ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Ако зависеше от мен , кирката щеше да е в твоята глава. Аман от олигофрения и на власта и на така наречените откачени Пен...ли. Нормално е някой най-сетне да покаже на Борсуците , че решението на проблема не е с олигофренски камери , полицай в храстите и глоби каквито няма в целия свят.
от кат и апи са тотални тъпани !
такива камери винаги се слагат на места където могат да бъдат охранявани от други камери например до бензиностанции, магазини и прочие !
никога една камера не се оставя сама всеки прост сотаджия го знае
винаги камера със камера се пази иначиее много лесна за елиминиране !
А какво е решението на проблема, господин "недебил"? Премахване на всички камери и знаци, и всеки да кара както си знае? Решението е точно да се слагат камери на всякъде, четирицифрени глоби за най-малкото нарушение, а по-сериозните да включват и затвор + отнемане на автомобила. Бай Ганя най-много го боли, когато му бръкнеш в портфейла. Ако искаш анархия на пътя, беж в рассия или Индия.
И какво като има други камери. Колко престъпления се извършиха пред камерите и не се разкриха. Достатъчно е само малко комуфлаж на извършителя и проблем няма.
Ха познай колко ще струва на нас данъкоплатците това, че на някакъв селяндур са му щракнали колата с превишена скорост и си е получил заслуженото, за което е решил да вандалства. Явно много малко си бил по Европа, за да знаеш, че камери има навсякъде. Българина май плаче за диктатура.
Опааа, намали малко.
Представи си, че некъде по некое надолнище изтървеш колата, и камерата те щракне.
Та както си се засилил с тия четирицифрени глоби тръгваш и ти пеш.
Скоростта почти никога не е причина за ПТП.Има разлика между висока скорост и несъобразена скорост.Повечето,които реват против бързото каране са толкова бавни иопасни,колкото и тези които карат с несъобразена скорост.Шест месеца бях в Германия.Всеки ден карах по около петдесет км в двете посоки с магистрална скорост. Едно ПТП не видях.От малко повече от година съм в Англия. Навсякъде има камери,ограничения и уж ги спазват.Но през ден се удрят и задръстват пътя.Особено негрите и дъртите бабички.Ако някой два км преди разклонението се е престроил в дясната лента и кара с 35 м/ч деветдесет и седем процента е негър.И три процента е дърт бабс.Високата скорост не убива.
Добре де, защот като почнат да глобяват за жяло и нежяло най-бедния народ в Европа ... пак куцо и съкато казва, че е правилно да се глобява защото някъде другаде го правили. ЕС показва, че не си глобява техните хора за допинг примерно, но нашите се глобяват ... стига с това сравняване, има двоен стандарт и тези камери и да се изплащат ... се изплащат от пари влезли в БГ и вместо да останат тук ... те отиват за поддръжка и покупка на нови камери, които не се произвеждат в България ... т.е. парите излизат от България. Това е ли е крайната цел на всички глоби. Замислете се, след 10 години зелени/сини зони ... няма нито един паркинг в центъра построен, само ги разжширяват и само се купуват нов паяци ... т.е. никакъв проблем не е решен, но парите пак илизат навън под формата на камьони или модерни автомобили на шефовете на паяците.
Схващам ти идеята и съм съгласен.Макар че трудно разбрах написаното.Този език не е сред тези,които разбирам.Поздрави на всички,включително и чужденците.На българите искам да кажа:
-Хора,уважавайте езика си!Благодарение на него все още ни има.За съжаление и омраза на всички врагове.
Причината за катастрофите беше липса на мантинели, не скоростта. Важното е че сега мантинели има... камерата надали ще допринесе особено за намаляване броя на проишествията.
