Last news in Fakti

30 Август, 2020 17:41 16 656 92

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

  • метро-
  • софия-
  • архитектура-
  • визия-
  • решение-
  • интериор-
  • осветление

Коя спирка от линия 3 на софийското метро ви харесва най-много

Най-красивата метростанция (СНИМКИ) - 1
Снимки: М. Богданова

Третата линия на софийското метро беше открита в края на тази седмица. В експлоатация са вече са 8 метростанции от пазара на Красно село до началото на квартал "Хаджи Димитър". При Орлов мост третият лъч прави връзка с първия, а при НДК - с втория.

Освен нови мотриси столичани и гости на София могат да се наслаждават и на уютна обстановка на самите метростанции. Всяка от тях е решена в различен цвят. Осветлението също е не е еднообразно и придава повече разчупеност на местата за изчакване на мотрисите. Всяка спирка е обезопасена и пътниците няма опасност да паднат или изпуснат нещо на релсите.

Разстоянието между станциите е над 1 минута, като най-дълга е Красно село до бул. "България" - 1,45 минути и от Орлов мост до Театрална - 1.48 минути.

Ето и как изглеждат самите станции:

Красно село

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)
Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

България

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Медицински университет

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Национален дворец на културата

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Св. Патриарх Евтимий

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Орлов мост

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Театрална

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Хаджи Димитър

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

Най-красивата метростанция (СНИМКИ)

 


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Софиянеца

    54 109 Отговор
    Селски кич ала Фандъчковица!!!

    Коментиран от #65, #69

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Голям Слон

    65 30 Отговор
    От всички столици, които съм посетил до момента, московското метро най-много ми допада. Като стил, като чистота, като яснота на превоза. Повечето европейски столици имат изключително мръсни метра с нашарени станции и вагони. Миланското (макар и не столица) беше сравнително чисто, но ми трябваха около 30 минути да се ориентирам. Не става веднага ясно почти нищо, освен цената на билета. Казвам го от позицията на човек, който е пътувал достатъчно много за своите 45 години. Софийското метро изключително много ме напряга със своите два перона. Искаш да смениш посоката, катериш стълби. Да не говорим и това, че много често мотрисите и от двете страни тръгват в една и съща посока :-)))

    Коментиран от #4, #63

  • 4 КОНТРАТА

    41 33 Отговор

    До коментар #3 от "Голям Слон":

    Едно време разправяха, че в руското метро имало мишки които били по големи от немски овчарки 😄😄😄😄😁😁😁😄😄😄

    Коментиран от #81

  • 5 Госあ

    35 63 Отговор
    Хахаха и аз ще го напиша: Нефункционален селски кич с профукани яко пари. Като всичко в тая държава. Огромни лъскави метростанции, се едно у Дубай и малко покритие. Тези които са се возили в парижкото метро знаят какво е функционално метро.

    Коментиран от #9, #11, #74

  • 6 Сплинтър

    34 15 Отговор
    Добре де всичко е хубаво, обаче аз едно не мога да си обесня. Защо едни спирки имат изписано името на английски, а на други е на шльокавица. 🧐
  • 7 Стоян 79

    26 11 Отговор
    Само тази на Орлов Мост не ми харесва , много е
    Шарена . Останалите са супер
  • 8 Big bulgarian boss

    77 16 Отговор
    Аз съм се возил на метро в няколко държави включително в раша , и смея да кажа , че софийското е топ . Да ясно много е ново как да не е хубаво
  • 9 Софиянеца

    11 13 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Един път да сме на едно мнение Ганьооо..
  • 10 Добре де,

    11 14 Отговор
    всичко друго хубаво (въпрос на вкус), ама как можаха така да се осе-рат с надписите на латиница?! При едните спирки имената са преведени на английски, при другите пък става въпрос за фонетичен превод (и то грешен). На една от спирките пък не се вижда нищо на латиница.Не можаха ли да се спрат само на една от тези възможности? Недоизпипана работа!
  • 11 Big bulgarian boss

    56 1 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    В парижкото метро настъпваш 5 клошара за 50 метра айде стига па ти .

