Националният исторически музей спечели първото място в националната кампания „Културата онлайн – уеб технологиите в подкрепа на българската култура“ за изработване на модерен уебсайт на стойност до 10 000 евро, организирана от най-голямата дигитална агенция eDesign, както и безплатен хостинг за година от партньора на кампанията - СуперХостинг.БГ.
Музеят спечели в изключително оспорвана надпревара с 50 български културни институции, неправителствени организации и отделни творци, участвали в първия по рода си конкурс у нас. Победителят бе определен наполовина от гласовете на публиката във фейсбук и от жури в състав Захари Бахаров, Николай Кънчев, Миленита, Георги Костов, Симеон Цеков, Начо Стригулев, Тихомир Иванов и Светлин Желев.
„Благодарим на авторитетното жури и на всички, които дадоха гласа си за НИМ. Тази подкрепа е важна и мотивираща за нас – коментира директорът на музея проф. Божидар Димитров. - Надяваме се, че с изграждането на новия сайт – с привлекателна визия, с динамично и разнообразно съдържание, диалогът между НИМ и многобройната му аудитория ще става още по-постоянен и ползотворен“.
Сайтът на НИМ ще даде тласък за подобряване на видимостта на българските културни организации в интернет пространството и ще допринесе за по-голямата разпознаваемост на българското културно наследство в глобалната мрежа, уверени са от екипа на музея.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА