Факти.бг научи от сигурен източник* , че изборните резултати на предстоящите избори са вече договорени между основните политически сили. Разпределението на депутатите е точно определено. На 12 май ще се допускат само минимални изменения, дължащи се на грешна преценка на някои от партийните лидери. Решено е в парламента да влязат 240 български граждани, доказали лоялността и послушанието си към партийните шефове. Списъците се изготвят в момента, като в тях не се допускат непроверени хора, които има опасност да започнат да слушат народа. Разбира се, може да станат и грешки, но те ще са незначителни, защото системата е доказала своята ефективност през последните 23 години.
Новите управляващи са вече ясни. Дали ще ни управляват добре тепърва ще разберем, но по-интересно е какво им липсваше на всички досегашни депутати, че винаги се проваляха?
От личен опит знам, че на някой, за да свърши добре една работа, са му необходими две неща: Умения и Мотивация.
Безспорно депутатите притежават умението да творят такива правила, че напълно законно да окрадат държавата. За съжаление, не могат да напишат такива закони, че народът да започне да живее по-добре. Дали това се дължи на липсата на умения или на мотивация може да прецени всеки един от вас.
Вече на всички в България започва да им става ясно, че мотивацията на българския депутат е тотално сбъркана. Чрез гласуването за списъци с имена на послушни на партийните лидери кандидат депутати ние винаги ще вкарваме в парламента грешно мотивирани хора.
Както казах в началото, основният резултат от изборите вече е договорен.
Само едно нещо не е ясно: Кой точно ще получи правото да ни краде законно.
Но това пък какво ли значение има за нас?
Източник: https://bitly.com/14gsjxO
P.S.
Това не е призив да не се гласува!
Гласувайте ВИНАГИ, но се борете за правото си да избирате ВИЕ, а не партийните лидери.
100% мажоритарни избори!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айде бе!
Коментиран от #3
15:16 24.03.2013
2 $$$
15:19 24.03.2013
3 The Big Boss
До коментар #1 от "Айде бе!":
Ква сензация бе, то това на кой не е ясно.НИЕ ДЕПУТАТИ НЕ ИЗБИРАМЕ, лидерите на партиите ги избират!
15:21 24.03.2013
4 Едикой си
Струва ми се, че ако продължи заробването на Българина, ще има избесени/разстреляни депутати. Просто трябва да има такива!!!
Истината е, че никой на тези избори не трябва да ходи пред урните!!! За да видят всички че тия вечни депутати никой ги не иска!!
15:41 24.03.2013
5 pfff
Коментиран от #19, #20
15:42 24.03.2013
6 Гохо
Коментиран от #7
15:42 24.03.2013
7 The Big Boss
До коментар #6 от "Гохо":
Партийните лидери ни лъжат, че ние избираме парламента, а ние им се връзваме на лъжата!Що да не ни излъжат и за всичко останало лидерите на партиите?
РЕАЛНО В БЪЛГАРИЯ НЯМА ИЗБОРИ.
И ще е така, докато не се смени избирателната система.
15:49 24.03.2013
8 ....
Коментиран от #9, #11
16:04 24.03.2013
9 Гост
До коментар #8 от "....":
Трудно е, но все пак може да прецениш даден човек какво представлява. Абсурдно е да дадеш оценка на списък с хора.Но по-важното за мажоритарните избори е, че избрания депутат много добре ще знае от КОГО ЗАВИСИ да е в парламента. И ще действа така, че да се хареса на ИЗБИРАТЕЛИТЕ СИ, а не на партийният шеф.
ЯВНО Е ЧЕ ПРОПОРЦИОНАЛНИТЕ ИЗБОРНИ ЛИСТИ СКАПАХА БЪЛГАРИЯ!
КАКВО ТРЯБВА ДА СТАНЕ ЗА ДА ПРОГЛЕДНАТ ХОРАТА?
Коментиран от #14
16:11 24.03.2013
10 скандално
16:13 24.03.2013
11 Гост
До коментар #8 от "....":
Разбира се, че и при мажоритарни избори ще влязат крадци и мошеници в парламента. Но поставени в РАЗЛИЧНА среда на персонален контрол от избирателите си ще имат ПО-РАЗЛИЧНО поведение.Както българин, който като отиде в чужбина и се оказва че може вече да е много по-културен, работлив, спазваш правилата в новата държава.
СРЕДАТА ОПРЕДЕЛЯ ПОВЕДЕНИЕТО НА ИНДИВИДА!
100% мажоритарните избори може и да не вкарат по-честни хора, но ще направят влезлите в парламента по-малко крадливи!
16:16 24.03.2013
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Мартин Патарински
Единствената цел на тази статия е да накара хората да не гласуват!!!!
Кой има интерес да го прави това - партиите с твърд електорат!
Не мислете, че българите са скиори и не ни пускайте по пързалката!!!
16:23 24.03.2013
14 гостченце
До коментар #9 от "Гост":
Нали знаеш че един мажоритарен депутат може да бъде купен от герберите на 5-та минута от влизането му в парламента и то за без пари.Така че това за мажоритарните депутати не е изобщо даже по-добро.
Коментиран от #15
16:25 24.03.2013
15 Гост
До коментар #14 от "гостченце":
Нали знаеш, че тези дето влизат са ВЕЧЕ купени?16:27 24.03.2013
16 Ото Скорцени
Коментиран от #17, #145
16:32 24.03.2013
17 Николай Недялков
До коментар #16 от "Ото Скорцени":
Възможно е да сте прав, но това е частен случай.Истината е, че партийните лидери са ни направили всички на идиоти, но не всички сме осъзнали този факт!