    Коментиран от #19, #39

  • 12 Ей, не може да ви се угоди ,бе!

    69 70 Отговор
    Истината е ,че ако не беше Бойко , София щеше да е единствената европейска столица без метро . Така ,че ШАПКИ ДОЛУ!

    Коментиран от #15, #17, #18, #52

  • 13 Ясна работа

    39 8 Отговор
    Ей ама как веднага си личат троловете!
    Важното е да плюете всичко, което е направено!

    Колкото до табелките - Хаджи Димитър например - как да е на Английски?
    И после да питаш за тая спирка някой българин?

    Коментиран от #42

  • 14 э абаротное

    29 14 Отговор
    Най-хубавата ще бъде тази в Банкя ! Но.....когато я построят. След време. Когато домът на вожда стане музей и към него ще се стичат тълпи от поклонници ! Майтап бе , хора , усмихнете се !
  • 15 Big bulgarian boss

    32 5 Отговор

    До коментар #12 от "Ей, не може да ви се угоди ,бе!":

    Такива са , мрънкачите . не им е лесно
  • 16 Бурканбанк

    32 36 Отговор
    Както казах и преди - първите станции на метрото и технологията за правенето му беше въведено през 1998 г. от Стефан Софиянски. Герберите само взеха всичко наготово и се фукат, че заради тях имаме метро. Не е само тяхно постижение метрото - главната причина да имаме метро е Стефан Софиянски. Той естествено също открадна много пари от софиянци, но истината е, че той започна метрото. Този факт редовно се премълчава от герберастите, защото не могат да признаят, че и хора от други партии са правили полезни неща за България.
    А иначе метрото е единственото безспорно полезно нещо, което ГЕРБ направи за 11 години властване (в София - 15 години). Всичко друго, с което се фукат е пълно с кражби и далавери и е по-скоро вредно отколкото полезно. Друг е въпросът, че и от метрото са откраднати немалко пари, но поне от него никой не може да се оплаче, че е направено некачествено или грозно.
    Но да направиш едно метро за 11 години на власт е жалко и смешно. Затова съвсем скоро ГЕРБ ще бъде изметена от политическата сцена завинаги.

    Коментиран от #21, #73

  • 17 Госあ

    20 8 Отговор

    До коментар #12 от "Ей, не може да ви се угоди ,бе!":

    😂 айде провери кога, колко и с какви пари е строено метрото преди да се изхвърляш така.

    Коментиран от #24

  • 18 да де

    27 13 Отговор

    До коментар #12 от "Ей, не може да ви се угоди ,бе!":

    Стига поклони истината е, че метрото е нужно и който и да беше щеше да го направи.
  • 19 Точно така....

    11 4 Отговор

    До коментар #11 от "Big bulgarian boss":

    Метрото в Париж ,за пример!!?🤔

    Коментиран от #33

  • 20 Ясна работа

    29 4 Отговор
    Бурканче, ясно е , че трябва да плюеш по норматив!
    Ама, за пореден път не ти се получава!
    Едно е да плюеш е да манипулираш нещо неясно, съвсем друго е да плюеш нещо , което се вижда!
    Комунделите въвеждаха технологии и правеха планове- и нищо не направиха!
    Както и Софиянски!
    И това не е всичко, което се направи!
    Метрото е за всички, не е за герберите - а за всички хора!
    Като го плюете- само показвате на хората, че не ви пука за тях!

    Коментиран от #41

  • 21 Комуниста

    24 28 Отговор

    До коментар #16 от "Бурканбанк":

    Метрото беше започнато 80те год на миналия век беше замразено до 1997 г после за 3 год стигна до ЦУМ гербавите изтеглиха 2 лъча до Младост и Надежда - Обеля по 5 км за 13 г за толкова време щяха да са изкопали от Москва до Брюксел!

    Коментиран от #22, #26

  • 22 Такаа

    32 11 Отговор

    До коментар #21 от "Комуниста":

    Що не ги изкопахте тогава?
    Ами фалирахте и разпродадохте държавата а?
    Една дупка не беше започната!

    Коментиран от #25

  • 23 Моля?

