ФАКТИ.БГ
  • масачузетс-
  • ученици-
  • частни уроци-
  • български ученици-
  • сащ-
  • мит-
  • вуз-
  • образование

Българи в най-елитното училище в света: Не са необходими частни уроци

Образованието там безспорно отваря много врати за младите хора

Публикувана: 20 Юни, 2021 11:20
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2991
Българи в най-елитното училище в света: Не са необходими частни уроци - 1
Стопкадър: bTV
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 16 гласа.

Технологичният институт в Масачузетс е най-елитното висше училище в света. Това показва световната класация на университетите. Да бъдеш приет в него е трудно, а образованието там безспорно отваря много врати за младите хора. Какво коства да учиш в Масачузетс, от първо лице в „Тази събота“ по bTV разказаха трима възпитаници на института - Виктор Балтин, Кристиан Георгиев и Надежда Димитрова.

Общото между Виктор и Кристиан е математиката. И двамата са се занимавали с математическа лингвистика. Виктор е избрал да учи биологично инженерство, а Кристиан е завършил математика и информатика. За да влезеш в МИТ е нужен и късмет, но основното е труди постоянство. Повечето студенти в института са участвали и печелили състезания и олимпиади по математика, а за това е нужно постоянство, за да се подготвиш, казва Кристиан.

Според него именно студентите са основната разлика между американските и българските студенти, сравнявайки Софийския университет направило му е впечатление, че там са много по-активни и имат много „по-голям дух и амбиции“, а не толкова лекциите. Виктор е завършил математическата гимназия в Бургас и споделя, че донякъде образованието му там му е дала всички основи, а което то не е успяло да му даде, го е наваксал сам. Кристиан също е доволен от образованието си в математическата гимназия в Пловдив и според него в съчетанието с извънкласните занимания, то е било достатъчно и не е имало нужда от частни уроци. Тяхната колежка Надежда Димитрова пък вече очаква да започне работа в НАСА.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
е как
1 Отговор
Да припомним как Дявола изкара от РАЯ АДАМ И ЕВА той казва много амбициозен и целенасочен бях за да постигнеш целите си ще мачкаш потъпкваш слабите за да си на върха но живота се управлява изцяло от БОГ и той попари надеждите му.

Оценка:
-3 +16

DE Gastarbeiter
2 Отговор
Тази статия трябва да се побликува ежедневно! По възможност да се хакнат линковете на статии от рода: НиЛо пръцна пред НДК; Чая на Джулката и Найденов се оказа суперхрана и т.н и да се препращат към този. Браво на децата, доказват за пореден път, че сме един от най-умните народи на Земята!

Оценка:
-9 +25

гост
3 Отговор
Много по активни - смешници ...

Оценка:
-4 +3

3333
4 Отговор
МИТ- чичо Бил спонсорира доста университетчето, за разни проучвания, особено тези за вакс 'чиповете'', който не вярва да отвори сайта на университета и да погледне, това не е консипрация, но пък има доста щрауси...А също така сайта на Световния Икономически Форум и после да ми реве как иска да си сложат всички ваксина.

Оценка:
-4 +14

Пиар
5 Отговор
Защо правите реклама на чужди университети? И кой им плаща сметките? Не се разбира какви са специалностите, които евентуално ще завършат. Не познавам някой завършил в щатите със специалност създаваща БВП, все са някакви обслужващи политики.

Оценка:
-12 +5

Така е
6 Отговор
Необходимо е яко дупе, хъс и талант! Точно в този ред, защото много талантливи и умни млади хора си пропиляват дарбата заради мързел и малодушие.

Оценка:
-4 +45

Криско
7 Отговор
Ей леваци, аз съм примера на младите. Имам и книги, без да съм чел

Оценка:
-3 +44

Да да
8 Отговор
Браво

Оценка:
-2 +2

Бгр
9 Отговор
ТЪПОТИЯТА НА ВОДЕЩАТА ИЗПЪКНА НА ФОНА НА ТЕЗИ ПАМЕТНИ И ТОЛЕРАНТНИ ДЕЦА.
5 ПЪТИ ГИ ПИТА ДАЛИ ЩЕ СЕ ВЪРНАТ В БГ.А ТЕ СА В КОСМОСА .

Оценка:
-2 +40

хаберих
10 Отговор
Според него именно студентите са основната разлика между американските и българските студенти, НЕЩО МАЙ,А?!

Оценка:
-0 +4

цербер
11 Отговор
образованието му там му е далО всички основи, а което то не е успяло да му даде, го е наваксал сам

Оценка:
-2 +3

док
12 Отговор
Немаш ли кой да те финансира за Щатите,колкото знания и кОлтура да имаш,пиши се бегал.

Оценка:
-0 +47

123
13 Отговор
За прием в Харвард или МИТ влияят успешни извън учебни дейности плюс отлична диплома за средно образование.Но най важно е колко са определените места за чуждестранни студенит за тази година, колко кандидата има и кои и ка щв плати 74 000 долара такса на година.Докато този университет работи на принципа , малко влизат и почти всики завършват, други униоверситети работят на принципа всички влизат и много малко завършват.Завършването зависи от положения труд и желание за учение на студента. MITима прием от 6.7 % и завършващите са 93%,други унивесрситети имат прием до 100% всеки желащ да учи се се приема,но завършващите университета са 17% до 40%.качеството на обучение и на двете места е сравнимо и подобно.

Оценка:
-0 +30

истината
14 Отговор
важното е българската държава да те изпрати,и после дали си за там или не ще те търпят щото държавата те е пратила същото беше и със завършилите навремето в съветския съюз,тия които знаят и могат не чакат на българската държава да ги прати да учат в чужбина,важното е да полтчиш качествено образование в чужбина без българската държава да стои зад гърбът ти

Оценка:
-0 +38

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Спас Гърневски
Депутатът от ГЕРБ в защита на колегата си Делян Добрев, молейки го да остане на позицията си в Народното събрание.
Деляне, нужен си на парламента. Моля те, не скачай от борда на кораба, защото червените акули ще те разкъсат!"

Още бисери
ТОП 5