16:39 24.03.2013
18 Български лъв
16:43 24.03.2013
19 вас
До коментар #5 от "pfff":
много добре казано!!!браво!!!много малко хора свързват настоящето и бъдещето с миналото а това е причинно–следствена връзка17:09 24.03.2013
20 wulkan
До коментар #5 от "pfff":
То поне да беше комунизъм, а то нещо като нищо. Какъвто ни беше комунизма, такъв ни и капитализма. Българско ноктЮрно!17:18 24.03.2013
21 Едикой си
Това малко ми напомня за управлението на самолета от пътниците...представям си какво би станало ако пътниците поемат контрола над самолета....или поне даваха акъл на пилотите...
Коментиран от #22
17:21 24.03.2013
22 The Big Boss
До коментар #21 от "Едикой си":
Примера ти е много точен, но тезата ти е погрешна!Разбира се че пътниците казват на пилота накъде да кара.
Коментиран от #146
17:28 24.03.2013
23 Симеон Тасев
17:33 24.03.2013
24 Йордан Светлинов
При управление на АТАКА незабавно се прекратяват договорите с ЧЕЗ, ЕВН и Енерго Про и около 2 милиарда евро се връщат в български ръце всяка година. Енергото става акционерно дружество с 51% на българската държава и 49% на всички пълнолетни български граждани с по едно до пет акции, без доминиращи пакети. При управление на АТАКА се отварят за експлоатация Трети и Четвърти блок на АЕЦ – Козлодуй и заедно с Пети и Шести се експлоатират до последния възможен срок според българските специалисти, а не според тези, които искат да ни закрият държавата отвън. Това гарантира ниски цени на тока. При управление на АТАКА се строи и нова АЕЦ в максимално кратък срок само с чужди инвестиции и 51 % българско държавно участие. Това гарантира ниски цени на тока.
При управление на АТАКА се отварят запечатаните уранови находища и се експлоатират от българската държава в полза на българското общество. Това гарантира наше гориво за АЕЦ и понижаване на разходите по тях.
При управлението на АТАКА всяка носеща печалба дейност е с 51 % българско държавно участие и 49% друго, но с предимство на българи. Който иска да продава кока кола, цигари, бензин или друг масов продукт у нас е задължен да направи смесено дружество с българската държава и тя да има 51% . Така се гарантира контрол на печалбите и отчисления за български пенсионни фондове, здравеопазване и образование. При управлението на АТАКА се създава държавен високотехнологичен парк, който връща всички наши хай-тек и софтуерни специалисти от чужбина и им осигурява европейско заплащане. Продуктът, който те ще произвеждат, става патент на българската държава и се продава навън, което гарантира приходи за високи доходи и за социалната система.
ри управлението на АТАКА се създава държавна кооперативна банка, кредитираща безлихвено селското стопанство на български производители.
При управлението на АТАКА чуждите вериги от магазини и чуждите телефонни оператори стават български с 51 % държавно участие. Това гарантира разцвет на дребните наши производители на месо, мляко, зеленчуци и плодове, както и много по-ниски сметки за телефони. При управлението на АТАКА безработицата се ликвидира с нарочно създадени държавни поръчки в строителство, инфраструктура, държавни производствени предприятия от мениджърски тип. При управлението на АТАКА продажбата на цигари, алкохол и гориво става държавен монопол и цените на тези стоки се съобразяват с индекс на българските доходи със специален закон.
При управление на АТАКА България възстановява основни производства от близкото минало – електроника, комуникационна и военна техника, химия и машини, както и строителни материали и насочва износа си към интензивно развиващи се страни като Китай, Русия, Индия, Бразилия.
При управление на АТАКА България търси истински инвестиции от тези държави, не както досега – символиката на Евросъюза. При управление на АТАКА България рязко качва БВП с повече българско производство, износ и услуги, които сега са в чужди, колониални ръце. При управление на АТАКА ислямската инвазия у нас се спира категорично и безкомпромисно с цялата сила на държавната машина.
При управление на АТАКА т. нар. битова престъпност се пресича с реален контрол на МВР в села и градове, както и с доброволни граждански отряди. При управление на АТАКА България не подкрепя Турция за ЕС и изисква дължимите от нея 10 милирда долара за заграбените през 1913 г. български тракийски имоти.
При управление на АТАКА България не подкрепя Македония и Сърбия за ЕС, ако те не променят рязко политиката си към българските общности там. При управление на АТАКА нашите сънародници в Бесарабия, Молдова, Украйна, Румъния, Сърбия, Македония и Гърция, получават бързо и безпроблемно българско гражданство , както и помощ от държавата за заселване у нас. При управление на АТАКА виновните за криминалната приватизация и за всички сделки, ощетили отечеството ни, застават пред съд по закони, които ще предвиждат и отнемане на имущество.
Дано да те убеди да дадеш вота си за правилния човек !
Коментиран от #30
17:41 24.03.2013
25 писна ми
Коментиран от #27
17:42 24.03.2013
26 Коста
17:43 24.03.2013
27 Аман
До коментар #25 от "писна ми":
Прочети статията, замисли се .... и ще те стане ясно всичко.Най-вече защо линка води до избирателният закон :)
17:49 24.03.2013
28 писна ми
17:58 24.03.2013
29 koko
18:09 24.03.2013
30 Потрес
До коментар #24 от "Йордан Светлинов ":
Разбирам желанието Ви за завръщане в годините на социализма, но нито АТАКА нито, която и да е друга политическа сила могат да го сторят. Преди малоумно да скочите срещу коментара ми се замислите какво точно означава 51% държавно участие, одържевяване на каквото и да е и огромните заеми получавани от държавата ни под формата на различни евро фондове, които ще загубим дори някой психопат да успее да сътвори всичко това.18:18 24.03.2013
31 1234567890
Пурво трябва абсолютно нова съдебно изпълнителна власт с пряко избиране на ченгета,прокурори и на съдии.
След това парламентарни избори.
Системата ,,наш човек,, унищожи БГ.