Трябва с огнестрелно оръжие да се подходи и то по горната десна леща че та е оптиката на камерата а отдолу където е забита е светкавицата и пораженията са по малки
Тази камера работи с радар които излъчва много слаб сигнал и се заедиства на няколко метра от камерата така че дори да имаш радар детектор да не те предупреди и да намалиш.....след като навлезеш в обсега на излъчвания сигнал както казах на около 3 метра и караш с по висока скорост се задеиства камера която започва да щрака много кадри в секунда и на база на движението на обекта спрямо броя кадри се изчислява скороста на колата ...камерата засична приближаващ се трафик така че снима първо при нарушение предния номер..а така поставена може да заснема и отдалечаващ се трафик тоест другата лента и водачите да не подозират че именно тях засича но всичко зависи от модела камера..решението е само 1 много куршуми в цялата оптика и отстрани попкутията да замине и електрониката а наи добре е демонтирането и и с чука по нея
Аз съм против камерите също тук ако имаше щях да ги махна да си карам като цар внасям автомобили и си карам без номера що са ми тия камери ако сложат ще ги махна направо и да спомена вече тренирам и съм като животно сцепвам крушата и съм се спретнал за битки с м.....лите които ме биха в казиното
Добре де , малко по надолу на бензоностанцията седи патрулка с радар. Що не забие една кирка и там в предния капак направо 😁. Уникална държава ,уникален народ ,както казват едни симпатяги
Понеже според тебе сме най бедния народ, при нас има най-много регистрирани автомобили на глава от населението. Освен това всеки кара както си решиш без да се съобразява нито с останалите нито с законите. Камерите няма да свалят хората от автомобилите, но поне ще ги дисциплинират.
Парите от сини и зелени зони не се събират за да се строят нови паркинги. Точно обратното е, опитват да намалят трафика и търсещите места за паркиране. Не повече паркинги трябват, а по-малко автомобили. На запад самото влизане в центъра се таксува 10 евро, паркирането отделно.
вижте тая тъпа камера нищо няма да промени нито бързото каране нито нищо. нека я тро6ат поне да им за какво да ни зимат парите .Еба я в камерата в Щутгарт има закон на магистралата с под 130 НЕ!!!!!! ОТ 130 нагоре А ТУКА 6ебеците като немогат да карат ДА СЕ ТРЕПАТ !!!!!
Да, нормално е. След като с тази скорост се чувства сигурен в управлението на автомобила. И не пишете простотии, колко били опасни по-бавните от вас. Защото веднага проличава, че сте с развитие на недорасъл пубер.
Трябва да си умствено ограничен за да направиш такова нещо. Тази камера е поставена с цел безопасност (шофиращите щът нещат намаляват скоростта и т.н. ). Този или иска през конкретните местоположения да минава с 120 и камерта му пречи или си мисли, че прави добро на другите. АКО го хванат дано да е по бързо прозиводство -> веднага съд и обществено полезен труд докато изплати 2те камери.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Откачен Борсук
Коментиран от #4
13:50 24.11.2017
2 ???????????????
13:53 24.11.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Спокоен Борсук
До коментар #1 от "Откачен Борсук":
Ако зависеше от мен , кирката щеше да е в твоята глава. Аман от олигофрения и на власта и на така наречените откачени Пен...ли. Нормално е някой най-сетне да покаже на Борсуците , че решението на проблема не е с олигофренски камери , полицай в храстите и глоби каквито няма в целия свят.Коментиран от #10, #14
13:54 24.11.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Очаквано
Можеха да монтират наблизо една обикновена записваща китайска за 30 - 40 лева и щяха да му сипят с Големия Черпак
Коментиран от #24
14:04 24.11.2017
7 zewzek
14:05 24.11.2017
8 кат и апи са тотални тъпани
такива камери винаги се слагат на места където могат да бъдат охранявани от други камери например до бензиностанции, магазини и прочие !
никога една камера не се оставя сама всеки прост сотаджия го знае
винаги камера със камера се пази иначиее много лесна за елиминиране !
Коментиран от #11
14:13 24.11.2017
9 Пазарен Либерализатор
Не знам дали да се смея.... Твърдо е над 80% дебилизма сред населението....
