Прокуратурата ще повдигне обвинение за причиняване на катастрофа по непредпазливост на шофьора на украинския тежкотоварен камион от катастрофата, при която вчера загинаха трима мъже, а 16 души пострадаха.
С опасност за живота остават две жени, които бяха транспортирани в "Пирогов", а 9 от пострадалите са настанени в болницата в Ямбол. Те остават в стабилно състояние, съобщи БНТ.
"След вчерашния транспорт на двете жени, които бяха в тежко състояние, останаха 9 пациенти. Всички са прекарали спокойно нощта, включително и двете пациентки в реанимация, които бяха в тежко, но стабилно състояние. Правени са кръвопреливания, състоянието им е стабилно към тази сутрин", заяви пред националната телевизия д-р Валентин Вълчев, директор на спешния център в болницата в Ямбол.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вие сериозно ли
Коментиран от #4, #22
11:24 10.10.2020
2 Мода
11:27 10.10.2020
3 Aus berlin
11:29 10.10.2020
4 Мъка
До коментар #1 от "вие сериозно ли":
Не! Просто така се замазва бездействието на институциите, които са виновни, това да се случва!Затова продължава и ще продължава да се случва!!!
Това е типично по български! Затова на следващият подобен инцидент, там, който със сигурност ще има, отново ще има само въпроси! Как? Защо? Какво? Джигити? Скорост? И т.н. и т.н.!
Коментиран от #24
11:30 10.10.2020
5 Гост
11:31 10.10.2020
6 Я виж
Коментиран от #32
11:38 10.10.2020
7 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #12
11:50 10.10.2020
8 В една от вчерашните статии
11:51 10.10.2020
9 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #62
11:52 10.10.2020
10 Жоро
11:54 10.10.2020
11 НВТ
Коментиран от #27, #47
11:57 10.10.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 сссс
Нали тировете си плащат да минават през България, защо не им е осигурен нормален път!
12:10 10.10.2020
14 Голям Слон
Коментиран от #21, #31
12:13 10.10.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 снимка
Друг въпрос: Имало ли е на шосето знак "Спирането забранено"?
12:15 10.10.2020
17 Виновен е
12:17 10.10.2020
18 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:18 10.10.2020
19 Като се
12:34 10.10.2020
20 Брадвата
12:34 10.10.2020
21 Пламен
До коментар #14 от "Голям Слон":
15тона нето.Коментиран от #26
12:42 10.10.2020
22 Не си наясно с правилника
До коментар #1 от "вие сериозно ли":
Украинеца като е последен в колоната, трябва да пусне аварийните светлини. А този на микробуса трябва да се съобразява с пътната обстановка и да се движи със скорост която му позволява при възникване на опастност да намали и да спре. Така че по-виновен е водача на микробуса.12:45 10.10.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 стоян
До коментар #4 от "Мъка":
До 4 ком -Какви институции те термозят бе другарю =камиона е спрял на опашката за границата и оня се е натресал в него -Ами ако по пътя прекоси човек или животно и камиона спре пак ли институциите са виновни =стига с тая комун пропагандаКоментиран от #30
12:50 10.10.2020
25 стоян
12:56 10.10.2020
26 Голям Слон
До коментар #21 от "Пламен":
15 тона без това.. Трябваше да се чете 15 тона без товар :-) Обикновено дори повече.13:02 10.10.2020
27 Мъка
До коментар #11 от "НВТ":
Съгласен съм с това което си написал, но не съм съгласен, че 30-40 м. са показател за висока скорост!Ако приемем. че се е движил с разрешената скорост и е бил в порядъка на 80-90 км. то само времето за реакция, около секунда, е изминал около 30 м. Като му сложиш и спирачният път от 30м. до сблъсъка, означава, че човека е реагирал от около 60 м.
Това обаче, не означава, че там го е видял?! Защото от виждането примерно на светещи габарити, не означава, да скочиш върху спирачките! Ти се движиш по път и е нормално да настигаш автомобили!
Имало е един момент още, който е необходим на човек, да прецени, че автомобила пред него не се движи!
Това са поне още 2-3 сек. в най добрия случай, особено като се има предвид, че се случва по тъмно! Това означават още едни 60-80-100 м.
Със сигурност, е видяно препятствието минимум от около 120-150м.
Това говори единствено, че в тъмно време, за да видиш от това разстояние, то със сигурност, камиона е бил със светлини!
