ФАКТИ.БГ

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Публикувана: 23 Март, 2020 17:53
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4460
Строителство по време на смърт (СНИМКИ)
Снимки: ЕРА/БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 10 гласа.

Смъртта на стотици италианци на ден в резултат на пандемията от коронавируса, не успява да спре изграждането на големите инфраструктурни проекти. Пример за това е продължаващото възстановяване на моста в Генуа, който рухна на 14 август 2018 г. При трагедията загинаха 43 души.

До момента са възстановени 16 от общо 18 от носещите колони. Височината на виадукта ще е 40 метра. Цената на възстановяването е 200 млн. EUR.

Новото съоръжение ще разполага с две автоматични системи за почистване, поддръжка и контрол.

Плановете са мостът да бъде пуснат в експлоатация през лятото. Това е и основната причина строителните дейности да не бъдат прекъсвани, дори заради пандемията.

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Строителство по време на смърт (СНИМКИ)

Италия

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Johansson
1 Отговор
Еталианците да неудачници.

Коментиран от #8


Оценка:
-24 +3

Инж Химик
2 Отговор
И по строежи съм работил.. яко цимент е имало в тези колони. Поне 60-70 години няма да има нужда да се притесняват за този мост, след като го построят. Ако беше от ГРОБ.... 5-6 години и подмяна на колони.

Оценка:
-4 +20

dido
3 Отговор
Italiancite 6e napravqt mosta i pak 6e sa edinna naciq.A ne kakto e pri nas,ot kolko godini stoi skarata na kolonata na viadykta na e4emi6ka .tova e sa6iq tynel v koito lampata ybi gena.Za tazi lampa nqkoi e popalval tetradkata za PPR, inqkoi q e proverqval i podpisval,a sled tova vsi4ki drygno sa poly4avali zaplati

Коментиран от #5, #6, #9


Оценка:
-7 +4

Някой
4 Отговор
Карам бетоновоз за една фирма в София . Абсолютно всеки ден се налива нямате си представа колко се строи по 7 8 че и повече курса прави 1 камион от възела до различни строежи .

Оценка:
-1 +18

5
Този коментар е премахнат от модератор
6
Този коментар е премахнат от модератор
Гладен брокер
7 Отговор
Това, че се строи е добре - ще падат цените.

Оценка:
-2 +2

Казал
8 Отговор

До коментар #1 от "Johansson":


некои си Барба Ганьос.

Оценка:
-0 +1

Каква е тази
9 Отговор

До коментар #3 от "dido":


Шльокавица.Вие Булгар.

Оценка:
-0 +2

10
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.