Намерената разглобена ловна пушка край Костенец не е на заподозрения за две убийства Стоян Зайков-Чане, а на местен бракониер, съобщи TrafficNews. Тя беше открита в метална кутия в гората, близо до града. Гладкоцевната ловна пушка, 12 калибър, отговаря по вид на оръжието, с което е застрелян Валентин Петров, съсед и братовчед на Чане. Затова и веднага се появи версия, че Чане може да я скрил там след като е извършил престъплението.
Балистичната експертиза на намерената пушка все още не е готова, за да се отхвърли окончателно версията, че това е оръжието на убийството, но вече е ясно, че един от най-известните бракониери е собственик на скритата пушка.
Решил да я остави извън дома си на тайно място, защото разбрал, че с подобно оръжие е убит Валентин и не искал да си докара главоболия с полицията.
Все още не е готова и експертизата, която категорично да докаже, че Чане е застрелял бившата си приятелка Милена Шишкова и своя съсед Валентин Петров. Мъжът бе убит на 14 май, шест дни след като според разследващите Зайков е пребил и застрелял фризьорката, от която има 14-годишен син Стивън.
Бившият затворник Чане е неоткриваем вече 13 дни, което засилва подозренията, че има ятаци, които му помагат с информация и храна. Самият Зайков има славата на много изобретателен и дързък. Градската мълва разказва, че когато преди години отново бил издирван от органите на реда, той се укривал повече от месец в бившия Пионерски дом. Куриозното е, че сградата е съседна на полицейското управление в Костенец.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Аз съм ятак на чане
19:32 22.05.2019
2 Експерт
Коментиран от #12, #41
19:33 22.05.2019
3 градКОЗЛОДУЙ
19:36 22.05.2019
4 Бат Мишо
19:38 22.05.2019
5 Сега
Коментиран от #8
19:39 22.05.2019
6 Чане
19:47 22.05.2019
7 Бат Мишо
Коментиран от #43
19:48 22.05.2019
8 Чичо
До коментар #5 от "Сега":
Разликата ще е в народните веселия.:-) И след като последният път се е крил до полицейския участък, някой проверявал ли е стаята на шефа? Покрай тия 'гости' от София, едва ли е влизал вътре, последните две седмици. :-)19:50 22.05.2019
9 Бат Мишо
Коментиран от #11
19:59 22.05.2019
10 Бат Мишо
Коментиран от #49
20:02 22.05.2019
11 гост
До коментар #9 от "Бат Мишо":
Ти да не си някой убиец и ти? с тия рецепти и правени пушки? Май трябва да те заключат преди да си направил някоя поразия20:10 22.05.2019
12 Толкова си експерт
До коментар #2 от "Експерт":
По гилзата може да се направи експертиза с 100% достоверност, че е стреляно с пушката. А с химическа експертиза на остатъчния нагар по сачмите и дулото, може да се направи приблизителна съпоставка.Коментиран от #13, #46
20:12 22.05.2019
13 Експерт
До коментар #12 от "Толкова си експерт":
Може във филма,, От местопрестъплението Маями"Коментиран от #23
20:18 22.05.2019
14 Бат Мишо
20:21 22.05.2019
15 Бат Мишо
КВИ ГИЛЗИ ПРИ ГЛАДКОЦЕВНА БЕ малумник ТЯ ОСТАВА В ЦЕВТА или си мислиш че ще я извадя и ще я оставя до трупа на животното или чиляка ....а да се подпиша на нея не щеш ли и да ти я пусна по имейла- диванен експерт .....макар че ако ми кажеш че си експерт в МВР настоящ МОЖЕ И ДА ТИ ПОВЯРВАМ щот ВЕЧЕ УБЕДИХТЕ ЦЕЛИЯ БГ НАРОД че за чеп за зеле не ставате НОВОТО МВР -че праиш експертизи на гладкоцевни оръжия ....нъл тряя съ лапкат едни пари от съда кът вещи лица за експертизи дет стават САМО ЗА ГЪСПАПИР и падат съборени даже от студенти по право 2 курс....
