на хората, понеже едно яйце пак ще струва 1000 лева, като преди. Техните печалби ще са огромни, но огромната част от обикновените, от малоимотните, от бедните хора и пенсионерите ще бъдат доведени отново до просешка тояга - буквално без пари и с пенсии от по 4-5 евро на месец. При настоящите цени! Бизнесът няма да пострада толкова, а богатите хора, понеже затова са богати, ще се усетят навреме и ще минимизират загубите си, трансферирайки в евро и купувайки реални активи - понеже могат да си го позволят.
Това ще стане ако не приемем еврото. Защото след него ще падне борда.
17:35 28.05.2025
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Обмяната
До коментар #46 от "Курс за деня":
"...обмяната ще стана по курс 1.95583 лева за евро." Ако е така, защо в Договора, който представиха за присъединяването на мястото където е посочено, че България ще се присъедини към Еврозоната има празно място и са написани точи....., а не е посочен точно курса:" курс 1.95583 лева за евро " Защо? Само две неща не са определени- дата на присъединяването и курса на лева към Еврото. Защото на нашите продажни управници дори това не са им гарантирали! Вижте договора, не слушайте какво Ви обещават по БТВ, Нова или БНТ!Коментиран от #101
17:46 28.05.2025
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 резерва Бойко и слугинажа му
17:50 28.05.2025
77 Наско
17:52 28.05.2025
78 До Пепи Волгата
До коментар #55 от "Пепи Волгата":
Аз избирам България и лева! А Вие останалите освен Пепи?17:55 28.05.2025
79 бе то добре, ама
17:59 28.05.2025
80 Да на Лева, не на Кючека !
До коментар #35 от "Не на Еврото, да на лева и кючека":
Кючека като че ли се практикуваше от едни народни избранници, които казваха, че са за Референдум, но ще гласуват за Еврото. А после се сляха с властимащите и гласуваха против дори допускане до разглеждане на въпроса за Референдума на Костадинов в НС! Ето такива са хората, създаващи радост с кючека!18:00 28.05.2025
81 Историк б
18:16 28.05.2025
82 тити
18:44 28.05.2025
83 къде
18:46 28.05.2025
84 Референдума не е Противоконституционен !
До коментар #33 от "Майора":
"Колко пъти ви беше казано че референдума е противоконституционен и от от КС и 40 видни юристи"Спрете да повтаряте тази лъжа! В Закона за пракото участие на гражданите в държавната власт пише - чл. 9 ал.4 "Референдум по въпроси, уредени в сключени от Република България международни договори, може да се произвежда преди тяхната ратификация." В Закона за присъединяване на РБ към ЕС се посочна, че България се приема с дерогация и ще се присъедини към Еврозоната на по-късен етап. Към момента на присъединяването ни 2007г. законът за референдумите не е бил приет, той влиза в сила през 2009г.Затова е нямало как да се проведе Референдум. Но по- важното е, че в Договорът за присъединяване никъде не е казано , че българия ще се присъедини към Еврозоната точно от 1.01.2006г. Първо защото е необходимо страната ни да изпълни определени критерии и второ- защото е необходимо тя да е готова- т.е. да достигнем средното ниво на БВП и средноевропейските доходи. Докато изпълнението на първото изискване се определя от ЕЦБ и ЕК, второто всяка страна решава сама кога е готова да приеме Еврото. Нашите национални предатели , подтиквани явно от някои в Еврозоната, са подали доклад за присъединяване от 1.01.2006г. - без да питат народа си и без да има Доклад на БНБ и МФ! Това е недопустимо. Въпроса за присъединяването към Еврото ще засегне всеки българин, затова всеки има право да даде своето решение дали иска да се присъединим през 2026г. или не! Въпросът така поставен за нач
18:54 28.05.2025
85 Референдума не е Противоконституционен !
До коментар #33 от "Майора":
Въпросът така поставен за началото на присъединяване- не е недопустим! Той е важен и следва да се реши от българския народ, както разпорежда чл.1 от Конституцията: " Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция." 604 000 подписа бяха събрани напълно законо за провеждане на Референдум за отлагане на Еврото, 470 000 бяха признати от НСИ. В Закона за референдумите пише:"Народното събрание приема решение за произвеждане на национален референдум, когато това е поискано от инициативен комитет с подписка, съдържаща подписите на не по-малко от 400 000 български граждани с избирателни права и не противоречи на ограниченията по чл. 9, ал. 2, 3 и 4." Ал.2 и 3 на чл.9 не се отнасят към настоящия случай, а ал. 4 посочих по-горе защо не забранява определяне на времето на влизане в Еврозоната. НС трябваше да реши да се проведе Референдум, но управляващите се уплашиха, че голяма част от народа е против Еврото и отхвърлиха Референдума. КС обслужи интересите на властимащите и каза само, че Решението на НС не е противоконституционно, но НЕ СЕ ПРОИЗНЕСЕ ЗА ТОВА ДАЛИ ВЪПРОСА ЗА РЕФЕРЕНДУМА Е КОНСТИТУЦИОНОСЪОБРАЗЕН ИЛИ НЕ! Ето защо не е налице Решение на КС, което да провъзгласява въпроса на Референдума за дата на въвеждането от 1.01.2026г за противоконституционен! От 120 преподаватели в трите университета само 40 са се подписали, останалите явно са на друго мнение! Така, че референдум з19:18 28.05.2025
86 Референдума не е Противоконституционен !
До коментар #33 от "Майора":
Така, че референдум за времето на въвеждането на Еврото е напълно допустим! Срамно и недопустимо е само деспотичното отношение на управляващата клика, която се противопостави на волята на хората да бъдат питани и се опитва да упражнява властта чрез Диктат! НС и Правителството са само органи, чрез които народът осъществява своята власт. Така, че те нямат право да вървят против волята на народа, който иска Референдум! Така те потъпкват Конституцията, Закона за Референдумите и Пряката демокрация и изопачават Представителната демокрация- както Дявола чете Евангелието! Да се надяваме, че в ЕС са останали някакви наченки на демокрация, които ще накарат "нашите управляващи и представители" да зачитат Принципите на Демокрацията и на Волята на Народа!19:21 28.05.2025
87 честито робство
20:20 28.05.2025
88 Говори Кремъл
Съд и затвор за Кремълската подлога
20:38 28.05.2025
89 Анонимен
20:45 28.05.2025
90 Говори Кремъл
Коментиран от #100
21:35 28.05.2025
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 интересно
22:30 28.05.2025
93 България 🇧🇬
23:58 28.05.2025
94 България 🇧🇬
23:59 28.05.2025
95 Варна
00:00 29.05.2025
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Шаран БГ
13:25 30.05.2025
99 Гошо
13:58 30.05.2025
100 Говори Вашингтон
До коментар #90 от "Говори Кремъл":
Ние пък даваме щедро на Кирчо , Кокорчо , Лорерчо , защитаваме шишкото и Винету и ги подкрепяме всички с грантове. За справка - често се събираме в нашето посолство и им казваме и какво да говорят. Т.п Кирчо най - вече , защото има изоставане в мозъчната кора, казахме му лафа на един наш сенатор за Русия -бензиностанция. Ако се затрудни пак- с удоволствие го викаме пак да запише още една-две изречения и да ги споделя с медиите ви месец - два.14:03 30.05.2025
101 Гошо
До коментар #74 от "Обмяната":
В договора за присъединяване към еврозоната, който тихомълком са приели от парламента, чл.5 е много притеснителен като гласи, че курсът ще бъде определен от съвет към ЕЦБ доколкото разбирам. Има го в нета в официални сайтове на институциите, не го крият вече. Гаранция няма никаква според мен. Това е , разбира се, лично мое мнение.Струва ми се ,че който има левове и не ги обърне овреме, ще има автоматично обменени парите си в евро ,но не е невъзможно да са по друг реф. курс. От ЕЦБ смятат, че левът бил надценен, което също е показателно какво може да стане. От друга страна, питам се не биха ли били супер облагодетелствани хората изтеглили ипотечни кредити в лева , защото ако това се случи , ще върнат много по-малко пари в лева.Коментиран от #102
14:13 30.05.2025
102 Стършел
До коментар #101 от "Гошо":
Разбирам те Гошо, че се притесняваш. Но помни КОЙ ни обра парите едно време и то няколко пъти! Говоря за мушенгиите 1962 и преди, когато "любимата" ни партия го направи и при др. виденов! Те, другарете ни направиха безверници, а сега техните креатури(работещи срещу България-за кой ли път), пак искат да ни пуснат по пързалката!16:24 30.05.2025
103 Споделяйте си ...
08:29 31.05.2025