Какво се случи с гърците? Те смениха името ви, конституцията, имената на летищата, стадионите, магистралите ... Сърбите не признават Църквата, наричат ви Южна Бановина, небанатски сърби ... Не чух нищо да кажете за тях ?! Не видях никаква нетърпимост или омраза към тях!
През лятото пълните джобовете на гърците, но не давате името. Болно ви е да се идентифицирате със сърбите, а те дори не искат да се женят във вашата църква, те отиват в Грачаница, за да се оженят! Защо никога не показвате отвращение към тези две държави и тези два народа, както към българите? Българите са ви помолили за нещо, което е било ваше и затова ги мразите!
И така, какво е името?
Чия е конституцията?
Църквата чия е?
Не са ли ваши?
Има хиляди изказвания за реч на омразата срещу българи всеки ден, нито едно със същото съдържание спрямо гърци или сърби!
Нека разберем, че не защитавам никого, нито изразявам лични пристрастия, но вие сте по-скоро със селективна омраза и селективно обвинение.
Взели сте 250 хиляди български паспорта!!!
Колко гръцки имате? А сръбски?
Наричате българите татари, цигани и за паспорт се пишете българи до 15-то коляно !!!
Боли ви за цар Самуил. Забравихте ли Александър и Филип?
Името изпадна в забрава? Боли ви за общата история. За Църквата и муха не плъзва по вас!!! Конституцията - какво беше това? Гоце бил идентичността. И не е ли името? Не е ли църквата?
Твърде много въпроси и проблеми, които искате да разрешите с еднопосочна омраза !!! Ако мразите, не бъдете избирателни. Или българите са виновни за всичко?!
Ще изтърсите за тях всичко, което не смеете или не искате да кажете на гърците и сърбите?!
Нито гърците, нито сърбите са ви виновни. Сами сте си виновни за всичко!!!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ххх
Коментиран от #8, #13
09:32 25.10.2020
2 Пешо
09:34 25.10.2020
3 USA
Коментиран от #7
09:35 25.10.2020
4 Любопитно
Може ли да бъде изнесена информация!Колко се плаща официялно и взимат ли се пари неофициялно?Може ли да бъде направена проверка на издадените паспорти на македонци , турци и бивши “съветски “граждани през последните 10 години?
Преди време имаше журналистическо разследване в тази насока, но сега “мисирките” спят
Коментиран от #178
09:38 25.10.2020
5 родолюбец
Коментиран от #50, #61
09:38 25.10.2020
6 онч
Коментиран от #10
09:38 25.10.2020
7 родолюбец
До коментар #3 от "USA":
Не са ни братя ли? Обама ли те е брат бе, продажник?Коментиран от #22, #28, #170
09:39 25.10.2020
8 родолюбец
До коментар #1 от "Ххх":
На мен ми пука. На мен - славянинът. Боли ме за това, че американците разпокъсаха славяните. Направо ни разпарчатосват.Коментиран от #33, #68, #72, #113, #180
09:40 25.10.2020
9 Здравейте
Коментиран от #12
09:40 25.10.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 666 Varna
Коментиран от #109
09:42 25.10.2020
12 родолюбец
До коментар #9 от "Здравейте":
Старанието да се разединяват славяните е неспирно. Много средства се хвърлят за тази кауза.Коментиран от #176
09:42 25.10.2020
13 карамфила
До коментар #1 от "Ххх":
На боико тъпото пожарникарче му пука,нали иска да е "обединителя на Балканите " и "диплпмат" номер 1 на света.Да го признаят някак си за умен ама с това престъпно минало на валет на коли няма как.Коментиран от #31
09:43 25.10.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 АНОНИМЕН
Коментиран от #17
09:44 25.10.2020
16 сара
И все пак не можем насила да искаме да се самоопределят като българи.
09:45 25.10.2020
17 Родолюбецо
До коментар #15 от "АНОНИМЕН":
Що си превеждаш с гугъл преводач?09:45 25.10.2020
18 Страничен
Коментиран от #169
09:45 25.10.2020
19 Фаро
Коментиран от #56
09:51 25.10.2020
20 Катя
Коментиран от #55, #117
09:53 25.10.2020
21 Дада
09:54 25.10.2020
22 USA
До коментар #7 от "родолюбец":
По добре Обама да ми е брат от колкото тези скопски ренегати за която омразата към България се е превърнала в държавна политика,Коментиран от #155
09:57 25.10.2020
23 Любен
Кое в българските учебници по история е вярно? Та там пише и българчетата учат, че са тюрки, татари, алтайци, памирци, иранци, пущуни, афганци...но не и траки-българи! Учат ли Херодот който е пизас преди хиляди години, че траките са най-многобройния народ на земята след индийците и ако не воюваха постоянно помежду си щяха да са най-великата държава на света? Учат ли византийския летописец Йоан Цеца, който коментирайки Илиадата пише, че Ахил и мирмидонците му това са българите? Сиреч траките от Троянската война. Не пише ли Омир за бляскавите колесници и златни брони на тракийските царе? Как така в българските учебници и трудове се настани оонятието тракийски "племена", когато това са царства? Защо гърците пишат, че траките-българи Орфей, Лин или Кадъм са адаптирали своята писменост към гръцкия език, за хиляди дървени плочки със записани химновете на Орфей и жреците, а в българските учебници и исторически трудове се шири понятието "безписмени траки"? Как така световни и български авторитети твърдят, че българите, това са някога наричаното от чужденците население "траки", а в учебниците и трудовете на проруски български историци пише, че траките са изчезнали щом се появили "славяните"? Как така и от къде са надошли "славяни" и са унищожили милонния народ обитаващ земите ни от Сътворението, когато никой освен руснаците, не е открил и едно материално доказателство з
Коментиран от #36, #37, #46, #74, #195
10:00 25.10.2020
24 А не сме ли
Викаш полиция за извършено престъпление,а те полицаите от МВР Перник отиват при сектанта-главорез с автокъща да му се молят за безплатни гуми за колите им!
10:00 25.10.2020
25 видимо е
10:01 25.10.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 ares
10:07 25.10.2020
30 Кой68
10:08 25.10.2020
31 родолюбец
До коментар #13 от "карамфила":
Много те дразни обединението на Балканите, нали Кемале?10:09 25.10.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 АНОНИМЕН
До коментар #8 от "родолюбец":
Американците ли направиха Берлинския договор, с който Българската земя стана на три части : Македония под турско, Източна Румелия пак под турско и Княжество България пак под турско с някаква самостоятелност!? Със Сан Стефанския мирен договор се определи и призна територията с българско население. С Берлинския ни разпарчетосаха! Русия, Австроунгария, Франция, Велика Британия са играчите на европейската политическа сцена, на които да благодарим за това! Никой не е искал голяма и силна българска държава тук на Балканите!Обединение на Княжеството с Източна Румелия - 1885г.! Македония е освободена едва през 1912г. с Балканската война и окупирана от гърци и Сърби! Следва Междусъюзническа война! Затова като идете в гръцка /егейска/ Македония ще чуете да говорят български език, в сръбска /Вардарска/ Македония - също!
Коментиран от #42
10:09 25.10.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Гошка
Коментиран от #45
10:10 25.10.2020
36 Гост
До коментар #23 от "Любен":
Май неси запознат с ДНК изследванията на народите. В най-голямата си част, българското ДНК е славянско.10:13 25.10.2020
37 АНОНИМЕН
До коментар #23 от "Любен":
Ако ще се заяждаме думата "славянин" е в употреба от около 200 години!Цитирам:
"CЛAВЯНИ прeз 9-16 вeк НЯМA. Имa бългaри , cърби, хървaти/дaлмaтинци/, чeхи , пoляци, мocкoвци и др. Зa първи път думaтa "cлaвяни" ce рaждa oт пeрoтo нa Винкo Прибoeвич. Дoктринaтa cи Прибoeвич публикувa прeз 1532 г. в cъчинeниeтo cи „Cлoвo зa прoизхoдa нa увeнчaнитe cъc cлaвa cлaвяни” (“Dе оriginе suссеssibusquе Slаvоrum”), кoeтo издaвa във Вeнeция нa лaтинcки. Прeз 1595 г. e нaпрaвeн прeвoд нa итaлиaнcки и e издaдeн във Вeнeция - Dеllа оriginе еt suссеssi dе gli Slаui (In Vеnеtiа: prеssо Аldо, 1595). Cлeд тoвa Мaврo Oрбини дoрaзвивa идeятa в книгaтa cи "Цaрcтвoтo нa cлaвянитe". Пo-къcнo Eкaтeринa Втoрa възприeмa тaзи тeзa зa дa зacили руcкoтo импeрcкo влияниe върху бългaри, cърби, хървaти и др. Cлaвяни кaтo нaрoд НЯМA, имa oтдeлни нaрoди/нaции/, кoитo гoвoрят нa cхoдни eзици."