18:27 24.03.2013
32 Не на статуквото
18:29 24.03.2013
33 + НОВА ШВАБИЯ +
18:35 24.03.2013
34 Рафинка от Порто Рафи
ГЕРБ - 90
БСП - 52
БГ - 42
ДПС - 40
АТАКА- 16
Само че забравиха ДГИ - партията на протестиращите, които заявиха своите 160 места.
18:35 24.03.2013
35 Рафинка от Порто Рафи
18:39 24.03.2013
36 СтарТИРаджия
Сам Хитлер признава: “Аз фанатизирам масата за да направя от нея инструмент за моята политика. Аз разубедих масата. Накарах я да се издигне над себе си, дадох и смисъл и функция. Осъждат ме, че съм насърчавал най-низшите страсти на масата. Не е точно тъй. Ако аз се изправя пред масата с разумни аргументи, тя не ме разбира; но щом засегна у нея чувствата, които и са присъщи, тя приема веднага лозунгите, които и давам. В едно масово събрание няма място за мисълта...”
Та да си спомним за 19 май 1934 г.!!!
Да възстановим "Бранник"(нали ще правим доброволни граждански отряди)!!!
"Браво на върлите" фенове на "Атака"... с вас начело спокойно можем да се върнем (или по-вероятно да ни върнат) в Каменната ера... Тогава на всеки ще му е през дедовия (нали там най-вероятно ще си мучим) к'во се случва!!!
Сериозна съвременна политико-икономическа програма! Браааво!
ПП Да ви подсетя да си потърсите и от Гърция излаза на Бяло море!
ХАХАХАХАХА!!!!!
Коментиран от #44
18:42 24.03.2013
37 СтарТИРаджия
Драги Г-н или г-жо Потрес, ситуацията е далеч по-сложна, ако ми позволите да Ви обърна внимание!
Връщането назад е в "кафяво", а не в "червено"!!!
Такива "излияния" са меко казано страшни... Замислете се какво би ни се случило на нас, като нация (ще е дори без значение, какво ще ни се случи като държава), ако ни управляват такива личности!!!
18:50 24.03.2013
38 ВИП АМГ
19:06 24.03.2013
39 123
19:13 24.03.2013
40 бай иван
изглежда някой ви, плаща.
19:27 24.03.2013
41 гост
19:27 24.03.2013
42 Teo75
До като не излязат официялните резултати от изборите никой не може да каже със сигурност.
Някои си мислят,че сме тъпаци ама да им кажа,че сме много и като грабнем лопатите живи ще ги заровим тия тарикати!
19:32 24.03.2013
43 Мале, мале
19:35 24.03.2013
44 ,,,,
До коментар #36 от "СтарТИРаджия":
Не си в крак с модата чоджум,пропагандата която водим срещу Сидеров вече не е ,че е той е нацист ксенофоб расист и ще прави циганите на сапун,пропагандата вече е друга и доста по ефикасна - че Сидеров е същия като другите политици- корумпиран и нагъл и най-вече финансиран от руски олигарси....Толкова е "финансиран",че когато му откраднаха субсидията се принуди да направи вестник атака от ежедневник на седмичник и не може дори един имот да си купи но това е друга тема....19:49 24.03.2013
45 Бойка
19:56 24.03.2013
46 калайката
Коментиран от #56
19:59 24.03.2013
47 Джордж
20:00 24.03.2013
48 ....
"Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
И да помислим,да поразсъждаваме малко как е по лесно да прецениш за кого да гласуваш.Ако трябва да избираш между партии- ГЕРБ,БСП,ДПС,Кунева и другите ,които са били във властта(кунева беше министър по времето на НДСВ), за които партии имаш представа какво представляват и какво са правили когато са били на власт и какво ще правят или ако трябва да избираш между разни симпатични костюмирани и приятни хора(хора които имат пари да си платят предизборните кампании),които не ги знаеш кои са и какви са и които няма как да прецениш какво ще правят ако влязат в парламента,невъзможно е....Еми аз си мисля,че пропорционалната система е по-добра от мажоритарната и ,че проблема не е в избирателната система ,а в гласоподавателите,които на 12 май ще се наредят на опашка пред урните и ще сложат на власт, на главите ни пак същите партии които ни докараха до тук...Не мога да проумея кои са и какви са тези хора които ще отидат и ще пуснат бюлетината за ГЕРБ,БСП,СДС или пък партията на Кунева ....И не мога да си представя за кого биха гласували ако изборите бяха мажоритарни....Най-вероятно за този който е дал най-много пари за предизборната си кампания,организирал е концерти с най-известните чалга певици и е дал най-много безплатни кебапчета и кюфтета.
Коментиран от #147
20:18 24.03.2013
49 Трибал
Коментиран от #50
20:33 24.03.2013
50 ,,,,
До коментар #49 от "Трибал":
Съгласен съм, мажоритарните избори са по-добри защото аз например като български избирател при едни пропорционални избори ще гласувам за партия Герб, докато ако изборите са мажоритарни ще вкарам някой честен,кадърен,способен и почтен политик(ако концертът който организира той е добър и почерпката е на ниво разбира се), който ще защитава интересите на народа понеже ще има страх от него и ще знае кой го е вкарал там....Коментиран от #54
20:40 24.03.2013
51 Благослав Тангъров
20:53 24.03.2013
52 sos
20:55 24.03.2013
53 Благослав Тангъров
20:55 24.03.2013
54 ,,,,
До коментар #50 от ",,,,":
хммм...Някой е гласувал положително за коментара ми....дали радетелите за мажоритарен вот са разбрали иронията ми :D :D :DАко при едни пропорционални избори българите ще гласуват за партия герб,бсп,дпс и партията на кунева кое ви кара да мислите,че при едни мажоритарни избори те няма да гласуват пак за тях,пак за тези които организират чалга концерти и раздават безплатни кебапчета и кюфтета ....И по лесно е да прецениш какво представлява една партия особено ако тази партия се казва герб или пък бсп,дпс,БГ и т.н и какво ще прави тя ако влезе в парламента от колкото да прецениш какъв е и какво ще прави в парламента един симпатичен,усмихнат и костюмиран човек каквито са членовете на тези парти .... Друг добър и кратък анализ на мажоритарната избирателна система взет от статия във този сайт: "Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
Коментарът ми пак стана прекалено дълъг което не е добре макар и да е пълен с неоспорими аргументи защото хората с промити мозъци не обичат да четат дълги коментари а само още по-малко пък да ги оборват с аргументи,което означава,че ще получа поредната квалификация или обида....