    17 28 Отговор
    Да се говори за "красота" на софийското метро е меко кзано неудачно! По-точно би било да се каже - за толкова пари - това. А иначе красиво метро има, но не е софийското. Кпойто е видял - знае!

    Коментиран от #28, #29, #31, #92

  • 24 Няма значение...

    31 26 Отговор

    До коментар #17 от "Госあ":

    Това което ще остане и което ще ползуват нашите деца ,внуци ,правнуци и т.н е благодарение на Борисов ,а вие си плюйте на воля ,то на друго не сте способни.

    Коментиран от #35, #64

  • 25 Комуниста

    11 20 Отговор

    До коментар #22 от "Такаа":

    Щото София не e има кмет от социалистите от 1989 г! Копатйе бе копайре седерасти направихте София на катун!
  • 26 Бурканбанк

    24 8 Отговор

    До коментар #21 от "Комуниста":

    Вярно е, че първата копка е направена още при Тодор Живков, но първите станции и технологията за копаене на тунелите бяха въведени от Стефан Софиянски. Това е факт.

    Коментиран от #36

  • 27 Такаа

    35 11 Отговор
    Катуните са на Орлов Мост, Ректората и Мин.Съвет!

    Я комунисте - я кажи нещо за Орешарски и Костов?
    Я кажи нещо за купонната система?

    Метрото е за всички хора! Колкото и да го плюете - харата му се радват и харесват!
    И ще остане за хората - а от вас ще остане само спомен!

    Коментиран от #34

  • 28 Мдааа..

    10 2 Отговор

    До коментар #23 от "Моля?":

    Според мен ,по- важно е фауната, която се вози там. Колкото за красотана станциите.... всеки има собствени критерии
  • 29 Госあ

    11 3 Отговор

    До коментар #23 от "Моля?":

    Както казват японците, функционалното е красиво ;)
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 ИМПЕРИАЛИСТ

    16 9 Отговор

    До коментар #23 от "Моля?":

    Московското метро е абсолютен СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ-КИЧ....

    Коментиран от #80

  • 32 Разрешение от пожарната

    11 6 Отговор
    На метростанцията Красно село всички пожарни кранове са ...без маркучи. Явно са решили че е достатъчно при пожар само да ги отвъртят и то като се изпълни до тавана с вода ще загаси пожара.
  • 33 Госあ

    8 4 Отговор

    До коментар #19 от "Точно така....":

    Ами да, точно то. Правили са го под Сена,когато наш'те древни бизнесмени са плели конопени въжета.

    Коментиран от #38

  • 34 Илич Ленин

    20 16 Отговор

    До коментар #27 от "Такаа":

    Строежа на метрото е почнат по времето на Тодор Живков, а метростанцията на НДК е била изградена още 86 година... Нещо Тиквата се кичи с лаврите на Бай Тодораки....що ли?

    Коментиран от #37

  • 35 Госあ

    13 14 Отговор

    До коментар #24 от "Няма значение...":

    Вие герберастите си живеете в отделна реалност май. Във великите ловни полета на Винету.

    Коментиран от #40

  • 36 КОНТРАТА

    10 0 Отговор

    До коментар #26 от "Бурканбанк":

    Копае се под земята само където задължително иначе се копае ров и в него се спускат бетоновите секциите на тунелите няма как да разкопаш,, цариградско шосе "нали се сещаш!

    Коментиран от #45

  • 37 Такаа

    11 9 Отговор

    До коментар #34 от "Илич Ленин":

    Я пак?
    Чедо - тия ги разправяй на хлапетата - дето не са живели!
    Планове са правени, ама и една дупка не са изкопали!

    Колкото до НДК - знаеш ли въобще как е достроявано?
    В изкопите са хвърляли багери и камиони , само и само да успеят навреме!

    Коментиран от #66

  • 38 Komapak

    26 4 Отговор

    До коментар #33 от "Госあ":

    Изглежда така както навремето е било построено. Демек, зле. Отделно в крак с новите тенденции навсякъде сърди на марихуана. Колкото и да е зле и малко нашето метро изглежда в пъти по-чисто и красиво от парижкото.