Коментиран от #53
20:27 22.05.2019
16 Бат Мишо
20:37 22.05.2019
17 Бат Мишо
20:43 22.05.2019
18 Бат Мишо
20:48 22.05.2019
19 Бат Мишо
20:50 22.05.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Бат Мишо
Коментиран от #25, #50
21:10 22.05.2019
22 Бат Мишо
21:16 22.05.2019
23 Отново Толкова си експерт
До коментар #13 от "Експерт":
Кратко търсене в гоогле изкара експертиза на дело срещу пишман авджия, гръмнал колега, та някои чукчи повече да четат: ---- представеното за изследване ловно, гладко цевно огнестрелно оръжие, марка „И.", кал. 12, фабр. №9415109 собственост на поде. Д. , са произвеждани изстрели и от двете цеви, след последното им почистване. Представената за изследване бяла пластмасова ловна гилза, кал. 12 с надписи на дъното -„SELLIER & BELLOT" 12, е изстреляна от горната цев на вещественото доказателство-ловна пушка марка „И.", кал. 12, фабр. №9415109. Другата иззета от местопрестъплението зелена пластмасова ловна гилза кал. 12 с надписи на дъното - „R." 12 GA, е изстреляна от долната цев на представената за изследване ловна пушка марка „И.", кал. 12, фабр. №9415109. ---- Та експерте, вероятно пушката е ИЖ с две цеви, както виждаш колегата ти категорично е посочил от коя цев са гилзите.Коментиран от #26
21:18 22.05.2019
24 JPower
До коментар #20 от "Бат Мишо":
Бате, обясняваш на дечурлигата ,дето даже и на фунийки не са играли!!!? Всеки служил в казармата, знае за какво става въпрос, но за простите джендрчета, това си е страх!! Дай им един урок, как се прави Молотов, че с пушка ще се самоубият...барем могат да мятат шишета!!! Мухахаха :))) Ама им обясни повече как се слага парцала,че ще се самозапалят...Коментиран от #27
21:21 22.05.2019
25 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #21 от "Бат Мишо":
................оръжието е ВЛАСТ, както информацията и парите. Затова народът се държи далеч от тези неща, които са притежание само на властимащите. Гаврата при нас е, че в Конституцията ни е записано, че властта принадлежи на народа, но пък не му се дават средствата да я упражнява реално.21:28 22.05.2019
26 Експерт
До коментар #23 от "Отново Толкова си експерт":
Скучайно да си чувал че законните нарезни оръжия имат досие състввавено при прострекването преди продажба регистрация! Тая експертиза на гилзата или по точно на капсата от следите на удрника никой съд няма да я приеме, това е вероятност която има мн. съвпадения.Коментиран от #51
22:04 22.05.2019
27 Дхйх
До коментар #24 от "JPower":
Прав си. :-))) Само има един "мааааалък" проблем. Като ги гледам какви са пиандета и шмъркалки мисля, че опотребят сместа по друг начин, :-)) рационален начин за тях :-))22:13 22.05.2019
28 vasik atanasova
01:43 23.05.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 777999
02:04 23.05.2019
31 777999
Жалко ,че другите медии спраяха да отрязяват... леко така всичко затихна...
Коментиран от #34
02:09 23.05.2019
32 Светльо
07:08 23.05.2019
33 Хосе
07:54 23.05.2019
34 ДФ1
До коментар #31 от "777999":
Спокойно ще пишат постоянно . Иначе трябва да пишат за Местан пък те се умълчаха.09:05 23.05.2019
35 s7un7
09:16 23.05.2019
36 незнайко
09:33 23.05.2019
37 дрт прч
10:04 23.05.2019
38 хахах
13:27 23.05.2019
39 гнида
14:49 23.05.2019
40 hmhmhm
16:33 23.05.2019
41 Наркоманията е чадо на запад.демокрация
До коментар #2 от "Експерт":
Ако има намерени гилзи може да се разбере по капсула . Всеки ударник си има свой отпечатък .18:03 23.05.2019
42 Клоун
23.05.2019Мартин ИвановБългария
Не бъди безразличен, сподели статията с твоите приятели:
Facebook1 170TwitterEmailWhatsAppShare
Здравейте приятели, днес разбрах, че полицията в България ме издирва вече две седмици за две убийства, като дори според медиите и МВР са открили моя пушка и мое скривалище в родният ми Костенец, където обаче аз не живея повече от две години.
18:15 23.05.2019
43 АК47
До коментар #7 от "Бат Мишо":
Бай Мишо , да ти обясня и на тебе че като гледам и ти много разбираш ! Ако са намерили гилзи или гилза , могат да разберат от тази пушка ли е стреляно или не . По капсула се познава . Всеки ударник оставя идентична следа . А що се отнася до патроните , почти всички производители използват различни видове барути , химичните съставки на оловото за съчмите или куршумите /бренеке/ също са различни . За това че начини да се разбере от кое чифте е пуцано , има . А дали палячовците ще си свършат работата е друг въпрос .18:19 23.05.2019
44 Петко
Коментиран от #48
18:31 23.05.2019
45 Клоун
Балистичните експертизи изготвяни в МВР са няколко вида. Най общо казано идентификационни и неидентификационни. Повечето експерти правят само вторите, тъй като по места няма достатъчно техническо оборудване, а и подготовка на служителите. Много от тях свързани с тежки криминални престъпления се правят в Института по криминалистика в София. Въпреки добрите специалисти там, експертизите свързани с гладкоцевно и ловно оръжие не са категорични, поради ред фактори. Ако патрона е многосъчмен трябва да са събрани всички съчми, трябва да е намерена пластмасовата тапа и гилзата. В противен случай всичко е догадки и може да бъде оборено в съда. Наред с балистичната експертиза се прави и химическа такава, с която се определя вида и състава на барутаи на капсул детонатора. Не е за днешните експерти. Напоследък наблюдавам какви малоумници са наслагали. В МВР научно изследователска дейност отдавна няма.
Коментиран от #47
18:39 23.05.2019
46 АК47
До коментар #12 от "Толкова си експерт":
Това се мъчих да му обясня и аз , но той е /професионалист/ и акъл не му трябва . Всеки ударник оставя своя идентична следа , като пръстов отпечатък . Бай Мишо обяснява за тръби от газки , тя и баба ми ги знаеше тия пушкала , но за да гръмне патрона вътре , трябва нещо да удари капсула и това ще е 100% доказателство от кое оръжие е стреляно , стига да е намерена гилза разбира се . Бай Мишо и оня експерта разбират от чифтета, колкото баба ми от мобилни телефони .18:44 23.05.2019
47 АК47
До коментар #45 от "Клоун":
Ти поясни само догадъчните експертизи , но най важната 100% сигурната също и на теб ти убягва .Коментиран от #52
18:49 23.05.2019
48 АК47
До коментар #44 от "Петко":
Петко , удари една ракия и остави тая тема на тези които я разбират !18:51 23.05.2019
49 АК47
До коментар #10 от "Бат Мишо":
Като гледам какво пишеш се убедих че ти си от кадърните !18:54 23.05.2019
50 АК47
До коментар #21 от "Бат Мишо":
Тук си абсолютнэ прав !18:56 23.05.2019
51 АК47
До коментар #26 от "Експерт":
Нищо подобно експерте ! Всеки ударник е идентичен като пръстов отпечатък и е 100% доказателство .Коментиран от #54
19:02 23.05.2019
52 Клоун
До коментар #47 от "АК47":
Сто процента е фикция. Теоретично понятие. Никъде и в нищо няма 100 процента. Понякога събраните доказателства според МВР са сто процента достатъчни. Да ама не. В съда започват да се клатят и за разлика от ония лаф много често падат.Коментиран от #56
19:12 23.05.2019
53 АК47
До коментар #15 от "Бат Мишо":
А в какво седи барута , тапите и съчмите или бренекето бе бай мишо !? Или ти говориш за дулно зарядно джепане дето си го правил от кормилен прът . А за екстрактор нещо да си чувал ?19:18 23.05.2019
54 Клоун
До коментар #51 от "АК47":
Само леко да пилна или чукна ударната игла и стоте процента ти отиват към буквата ОКоментиран от #55
19:25 23.05.2019
55 АК47
До коментар #54 от "Клоун":
Нула е цифра неграмотнико ! А като я удариш също има начин да се докаже .00:49 24.05.2019
56 АК47
До коментар #52 от "Клоун":
Да прав си ! 100% сигурно е само че някой ден ще гушнеме букета . Смисъла е че може да се направи експертиза и на гладкоцевно оръжие и то доста точна , а това че в съда ще се заклати , то е безспорно . Дразнещото е че някои хора тук уж с познания върху оръжията го отхвърлят стопроцентово .00:56 24.05.2019
57 gradski
10:29 25.05.2019