А за коментар номер 51 да миеш чинии,береш ягоди или бършеш задници в Англия например и да се отнасят с теб като с роб,животно,човек 2-ра ръка е доста по-лош вариант и доста по-унизително....И не е само в англия на всякъде е така....Не си мисли,че някой ще те посрещне с отворени обятия,гурбетчийството е много унизителна работа според мен макар,че никога не съм бил на гурбет, да си Българин и да се бориш за достоен живот и да отстояваш правата си е достойно и повод за гордост....
21:00 24.03.2013
55 Мартин 123
21:09 24.03.2013
56 Николай Недялков
До коментар #46 от "калайката":
Мнението, което съм изказал е лично мое и никой не ми плаща да пиша статии за Факти.бг.Искрено вярвам, че 100% мажоритарни избори ще изчистят политическата ни система и ще започне да се подобрява живота в България.
Не знам защо ме обиждате, но Ви моля само да се замислите върху текста в статията.
Коментиран от #58, #63, #70
21:12 24.03.2013
57 Благослав Тангъров
21:23 24.03.2013
58 ....
До коментар #56 от "Николай Недялков":
ХА! Аз пък си мислех,че журналист е професия и че журналистите получават заплата за да пишат статии :D А би ли могъл да се замислиш над предишният ми коментар,да го коментираш и обориш,за да се получи спор нали дебат по темата и да видим дали мажоритарната система е по-добра от пропорционалната или не е :) И дали избирателната система е проблема или пък проблема е някъде другаде.....Ето я моята теза и моите аргументи:
Ако при едни пропорционални избори българите ще гласуват за партия герб,бсп,дпс и партията на кунева кое ви кара да мислите,че при едни мажоритарни избори те няма да гласуват пак за тях,пак за тези които организират чалга концерти и раздават безплатни кебапчета и кюфтета ....И по лесно е да прецениш какво представлява една партия особено ако тази партия се казва герб или пък бсп,дпс,БГ и т.н и какво ще прави тя ако влезе в парламента от колкото да прецениш какъв е и какво ще прави в парламента един симпатичен,усмихнат и костюмиран човек каквито са членовете на тези парти .... Друг добър и кратък анализ на мажоритарната избирателна система взет от статия във този сайт: "Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
Коментиран от #59
21:24 24.03.2013
59 Гостенинчо
До коментар #58 от "....":
Ти май и коментари не пишеш безплатно :)Коментиран от #61, #62
21:28 24.03.2013
60 ССС
И ЗА ЕДНИТЕ,И ЗА ДРУГИТЕ ГЛАСУВАМ ДА ВЛЯЗАТ ДО ЕДИН В ЗАТВОРА ДО ЖИВОТ!!!!
АБЕ В КАКВИ РАМКИ БУТАТЕ НАСЕЛЕНИЕТО С ТАКИВА ТЪПИ ВЪПРОСЧЕТА?? КЪДЕ ВИ Е ВЪПРОСА,ВАРИАНТА С ГЛАСУВАНЕ ЧРЕЗ БОЙКОТИРАНЕ НА ЦЯЛАТА ТАЯ ПРЕСТЪПНА МАФИЯ ??!!! АЗ БОЙКОТИРАМ МАФИЯТА И НЕ СЪМ ВИНОВЕН ТЯ ДА Е НА ВЛАСТ..КОИТО СА ГИ ИЗБРАЛИ ДА СИ ЧУПЯТ ГЛАВИТЕ!! И ИНТЕРЕСНО-В ТАКА ЗАДАДЕНИЯ ВЪПРОС-ИЗЛИЗА ЧЕ КОГАТО СА ПАРТИЙНИ ЛИСТИ,ТО ТАМ НЯМА ЛИЧНОСТИ...Е,ДОБЪР ВЕЧЕР,ОТКРИВАТЕЛИ!!ОТ ДРУГА СТРАНА,КАК ТАКА ИМА ХОРА В ТИЯ ЛИСТИ,САМО ХОРА,А НЕ СЛОНОВЕ- ПЪК ЛИЧНОСТИ -ХИЧ НЯМА?? :-)) КАКВА Е ТАЯ КЕНЕФЕНА БЪЛГАРИЯ ПОСЛЕДНА,И ИЗВЪНЗЕМНИТЕ НЕ МОГАТ ДА ПРОУМЕЯТ,БЯГАТ С ВОЙ НАДАЛЕЧ!! :-)) ЧАО ОТ СТОКХОЛМ!!
21:32 24.03.2013
61 ....
До коментар #59 от "Гостенинчо":
А ти май един смислен и аргументиран коментар не можеш да напишеш :) Както и всички радетели за мажоритарен вот,включително и самите автори на статията защото "с пропорционални избори ще вкараме в парламента грешно мотивирани хора" и "борете за правото си да избирате ВИЕ, а не партийните лидери." не са аргументи, а пълни глупости .....Защото пак ще се повторя и дано някой да вземе да прочете....Ако при едни пропорционални избори българите ще гласуват за партия герб,бсп,дпс и партията на кунева кое ви кара да мислите,че при едни мажоритарни избори те няма да гласуват пак за тях,пак за тези които организират чалга концерти и раздават безплатни кебапчета и кюфтета ....И по лесно е да прецениш какво представлява една партия особено ако тази партия се казва герб или пък бсп,дпс,БГ и т.н и какво ще прави тя ако влезе в парламента от колкото да прецениш какъв е и какво ще прави в парламента един симпатичен,усмихнат и костюмиран човек каквито са членовете на тези парти .... Друг добър и кратък анализ на мажоритарната избирателна система взет от статия във този сайт: "Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"...."Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
Коментарът ми пак стана прекалено дълъг което не е добре макар и да е пълен с неоспорими аргументи защото хората с промити мозъци не обичат да четат дълги коментари а само още по-малко пък да ги оборват с аргументи,което означава,че ще получа поредната квалификация или обида..