    Коментиран от #44

  • 39 Бачо Киро

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Big bulgarian boss":

    Чукча писател... Говори ти за метрото, не за парижани...
  • 40 Хехехе

    9 3 Отговор

    До коментар #35 от "Госあ":

    Когато нямаш аргументи,по добре е да си държиш устата затворена.

    Коментиран от #46

  • 41 Бурканбанк

    16 10 Отговор

    До коментар #20 от "Ясна работа":

    Герберастки троле, какво невярно казах? Казах, че ГЕРБ имат заслуги за метрото, но казах и ,че главната заслуга, за да имаме метро е на Стефан Софиянски. Също така е факт, че първата копка на метрото е направена още по времето на Тодор Живков, но това изобщо не го написах, защото да се направи първа копка не значи нищо! По-голямата част от метрото е направена от ГЕРБ и метрото е качествено направено (на мен ми харесва и на външен вид), но да направиш само това за 11 години е жалко и смешно.
    На вас, геберастите, както и на сините сектанти, навсякъде ви се привиждат комунисти при положение, че 95% от членовете ви са с партийни книжки, барабар с вожда ти Борисов. Вие сте болни от пещерен антикомунизъм. Аз казах всичко с факти и безпристрастно ти блееш срещу комунистите.
  • 42 Предполагам си наясно,

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ясна работа":

    че нямам предвид личните имена."Орлов мост" да не би да не може да бъде преведено. Фонетичният превод би бил най-удачен според мен, но за ВСИЧКИ спирки. Както е сега, е "ни храст, ни цвете". Тъжно е, защото са хвърлили пари и усилие да направят нещо хубаво, ама сами не са си уважили труда с тези некачествени преводи. Що се отнася за определението "тролове": критиката ми е абсолютно и единствено свързана с превода, а не с метрото и е базирана на мнението ми като преводач. Не е по никакъв начин свързана с политически възгледи!
  • 43 Ясна работа

    13 3 Отговор
    Тролче - на всяко гърне си мерудия!
    Стилът ти се вижда!
    И не е само това! Само че, хората виждат!
    И затова се радват на метрото , а не са на площада!
    Може и да не харесваме Герб!
    Обаче алтернативата е направо ужасна!
    Това не разбрахте!

    Коментиран от #49

  • 44 Госあ

    2 4 Отговор

    До коментар #38 от "Komapak":

    да де, ама покрива цял Париж и се движи бързо. Нооо излишни коментари май. Нагласа.
  • 45 Бурканбанк

    7 3 Отговор

    До коментар #36 от "КОНТРАТА":

    Сещам се, че първите станции бяха пуснати от Стефан Софиянски, а не от Борисов. Сещам се и, че Софиянски вкара технологиите за правене на метрото.
  • 46 Госあ

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "Хехехе":

    Аргументите ше ги намериш като напишеш "софийско метро" у гугъл.
  • 47 Порно

    5 6 Отговор
    Откога уютно е синоним на теснотия? Стълбите са на перона , горяма икономия е паднала.
  • 48 Ясна работа

    4 0 Отговор
    Тролчетата си знаят!

    За тях беше горната част!
    Сега - Когато превода и значението са едно и също и се разбира - тогава е превод!
    Когато обаче, има много голяма разлика между превод и значение - тогава не става!
    И на мен би ми се искало да е възможно да са превод само, ама как ти звучи станция - Sheep Bath?
    За някои станции дори няма и превод!
  • 49 Бурканбанк

    9 3 Отговор

    До коментар #43 от "Ясна работа":

    Аз за разлика от вас, герберастките тролове, се пиша по един и същ начин навсякъде, защото съм свободен човек със собствено мнение по всяка тема. Човекът, който е писал под мен е друг. Само вие се пишете с различни псевдоними, защото сте роби на Хунтата и искате да изглежда така все едно много хора я подкрепят, а всъщност се броите на пръстите на едната ръка.
  • 50 Дельо Хайдутин

    13 10 Отговор
    Старите станции към Люлин са три пъти по големи и с по качествени материали.Тези евтинджос.Голямо крадене е паднало.Единственото хубаво е че са нови.След година ще са кочини.
  • 51 Ясна работа

    9 4 Отговор
    Е току що пак сам се показа!
    Я си провери какво е ХУНТА - всичките тролчета го използвате!