Следва в следващият коментар:
Коментиран от #28
13:19 10.10.2020
28 Мъка
До коментар #27 от "Мъка":
Прoдължeниe:Ceгa cкoрocттa:
При 50 км. лeк aвтoмoбил, щe cпрe cрeднo зa oкoлo 25 м. Тук имaмe oбaчe знaчитeлнo пo тeжък aвтoмoбил, нa кoйтo щe ca му нeoбхoдими, oкoлo 32-35 м. в идeaлни уcлoвия!
Кaтo ce имa нa прeдвид, чe нa рaзcъмвaнe имa влaгa, тo тeзи мeтри мoгaт дa cкoчaт и нa 40-50 . в нaй дoбрият cлучaй!
Aкo cлoжим някaкви cрeдни cтoйнocти, тъй кaтo нe знaeм фaктитe и щe излeзe, чe aкo ce e движил c oкoлo 80 км. cлeд 30 м. cпирaчeн път, ce e зaбил c пoнe 40 км. в чac в кaмиoнa?!
Пoрaжeниятa, cъщo oтгoвaрят зa пoдoбнa cкoрocт, зa пoдoбeн тип aвтoмoбил! Зa пътницитe, тoвa ce рaвнявa, дa ви хвърлят oт oкoлo 6-7 м. виcoчинa!
В зaключeниe, мoитe прeдпoлoжeния ca, чe чoвeкa ce e движил c рaзрeшeнaтa cкoрocт зa тoзи пътeн учacтък! Зaбeлязaл e Тирa oт пoнe 120-150 м. кoeтo гoвoри, чe би cлeдвaлo, чe e имaл гaбaритни cвeтлини!?!
Cкoрocттa c кoятo ce e зaбил, нaй вeрoятнo e oкoлo 40-50 км. в чac! Зaвиcи рaзбирa ce oт мнoгo фaктoри, нo нe e билa пoд 40 км.
Зa мeн винaтa нa двaмaтa шoфьoри, e aбcoлютнo cубeктивнa!
Причинитe ca други и пoвeчeтo ги знaeм!
Коментиран от #29
13:19 10.10.2020
29 Голям Слон
До коментар #28 от "Мъка":
С такива секунди реакция, не е ли по-добре да си пътник в автобус или влак? Или просто да се возиш? Неслучайно за професионалните категории има психотест, който във втората си част е именно проверка на реакциите. И точно по тази причини във всяко подобна тема пиша едно и също - психотест за всички категории! Задължително в ДАИ!Коментиран от #33
13:26 10.10.2020
30 Мъка
До коментар #24 от "стоян":
В коментара ти има толкова невежество и като се има предвид и вкарването на комунизъм, означава само едно!?!Може да бъде написано, само от човек пълен с комплекси, излъчващ злоба и неприязан към всичко! Вероятно не достигнал и пълнолетие!Олицетворение на трол! :)))
Следователно е простотия, която не се нуждае от коментар! :)))
13:26 10.10.2020
31 Учуден
До коментар #14 от "Голям Слон":
Големи слоне, като ти спре камиона на пътя, не се ръсят глупости по сайтовете, а се пускат аварийни, слага се триъгълник. Така, че има Закон за движение по пътищата и трябва да се знае. Тоя толуп с камиона е заспал сигурно, щом пред него няма други. Чист убиец си е да спреш насред пътя с несигнализиран камионКоментиран от #34
13:28 10.10.2020
32 Учуден
До коментар #6 от "Я виж":
Малко изпускате темата. Има голяма разлика да застигнеш и удариш по време на движение друго мпс, което също се движи или набие рязко спирачка и този случай. Четете Закона, но видно е че никой не го знае и само лалала.13:36 10.10.2020
33 Мъка
До коментар #29 от "Голям Слон":
Ами секундата първоначална реакция е факт! Колкото и да си бърз, имаш едно такова време! Все пак хората не сме богове! :))За някой тази първоначална реакция, е и по-голяма! Поиграй си с един хронометър! Опитай да го спираш за максимално кратко време! Виж колко стотни ще ти отнема!
Сега сложи ситуация, в която шофираш и вниманието и възприятията, се грижат да приемат огромна информация! Цялата тази информация се нуждае от време, за да я обработиш! Това не са идеалните условия, от примера с хронометъра!
Затова най добрите, реагират около секунда! Колкото е по-малък опита, колкото си по разсеян, колкото повече фактори влияят ( като тъмнина, мъгла, дъжд, сняг и мн. други ) толкова се удължава времето за реакция!
Като гледаш метрите за секунда време и се плашиш, но това са фактите и 90 % не се съобразяват с реалността!