Коментиран от #48, #54, #65
10:14 25.10.2020
38 Комунистически македонизъм,
10:15 25.10.2020
39 родолюбец
До коментар #28 от "ердин татарин":
Наричат ме така, защото западняците ги подстрекават, като мътят главите им. Западняците разкъсват славяните. А турците подклаждат допълнително огъня.10:16 25.10.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 един татарин
До коментар #34 от "родолюбец":
Ти па изби рибата ...''славянски родолюбец''..и такова животно досега немаше, ама доживях да видя. Серсемин си ти (ако знаеш какво значи това), не си родолюбец.Откъде ви намират такива бе...славянски родолюбци.Коментиран от #43, #49
10:18 25.10.2020
42 родолюбец
До коментар #33 от "АНОНИМЕН":
Съгласен съм с всичко казано. Браво! Европейците ни разкатаха веднага след освобождението.10:18 25.10.2020
43 родолюбец
До коментар #41 от "един татарин":
Дразня ли те бе, татарино? Славяните винаги ще са едно. Винаги! Един език говорим. На различни диалекти е, но е славянски. И в него няма дума серсемин. Това си е ваш термин. Турски не говорим.Коментиран от #89, #90
10:20 25.10.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Варна
До коментар #35 от "Гошка":
Гошка... Абе и българите в хотелите говорят на английски, бркаш нещо или така ти е изгодно да говориш глупости, сръби, македонци, руснаци, турци и тн10:20 25.10.2020
46 Ами, да историята с комунистическото
До коментар #23 от "Любен":
Тълкуване, и в македония с коминтернския вариант.Има си хроники и източници, тия "бакии" да се оправят и стига измишльотини и разни соросоиди австрийски платени лобистки групи да ни дават наклон/нямало баташки клане и тем подобни10:21 25.10.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 АНОНИМЕН
До коментар #37 от "АНОНИМЕН":
Вярно! Думата "славяни" е в употреба от около 200 години! В Западни източници един от първите е италианския монах Мавро Урбини! Австроунгарския чех и католик Йозеф Добровски е един от първите словени употребил думата "славяни"! Паисий пише история словеноболгарска! Паисий ли не е знаел?! Словени са били и старите пруси - изтребени и понемчени!Коментиран от #153
10:21 25.10.2020
49 Гост
До коментар #41 от "един татарин":
Моля??? Какво нямало досега, че не си го видял? Славянин ли? И що спа в часовете по история? Я се огледай край тебе, аби. Всичкото по улиците на българия са славянски хора. Поне тези, които ходят на работа.Коментиран от #59, #66, #83, #84, #85, #86, #87
10:23 25.10.2020
50 Еврогей
До коментар #5 от "родолюбец":
Стамболийски е убит 16 години ПРЕДИ Втората световна война, умнико!Коментиран от #52
10:24 25.10.2020
51 Балканец
10:27 25.10.2020
52 родолюбец
До коментар #50 от "Еврогей":
Вярно е. Грешката е моя. Но за ПСВ съм прав.10:28 25.10.2020
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 АНОНИМЕН
До коментар #37 от "АНОНИМЕН":
В интерес на истината Чехи е географско понятие и е територията около Прага! По онова време днешните чехи са били моравци /около Бърно, Оломоуц, Братислава и Краков/, бохемци/Прага, Ческе Будейовице, Пилзен/! Сигурно ще се намерят и още други племена или народи!10:32 25.10.2020
55 АНОНИМЕН
До коментар #20 от "Катя":
Георгиевски в няколко интервюта говори за "дълбоката държава" в Македония! Това е сръбската "пета колона" в Македония! Щом се заговори за сближаване с България скачат 40 професори и всякакви други и се почва страховита кампания срещу! Те не казват колко убити имат от сръбски полицаи след 1944 година! Те не казват колко убити и прогонени има в Егейска Македония от гърците! Познавам деца и внуци на такива убити и прогонени с по едната риза на гърба! Хората са тръгвали и са бягали в България! Друг е въпроса с поведението на нашите българските политици особено след 9.IX.1944г. Нищо за защита на българщината в Западните покрайнини в Сърбия! За македония - също!Коментиран от #63
10:44 25.10.2020
56 АНОНИМЕН
До коментар #19 от "Фаро":
Не всички българи! Но за журналисти и политици си прав! В разсекретени архиви на руското разузнаване от годините преди и след Балканска, Междусъюзническа и ПСВ информацията е, че руски разузнавачи купуват/вербуват... български политици и журналисти евтино! Пример: През Балканската война генерал Радко Димитриев саботира военните действия по руско нареждане!10:53 25.10.2020
57 Яжте ми
10:59 25.10.2020
58 Македонски
Коментиран от #60, #62
11:01 25.10.2020
59 Щерев
До коментар #49 от "Гост":
По добре веднаж в живота си влез в който и да е Р.И.Музей и поискай уредниците да ти покажат един артефакт от присъствие на славянско население.Такъв няма.Има стотици хиляди от траки скити сармати гърци и други.Славяни няма.Факт.Коментиран от #67, #122, #124, #125
11:04 25.10.2020
60 Чочо
До коментар #58 от "Македонски":
Напротив,преди 1990 на два пъти твоите другари искаха да я закриват България и да я правят съветска провинция.Коментиран от #126
11:05 25.10.2020
61 АНОНИМЕН
До коментар #5 от "родолюбец":
Няма такъв декрет! В България декрети няма! Декрети е подписвал Ленин! Ако имаш предвид Ньойския договор който е част от системата Версайски договори за приключване на ПСВ - това е унищожително за нас Българите с репарациите, отнемането на Добруджа, Босилеградско, Долна Тракия по линията Мидия-Енос! Стамболийски е счупил писалката от яд, но не е имал друг избор!Коментиран от #79, #98, #127
11:07 25.10.2020
62 АНОНИМЕН
До коментар #58 от "Македонски":
Значи мразите и не можете да гледате и това, което виждате в огледалото при сутрешния тоалет!11:09 25.10.2020
63 IYI
До коментар #55 от "АНОНИМЕН":
Много умно думаш и много истини си написал(а). Но на мен ми е най-болно за България и днешните българи - опростачени, корумпирани, тикво-глави, интересчии, без морални и духовни ценности. И точно тук, вината не е на Русия, а на новия Голям брат със соросоидните му разсейки.11:10 25.10.2020
64 ПСР
Има логика и смисъл.
Т.нар.,днешни македонци,абсолютно селективно мразят нас и България.
Що си не бЕха останали в нЕкаква конфигурация,с любимата им Сърбия?
Даже немци и французи,позагърбиха вековните войни,разруха,унижения и пр.Даже Белгия в годините прости за безбройните траншове на немски войски през нейната територия.
Само,т.нар."РСМ",мрази България-е,нЕма толкова промити мозъци.
11:12 25.10.2020
65 запитах се
До коментар #37 от "АНОНИМЕН":
А какво е защитавал Кирил, брат на Методий, при разпита си пред папата, отхвърляйки триезичието при богослужението? За какъв език иде реч, като знаем, че двамата са били византийски пратеници във Великоморавия и Долна Панония?Коментиран от #70
11:15 25.10.2020
66 един татарин
До коментар #49 от "Гост":
Славяни ли..ми да знаеш че съвременния българин има едва десетина% славянски компонент в гените си. Доказано е, че около 56%от геномът на съвременния българин е скитски, на скитите от унгарския район, 14%-на скити от молдовския регион, 12% - от черняковската култура, която е СЛАВЯНСКА, НА ИЗТОЧНИТЕ СЛАВЯНИ..3% -5% -италиански компонент и горе долу толкова-гръчки...разхождали се били славяни по улиците. Не ме интересува какъв въздух са пълнили в куфалницата ти даскалите по история, давам ти факти, неоспорими ФАКТИ на генетици и антрополози. А твоята история...най-добре ще ти послужи за клозетпейпър на село. Мога да ти дам и линк, ама се съмнявам че имаш умствения капацитет да боравиш с тази материя...така че-остани си на ниво коминтерновска историяКоментиран от #128, #182
11:15 25.10.2020
67 един татарин
До коментар #59 от "Щерев":
Еееее, остави го пичът да се изкаже и той де. Всеки има право на своите пет минути слава...И въобще не му идва на ум, че ако поклати с глава , нищо няма да чуе.11:19 25.10.2020
68 Ние не сме никакви славяни бе родолюбец.
До коментар #8 от "родолюбец":
Ние не сме никакви славяни бе родолюбец. ЧистИ БЪЛГАРИ СМЕ.Коментиран от #77
11:20 25.10.2020
69 Хич
11:25 25.10.2020
70 Знаещ
До коментар #65 от "запитах се":
Славянин е понятие, появило се покрай поръчаната от Руската империя "Панславянска идея" , с цел експанзия на "етническа" основа в посока Проливите и топлите морета..!Няма как тя да бъде защитавана в 9-,ти век от който и да било !
... Отделен въпрос ,е че българските предели тогава са включвали
земите, граничещи с немско-говорящото население !
Делението на тази територия е било не по етнически , а по династичен признак !!!
Езикът е бил практически един и същ , но с местни диалектови и битови разлики !
Политиката е тази, която разделя хората!
Както и сега у нас !
Брат срещу брат ?
Вадят бесилки , ковчези на площада...,
...Защото някой плаща за това...?
... Нищо ново !