    Хората го ползват и се радват на метрото!
    Пък вие си плюйте!

    Коментиран от #53, #57

  • 52 РЕАЛИСТ

    11 3 Отговор

    До коментар #12 от "Ей, не може да ви се угоди ,бе!":

    Метрото бе проектирано и започнато по времето на Бай Тошо. Забравихте ли виетнамците, които го строяха. Архитекта на метрото веднъж се възмути от коментар, като този. Забравите ли зетя на Бойко, който без никакъв опит купи машини със заем от банка и взе да строи метрото. Забравихте ли обяснението на Бойко, че го е набил, когато го обвиниха в конфликт на интереси.

    Коментиран от #58

  • 53 Дельо Хайдутин

    17 8 Отговор

    До коментар #51 от "Ясна работа":

    Селяните на лъскаво се радвате.А че са малки станциите,с евтини материали и още от първия ден дават дефекти не ви пука.От единия милиард са откраднали поне половината.
  • 54 Тролове

    17 6 Отговор
    Угодия няма българина,все нещо не му харесва,имало било проект,и другите щели да го направят,ама там крушката пречила,на другия кичозно му било,Господи ела и си прибери версиите,егати и мрънкачите.Ами да са го направили,ама аз като гледам,освен Бойко никой друг май нямаше да го направи,ама нали трябва да оплюем всичко.Българина си заслужава комунизма,който ни направи Бай Ганьовците на Европа.Това е истината,аман от селски професори.Както казват,в Германия един мисли и всички останали му помагат,а в България един мисли,и всички останали му пречат.Аз не съм видял държава,която да е била с Русия и да е добре,където и да отидеш по света е пълно с руски квартали,щото много хубаво при тях

    Коментиран от #67

  • 55 уточнение

    13 2 Отговор
    Проектите за метрото са от 70-те години и е започнато по т. н открит способ поради липсата на технологията с" къртица". Мегаломанския строеж на НДК обаче изяде парите за метрото и рововете стояха десетилетия докато при Софиянски не бе пуснато до св. Неделя.
  • 56 Росен

    11 12 Отговор
    Пълен кич.
    Ама от самоковко-банкянски естети - толкова
  • 57 Бурканбанк

    6 5 Отговор

    До коментар #51 от "Ясна работа":

    Герберастки троле, даже не ме цитираш, а само се изказваш в небитието. Толкова ли те е страх? Обяснявам само за тебе да ме разбереш - хунта означава група хора (обикновено военни), които завземат държавата и я управляват с престъпни методи от най-високото до най-ниското звено без да позволяват на други хора извън обкръжението им да завземат дори най-нисш пост в държавата. Кое от това не е вярно за управлението на ГЕРБ-ДПС което имаме в момента?
  • 58 ИМПЕРИАЛИСТ

    11 2 Отговор

    До коментар #52 от "РЕАЛИСТ":

    Cигурнo cи cпoмнятe зaкaнaтa нa кмeтa Пaнeв, чe щe "хвъчaт глaви" aкo мeтрoтo нe тръгнe дo 1985г. Вcичкaтa ви рaбoтa бeшe тaкaвa, caмo гoлями прикaзки....и мъкa, мъкa..... A пък "eпoпeятa", Cтрoитeлcтвo нa НДК "ЛЮДМИЛA ЖИВКOВA", НE МOЖE ДA CE OПИШE....
  • 59 Най-красивата спирка

    12 0 Отговор
    Лично на мен, от гледна точка на цветова композиция, най-много ми харесва спирката на Мед. Университет. Преводите на имената на спирките са некачествени, но се надявам това да е единственият кусур. Защото, ако качеството на строеж е същото, в най-лошия случай, може да доведе до инциденти. Иначе ми харесва и че има защитна стена между релсите и перона. Дано българските младежи да не ги надраскат много бързо.

    Коментиран от #72

  • 60 aazzssee

    7 5 Отговор
    Къде е оня с лентичките? Покри се нещо :)
  • 61 Sel40

    6 5 Отговор
    Недай си Боже да завали! Инак пак едни ремонти от едни фирми, едни луди пари и пак наводнени спирки. Иначе сега, всичко изглежда ок!
  • 62 тиквенсониада

    6 3 Отговор
    Трябва да го прекръстят от МЕТРОТО на БОЙКОТО !
  • 63 Малко мисъл

    8 6 Отговор

    До коментар #3 от "Голям Слон":

    На всички метростанции има ескалатори и за нагоре, и за надолу. И как така и двата перона вървят на една и съща посока. Първо мисли преди да пишеш коментар.
  • 64 Казуар

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "Няма значение...":

    Ако не бяха европейските пари метрото щеше да стане на кукуво лято. Така че, не пиши по инерция без да мислиш.
  • 65 Стойчо Караилиев

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "Софиянеца":

    Ти си толкова софиянец, колкото Бойко Борисов пилот на изтребител!
    Софийското метро е едно от най-хубавите в света и това са го признали и световни експерти.
    Изключвам Московското, което е може би най-доброто, също признато от цял свят.
  • 66 Дедо Стоян

    21 0 Отговор

    До коментар #37 от "Такаа":

    От кое село дойде и кой баламурник ти разправяше врели некипели, че дрънкаш глупости? Софийското метро е започнато да се строи 1978 година и по време на строежа на НДК е изградена почти цялата тунелна мрежа под сградата и извън обсега от нея. След това тунелите са затворени, а една много малка част от тях бе използвана за базар. Сега от там е входа на метрото под НДК, и също от там се отива към тунела за МПС-та, който е под НДК.
    За жалост София се напълни със селяндури, които освен, че не знаят историята на града, ами нямат и културата да живеят в големия град.
  • 67 Казуар

    7 1 Отговор

    До коментар #54 от "Тролове":

    А Борисов не е лика-прилика с Бай Ганьо.
  • 68 2 години

    6 0 Отговор
    Всичко е толкова красиво преди да се разпадне.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Виелицата

    4 3 Отговор
    Красота! Много ми харесват всичките!
  • 71 Киро

    6 1 Отговор
    Га са возих сабале с влако до НДКто, сите ескалаторе са беа счупиле. Оратим со човеко - он казува дека сите паре они са краднале и па нема да ги оправат.
  • 72 Отговор

    6 0 Отговор

    До коментар #59 от "Най-красивата спирка":

    Истината за отварянето на метрото по късно беше, защото се срути тавана на една от метро станцйте когато беше завършена на 95% но всичко беше скрито и покрито с тестове на влаковете ужкем
  • 73 Белиятпапа

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Бурканбанк":

    Метрото започнаха да го изграждат още от края на седемдесете години на миналият век,от там крадяхме бронз за бомбички. Така че заслугата изобщо не е на стефан мафиянски,той само възобнови проекта,защото беше временно спрян.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Възмутен

    3 1 Отговор
    Единствената хубава е НДК. Наистина модерна, футуристична и с добре подбрани материали. Другите всичките са кичозни и с плочки за баня. От евтините при това
  • 76 ejko

    4 1 Отговор
    Аз не виждам нищо красиво при никоя от метростанциите. Заболяват те очите (и главата) от тези безразборни геометрични фигури. Все едно 3-годишен е драскал с флумастер по блокчето за рисуване.
  • 77 минчо

    8 1 Отговор
    Бог да прости майка БЪЛГАРИЯ.А ВИЕ СЕ ХВАЛИТЕ С НЯКАКВО МЕТРО А ТО ВЕЧЕ НЯМА БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ
  • 78 СЪЩИЯ

    3 0 Отговор
    Ами да ни е честито и идвайте всякакви, че и мнения на някой трябват!
  • 79 СЪЩИЯ

    2 1 Отговор
    и снимайте се че понякое време интериора ще е и друг през петилетка може би....
  • 80 Сиси

    3 4 Отговор

    До коментар #31 от "ИМПЕРИАЛИСТ":

