25 Ноември, 2017 15:11 3 249 13

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

  • метро-
  • софия-
  • строителство-
  • проверка
Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ) - 1
Снимки: БТА

До 2019 г. столичното метро ще превозва половин милион души на ден. „Ползата за града е огромна, след построяването на този участък от третата линия на метрото 90 000 тона вредни емисии годишно ще спестява София”, каза кметът на столицата Йорданка Фандъкова, цитирана от Фокус. Тя, министърът на транспорта Ивайло Московски и шефът на „Метрополитен” инж. Стоян Братоев инспектираха днес строителните работи на подземната железница.

Строителството на метрото е в ТОП 10 на най-успешните проекти в Европа, уточни минитър Московски. Кметът на София допълни, че: „Метрото е огромен проектна стойност. Близо 1 млрд. лева е стойността на 12-те км, които се строят, заедно с депото и влаковете“, заяви тя. „Затова повтарям непрекъснато, че това е и най-големият екологичен проект с полза за качеството на въздуха“, коментира кметът.

Ключова година за изграждане на метрото ще бъде 2018-а, тъй като именно за тогава е запланувано приключването на някои основни дейности. В края на годината машината, която прокопава подземния път на железницата трябва да излезе при „Малък градски театър зад Канала” и довършителните дейности да продължат.

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)

Инспектираха строежа на третия метродиаметър (СНИМКИ)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Именно

    4 12 Отговор

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    A колко души живеят в София (и околностите) всъщност? :)
    Или ще внасяме емигранти, за да запълваме квотата на метрото?

    Коментиран от #6

  • 3 Строителен инженер

    14 2 Отговор
    Браво, браво! Тази дейност на кмета на София заслужава адмирации!
    Наистина - бързо и удобно.
    Започнато през далечната 1984 на днешната метростанция "Сливница", където е и депото за влаковете, изкопавано с багери и почти "ръчно", днес с бързи темпове се появяват нови станции и "лъчи" по модел на московското.
    Още веднъж - браво!
  • 4 МетроСталин2Гейм

    7 16 Отговор
    Как не ги мързи да се занимават с такива мегаломаниакски роекти?! Спестявали се еди-колко си от вредни емисии от автомобилни газове...абе аланкоолу, в природата пусто няма, тази "придобивка" изгълтва толкова енелгия, труд, материали, ресурси, горива изгорени за производството на Машината, уредите, апаратите, агрегатите, облицовки и всичко друго почнато от копката на метрото до завършването му, че по-евтино и икологично бе, да пуснат малко повече трамваи, бусове, да разширят и направят 3-5 надземни булеварди, да насърчават колоезденето. който си мисли, че метрото е нещо полезно, за мен е наивник.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Пазарен Либерализатор

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Именно":

    Около 2,5млн, но е твърде оптимистично половината от тази гмеж да ползва метрото в две посоки за един ден.
  • 7 Кибик

    3 1 Отговор
    Да не прокарват лъч до Дупница през Перник?
  • 8 Шопа

    2 4 Отговор
    Аз не бих слязъл от колата за да се возя на метро.
    Имам фобия от такива места.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Пазарен Либерализатор

    2 0 Отговор
    500 000 на ден? :)
  • 11 Пъплим като хлебарки

    1 0 Отговор
    Скоро метро и след Горубляне към Пловдив или към южна София, където има место за още строежи!
  • 12 неутрален

    1 1 Отговор
    Кои са инспектиращите? Е и какви са констатациите на самоинспектиращите се? ПОЗОР! ПРАХ В ОЧИТЕ НИ!
  • 13 smeh

    3 1 Отговор
    И да плюем и да не плюем, нашето метро е едно от най-хубавите в цяла Европа! Като влезеш в него и видиш как всяка станция е различна и в интериорен план е загатната асоциация с името...разкош. Отделно 0.8Е цена за билетче е без еквивалент. Така, че нека оценим това което имаме, макар и закъснели!