Коментиран от #129
11:30 25.10.2020
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 3к43к43
До коментар #8 от "родолюбец":
Точно това е правилният отговор! Адмирации!Никой не се пита, защо американците подпалиха война в бивша Югославия. Една държава в която живеех мирно и приятелски християни и мюсюлмани. Където думата ром (павиллната дума за ром) не беше обида за никой и никой не се срамуваше от произхода си. Защо засипаха с уран Сърбия от което хората все още умират от злокачествени заболявания?
Разпарчетосаха Югославия, защото много славяни можеха да се обединят около нея. Нямат сметка САЩ от силни държави в Европа, еле па и славянски.
Коментиран от #75, #78, #130
11:44 25.10.2020
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 123
До коментар #23 от "Любен":
Българите нито са славяни нито са тюрки.Мнозинството от Българското население е от тракийски и от на другите народности обитавали Планинския/Балканския полуостров преди миграцията на антите и склавините на полуострова. Само 13% от Българското население по мъжка линия има славянска кръв. Влиянието на Стария Църковно Български език и книжнина е това което свързва България със славянските народи, връзката е църковно книжовна и културна.Най-новите Българи са от преди 900 до 1500 години.Турци в България има около 30 000 другите 870 000 са турчеещи се Българи.Коментиран от #80, #97
11:51 25.10.2020
75 само питам
До коментар #72 от "3к43к43":
Абе ти от УДБАта ли си? Или си на Тарабата племенник..?? Само питам, ма може и да не ми отговаряш, то отговорът е ясен.11:52 25.10.2020
76 Рико
Коментиран от #94
11:55 25.10.2020
77 ме4к3
До коментар #68 от "Ние не сме никакви славяни бе родолюбец.":
Ти ако не си славянин, аз и семесйтвото ми сме! Българи сме и в нас тече кръв на българи и славяни. Говорим на български, който е един от славянските езици. Последното може да се провери навсякъде. Така, че не ми се пари на отворен, българино, защото както сте я подкарали, скоро ще ви се наложи да говорите на турски и ромски.Коментиран от #81, #88, #91
11:55 25.10.2020
78 Рико
До коментар #72 от "3к43к43":
Какво "мирно",бе момче-в Косово се бият с Белград още от 1970 година.11:59 25.10.2020
79 РЕАЛИСТ
До коментар #61 от "АНОНИМЕН":
Счупил бил писалката Стамболийски? Това в за пред селяните. Английско мекере. Докато воюване, той войнишки въстания прави да загубим войната. После спасител се прави. Селскостопански хитрец, ама войската не забравя и му клъцна предателската главица.12:00 25.10.2020
80 един татарин
До коментар #74 от "123":
В общи линии съм съгласен с тебе, ама как да го приемат коминтерновските мозъци на ,,родолюбеца'', на''Госта'' и на другите като тях.Даже се появи един , дето съжалява за СФРЮ, и най-вече, че не сме били част от Югославия. Докъде може да стигне падението на българина,а??Коментиран от #93, #131
12:02 25.10.2020
81 Рико
До коментар #77 от "ме4к3":
Няма държава -Славяния- .Един народ не формира ли държавност изтлява, претопява се, изчезва. Няма право на съществуване. Такъв е жестокият естетсвен подбор при народи и етноси. И е справедлив-трябва да продължи годното! Така че ДОРИ да е имало някакви славяни, вече ги няма, ако ги е имало са станали на скрап.Коментиран от #133
12:04 25.10.2020
82 Етнонимът
Коментиран от #96
12:05 25.10.2020
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 един татарин
До коментар #77 от "ме4к3":
Препоръчвам ти да гледаш от 17мин нататък. После си направи сам за себе си изводите.Не вярвам да си с образованието и специалността на учения, кореспондент на Харвард и Университета Дюк. А ако си, то давай данни и доказателства срещу него. В противен случай, не се изказвай неподготвенКоментиран от #134, #142
12:09 25.10.2020
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Рико
12:13 25.10.2020
93 123
До коментар #80 от "един татарин":
След като в учебника по история пише че на Балканския полуостров дощли пра Българи и се съюзили със слявянски племена и образували държва, и говорят за слванската писменност а не за Българска, не може да чакаш друго. Така наречените пра Българи са Авари живеещи в района между Австрия и Унгария ,Балканския Полуостров и степите на Молдова и Украйна до Изтовния Бряг на Азовско Море. Тези хора са били предимно животновъдии са мигрирали със стадат си през зимен на Балканите и летен сезон в Унгарските,румънските и украинсите степи.Българи са били наричани тези Авари които са се отделили от Аварския хаганат, Хан Крум е точно такъв и от Унгария. на това на което му казват велика България е Патрия Оногурия.А има добро описание как Аварите са си вземали или ползвали жените на съседите им които са земеделци или това на което сега казват слявяни.12:18 25.10.2020
94 Сульовци
До коментар #76 от "Рико":
Две изследвания си чел... Пък аз съм чел над 15 изследвания на генома на българите. То стана мода Сульо и Пульо да се прави на генетик.Какви ли не щуротии съм прочел досега. Един по-горе цитира неща от поредното изследване на поредния пишман генетик. Ама го цитира като дявола - Евангелието. Дришльото генетик каза,че гена на българите бил чак от Централен Сибир,па после отишли към Кабул,па Кавказ,па се смесили със скити,хуни и кой ли не и нарая с хуните стигнали до Централна Европа и тогава като вече като славяни тръгнали на юг днешните словенци,хървати,сърби и славяни от които се получили по-късно българите. Всъщност това вероятно важи за прабългарите - били са със каращисан ген от монголоиди - хунну,тюрки,както и с гени от индоевропейски номади.Коментиран от #99
12:19 25.10.2020
95 Тервел
12:19 25.10.2020
96 123
До коментар #82 от "Етнонимът":
Нападения на Хазари и Алани на Балканския полуостров няма. Има на Хуни и Авари а (Българските )племена на Китригурите и Ононгурите са водеши и при двете дръжави.От Ернак сина на Атила произлиза рода Дуло на Кубрат и Аспарух.А хората за които казвш че липсват при влизането на склавините на полуострова (под склавини разбирай тези в сърбия и хърватия.В България и македония са Анти) са отведени на север от Дунава и след това са били откупени а някои заедно с Аваро Българските си собственници или пазачи се завръщат обратно на Полуострова.Коментиран от #120
12:30 25.10.2020
97 Наблюдател
До коментар #74 от "123":
По родословие българите произхождат от племена в Средна Азия. Още отпреди Велика България на хан Кубрат,нашето племе е мигрирало от тези области,заедно с аварите и хазарите към Отвъддунавските области. Причината за напускане на степите в Азия е обезводняване на големи пространства земя. По същото време до Дунава и надоло към юг е имало само даки и други славянски племена. Аспарух е имал 120 000 българи,когато е прекосил реката,славяните са били поне 5-6 пъти повече. Македонците са микс от ахейски гърци,избягали от Троянската война и местни племена. Именно този микс създава ядрото на войската на Александър Велики. Но държава Македония не е имало- не и както Гърция,Спарта и Картаген(Либия),със собствено законодателство и правила. Името Македония идва заради човек-не от земя,територия,държава.Коментиран от #100, #103, #107
12:32 25.10.2020
98 Рико
До коментар #61 от "АНОНИМЕН":
Когато пристига телексът ,дежурен в министерстовто е ген.Вазов. Като чува решението започва да си удря главата в бюрото.Едва са го спрели да не си пръсне черепа. Такива са Истинските Воиници на България!12:36 25.10.2020
99 Рико
До коментар #94 от "Сульовци":
През 50-те намират "доказателства",че писмеността ни идва от Сибир. "Информацията" е трябвало излезе в Работническо дело. Редакторката го спира! Каква смелост е трябвала в онези години за да спреш нещо от Москва! За съжаление не зная името на тази достойна и смела българка.12:42 25.10.2020
100 123
До коментар #97 от "Наблюдател":
Преди да кажеш че Българите са от средна Азия, прочети на на кои са казали Кимери,Сармати и Скити прочети им за културата и обичаите . Прочети за Траките-траки е общо название всяко племе си има има, територии и култура които живеяят под дунав , над дунав и в скития. има ги описани от Хердот. и ясно е казано че въпреки миграциите и смяната на имената им тези хора са едни и същи. Описана е и троянската война и кой са помагали на Троя. В България средно азиатското или турско ДНК е 1.9%, това не отговаря на 120 000 човека нито тогава нито сега.Коментиран от #105
12:45 25.10.2020
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 славян
12:51 25.10.2020
103 123
До коментар #97 от "Наблюдател":
Патрия Оногурия това е името на Държавата на Кубрат не Велика България съществуваща към 650 година, Какво са правили Китригурите и Хуните на Балканския полуостров през 400 години на века?12:56 25.10.2020
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Наблюдател
До коментар #100 от "123":
Не е важно да знаеш много-важно е да знаеш нужното. Ако разчиташ на знанията си от училище,университета,филмите,книгите и дочутото тук-там,явно още трябва да знаеш. Преди да пишеш каквото и да е-трябва да знаеш. Иначе не става.12:58 25.10.2020
106 ПЕНКО
13:03 25.10.2020
107 123
До коментар #97 от "Наблюдател":
Народа на Аспарух има име и то е Оногури,Българи са наричани отципили се Авари от хаганата им. Пристигнали са между 30 и 50 хиляди оногури не 120 000 в Онгъла което е Добруджа и Влахия.Коментиран от #108
13:12 25.10.2020
108 Наблюдател
До коментар #107 от "123":
Добре....професоре! Стига рови в Google материали за собствената си страна. Айде,търси друго поле за изява,лаик!13:15 25.10.2020
109 С.В.