21:39 24.03.2013
62 ....
До коментар #59 от "Гостенинчо":
Да, зачислен съм към Факти.бг и още 2 други сайта.Нищо лично, просто бизнес.
21:46 24.03.2013
63 Мартин 123
До коментар #56 от "Николай Недялков":
Приемаме че изборната система е 100% мажоритарна. Оставяме на страна че управлението става двупартийно от което толкова бягахме. Как аз като нормален работещ човек ще преценя кой е по по най измежду цялата орда ПАРТИЙНО предложени ми кадри? Как да знам че "той" ще защитава интереса на моя град и на моята улица и нямали едва ли не да се превърне този човек в свръх овластен и един господ да знае чии интерес ще защитава след първата година от мандата. Цялото ми уважение но аз съм на 100% ПРОТИВ МАЖОРИТАРЕН ВОТ!Коментиран от #64
21:47 24.03.2013
64 ....
До коментар #63 от "Мартин 123":
Радвам се да те чуя колега.Друго е да знаеш, че има и други платени партийни подлоги.
ХАРЕСВА МИ БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА!!!
Сакън не я пипайте!
21:51 24.03.2013
65 Факт
21:52 24.03.2013
66 БУБА
21:58 24.03.2013
67 EMSKI
21:58 24.03.2013
68 Минувач
Коментиран от #71
21:58 24.03.2013
69 Аз
22:03 24.03.2013
70 Бате Цецо
До коментар #56 от "Николай Недялков":
Опасявам се, че мажолитарните избори биха дали възможност в парламента да попаднат съмнителни регионални бизнесмени или по-скоро техни представители. Все пак много по-лесно е да се подкупят мнозинството гласоподаватели в една бедна община (роми, турци или дори бедни българи) отколкото да се купят 4 % от всички гласоподаватели.Коментиран от #73
22:05 24.03.2013
71 ....
До коментар #68 от "Минувач":
Автора не е имал пари да си плати, че да го пишат в някоя листаи сега иска 100% МАЖОРИТАРНИ ИЗБОРИ. :)
Ще има да си чаааааака......
22:06 24.03.2013
72 Трибал
По принцип номенклатурата не е някакво хомогенно цяло. Дели се общо взето на три основни относително обособени клана. Всеки един от тях има своето значение за съществуването на системата като цяло. Всеки един от тях има различни властови ресурси.
Първият клан е този на партийната номенклатура. Кланът на Партийците. Той отговаря за политическата и обществена власт на системата. Неговият властови ресурс е професионалния партиен апарат, като гарант за единството на обществото.
Втория клан е номенклатурата на спец. службите и армията. Кланът на Пазителите. Той естествено се грижи за сигурността на системата.
Третия клан е производствената номенклатура - шефовете на предприятията, основно тези които не са в пряко подчинение на военните. Този клан отговаря за производството.
Анализът от тяхната гледна точка показва, че слабото звено на системата е най-консервативната негова част - партийната номенклатура.Като лице и публични лидери на цялата система Партийците са най-податливи на корупция - без тяхната благословия нищо не става. Те колят и те бесят. Всички останали се съобразяват с тях. Който не се подчинява е заплашен от силово отстраняване. Всеки от тях пази гърба на другия и не допуска каквато и да заплаха от спиране на корупцията, която храни целия клан.Така корупцията в клана на Партийците се идентифицира като основен източник на неволите на системата.
Добре е да се помни, че всичко това изглежда така в очите на Пазителите. Самите те са относително незасегнати от корупцията - затвореността на клана допринася за това. В същото време, макар и основен за всяко общество, Кланът на Производителите не може да се намеси, тъй като винаги до този момент нещата в държавата се решават от Партийците и Пазителите. Шефовете на предприятията и отрасловите министерства се назначават от Партийците, с одобрението на Пазителите и пряко зависят от тях. Срещу своето послушание те получават едно добро място в обществото и най-вече възможност да получават облаги в рамките предприятието в което те колят и бесят . Можем да се спасим като общество само ако се отвържем от това наше минало.Трябва да разбием отвътре собствения ни модел на държавен капитализъм, който все още си е жив и здрав у нас.Как обаче това ще стане, когато и в Европа се опитват да градят държавен капитализъм?Дали ще е двупартиен модел,едно-партиен,или както до сега,дали ще е мажоритарно или по съседски,номенклатурчиците винаги ще намерят начин ,с пари или по друг начин,да опорочат всичко!Трябва да им се вземе властта и ме съмнява че това може да стане по мирен път!
22:06 24.03.2013
73 Николай Недялков
До коментар #70 от "Бате Цецо":
Много по-умни от мен са го обяснили:Най-добрата идея на протестиращите: мажоритарни избори
Коментиран от #75, #149
22:09 24.03.2013
74 П4
Коментиран от #151
22:09 24.03.2013
75 Бате Цецо
До коментар #73 от "Николай Недялков":
Протестиращите мога да ги нарека млади и енергични, но не и умни. Съжалявам, че мненията ни се разминават, но това е от менКоментиран от #77
22:15 24.03.2013
76 Аз
22:19 24.03.2013
77 Николай Недялков
До коментар #75 от "Бате Цецо":
Говорех за журналиста Валери Найденов, не за протестиращите.Прочети статията му: Текст:
Кликни на линка по-горе.