    Пътувала съм в доста държави и софийското е много хубаво и има модерен дизайн .руското е добро но есосиалистически стил и украинското е почти същото .в западна Европа испанското е функционално но е много старо и супер мръсно и грозно а португалското е ужас сас дървени седалки и прилича на влак отпреди 100години така че не се правете на много важни софийското е много добро само трябва да го пазим не плюите по всички проекти по комунизма в България метрото беше нещо като фантастичен филм
  • 81 fhfhfh

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "КОНТРАТА":

    Тунела от Патриарха до Хемус , тунела от радиото до руското посолство и част от тунела в Люлин чеше изграден по соцвреме
  • 82 The Beyonder Realm Classic

    4 0 Отговор
    Въпреки всичките ми оплювания през годините за всичко построено у нас сега силно съм впечатлен едно голямо браво много красиви метро станции горд съм че съм българин
  • 83 Софиянчето

    5 0 Отговор
    Метрото е супер,пазете го хора то е за нас
  • 84 ФАКТИ

    4 2 Отговор
    Това, което на мен ми направи впечатление е, че станциите са малки ( това тук и друг споменава)!
    На място си помислих, дали ще побират пътникопотока от септември нататък!
    Второ, материалите са евтини, дизайна- нищо особено, включително цветовете, твърде шарено!
    Обърнах внимание на детаилите, забелязах не добро качество на места!
    Иначе честито! Метрото на София трябва непрекъснато да се развива чрез строеж на още лъчове и удължаване на линии. Говоря за непрекъснатост, не за време!
    Но това което силно притеснява в София е, че се усеща липса на идея, как трябва да изглежда града в перспектива! Строи се хаотично, повсеместно, архитектурно неиздържано! За общ стил не може и да става дума! Станали сме специалисти на "метода"- първо застрояваме ливадите, после прекарваме пътища между сградите! Липсва уют, градът е почнала да задушава! Софийските "небостъргачи" са най- високите палатки в Света, а за строителството на един е нужно време, колкото за построяването на Китайската стена! Поне в архитектурно отношение да имаше един забележителен, емблематичен!
    Има и успехи в градоустройството, като цяло, но все повече София се превръща просто в едно Голямо село без своя индивидуалност, за съжаление.
  • 85 Нане Вутев

    0 0 Отговор
    Станциите са били по- големи по проект.
  • 86 Анонимен

    0 0 Отговор
    На новите метростанции има от двете страни ескалатори и адансьори. Обаче на по-старите няма ескалатори и не от всяка страна винаги има асансьор. Зависи от метростанцията.
  • 87 jofo

    0 0 Отговор
    и пак грешни в изписването
    Не се пише HADZHI, a HADJI
    идва от Хадж
  • 88 Моето мнение

    3 1 Отговор
    Истината е,че е изпънено от професионалисти и на високо ниво за нуждите на хората,който в момента се нуждаят от транспорт без задръствания и възможност за плануване на времето с точност и удобството,което предлага метрото!ДРУГ Е ВЪПРОСЪТ,ЧЕ УПРАВЛЯВАЩИТЕ СЕ КРИЯТ ЗАД ТАКИВА ПРОЕКТИ,КОЙТО СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ ЧРЕЗ ФИРМИ ОТ ТЯХНОТО ОБКРЪЖЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ОГРОМНИ ФИНАНСИ ОТ ПРОЦЕНТИ,ПОДКУПИ И ВСЕВЪЗМОЖНИ СХЕМИ!!!!Нека да благодарим на обикновените инженери,проектанти,изпълнители всички,който допринесоха за да имаме метро в София защото те не са го направили за собствено облагодетелстване те просто са си свършили работата според мен отлично!Благодаря на тях.
  • 89 Прост Архитект

    2 1 Отговор
    Прекрасен дизайн...но за обществена тоалетна.
  • 90 Обективен

    2 1 Отговор
    Най хубавата станция си остава Витоша, следва НДК, Орлов мост, Джеймс Баучер, Лъвов мост, останалите са на едно ниво като изключим Люлин и Обеля които са по традиция най зле. Като цяло състоянието на Софийското метро е едно от най добрите в Европа.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.