До коментар #11 от "666 Varna":
Абсолютни глупости. Половината население в Македония са българи. Половината ми роднини са македонци и живеят там.Птестанете да плюете всички които не са съгласни с вас. Били сбириток,модели да ми каже оплюващия ние какви сме българите. От нас по голям сбиток няма. Всеки минал от тук години и векове си е оставил семката тук. А като си помисля колко колко изостанали и неграмотни подобия са ни тако....,косата ми се изправя.За всичко сме си виновни ние,разберете го за съжаление този вирус може и да ни поразчисти и не само българите,както е тръгнало. Това сме си надробили.Коментиран от #111, #115
13:23 25.10.2020
110 Пепи
13:25 25.10.2020
111 666 Varna
До коментар #109 от "С.В.":
Тогава.....грабвай си багажа и беж при роднините си там.Никой насила не те кара да стоиш тук. Да плюеш по собственият си народ и държава се нарича родоотстъпничество! Ти от кои си? Хибрид измислен или българин по сърце,душа и убеждения? За България са умирали хора,кръв са ляли,вярата са си пазели,войни са водели-а онези там....те какво са направили? 1350г. ни има като държава. Те откога станаха такава? Ние какво дадохме на Европа,те какво? Прочете ли внимателно написаното от мен? Колко процента посочих,че са българи? Не вади незнанието си на бял свят!13:44 25.10.2020
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Тцтцтцтц
До коментар #8 от "родолюбец":
Абе на нас все някой нещо ни прави! Айде събери се малко, ако имаш къде!!!!14:04 25.10.2020
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 питам аз
До коментар #109 от "С.В.":
Това , че са българи, го казваш ти. Ама македоните са на друго мнение май. Не мислиш ли. Ти за тях си .иганин, татарин, измета на света...а те са на Ал Мак наследниците, техните домати са най-убавите,техните краставици - най-правите. Така че от къде на къде ще ги наричаш българи, а???Коментиран от #147, #148
14:16 25.10.2020
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 джоджен
До коментар #20 от "Катя":
И как мислиш Катя че ще граничим скоро със Албания?Като и двете държави са членки на НАТО?Трябва да има война.Вашето мнение е теория на коспирация.14:26 25.10.2020
118 Плам
14:30 25.10.2020
119 54321
МОЯТА МАЙКА КОЯТО Е НА 89 ГОДИНИ МИ Е РАЗКАЗВАЛА ЧЕ В ГИМНАЗИЯТА В БЛАГОЕВГРАС СА ГИ КАРАЛИ ДА СЕ ПИШАТ МАКЕДОНЦИ КОЙТО НЕ ИСКА НАМАЛЯВАЛИ ОЦЕНКИТЕ И ПОВЕДЕНИЕТО СЪЩО ТАКА СА УЧИЛИ И МАКЕДОНСКИ ЕЗИК.....ДА ОСТАВИМ ТАЗИ ИЗМИСЛЕНА ДЪРЖАВИЦА ДА СЕ ОПРАВЯ САМА КАКВО РЕВЕМ НА ЧУЖДИ ГРОБИЩА БЕЗ ТОВА МЮСОЛМАНИТЕ В МАКЕДОНИЯ СА ДОСТА..ДА СЕ ОПРАВЯТ. НИКАКЪВ ЕС.
14:32 25.10.2020
120 Съдбата
До коментар #96 от "123":
Амиан Марцели е поримчен грък служил като офицер в римскете армия и живял приблизително от 330 до 400 т. Същият е написал история от 31 книги за историята на Римската империя от 96 до 378г. В тия истории споменава,че готи съвместно с хуни и алани за пореден път овладянат източните старопланински проходи и ограбват Тракия. За хаzаrите може и да имаш право,но същият историк е оставил подробни описания на бита и нравите на хуните,напълно отговарящи на паразитния начин на живот на хаzаrите. Известно е,че етнос хуни няма. Всеки комплексиран rришльо от евразийската степ се е писал хун за да се хвали и плаши. Има етнос хунну изтласкан от Китай на запад. Този етнос отначало е обединил всички номади от степта - и монголоиди,в т.ч и хаzrрите-тюрки,и индоевропейските номади като скитите, но тъй или иначе основното е било ,че са номади,т.е. грабили,клали,яли пили и накрая от тях в Европа останали само унгарците,а другите изпозагинали или се претопили. Със нашите хунну-прабългари е станало нещо подобно - изпогинали са във войни и са са претопили измежду славяните - това е съдбата на номада.Коментиран от #203
14:44 25.10.2020
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Димов
До коментар #59 от "Щерев":
Мили ми, заблудени комшу. Викам ти комшу, защото ми е ясно от коя страна на Босфора си. Причината да не виждаш много физически артефакти от славяните е тази, че те са имали бедна материална култура. За тях са били по-важни духовните притежания, песните, притчите, битът, самосъзнанието към славянското общество и култура. Освен това са практикували трупоизгаряне, което означава, да не чакаш голямо материално наследство в зоната на артефактите. Другата причина е, че каквото е останало от тях, като материални артефакти, не е изнесено на пиедестал по витрините, а лежи забутано по мазетата и складовете на музеите, защото съвременната ни държава упражнява антиславянска пропаганда над населението ни. Но, въпреки това, тук-таме можеш да видиш изтипосани някои славянски грънци, които няма да ти хванат окото, защото са интерес само за страстен археолог. Славяните са живяли предимно по землянки и дървени колиби и са били скотовъди с натурално стопанство. Доказателство за съществуването на слявяните, по нашите земи, е езикът на който говорим. Това е славянски диалект. Прабългарите са използвали съвсем различен език. При покръстването княз Борис приема Християнството за единна религия в Бългаиря, но приема и славянският език за единен на нацията ни. Друг неоспорим артефакт са некрополите, оставени от славянските погребения, които са практикували трупоизгаряне. В съвременните територии на България, такива некрополи има много. Най-много са откритите край Шуменско и Варенс15:36 25.10.2020
123 Моля
Европейският съюз...
