Древен космически кораб лежи под Бермудския триъгълник (СНИМКИ)

Откритието е направено с помощта на карти, създаден и от бившия астронавт от НАСА Гордън Купър

Публикувана: 13 Август, 2018 12:34
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6527
Древен космически кораб лежи под Бермудския триъгълник (СНИМКИ)
ШРИФТ ПЕЧАТ

Древен извънземен кораб лежи на дъното на океана под тайнствения Бермудски триъгълник. Поне така твърди изследовател, който от години преследва извънземни, дошли на нашата планета.

В предаването Cooper's Treasure, излъчвано от телевизионния канал Discovery, изследователят Даръл Миклос, който е направил "удивителното" откритие, заявява, че извънземните може да са кацнали на Земята преди векове с помощта на "космически кораб", намиращ се под Бермудския триъгълник.

Снимка: shutterstock

Той и екипът му са използвали тайни карти, създадени от бившия астронавт на НАСА Гордън Купър през 60-те години, за да открият катастрофиралия космически кораб на Карибите.

Ловецът на съкровища от години се занимава с търсенето на потънали кораби в Карибско море, но този път се натъкнал на странен обект, покрит с корали. Той го определя като „космически кораб“, защото не прилича на нищо, създадено от хората.

"Бяхме на Бахамите и търсехме мястото, където е корабокруширал британски кораб, свързан с легендарният мореплавател сър Франсис Дрейк", обяснява Миклос пред Daily Mail.

Миклос вярва, че неизвестното досега място е първото доказателство за извънземно посещение на Земята преди стотици години.

Снимка: Discovery Channel

"Опитвах се да идентифицирам корабокруширалия кораб чрез един от аномалните показатели в графиките на Гордън, когато забелязах нещо, което ме шокира. Това беше форма, различна от всичко, което някога съм виждал при корабокрушения и със сигурност беше нещо съвсем различно от всичко, сътворено от природата", разказва изследователят.

Снимка: Discovery Channel

„Подобно нещо никога не съм виждал. От отвесните скали стърчаха 15 образования, всяко с големина на военна пушка. То не приличаше на нищо, което някога съм виждал на база на моя опит, а имам дългогодишен опит в това. Виждал съм много потънали кораби, но този не прилича на никой от тях. Засега не ми се искам да се впускам в категорични заключения, докато не събера солидни доказателства“, коментира той.

Снимка: Discovery Channel

"Гордън вярваше в извънземни, както и че тези посетители от други планети са идвали на Земята и по-конкретно, че много от тези неща са се приземили именно в тази част на света", казва още Миклос.

Районът, известен още като "Дяволският триъгълник", се простира на около 1,3 милиона километра и е в центъра на редица мистериозни изчезвания на самолети и кораби.

Снимка: NASA

Ако се съди по подводната растителност, покрила находката, тя може да е на хиляди години. Учените са удивени и от факта, че заради силното магнитно поле, обикновено не може да се види растителност в Бермудския триъгълник. Тук обаче е точно обратното — корали покриват площ от 100 квадратни метра.

Бахами

Бойко Борисов
Премиерът по време на демонстрация на безкръвна операция на чушка, със супермодерните апарати на новооткритият Център за ранна диагностика и профилактика на онкологични заболявания в УМБАЛ „Александровска”:
Виждам аз, че това нещо прилича на най-обикновена чушка, ама да не се изложа, мълча и си мисля – това на кой орган прилича?"