13:37 10.10.2020
34 Голям Слон
До коментар #31 от "Учуден":
Ще ти отговоря по същия начин: този камион не е паднал на пътя от Луната, а е бил там. Следователно работата на шофьора е не да блее в телефона, таблета или каквото там има да се занимава, а да анализира пътната обстановка. И след като участъкът е прав път, а не планина със сняг и мъгла, нямаш никакво оправдание, че не си видял товарен камион спрял на пътя. Да е товарна количка - да, но това е 18 метрова композиция. Относно аварийките - не допускаш ли авария в електрическата система? И щом не си видял камион, как очакваш някой да види триъгълник на пътя...Коментиран от #35
13:39 10.10.2020
35 Учуден
До коментар #34 от "Голям Слон":
А бе, да питам само - ти шофирал ли си някога?Коментиран от #36
13:43 10.10.2020
36 Голям Слон
До коментар #35 от "Учуден":
Задай, моля, някакъв обоснован и смислен въпрос, защото питането ти е нелепо. В България винаги много обичаме да защитаваме жертвите на ПТП-та без да правим ясна преценка на фактите, довели до това събитие. Ще повторя вече това, което написах: щом нямаш възможност да видиш 18 метра х 2.5 метра х 3.5 метра препятствие на пътя, какво ти дава основание да мислиш, че ще видиш аварийки или триъгълник? Поне на мен не ми дава никаква причина за това. И да, карал съм. Много повече от теб, баща ти, тъст ти, техните бащи и дядовци взети заедно. И съм все още жив..Коментиран от #40
13:49 10.10.2020
37 О не
13:50 10.10.2020
38 Пламен
13:55 10.10.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Учуден
До коментар #36 от "Голям Слон":
Нищо не си карал, а само ръсиш тъпотии. Излишно е да те питам каквото и да е. Само, ако можеш ми обясни как ще видиш 18,5 м дължина, като нямаш такава видимост. Може само, ако идваш от някоя нива или очите ти имат инфрачервен спектър. Айде стига глупости вече.Коментиран от #42
13:55 10.10.2020
41 ???
13:57 10.10.2020
42 Голям Слон
До коментар #40 от "Учуден":
:-)) То се вижда кой ръси глупости. За перспектива чувАл ли си? Най-малко две измерения от МПС-то можеш да видиш на пътя. Остават 2.5 х 3.5 метра, които са несравними с размерите на един триъгълник. От безсмислената размяна на репликите се отказвам. Кьорав карти не играе е казал българинът. Ти явно не си на това мнение. И какво сега излиза? Човекът е чакал на опашка, вероятно е заспал и пред него никой е нямало. Какво нарушава? А ако е имал регламентирана почивка и е нямало начин да мръдне, защото глобите на ДАИ започват от 2000 лева? Много писатели тук, малко мислители.Коментиран от #43
14:02 10.10.2020
43 Учуден
До коментар #42 от "Голям Слон":
Слоне, Слонеееееее, смени синика. Недей уврежда добичетата. Те са много умни. Просто прочети Здвп. чл. 97,чл.98.Белким се ограмотиш. Иначе си знаеш... 80%Коментиран от #45
14:12 10.10.2020
44 Реалист
14:13 10.10.2020
45 Голям Слон
До коментар #43 от "Учуден":
Глупаво цитиране на закони. Закони кола/мотоциклет/камион/автобус не карат. И да се чудиш, и да се пулиш - нито ти, нито аз знаем точната причина за ПТП-то, а само резултатите. За мен е ясно едно: загиналият не е имал каквато и да било преценка за ситуацията. Да не видиш камион, потретвам, не е като да не видиш триъгълник, пешеходец, куче, овца. И само защото някой е станал жертва на лошата си преценка, това не ми дава основание да му снема вината и да я лепна на онзи, заради когото уж той/те били загинали. ЗДвП съм го чел основно през 1993-1994 г. После само поправките. Цитирането на членове не ми е интересно. Не съм юрист. Зная как да се пазя. Реакциите са ми на ниво. Не заспивам. Познаването на закона в частта с цитирането на членове от него не ти дават реакция и преценка на пътя: нещото, което ще те спаси в случай на необходимост. Никът си ми е добре. Заради разни изумени и учудени интернет особи не смятам да си посягам на хубавия прякор.14:28 10.10.2020
46 СсОО
14:30 10.10.2020
47 Дълбоко Виждащ
До коментар #11 от "НВТ":