15:36 25.10.2020
124 Димов
До коментар #59 от "Щерев":
Най-много са откритите край Шуменско и Варненско. Можеш да си намериш трудовете на Живка Въжарова, които ще те ограмотят по въпроса. Третото неоспоримо доказателство за славянското съществуване, са имената им, останали и до днес: Мирослав, Светослав, Станислав, Велислав, Вълкослав, Радослав, Любослав, Бранислав, Добрин, Красен, Лъчезар, Здравко, Слава, Найден, Брезица, Биляна, Гроздан, Първан, Новак, Братомил, Братимир, Белица, Милица, Благовест. И все пак, въпреки малкото физически останали до днес артефакти от славяните, едно от най-големите ни наследства от прадедите ни са дрехите, характерни за славяните. Българските народни носии са славянски. Имат абсолютно, неоспоримо сходство с носиите на останалите славянски народи и в същото време нямат нищо общо с облеклото на прабългарите. При прабългарите облеклото е било предимно кожено, като дори жените са носели панталони. И най-голямото доказателство за съществуването на славяните е това, че те са нямали своя писменост и не са засвидетелствали сами за себе си в исторически хроники, а това е правено от съседните им народи. Съседите им са писали за тях и са ги описвали. От там черпим сведенията за ранните славяни, преди създаването на нашата писменост. И не просто ги е имало. Те са били направо напаст на Балканите, и то до такава степен, че империята губи контрол над голяма част от владенията си. В Чудесата на Димитър Солунски е писано, че като дошли да обсаждат Солун славяните били над 100 хиляди, или нещо15:37 25.10.2020
125 Димов
До коментар #59 от "Щерев":
В Чудесата на Димитър Солунски е писано, че като дошли да обсаждат Солун славяните били над 100 хиляди, или нещо от сорта на "не се виждаше и педя земя наоколо, която да не се тъпче от варварски крак". Още едно неоспоримо доказателство за славяните е от За Буквите, на Черноризец Храбър. Там той пише: "Прочее преди славяните нямаха книги, но бидейки езичници, четяха и гадаеха с черти и резки. " Въобще.... доказателства бол. А и всички славянски народи наоколо имаме бол хора руси със сини очи. Само анадлците нямат такива, защото не са славяни.15:38 25.10.2020
126 Димов
До коментар #60 от "Чочо":
Никой руснак не е искал да закрива България. Ако искаха, за 45 години щяха да я закрият 100 пъти. Това са долни пропаганди и не ви правят чест. Анадъмну?15:40 25.10.2020
127 Димов
До коментар #61 от "АНОНИМЕН":
Сигурно има предвид Нишкото споразумение, когато България, лично по настояване на Стамболийски, се наема да ликвидира базите на ВМРО в страната ни, като така приема условията поставени от югославяните и си късаме всякакви отношения с македонците.15:49 25.10.2020
128 Димов
До коментар #66 от "един татарин":
Тъй ли? Я глей ти! Цитат от Уикито, че май доста измислици си си съчинил: "Според автозомен Световен атлас на генетичните смешения от 2014 г. при българите около 40% от генетичния материал е европейски и условно може да се свърже с миграцията на балто-славяните. От данните се установява, че от този примес 46% е подобен на този, преобладаващ у беларусите, 23% на този у литовците и 19% на този у поляците. Въпреки че българите са част от славянската етно-лингвистична група, те, както и повечето други южни славяни, се характеризират с преобладаващ генетичен субстрат, който е различен от този на западните и източните славяни. Около 55% от генетичните съставки у българите, са предимно източносредиземноморски. Те са основно гръцко, кипърско и левантинско подобни. Този феномен се обяснява с езиковата асимилиация от страна на средновековните славянски заселници на завареното балканско население, състоящо се предимно от потомци на неолитни земеделци, преселили се на Балканите от Плодородния полумесец. Следва да се отбележи също, че около 2% от гените на българите са привнесени от района на Централна Азия, и доказват проникването на малки групи степни номади през Средните векове, като тези гени са примесени около 850 година. Остатъчните 2 – 3 % са разнообразни генетични съставки, представени в минимални количества. " - До тук с пропагандата на султана ти.Коментиран от #132, #138
15:55 25.10.2020
129 Димов
До коментар #70 от "Знаещ":
Прокопий Кесарийски нямаше да се съгласи с теб, ако беше жив днес. Най-ранното споменаване на славяните е в творбите му, а той е живял и творил в VI век. Склави, склавени, склауени, стлавени или склавини...... който етноним ти хареса, него си избери, но все става въпрос за тези хора, които днес наричаме славяни.16:01 25.10.2020
130 Димов
До коментар #72 от "3к43к43":
Американците имат интерес от разпокъсани славянски народи. И не само те, ами и европейците и анадолците имат интерес от това. Нали затова САЩ остави босненците да си направят държава насред Югославия, като им помогна да откъснат парче от нея? Били преобладаващо население и затова имали право да отцепят територия?! Глупости! Утре и мохамеданите в Странджа ще кажат, че понеже са преобладаващо население, трябва да преминат към картата на Турция. Дали САЩ няма да ги подкрепи и тях? Турция даде на САЩ да строят военни бази на нейна територия, а САЩ изправиха турската икономика на крака. Тази симбиоза е пагубна за славянските народи, но много хора са заслепени от видеоигрите, смартфоните и таблетите, че и от старите трошки, които купуваме от запада, за да видят как един агресор не просто ограбва, ами направо заличава със замах националното ни самосъзнание. Започнаха с образованието ни, наред е историята ни, и ще приключат със самосъзнанието ни.16:07 25.10.2020
131 Димов
До коментар #80 от "един татарин":
Падението на българина стига до щракане с пръсти на чалга ритми, гледане на турски сериали, кълчене по пилони за долари, приветстване на rей паради, отричане от славянският му род и братята му, премахване на исконна, българска литература от учебната програма, заличаване спомена за 500 години робски гнет, въздигане на пиедестал на соросоидни историци, като оная, Балева, която се опита да плюе на паметта на жертвите от Баташкото клане........ Абе, всичко долно и мерзавско, само и само да не спират кинтите от запада.16:14 25.10.2020
132 Пунти Мари
До коментар #128 от "Димов":
Ами то пишман генетици се навъдиха под път и над път,по куче да хвърлиш по генетичен изследовател ще удариш. Има някои изследвания,макар и по-рядко, дето дават сравнително обективни резултати. Почти никой не смее да отрече генетично сходство с румънци и гърци просто защото и в двете държави има огромни маси асимилирани славяни. Намират близко сходство с хърватите и малко по-далечно с чехи и словаци. От там натътък започват произволни интерпретации за сходства с италианци,унгарци и отдалеченост от руснаците. За украинците още не съм прочел къде са със различията и сходството. Най-интересното е,че сърбите не публикуват резултати от техни изследвания. Това си го обяснявам със страха им,че гените в Източна Сърбия може да се окажат предимно български.16:15 25.10.2020
133 Димов
До коментар #81 от "Рико":
Римляните като са имали държава, прокопсаха ли до наши дни?16:19 25.10.2020
134 Димов
До коментар #88 от "един татарин":
Препоръчвам ти да четеш повечко книги и да зяпаш по-малко глупостите на платени соросоиди.16:22 25.10.2020
135 Мунчо
16:27 25.10.2020
136 Турция българия вечна дружба
16:47 25.10.2020
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 един татарин
До коментар #128 от "Димов":
Тъй ли , иначе ли...изгледай и асимилирай казаното от клипчето в пост №88. Аз не си измислям нищо и нарочно го постнах, мисля че Стамов е доста по-компетентен от мен , от теб и от всички дето си чешете езиците тук. Не оспорвам съществуването на славяните, а това че все още генетично се идентифицираме с тях, което в основата си е погрешно схващане.Човекът ти показва нагледно, на прост език движението и асимилирането на едни етно групи с други, какво е било и какво е останало от славяните в нас, но не, ние трябва да сме последна инстанция и да громим соросите с всички сили и средства. И всеки който не е съгласен с казионната наука е родоотстъпник и предател. Еееей, аман от комундери, дето не приемат друга позиция освен тяхната, коминтерновска. Публикувано във факти.бг: До тук с пропагандата на султана ти. А че с този ник искам да иронизирам македонската теза, това не значи че вярвам в татарската хипотеза...всъщност, как стигна до заключението, че това е султанска пропаганда. Точно с тази си изцепка ме убеди че си от конструкторите на цинкови кофи. Айде, остани си със здраве, склаве.Коментиран от #140, #141
17:17 25.10.2020
139 Кръст ан
17:26 25.10.2020
140 Димов
До коментар #138 от "един татарин":
Не вярвай на мен! Вярвай на фактите, които ти копирах и постнах от официални научни сайтове. Абсурдните хипотези на родоотстъпника, по който си се прехласнал, ги няма там. Всеки амгъл може да спретне хипотезка и да се изложи по ТВто. А соросоидни твари има много. Малко са таранките, които ще им повярват и ще им се вържат. Повечето ще са антибългарски пропагандатори, ровещи неспирно за всякакви доводи против българите и славянските им корени, за да рапокъсат славянската връзка. И точно това те издава какъв си, както те и определих правилно. Как ще разкъсаш физическите черти, професоре? Кои татари са имали руси коси и сини очи? Кои татари или маджари са говорили славянски език, като нас? С какво ще обясниш запазените във фолклора ни танци и носии? Характерното славянско облекло не е било присъщо за анадолските варвари, нахлули тук чак през 14 век. Заставам аз, до един руснак, до един поляк, до един сърбин дори, и виждаш сходство в чертите ми с всички тези хора. Застава до нас един Сажди, от Бурса, и разликата е по-голяма от тази, между човека и маймуната. Със славяните се разбираме и се знаем, впреки упоритите ви усилия да ни разцепите. Кръвта вода не става!Коментиран от #171
18:38 25.10.2020
141 Димов
До коментар #138 от "един татарин":
И на мен не ми харесва македонската теза, но тя не ми се вижда много македонска. Особено като знам, как десетки НПОта пишат ли пишат подобни хипотези и у нас, срещу тях. И там е същото. Соросите са прокарали пипала и структури във всичките славянски страни и пишат от името на народите им, срещу братските им народи. И не съм от коминтерна. Отъждествяването на славянофилството с комунистическите схващания е измислица на соросоидните вредители, за да накарат обществото, борещо се за откъсване от тоталитаризма, да се откъсне и от славизма. Умело извъртане и нагаждане на факти за използване на човешките фобии, с цел унищожаване на чужди културни ценности и дори заличаване на цели нации. Върви, обяви и Писий Хилендарски в коминтерски подбуди и връзки с Горбачов.18:46 25.10.2020
142 Гост
До коментар #88 от "един татарин":
Ама си мамуна хитраааа! Изглледах цялото виде, не само след 17 мин, както ти настояваш в поста си. Дори твоят човека казва, че съвременният българин има около 46% славянски геном. Хърватите имат цели 70% славянски геном. Но, това е доста преди 17 мин от видеото. Чак после, след 17 мин, където ти настоя да гледаме само там, човека поясни защо при нас славянският геном е по-малък от на хърватите. И каза, че това е така, защото ние имаме голям процент геном от унгарските скити, които са били асимилирани от славяните. И на няколко пъти категорично отрече всякаква връзка с траки и с тюрки. Затова ли нарочно караш хората да гледат сле 17 мин? За да извадиш едно твърдение от контекста и да го представиш като изкривена истина?Коментиран от #149, #152, #161
19:15 25.10.2020
143 мДа
19:45 25.10.2020
144 mimi
19:52 25.10.2020
145 Пижо
До коментар #10 от "родолюбец":
И всички идват У " шопско"19:52 25.10.2020
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Yonko
До коментар #115 от "питам аз":
А като вземат балгарски паспорт декламират аз сам балгарче обичам наште планини зелени и т.н.20:17 25.10.2020
148 Yonko
До коментар #115 от "питам аз":
А като вземат балгарски паспорт декламират аз сам балгарче обичам наште планини зелени и т.н.20:17 25.10.2020
149 един татарин
До коментар #142 от "Гост":
Ами просто г-н Стамов след 17 мин ти дава наготово , в обобщен вид заключенията и резултатите , до които са достигнали на този етап. На практика няма как , ако скитите са асимилирани(претопени) от славяните, техния ген да е преобладаващ в съвременния българин...При съотношение 56% /14% на скитския геном към славянския, да твърдиш че са асимилирани от славяните. не ти ли се струва малко невъзможно, а? И кога съм твърдял че имаме нещо общо с траки и тюрки. . Отчитам и фактът, че това е изследване, което на този етап е все още в начална фаза и за да се каже и докаже една теза, са необходими още много проучвания. Което означава че може и да не съм прав, но в също такава степен са недоказани и тезите на останалите, визирам тезата на г-н Димов. Всъщност неговата теза напълно се покрива с най-върлите македонистки хипотези. Наскоро гледах един клип в тубата на някакъв върл македонист, който заедно с един словенски професор разви точно същата теза за словени,склавени и някаква чорба от ''доказани'' от ''мастити'' учени теории. Аз се доверявам на такива учени като Стамов, а не на византииски или други хроникьори, чиято достоверност е известна като силно пристрастна.Още по-малко пък на учени, които се опитваха да са в паралел с линията на партията и интернационала. Смятам че генетиката и антропологията са двата клона на науката , които могат да разрешат този спор много по-точно и коректноКоментиран от #191
20:18 25.10.2020
150 Шопо
20:23 25.10.2020
151 баба ви от бг
Коментиран от #160, #183
20:27 25.10.2020
152 един татарин
До коментар #142 от "Гост":
А тия двамата убавци, македонеца и словенеца накрая стигнаха знаеш ли до какъв извод..ами че те са коренното население в последните, забележи-4-6000години на Балканите, ние сме дошли с конницата на Аспарух и видиш ли, благодарение на тях, като са ни ПРЕТОПИЛИ сме станали хора, демек-изправили сме се на два крака.Беседата м/ду тях двамата, се е състояла през март месец, тази година, на някакъв семинар в Загребския университет. И искат да ги пуснем в ЕС. Прав ще излезе Божидар Димитров, че пуснем ли ги в ЕС, после ще доказваме кои сме и какви сме ... Ще опитам да открия клипът и да го постна. Ще останеш доволен какво мислят братята ти славяни за тебе.20:34 25.10.2020
153 Думата
До коментар #48 от "АНОНИМЕН":
"славяни" е отпреди 200 години, но славянството /независимо как ще го наречеш/ - си съществува от доста па-отдавна. Ако се вгледаш в езиковите /най-вече топонимични, но има и други/ остатъци, съществуващи и днес в много от териториите, населявани някога от това етническо образувание, ще видиш доста интересни неща... Впрочем - дали учените, които доказват съществуването на единен /пра/БАЛТОСЛАВЯНСКИ език, са по-некомпетентни от теб? Би ли пожелал имена на такива учени или знаеш достатъчно?Коментиран от #166
20:40 25.10.2020
154 Този коментар е премахнат от модератор.
155 Разум
До коментар #22 от "USA":
По-добре Обама да ти е брат?Африканската черна раса е 1млн години назад в умствено развитие. Навсякъде по света са на дъното по успех и първи по насилствени престъпления.
Покажете ми едно место където Африканците да са го направили по-добро? Вижте Лондон, Париж и всички градове и държави с голям брой Африканци от негърската раса! И един от тях е много за България.
20:59 25.10.2020
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Сретен Йосич
21:10 25.10.2020
160 Тц!
До коментар #151 от "баба ви от бг":
Триадица.21:11 25.10.2020
161 един татарин
До коментар #142 от "Гост":
Ами обещах ти, но не го намирам нещо тоя клип. Но попаднах на нещо още по-добро. Потърси в тубата клипът.. ''Пета бугарска капитулация во Македония'' и ще останеш доволен и ти и привържениците на славянската теза.Какво мислят за нас пък скъпите ни братя хървати.. , дано открия и другия клип, за словенеца. Приятели, българи, с такива братя сме живи погребани, тия при пръв удобен момент ще ни забият ножа в гърба....иначе пишете се славяни, склавени словени....ако щете и като хладилник '' Мраз'' се пишете, но аз с такива не искам да съм брат, честно ви казвам. Нарочно не поствам клип или линк, сигурен съм че едва ли ще го пропуснат през цедката, прекалено брутален е ... клипът е доста дълъг и е от края на май, т.гКоментиран от #193
21:34 25.10.2020
162 Българин
21:39 25.10.2020
163 мдааа
21:41 25.10.2020
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 гошо
22:18 25.10.2020
166 само питам
До коментар #153 от "Думата":
А тези учени да не са от Македонската Академия на Науките...създадена 1967г ??? Що ли ми се струва че са нейни възпитаници.22:22 25.10.2020
167 БАЙ ГАНЬО
22:30 25.10.2020
168 ДАЛИ ЗАБРАВИХА
22:36 25.10.2020
169 Тодор Александров
До коментар #18 от "Страничен":
Ти си бил няколко пъти,а аз съм бил 1000 пъти и нито един македонец не ми е говорил с омраза за България, нито един не се е перчил на национална тема.В Охрид веднъж на маса домакините казаха,че не знаят какви са- ние им говорим, че са българи, сърбите им казват,че са сърби,по телевизията им казват, че са антични македонци.Цялата омраза там се подклажда от няколко журналисти, политици и служители от ДС, подкрепени от Сърбия.23:29 25.10.2020
170 SmSm
До коментар #7 от "родолюбец":
Ами не се държат като братя, какво да се лъжем. 😣23:32 25.10.2020
171 СМ ескейпист
До коментар #140 от "Димов":
Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!(с)Наистина много мозъци са пострадали от тази славянска идея. И тя е насадена там от руските другари, които пропагандирайки панславянството, се виждат начело.
Но вие, разбира се, сте свободен да се чувствате славянин от тук до Москва, Скопие и обратно.
Коментиран от #192
23:41 25.10.2020
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Македон
В Е Ч Н А !!!
23:58 25.10.2020
174 заката
01:20 26.10.2020
175 PlimP
04:44 26.10.2020
176 Този коментар е премахнат от модератор.
177 аз ти той
Коментиран от #179, #181
07:00 26.10.2020
178 Ха ха
До коментар #4 от "Любопитно":
И аз да попитам.А тези"българи" дали имат право на глас?07:16 26.10.2020
179 Ние
До коментар #177 от "аз ти той":
Странно защо най- успешните и богати българи по това време са все в Румъния,Сърбия,Русия.Как един в Истанбул не откри бозаджийница.07:20 26.10.2020
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 хихихиххи
До коментар #177 от "аз ти той":
"съоражения и камани" с тази граматика кЪк иЗкЪш да имате от вашите хора в управлението?07:24 26.10.2020
182 Вал
До коментар #66 от "един татарин":
Ей ние сме си тракийци аре стига глупости си писъл бе татарКоментиран от #189
07:28 26.10.2020
183 Дедо ти
До коментар #151 от "баба ви от бг":
Майна,това,че си сменяте всеки ден името на града доказва родството ви със скопиените.Апропо:Средец - средата на държавата.07:29 26.10.2020
184 ГоЩо
07:40 26.10.2020
185 Делчев
07:44 26.10.2020
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 коко
08:20 26.10.2020
189 един татарин
До коментар #182 от "Вал":
Тракиец си толкова, колкото аз съм ескимос. Но все пак чувствай се такъв , какъвто ти харесва, на мен не ми пречиш.Само че ако се разходиш до Скопие, там ще те направят античен македонец.08:48 26.10.2020
190 незнайко
09:00 26.10.2020
191 Гост
До коментар #149 от "един татарин":
Работата е там, че Г-н Стаматов е един от множеството учени, които се опитват да се правят на историци. отваряш Уикипедия и там пише, че изследвания български ген има най-голям процент славянски геном. Аз на ремонтирана енциклопедия ли да вярвам или на някакъв си доцент за когото не намирам информация в нета и който е намерил поле за изява на теориите си единствено по телевизия скат. Такива като тоя са стотици и всеки с негови изследвания и собствени теории. И кои българи е изследвал за сравнение? От Столипиново и от Максуда ли? В моят град никой не е изследван за гени. Ако изследваш само хора в Добрич може и румънци да ни изкараш. Чети ремонтирани източници. Не се осланяй на всеки петел тръгнал да кукурига.Коментиран от #194
09:04 26.10.2020
192 Гост
До коментар #171 от "СМ ескейпист":
Както писа някой: и Черноризец Храбър ли е повлиян от руската идея, че и в неговите писания се говори за славяни? Престанете с излъчването на истината. Славните са били най-големият род на континента. Не можете да ги закупите с пропаганда.09:09 26.10.2020
193 Гост
До коментар #161 от "един татарин":
Мислят това, което им насажда запада.Коментиран от #196, #198
09:11 26.10.2020
194 един татарин
До коментар #191 от "Гост":
Ама ти на Уикипедия ли вярваш..сигурно на Руската....бъди здрав, спорът с такива като тебе е безсмислен. Ти дори не разбра за какво става на въпрос, славянино, или може би склавянино...или може би -словенино. Та според Уикипедията, какъв си в края на краищата??? Консултирай се с твоите петли и да видим какъв ще е отговорът.Коментиран от #205
09:15 26.10.2020
195 Ходи си мутро
До коментар #23 от "Любен":
Много точно казано! Винаги съм се интересувал от произхода си и съм задавал въпроси към учители и историци. И винаги съм получавал отговори от рода: "Щом така са написали историците, значи е вярно!" Да, ама не. Направете си тестове за произход и сами ще се убедите в това:) България се намира на пътя на преселението на народите и нищо чудно че има голямо разнообразие, но като цяло преобладава процента на местното население, което е преобладаващо тракийско или по-скоро на невероятната ненаименована и зачеркната от историци и политици забравена цивилизация, живяла по тези земи. Като се събудите и измиете очите се вижте в огледалото - виждате ли славянски, тюркски или татарски черти?Коментиран от #206
09:36 26.10.2020
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Античното Маке
Македонец!
