Последните две години бяха много динамични за ритейл сектора. Навлязоха нови практики, внедрени бяха всички високи технологии, ритейлърите използваха целия натрупан потенциал, онлайн търговията отбеляза ръст от 50% за 2020г. и 29% за 2021г. Заради динамиката на процесите, сега осезаемо секторът отчита нуждата от бизнес на живо, платформата за който изгражда изложението #RetailShow.
От 15 до 18 март в Интер Експо Център, София, форумът събира на живо производители, представители и доставчици с клиентите на ритейл продукти и услуги в търговията на едро и дребно, хотерлиерството, ресторантьорството, търговските вериги, спедицията, логистиката и др. Възможностите, които #RetailShow създава и новите хоризонти, които разкрива, провокират интереса на посетителите от България и чужбина.
Свободен достъп - бързо, лесно и удобно
Организаторите насърчават регистрирането онлайн в платформата www.retailshow.bg. За наше удобство е създадена система, с която боравенето е лесно. Цялата „операция“ отнема по-малко от две минути. „С онлайн регистрацията си осигурявате бърз достъп до залите на #RetailShow“, коментират организаторите. И допълват: „Регистрирането онлайн дава възможност за еднократен безплатен достъп до залите на изложението.“
Като друго основно предимство ние отчитаме елиминирането на дългото редене за билети пред касите. Достатъчно е да сканираме баркода на регистрацията си; някои избират да си я разпечатат предварително, а други просто се чекират чрез телефона. Изборът е на посетителя.
Още едно преимущество - можете да се регистрирате от всяка точка на света, независимо къде се намирате. Всъщност, можете да направите това и докато четете тези редове.
„Онлайн регистрацията, с която получавате еднократен свободен достъп, ще е активна до 23:59 ч. на 14 март“, отбелязват организаторите.
One way ticket
Разбира се, всеки ще може да си закупи билет и на място – от касите на Интер Експо Център. Те ще бъдат отворени през всички дни на изложението, което безспорно ще се превърне в средище на съвременния ритейл и визионерска платформа на неговото бъдеще. Защото освен последните тенденции, технологии и подходи, #RetailShow 2022 ще приеме и водещи професионални събития. На живо, с основните играчи и визионерите, на 15 март ще ни срещне събитието Retail Summit. Форматът организират професионалистите от сп.“Enterprise“, фокусирайки вниманието ни върху ритейла, онлайн търговците, актуалните тенденции и всички въпроси, свързани със сектора. Огромна е добавената стойност на паралелно провеждащото се изложение за хорека сектора – СИХРЕ.
Дали ще се регистрираме онлайн на платформата www.retailshow.bg, или ще купим билет на място, е наш избор. Най-важното е, че ритейл секторът отново се среща на живо. На изложение #RetailShow 2022, от 15 до 18 март.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА