15 Февруари, 2016 08:00 15 086 9

Пийте, за да сте здрави

  • фреш-
  • здраве-
  • антиоксиданти-
  • напитки

Най-добрите напитки за сила и имунитет

Пийте, за да сте здрави - 1

Здравословният начин на живот наистина е труден за постигане. Правилното хранене и физическите упражнения не са достатъчни за това. Проучване на учените от Университета на Калифорния в Лос Анжелис се фокусира върху важността на напитките, които приемаме. Антиоксидантите имат способността да се борят със свободните радикали - молекули, разрушаващи клетките в човешкото тяло. С възрастта свободните радикали стават все повече, а организмът не е способен да ги контролира. Те могат да доведат до язва, рак, артрит и болести на сърцето.

Най-много антиоксиданти се съдържат във витамините А, С и Е, цинка, селена, глутатиона и други. Поотделно те влизат в състава на много хранителни продукти, но заедно и то в големи количества могат да се открият много трудно.

Предлагаме 5 напитки, които доказано оказват благоприятен ефект на вашето тяло:

1. Чай - бори се със сърдечно-съдовите заболявания и различните инфекции. Важното е да е истински, а не концентрат от бутилка.

2. Боровинков сок - укрепва зрението, предпазва от стомашни разстройства и помага в борбата със захарния диабет.

3. Портокалов сок - отличен помощник в борбата с грипа. Активизира работата на мозъка и укрепва кръвоносните съдове.

4. Сок от нар - съдържа калций, магнезий, желязо и натрий. Полезен е за сърдечно-съдовата система, при хипертония, анемия и малокръвие.

5. Червено вино - множество изследвания доказват, че червеното вино действа благотворно срещу рака. Условието е да се приема всеки ден по време на хранене, но не повече от 50 мл.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Венци

    1 0 Отговор
    И НАЙ-ВЕЧЕ ВОДА :) В човешкото тяло има около 70 – 75 % вода.

    Коментиран от #3

  • 2 smolata

    1 0 Отговор
    Е тук няма как да не драсна някой ред. Значи, свободните радикали не разрушават клетките, а увреждат клетъчни структури, което е много различно и евентуално води до израждане. Второ, витамините не съдържат антиоксиданти, а самите те са антиоксиданти. Трето, смисълът на здравословното хранене е приемането на достатъчно витамини с храната. Четвърто, повишената физическа активност по правило води до повишаване на нивата на свободните радикали, част от които са на кислородна основа и като резултат подобряване а механизмите за справянето с тях.Абе....като цяло изкарали са си една статия хората,че да си защити някой дисертацията, ма и редакторите е трябвало да обърнат малко внимание на тотално неверния увод!
  • 3 Тодор

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Венци":

    Ти пък!Няма да кажеш-бира,ракийца или друго,а ми вода!
  • 4 Кофата

    0 1 Отговор
    50мл червено вино..... А бе вие е.авате ли се? Че аз една каничка от кило си пия всяка вечер.
  • 5 Ицо

    0 0 Отговор
    Един любим мой израз: "Проучване на учените от Университета на Калифорния в Лос Анжелис "... само да бяхте добавили, че учените са правили проучването за период от 20, 30, 40г. Обикновено в тия статии, се споменава и един фрапиращо голям перид, в който световно известните (но безименни) учени са загърбили всичко останало в тоя свят, само за да ни докажат нещо което знаем вече от миналоседмичната статия.
  • 6 БАТ мишо

    0 0 Отговор
    ЕЙ ДОЖИВЕХ УЧЕНИТЕ ДА ОТКРИЯТ НЕЩО ВЕРНО дето зная от дяда си кат малък ПИЙ РЕДОВНО ДА НЕМАШ ГРИЖИ С ЗДРАВЕ И НИЩО
  • 7 ghost navigator

    0 0 Отговор
    всяка вечер пия по 200 грама домашна ракия произведена от мен
    и нямам никакъв проблем с грипове,болести и т.н.
  • 8 Иракли Иракли

    0 0 Отговор
    ПЕТА ТОЧКА:...Червено вино!Това е истината,приятели от САЙТ №1,и не е вярно,че 50 мл.са достатъчни!Моят съвет,изграден от дългогодишен опит е, пийте докато ВИ Е СЛАДКО!....но задължително с добра хапка:пъстърма/всякакъв вид/,соджучета на скара домашно производство и др.подобни!
  • 9 mediator37

    0 0 Отговор
    Според мен здравословното пиене е на гладно. Не мезя докато пия. Изчаквам да дръпне и после направо ям.