09:43 26.10.2020
198 един татарин
До коментар #193 от "Гост":
Това е оправдание на човек, който не иска да носи отговорност за собствените си постъпки...На българина винаги някой друг му е виновен и при всяка издънка дежурното оправдание е ''Ама аз не съм, той Иванчо ме накара'' Смешен си е това оправдание, не мислиш ли?Коментиран от #209
09:50 26.10.2020
199 чикирикилапдуду
- Ма-а-амо-о-о-о!
Никой не отговаря.
- Мамо-о-о-о!
Пак никаква реакция. Див крясък:
- Мамо-о-о-о!
Майката се показва на терасата:
- Какво има, защо си се развикал?
- Извикай татко!
09:54 26.10.2020
200 Античното Маке
“Половината от гените на българите идват от траките. Това научно твърдение е поместено в сръбското списание НИН, което се позовава на заключенията на швейцарския Институт по генетика “Игенеа”...За нас изконното население на българските земи са траки и в този смисъл ги приемаме за прабългари, вие като народ сте 49 на сто траки. Славянският произход сред българите е само 15 процента. Това заяви вчера за “Труд” от Цюрих новата директорка на “Игенеа” Аманда Фелбер ... “
А сигурно знаете, че траките не са славяни, нито татари, нито тюрки!!
Коментиран от #201, #211
09:56 26.10.2020
201 един татарин
До коментар #200 от "Античното Маке":
Що лъжеш бе. Нема начин....според Гост, Димов и ред други наши мастити '' капацитети'' сме си чисти славени..оопс- склавени, па може и славяни. Тех ша слушаш, те са петлите и квото те кажат-това е.Всички останали сме Сороси, предатели и маргинали. Така да знаеш. И го кАжи и на таа шефка от Швейцария, да земе да си поправи резултатите...ама хаа!!!!Коментиран от #214
11:23 26.10.2020
202 Античното Маке
1. ЗАЩО ПРЕЗ 1913 И 1919 г. 99,999% ОТ БЕЛОМОРСКИТЕ "СЛАВОМАКЕДОНЦИ" ИЗБЯГАХА ПРИ "ТАТАРИТЕ" В БЪЛГАРИЯ,А НЕ ИЗБЯГАХА ПРИ "СЛАВЯНИТЕ" В СЪРБИЯ?
2. ЗАЩО СЛЕД 1912 г. МАКЕДОНСКИТЕ ДЕЙЦИ НЕ ОТИДОХА ПРИ СВОИТЕ "БРАТЯ СЛАВЯНИ" В СРЪБСКАТА И ЧЕРНОГОРСКАТА АРМИЯ,А ОТИДОХА ПРИ "ТАТАРИТЕ" В БЪЛГАРСКАТА?
Коментиран от #204
12:14 26.10.2020
203 Античното Маке
До коментар #120 от "Съдбата":
Да, ама не!Традицията българите винаги е била да градят градове и съоръжения, капища (храмове – б.а.), създават защитни валове - т.е. налице са всички свидетелства за уседнал начин на живот, а не за номадски.
12:23 26.10.2020
204 един татарин
До коментар #202 от "Античното Маке":
Съгласен напълно и безусловно. Само искам да допълня още един въпрос. КАКВО БЕШЕ ЗНАМЕТО НА ИЛИНДЕНСКО-ПРЕОБРАЖЕНСКОТО ВЪЗСТАНИЕ- БЪЛГАРСКИЯ ТРИБАГРЕНИК ИЛИ СЕГАШНИЯ МАКЕДОНСКИ ''ВЕНТИЛАТОР''.12:32 26.10.2020
205 Гост
До коментар #194 от "един татарин":
Не бе, на филанкишията ще вярвам, от тв скат. Айде, много ти здраве с образоването от делиорманските историци.15:01 26.10.2020
206 Гост
До коментар #195 от "Ходи си мутро":
Виждам в себе си славянски черти. А "ученият" от клипа на татарина по тв скат каза, че в гените на съвременните българи нямало капка тракийски останки. Ама той сигурно е изследвал гените на някой от Селеметя, затова.Коментиран от #207, #208, #210
15:03 26.10.2020
207 Този коментар е премахнат от модератор.
208 Този коментар е премахнат от модератор.
209 Гост
До коментар #198 от "един татарин":
Да не би току-що да отрече западното влияние в съвременното ни образование и социален и политически живот? Ти май се опитваш да отречеш всякакви очевадни факти, а? Още малко ще ми кажеш, че заплатата, която взимам не е 700 Евро, а е 3000 Евро, просто аз съм бил мързелив, че работя на конвейр само по 8ч на ден. България е на ветровито място. Затова всички й се бъркат в работите вече 142 години след освобождението. Поставиха ни княз от Кобургите - факт. Той репресира Търновското правителство при вземането на решения - факт. Западът се опълчи на Русия, която ни даде излаз на три морета със СанСтефанския договор - факт. Европа ни наложи Берлинският договор, с който ни разкъса на три части, като остави Македония под османска власт - факт. По-късно, пак князът ни чужденец ни вкара в ПСВ на грешната страна, че и против събратята ни - факт. Заради неговото решение загубихме Добруджа, Беломорска Тракия и западните покрайнини - факт. Наложиха ни непосилни за нас репарации, които ни вкараха в национална криза - факт. Дори и днес западът ни пише фалшиви учебници по история, чрез подставените си НПО организации - факт. Факти, факти, факти...... все неоспорими факти, които ти отричаш. Я кажи, щом сматаш, че българите сме мрънкачи, на които все някой друг им бил виновен, ти не си ли и ти българин? От кои си? От на Доган електората ли?15:14 26.10.2020
210 Ходи си мутро
До коментар #206 от "Гост":
Потърсете в чичо Гошо (Google):Разумен поглед върху произхода на българите
Коментиран от #212, #213
15:15 26.10.2020
211 Гост
До коментар #200 от "Античното Маке":
Айде, още един луд с негова си песен. Ти не чуваш ли какво говори човека от клипа, на татарина? Казва ясно и чисто - българите нямаме нищо общо с тракийския ген. Как можеш да оспорваш такъв велик учен? Такова светило в научните среди, за което нищо не пише в нета, а само една тв скат му е дала поле за изява?15:17 26.10.2020
212 Ходи си мутро
До коментар #210 от "Ходи си мутро":
Сега погледнете съставът на подобни групи за нашите съседки:Държава I2a E1b1b R1a R1b J2 G I1 Други
България 22% 20% 17% 11% 11% 5% 4% 10%
Македония 23% 22% 14% 12% 14% 4% 3% 8%
Северна Гърция 16% 21% 18% 13% 15% 5% 5% 7%
Цяла Гърция 10% 21% 16% 12% 23% 6% 3% 10%
Сърбия 34% 15% 18% 6% 9% 3% 8% 7%
Румъния 28% 14% 18% 16% 14% 3% 3% 4%
15:28 26.10.2020
213 Гост
До коментар #210 от "Ходи си мутро":
Чел съм го, колега. Благодаря! Препоръчай го на татарския ни приятел. В нея тема се обяснява, как произхода ни е бил силно променян от историците, съобразно полит настроенията в различните периоди на страната ни. Най-ми харесва обяснението за съвременните писаници по произхода ни: "С възприемане на евроцентричната доктрина в България и приемането на страната за член на ЕС и особено след отдалечаванито ѝ от Русия, от началото на 21 век прабългарите в изследванията на редица учени отнова биват изяснявани като ирано-арийци, които доминират числено над славяните в ранносредновековна България. В този контекст славянската компонента отново тотално се пренебрегва за сметка на прабългарската, която е необосновано преувеличена." И точно тук се явява нашият приятел, който смята уикито за поредната коминтерска брошура. Евроатлантици, сър. Какво да ги правиш?Коментиран от #216
15:29 26.10.2020
214 Гост
До коментар #201 от "един татарин":
Сороси, евроатлантици, антибългари, истински демократи, американофили, русофоби, славянофоби, туркофили и родоостъпници....... както искаш така си викай. АЗ И ОСТАНАЛИТЕ БЪЛГАРИ СМЕ СЛАВЯНИ!15:34 26.10.2020
215 Гост
наш'та реч звънлива!