Коментиран от #80
22:20 24.03.2013
78 националисти
НИКОЙ ДРУГ
ЗАПОМНЕТЕ ГО
22:24 24.03.2013
79 НАЦИОНАЛИСТИ
ТЕРИТОРИЯ,НЕЗАВИСИМА КАТО ВЛАСТ И УПРАВЛЕНИЕ
И ЕДИННА ПО ВЕРОИЗПОВЕДАНИЕ БЕЗ ЗЛИ РЕЛИГИИ КАТО МюСУЛМАНСТВО............
КВО ДА ОБЕНСЯВАМЕ ПО 1000 ПЪТИ
22:28 24.03.2013
80 ....
До коментар #77 от "Николай Недялков":
:D и кои са тези "авторитети" които са "обяснили" как мажоритарната система била по-добра и видиш ли при една такава система парламента ще се напълни с патриоти?Поредният никому неизвестен журналист дето обяснява как с "аргументите" ,че с пропорционални избори ще вкараме в парламента грешно мотивирани хора" и "борете за правото си да избирате ВИЕ, а не партийните лидери." това не са аргументи, а пълни глупости ....Абсолютно всички и световни и български авторитетни социолози и политолози са единодушни,че мажоритарния вот води до двупартийност и не отразява пряко предпочитанията на избирателя....И пак ще повторя коментара си с надеждата някой да го прочете и някой "експерт"радетел за мажоритарен вот да влезе в спор с мен и да ме обори и опровергае с истински аргументи....Ако при едни пропорционални избори българите ще гласуват за партия герб,бсп,дпс и партията на кунева кое ви кара да мислите,че при едни мажоритарни избори те няма да гласуват пак за тях,пак за тези които организират чалга концерти и раздават безплатни кебапчета и кюфтета ....И кое е по-лесно? Да прецениш какво представлява една партия особено ако тази партия се казва герб или пък бсп,дпс,БГ и т.н и какво ще прави тя ако влезе в парламента или да прецениш какъв е и какво ще прави в парламента един симпатичен,усмихнат и костюмиран човек каквито са членовете на тези парти .... Кое ви кара да мислите,че Българският народ който ще сложи на власт пак Герб,бсп,дпс и кунева ако му смениш избирателната система ще сложи на власт някой светец,честен,кадърен и неподкупен който ще работи за народа а не пак за банковата си сметка и за този който му е платил предизборната кампания и му е дал пари за да организира концертите с безплатните кебапчета и кюфтета...Друг добър и кратък анализ на мажоритарната избирателна система взет от статия във този сайт: "Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
Така ,че я пак се замислете избирателната система ли е проблема или манипулацията и мръсната медийна пропаганда която изкарва чистите политици нацисти и ксенофоби,а гербаджии ,бесепари,костовци и куневи-ци ги излъсква костюмира и ги слага пак тях на власт....Коментарът ми пак стана прекалено дълъг което не е добре макар и да е пълен с неоспорими аргументи защото хората с промити мозъци не обичат да четат дълги коментари а само още по-малко пък да ги оборват с аргументи,което означава,че ще получа поредната квалификация или обида..
Коментиран от #83
22:31 24.03.2013
81 tost
22:32 24.03.2013
82 Трибал
https://www.facebook.com/BEZPARTIINI?ref=hl
http://bezpartiini.ucoz.com/
http://bezpartiini.blogspot.com/
Коментиран от #84
22:35 24.03.2013
83 ,,,
До коментар #80 от "....":
И понеже коментара ми стана прекалено дълъг,а знам че българина не обича да чете неща по-дълги от 3 реда ще обобщя в едно изречение: Среднотатистическия българин при една пропорционална избирателна система ще се нареди на опашка за да пусне бюлетината за герб,бсп или кунева, При една мажоритарна избирателна система българна ще вкара пак същите хора в парламента само че в бюлетината няма да задраска герб ами примерно г-н Тарикат Лисицов :D защото той е раздал най-много безплатни кебапчета и кюфтета така че мажоритарния вот няма да подмени политическия елит,а напротив ще се постигне обратния ефект,ще го направи по-силен и проблема не е в избирателната система а в самите избиратели-тези които на 12 май ще се наредят на опашка да гласуват пак за герб и кунева22:39 24.03.2013
84 Николай Недялков
До коментар #82 от "Трибал":
Аз прочетох статия на Валери Найденов за мажоритарните избори преди 14 години във вестник 168 часа.Тогава разбрах за какво става въпрос. Дълги години смятах, че каузата е безнадеждна, но протестите показаха, че има смисъл.
Но и че не е лесно да го разберат хората.
Коментиран от #89, #91, #92, #93
22:42 24.03.2013
85 Трибал
22:45 24.03.2013
86 ,,,,
22:48 24.03.2013
87 laDESTRA
БЪЛГАРИ ЧЕТЕТЕ
НЕ СПЕТЕ ПО ЦЯЛ ДЕН БЕЗ ПАРИ И ГЛАДНИ ЗАРАДИ някои ОБЛАГОДЕЛСТВАНИ ЕТНОСИ В ХРИСТИЯНСКАТА ПРЕКАЛЕНО ДЕМОКРАТИЧНА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
22:48 24.03.2013
88 Станимир
22:49 24.03.2013
89 Трибал
До коментар #84 от "Николай Недялков":
Кога най накрая ще разберете че тука никога не е имало комунизъм,а държавен капитализъм управляван от престъпна номенклатура?Октомврийската революция 1917 год., Деветосептемврийската 1944 год. и всички други революции от този тип, са буржоазни по своя характер, обществото, което възниква в резултат от тези революции е държавен капитализъм, а държавната собственост в тези общества е групова, а не “обществена” собственост – собственик на средствата за производство е номенклатурата, а не “народа”.В края на осемдесетте години банкрутира не българския народ, който беше обикновена работна сила, а номенклатурата, която не изпълняваше ефективно ролята си на предприемач. Съответно трябваше да се обяви фалит на номенклатурата, а не на народа. Трябваше да се направи бърза приватизация и от постъпленията от нея комунистическата номенклатура да изплати външния си дълг, да възстанови изпразнените от нея пенсионни и здравно осигурителни фондове, да реституира заграбената собственост и изплати пропуснатите ползи – например рентата за владеенето на поземления фонд и т.н.