Коментиран от #27
14:29 24.11.2017
10 Откачен Борсук
До коментар #4 от "Спокоен Борсук":
А какво е решението на проблема, господин "недебил"? Премахване на всички камери и знаци, и всеки да кара както си знае? Решението е точно да се слагат камери на всякъде, четирицифрени глоби за най-малкото нарушение, а по-сериозните да включват и затвор + отнемане на автомобила. Бай Ганя най-много го боли, когато му бръкнеш в портфейла. Ако искаш анархия на пътя, беж в рассия или Индия.Коментиран от #15, #25
14:32 24.11.2017
11 filo
До коментар #8 от "кат и апи са тотални тъпани":
И какво като има други камери. Колко престъпления се извършиха пред камерите и не се разкриха. Достатъчно е само малко комуфлаж на извършителя и проблем няма.16:40 24.11.2017
12 Къню
16:41 24.11.2017
13 той
16:48 24.11.2017
14 Зъл
До коментар #4 от "Спокоен Борсук":
Ха познай колко ще струва на нас данъкоплатците това, че на някакъв селяндур са му щракнали колата с превишена скорост и си е получил заслуженото, за което е решил да вандалства. Явно много малко си бил по Европа, за да знаеш, че камери има навсякъде. Българина май плаче за диктатура.Коментиран от #18
18:15 24.11.2017
15 Шопа
До коментар #10 от "Откачен Борсук":
Опааа, намали малко.Представи си, че некъде по некое надолнище изтървеш колата, и камерата те щракне.
Та както си се засилил с тия четирицифрени глоби тръгваш и ти пеш.
19:23 24.11.2017
16 АКТ АКТ АКТ
20:17 24.11.2017
17 Ивайло
21:50 24.11.2017
18 Боляр
До коментар #14 от "Зъл":
Абсолютно нищо няма да ни струва, защото парите за камери идват от глобите.22:10 24.11.2017
19 Гост
Коментиран от #39
23:22 24.11.2017
20 Индиец
Коментиран от #21, #33
23:41 24.11.2017
21 Гост
До коментар #20 от "Индиец":
Схващам ти идеята и съм съгласен.Макар че трудно разбрах написаното.Този език не е сред тези,които разбирам.Поздрави на всички,включително и чужденците.На българите искам да кажа:-Хора,уважавайте езика си!Благодарение на него все още ни има.За съжаление и омраза на всички врагове.
23:51 24.11.2017
22 реалист
23:58 24.11.2017
23 Чурулик чурулик
08:25 25.11.2017
24 Чурулик чурулик
До коментар #6 от "Очаквано":
И като додам с мотора с каската и мото облеклото ко ше запише охраняемата камера?мотолжия удря с кирката камерата и си тръгва в тъмното08:29 25.11.2017
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Чурулик чурулик
08:37 25.11.2017
27 незнайко
До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":
От къде разбрахте, че спреят е червен ? Да не сте го направили Вие ?11:58 25.11.2017
28 Мимокмок
12:26 25.11.2017
29 Боби гибито свищов стоян ников
12:30 25.11.2017
30 Чичо Ангел
14:13 25.11.2017
31 Оня с коня
14:23 25.11.2017
32 123
няколко ковчега. Да се моли,дано не са
деца.Това ли иска?
Коментиран от #38
15:33 25.11.2017
33 Булгар
До коментар #20 от "Индиец":
Понеже според тебе сме най бедния народ, при нас има най-много регистрирани автомобили на глава от населението. Освен това всеки кара както си решиш без да се съобразява нито с останалите нито с законите. Камерите няма да свалят хората от автомобилите, но поне ще ги дисциплинират.Парите от сини и зелени зони не се събират за да се строят нови паркинги. Точно обратното е, опитват да намалят трафика и търсещите места за паркиране. Не повече паркинги трябват, а по-малко автомобили. На запад самото влизане в центъра се таксува 10 евро, паркирането отделно.
16:27 25.11.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 АЗММММММММММММММММММ
21:53 25.11.2017
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Бай Иван
23:29 25.11.2017
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 монтански
Коментиран от #41
13:59 26.11.2017
41 Читател
До коментар #40 от "монтански":
Да, нормално е. След като с тази скорост се чувства сигурен в управлението на автомобила. И не пишете простотии, колко били опасни по-бавните от вас. Защото веднага проличава, че сте с развитие на недорасъл пубер.12:08 27.11.2017
42 Жоро
17:34 27.11.2017
43 Този коментар е премахнат от модератор.