Ще живее, докогато
има хора живи.
Ще живее и пребъде
и духът славянски,
който разгромява твърдо
ордите тирански.
Тази реч е наша слава
и победно знаме.
Който нея изостави,
той ни е душманин.
Нека стръвно ни напада
мракът с тъмни орди,
с нас е слънчевата правда
и затуй сме горди
Нека страшна буря вие
над главите наши.
Нека гърмове ни бият,
няма да се плашим!
Ние бдим на вечна стража
като планините
и готови сме да смажем
всеки похитител!
15:36 26.10.2020
216 Ходи си мутро
До коментар #213 от "Гост":
Търсих информация за български професор от водещ шатски университет, но не съм запомнил нито име, нито университет. Използва математически модел с много отчети. човека каза, че в момента гърците правят много мащабен подобен модел на гръцкото население (за да разберат в крайна сметка, че са египтяни:) Гледах го наскоро май по Канал 1. Ако някой се сеща за въпросния човек или за изследването, нека постне тук. Надявам се да е интересно за голяма част от заинтересуваните за произхода си.Коментиран от #217
15:40 26.10.2020
217 Гост
До коментар #216 от "Ходи си мутро":
Да се изкарват, ако щат, и марсианци. Това е т.нар. паранаука, всевдонаука, която днес е много разпространена и намира широк кръг от кухари за поддръжници. Разпространява се от параисториците, които спадат към академичната общност само по формален признак. Все ми е тая.15:47 26.10.2020
218 Пешо
15:50 26.10.2020
219 Ходи си мутро
Варненски халколитен некропол
Гроб Номер 45
Викаме му "Пешо от Гроб Номер 45". Засега това е най-старото ОБРАБОТЕНО злато в Света. И никак не прилича на всичко след него! А сега умниците историци да се изходят по въпроса - аджеба какъв е бил тоя майстор и тия хора, които са знаели как да загреят и до колко златото, че и да го обработват във вид на накити. Как да им викаме? Траки, Маки, Славони, Тюрки, Елини или ба ли маа му ...
Как за толкова години не се заинтересуваха от това, освен да пишат дисертации, които никой не чете...
Срещу артефактите не можеш да крещиш или да лъжеш... Това са хората, чиито гени носим голяма част от нас.
Горещо препоръчвам, на всички да посетят Музея.
16:02 26.10.2020
220 Езиковеда
Понеже недобросъвестни хора спекулират с названието 'славяни' трябва да се уточни, че дедите на поляци, чехи, руснаци и др. не са взели участие в съюза на Аспарух. Не са участвали и в битките с римските легиони, не са заливали и покорявали Гърция.
През VІ-ти век предците на поляци, чехи, руснаци и др. са носили названията венети, венеди, венди и са обитавали днешните си земи, а не Балканите...Запитайте се – защо тази информация се укрива усилено?
Истинските славяни са гетите-древен тракийски народ. Те са обитавали земи от река Днестър до Шварцвалд и от изворите на Висла до делтата на Дунава- Така нареченият съюз между стари българи и славяни не е нищо друго освен съюз между два тракийски народа – гети, носещи ново име славяни и мизи, носещи ново име българи.
Понеже името на гетите-славяни е станало най-известно, то всички народи говорещи сродни езици получават след време името славяни.
По същия начин се поражда и названието германи. Корнелий Тацит обяснява, че по начало името германи е важало само за едно племе. Чак след време всички други хора говорещи близки езици получават името германи. Днес шведите се считат за германи в езиково и културно отношение. Това обаче не означава, че Гай Юлий Цезар се е сражавал със викинги (дедите на шведите). Не бива да се сместват поняния от лингвистиката с име на исторически народ.
Това, че немски и шведски са от една езикова група не ни д
Коментиран от #222
16:39 26.10.2020
221 Езиковеда
Точно така стои въпроса и със славяните. Старите славяни-гетите може да са говорили сродни езици с вендите обитаващи Полша, Русия, Чехия и т.н. но имат съвсем различна история и съвсем други обиталища.
16:40 26.10.2020
222 Хиндуист
До коментар #220 от "Езиковеда":
Май си спал в часовете по история. Винаги в учебниците за средния курс е пишело,че първи римляните са споменали венедите през 1-ви век.Всъщност това са западните славяни. През 350г. Йорденес вече споменава за венеди,склавини и анти. Много ми е интересно коя енциклопедия било френска,руска,английска,гръцка или италианска потвърждава,че гетите и мизите са се преродили във втория си живот в южни славяни? По-скоро пише,че траките от равнините са разорени от варварските нашествия през 3-6-ти век и част от тях са се спасили по планините. Ти да не си хиндуист и да вярваш в преражданията?Коментиран от #223
19:49 26.10.2020
223 Езиковеда
До коментар #222 от "Хиндуист":
Славяните, наричани от старите автори склавини са обитавали земи от Карпатите до делтата на Дунава и от изворите на Висла до река Дон. Това са древни тракийски земи. От Страбон знаем, че владенията на гетите се простират далеч на запад до Германия (чиято източна граница е Висла). Този огромен тракийски народ е населявал дори и черноморските степи. Земите описани като гетски от Страбон съвпадат със земите на склавините описани от Йордан. Потвърждение, че склавините са тракийски народ получаваме от старият историк Теофилакт Симоката, който казва: Гети, наречени още склавини прекосяват границите на Тракия...Склавини, или гети защото така бяха наричани в древността. Че склавините са гети, тракийски народ се вижда и от археологическите данни. Склавинската и тракйска домашна керамика са идентични, и то склавинскиата керамика е идентична не с коя да е, а точно с тази принадлежаща на гетите. Самото название гети е сборно, съществували са много, родствени едно на друго племена, които са влизали в гетската общност. Костобоките, даките и сарматите са едни от най-известните представители на голямото гетско семейство, към което принадлежат и българите. В Именникът ( на българските князе) е споменато, че 515 години преди Аспарух, дедите ни са властвали на север от Дунав. Тези земи са на гетите и щом през II-ри век дедите ни са живели там, то те са и част от гетското семейство. Това всъщност е обяснено отдавна от Страбон, който пише, че гетите са от същия род както и09:08 27.10.2020
224 Езиковеда
09:09 27.10.2020
225 Недей
13:20 27.10.2020
226 Езиковеда
Склавините не са нов народ, склавини е само алтернативното название на тракийското племе гети, населяващо Балканите поне от времето на Неолита. Славяни не е етнос, а теофорното население на палеобалканите, етническото им име е траки, мизи, пеласги…И има хилядите топоними оставени от склавините в Гърция (а и в Тракия), типични за българския език.
Има и друга важна подробност, която винаги се пропуска. Славяни са наречени само тези траки непризнаващи римската власт и борещи се за свобода и независимост. Симоката нарича славяни само нахлуващите от север гети.
Коментиран от #228
16:35 27.10.2020
227 Джентълменът
Коментиран от #229
16:39 27.10.2020
228 Алогично
До коментар #226 от "Езиковеда":
Погледни географската карта. Няма как венети да са предци и на най-западните и на най-източните славяни,а по средата да са украинци и белоруси т.е. анти. Това е смешно и от географска гледна точка и от гледна точка на лингвистиката на славянските езици. Май и в часовете по география си спал и повтаряш без да се замислиш чужди внушения.Коментиран от #230
18:15 27.10.2020
229 Сърцето
До коментар #227 от "Джентълменът":
Сърцевината на македонизма е....власизмът. Докато в Македония имаше официално заявени куцовласи за македонци говореше само Коминтернът. Даже сърбите ги водеха южни сърби,а гърците им викаха българи. В първото преброявяне в Титова Македония имаше около 200 000 души куцовлашко малцинство. Учудващо как при следващите преброявания куцовласите се стопиха като пролетен сняг и в момента официално като куцовласи са се заявили около 8000 души. Всички останали куцовласи се преродиха в македонци. Не случайно има поговорка,че няма по-добър сърбин от куцовлеха,както и няма по-добър грък пак от куцовлаха. Видите ли маЧердонец с фамилия Влахов или въобще в комбинация с такава дума трябва да ви е ясно,чи това е върл македонист - влах или изклесавец от смесен брак пак със влах. Отвратителното е,че Германия подържа власизма,т.е. македонизма и мозъчният им център е в Германия.18:27 27.10.2020
230 Езиковеда
До коментар #228 от "Алогично":
Дедите на поляците, чехите, словените, словаците, а дори и руснаците не са носили името славяни, а са били познати под названието венети. Териториите на Словения и Словакия са познати като Венетия, Тера Венеторум, Виндиш Марк. На територията на Полша е Венетския залив, а дори и днес финландците наричат Русия с името Веная. На руснаците пък казват венелайнен - венетски народ.09:13 28.10.2020