Движението на финансовите потоци, чрез което се осъществи грабежа (концентрация и централизация на индивидуалните капитали) в продължение на 20 години е по следната верига: 1. Спестявания на населението се акумулират в държавните банки. 2. От там има два варианта: а) директно от банките отиват като кредити на “наши хора”; б) от държавните банки отиват в държавните предприятия и от тях към фирми на “наши хора” на изхода и входа на предприятията. 3. След три години се прави ценови шок (1991, 1994, 1997 год.) чрез който се обезценяват задължениета на “нашите хора” към предприятията, на предприятията към банките и на банките към вложилите в тях парите си български граждани.
22:52 24.03.2013
90 не избирай гибелта
БОРЕТЕ СЕ САМОУНИЩОЖАВАЙТЕ
ПО ДОБРЕ СРЕЩУ ТЕЗИ ПО ОБЛАГОДЕЛСТВАНИ ЕТНОСИ
ДА ТЕ СА С ПОВЕЧЕ ПРАВА ОТ НАС В НАШАТА РОДИНА
ДО КОГА
22:54 24.03.2013
91 ....
До коментар #84 от "Николай Недялков":
А така....Тези които ни пропагандират мажоритарният вот тук са го правили в началото и във вестника на ДПС :D :D :D а като гледам сте на линия и четете коментарите можете ли тогава да защитите тезата си и да ме оборите (повтарям се за 20-ти път) с аргументи,ама истински - не с "аргументите" ,че с пропорционални избори ще вкараме в парламента грешно мотивирани хора"Ако при едни пропорционални избори българите ще гласуват за партия герб,бсп,дпс и партията на кунева кое ви кара да мислите,че при едни мажоритарни избори те няма да гласуват пак за тях,пак за тези които организират чалга концерти и раздават безплатни кебапчета и кюфтета ....И кое е по-лесно? Да прецениш какво представлява една партия особено ако тази партия се казва герб или пък бсп,дпс,БГ и т.н и какво ще прави тя ако влезе в парламента или да прецениш какъв е и какво ще прави в парламента един симпатичен,усмихнат и костюмиран човек каквито са членовете на тези парти .... Кое ви кара да мислите,че Българският народ който ще сложи на власт пак Герб,бсп,дпс и кунева ако му смениш избирателната система ще сложи на власт някой светец,честен,кадърен и неподкупен който ще работи за народа а не пак за банковата си сметка и за този който му е платил предизборната кампания и му е дал пари за да организира концертите с безплатните кебапчета и кюфтета...Друг добър и кратък анализ на мажоритарната избирателна система взет от статия във този сайт: "Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
Така ,че я пак се замислете избирателната система ли е проблема или манипулацията и мръсната медийна пропаганда която изкарва чистите политици нацисти и ксенофоби,а гербаджии ,бесепари,костовци и куневи-ци ги излъсква костюмира и ги слага пак тях на власт....
Коментиран от #97
22:55 24.03.2013
92 ....
До коментар #84 от "Николай Недялков":
Ако не влезете в спор с мен и не се опитате(не казвам да успеете,а поне да се опитате) да ме оборите и да защитите тезата си с аргументи,както съм го направил аз, ще си направя много лоши изводи за интелектуалното ви ниво :)23:01 24.03.2013
93 ....
До коментар #84 от "Николай Недялков":
:D :D :D ххахахахаха няма отговор еми нека хората,които сте успели по някакъв начин да заблудите си направят изводите...Да не можеш ей толкова да отговориш,да влезеш в спор и да защитиш тезата си....Коментиран от #95
23:14 24.03.2013
94 Селянин
1. Основното предимство при мажоритарната система е, че народът има народни представители. При пропорционалната няма - това са представители на партиите, спуснати със списък. Политолозите ще ви излъжат, че при мажоритарните избори се “губят гласове”. Кой ги губи? Партиите не са суверен, та да им се губи нещо! При пропорционалните избори избирателите губят 100% от гласовете си, тъй като това не са техни представители. При мажоритарните всеки район си избира представител и нищо не се губи.
2. При мажоритарната система партиите се обновяват, изчистват се от гнилите ябълки и затова оцеляват дълго. Ако началството води лоша политика, избирателите го махат. Докато при пропорционалната това е невъзможно. Там началството е стъпило на гърбовете на всички останали, и то в по две листи. Партията умира, той е пак в парламента.
3. При мажоритарните избори депутатът има страх от избирателя. При пропорционалните го е страх само от този, който пише листата. Сложат ли го начело на листата, и магарето става депутат. Какво мисли избирателят, за него няма никакво значение.
4. При мажоритарната система купуването на гласове се обезсмисля, защото никой не може да купи 51% от избирателите в даден район. Сега се купуват по 1 - 3%, главно в ромските махали. В един едномандатен район с 20 000 избиратели всичко става пред очите на хората. Ако те видят, че купуваш роми, всички ще се обърнат срещу теб.
5. За да привлечеш 51% от избирателите, трябва да се опиташ да се харесаш на 100%. Затова тази система действа центростремително, тя сплотява и хората, и нацията. При пропорционалните се бориш за 5-10%. Или 20%, все тая. Значи длъжен си да си измисляш врагове, да насъскваш срещу другите, да вдигаш скандали. Затова партийно-листовата система действа центробежно, народът е разединен и скаран. Затова и умира нацията. Истинският патриот е за мажоритарни избори.