Естественно ,че основна вина носи шофьорът на буса,Но вина носи и шофьорът на камиона!В път с 2ленти двупосочен,а дори и еднопосочен,когато спираш в лента за движение сте Длъжни да сигнализирате спряното превозно средство!Друг е въпросът-това щеше ли да спаси сакатлъка...Приятелски съвет на човек попадал във всякакви ситуации...Когато сте на светофар винаги стойте на скорост и с поглед в огледалата за задно виждане....Карайте предвидливо,не използвайте предимство и стойте в добрите проценти по възможност винаги-Тогава ще радвате очите на създателя и нещастието ще ви ОТБЯГВА!Коментиран от #48, #50
15:16 10.10.2020
48 Голям Слон
До коментар #47 от "Дълбоко Виждащ":
Не си излизал скоро зад граница виждам :-) Няма начин да вземеш каквито и да било мерки, когато имаш 5 км опашка от чакащи камиони. Друго може да се направи обаче. Държавата да вземе присърце събитията и да направи КПП-та, като за европейски съюз, а не будки от соца без маркировки, светофари и друга подобна екипировка, необходима за тази част на държавната граница. Инак се чеша по главата и се чудя какъв е този съвет на стоене на скорост и гледане в огледалото. Предполагам е за бързо реагиране в някакъв случай. А ако си в средна лента и си седемнайста кола, тогава?!... За безопасност може би трябва да чакаме на тротоарите. ;-)15:24 10.10.2020
49 big
15:30 10.10.2020
50 Дълбоко Виждащ
До коментар #47 от "Дълбоко Виждащ":
Виждам ,че спорите.Ако някой е могъл да предотврати смъртните случаи е единственно Шофьорът на буса!Той е реагирал дълбоко неправилно,но....когато стане сакатлък...пътища много.още вчера ви писах-има ситуации в които се избира по-малката беда...Вероятно е бил на 120-130 изведнъж вижда камиона в тъмното ...Реагира първосигнално яки спирачки и не ги пуска до удара....Не знам ,но ако бях зад волана едновременно със яките спирачки щях да отида на ниска предавка мигновенно и щях да изляза от пътя с малко под 80...лошо но по добре от..........В тъмницата бг,ако бе пуснал задни светлини ,щеше да е видим по отдалеч!Анализ и изводи,Ако бе на 80 щеше да спре,много Ако-мислете и такива ситуации е почти невазможно да ви се случат!Коментиран от #55
15:33 10.10.2020
51 Катаджия
Коментиран от #52
16:09 10.10.2020
52 Дълбоко Виждащ
До коментар #51 от "Катаджия":
Когато има загинали хора,се анализира за да не се повтори случилото се!Колкото до това кой кои закони познава-Важно е да не станете Убиец с предимството си,а не се пита знаете ли закона???Кой закон-Библията казва -не Убивай!Този трябва да се спазва драги ми смехурко!Във всяко ПТП вина имат и двете страни-единственно,ако в ПТП участва Ристе стоичков ,или бойко борисов те винаги са прави!Коментиран от #53
16:34 10.10.2020
53 Катаджия
До коментар #52 от "Дълбоко Виждащ":
А бе пиеш ли си редовно хапчетата?Коментиран от #54
16:46 10.10.2020
54 Дълбоко Виждащ
До коментар #53 от "Катаджия":
Да за разлика от вас,знам какво и Защо вземам!Пия Аспирин протект ,Статин -Тинтарос и половинка Беталог -зок,а вие??17:59 10.10.2020
55 Мъка
До коментар #50 от "Дълбоко Виждащ":
Половината от нещата които си писал в този коментар, са тотална глупост!Коментиран от #56
23:14 10.10.2020
56 Дълбоко Виждащ
До коментар #55 от "Мъка":
кои по точно?над 30г оцелявам по бг пътища сред такива спИциалисти,като вас-смехурко!Коментиран от #57
23:22 10.10.2020
57 Мъка
До коментар #56 от "Дълбоко Виждащ":
Ако беше дълбоко виждащ, щеше и да забележиш, че смехуркото си ти!!!Та по въпроса:
Как драги ми смехурко, ще успееш да превключиш скорости в събитие развило се за секунда и то при положение, че се е движил с 90 км.
За скорости, където драскаше някъде, пък и секунда си нямал!
23:46 10.10.2020
58 ГРАД КОЗЛОДУЙ
11:29 11.10.2020
59 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #63
11:31 11.10.2020
60 ГРАД КОЗЛОДУЙ
11:31 11.10.2020
61 7769
11:49 11.10.2020
62 Шофьор
До коментар #9 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Хухавел трай!16:30 11.10.2020
63 Този коментар е премахнат от модератор.