6. При мажоритарната система не е възможно да се появи харизматичен лидер, който да помете целия парламент, както стана при царя и при Бойко Борисов. Там всеки район избира своя човек, ефектът на мексиканската вълна не е възможен. Ако през 2001 г. изборите бяха мажоритарни, НДСВ едва ли щеше да има 10-20 депутата. Същото важи и за 2009 г. и ГЕРБ. И обратното - тъкмо при пропорционалните избори “лидерите” и “спасителите” вкарват по 100 напълно непознати депутата с автобуса. Хитлер идва на власт чрез пропорционални избори, а точно преди това губи мажоритарни избори за президент.
7. Кресливите, крайните, особняците, нямат шанс да съберат 51%. Но те лесно събират 5-10%, защото винаги има едно озлобено малцинство. Затова мажоритарният депутат е умерен, възпитан, интелигентен.
8. Ако олигархията имаше изгода от мажоритарни избори, отдавна да ги е въвела.
9. Най-демократичните нации и господарите на света имат мажоритарни системи - САЩ, Великобритания, Франция, Индия. Това не е случайно. Пропорционалните система дават възможност за колонизация на нациите, тъй като те отчуждават елита от народа.
10. Истинската пряка демокрация възниква само при мажоритарни системи. В Швейцария, докато е въведена и утвърдена референдумната система, всички депутати са избирани мажоритарно.
Коментиран от #98
23:18 24.03.2013
95 Николай Недялков
До коментар #93 от "....":
Каквото съм имал да кажа съм го написал.Вие също, няколко пъти ...
Нека и на други да дадем думата?
Коментиран от #96
23:24 24.03.2013
96 ....
До коментар #95 от "Николай Недялков":
Очевидно не знаете какво означава спор и дебат....Ще ви обясня...Значи вие сте написал статия в която сте изложили своята теза и аргументи (ако приемем ,че "при пропорционални избори ще вкарваме в парламента грешно мотивирани хора" е аргумент :D) - Аз тази теза и аргументи съм я оборил напълно,и съм представил своята теза,която съм подкрепил с аргументи,цитати,факти и доказателства и то истински (което вие не сте направили) което следва вие да влезете в спор с мен,да се опитате да оборите моята теза и аргументи и да защитите своите - нещо,което вие очевидно не можете да направите, но аз пак ви подканям да се опитате.....Пиша едно и също защото се правите,че не виждате коментарите ми ,а така като гледам никой друг не иска думата и никой няма какво да каже освен да копира някоя статия предполагам от вашия сайт....23:41 24.03.2013
97 eййй
До коментар #91 от "....":
Е стига повтаря едно и също като папагал, един и същи коментар сто пъти..............Коментиран от #100
23:53 24.03.2013
98 ....
До коментар #94 от "Селянин":
ОК Ще започна отзад напред :).....10 - Избирателната система в Швейцаря всъщност е пропорционална....(има ли смисъл да коментирам другите точки :D)9 Най-демократичните държави в света Сащ и Англия пак ще се повторя""Англия и Америка са страни с двупартийна система, която е следствие на мажоритарния вот. Мога да предложа и парафраза: в тези страни двете главни партии функционират както политически картел, като не дават на други партии да прокарат кандидатите си в парламента"....
"Ако вземем резултатите от последните избори в Англия (2010 г.), ще видим, че Либерално - демократическата партия спечели 23% от националния вот, но получи само 53 депутатски места, докато консерваторите спечелиха 36%, обаче получиха 306 места. При лейбаристите пропорцията беше 29% и 258 места. Ясно е, че в британския случай на мажоритарната система не отразява точно предпочитанията на избирателите. Обаче има предимства(!?), които компенсират този ДЕФИЦИТ НА ДИРЕКТНА ДЕМОКРАЦИЯ."
8 - Смислен въпрос....Ами изглежда не е нужно да го прави защото Българина се реди на опашка и пуска бюлетина за ГЕРБ и БСП срещу една почерпка и 20 лв просто няма нужда от тази крайна мярка срещу пряката демокрация-Мажоритарения Вот....
7....Мисля да спра до тук вече....
23:56 24.03.2013
99 ....
Ами значи обяснявам си го с това,че при една мажоритарна избирателна система резултатите са непредвидими....Както дадох пример по-долу с изборите в агнлия партия с 23% на изборите взема 53 депутата а партия с 36%-306....През 2009 година в българия 31 депутата бяха избрани мажоритарно от тях 26 бяха от герб,което означава ,че при 100% мажоритарен вот ДПС най-вероятно ще се окаже с мнозинство в парламента просто защото електората на ДПС е най-дисциплиниран,полувоеннизиран и гласува под строй за когото му кажат и във повечето райони ще бъдат избирани представителите на ДПС още повече пък защото и българите ще бъдат подлъгани защото на усмихнатите и костюмирани кандидати на челото няма да им пише "аз съм от ДПС".....
за т.4 тва е най-абсурдното нещо което съм чувал....Напротив при пропорционалната система за да влезе един депутат в парламента трябва неговата партия да влезе което означава минимум 4% от всички гласоподаватели в българия да гласуват за нея което значи над 200 хиляди гласа около 250 хиляди които е трудно да се купят,докато при едни мажоритарни избори в един избирателен район с по-малко население на цар киро ще му трябват 20-30 хиляди избиратели максимум(вероятно доста по-малко) което означава 15 хиляди лева за хонорара на някоя чалга певица + няколко хиляди лева за кебапчета и кюфтета и евентуално ако се наложи още 20-тина хиляди лева да си купи гласовете което за него са жълти стотинки и които той като народен представител("народен" а нее спуснат от някой партиен лидер :D) ще си върне в пъти....
00:16 25.03.2013
100 ....
До коментар #97 от "eййй":
Това бих го казал на редактора и журналистите в сайта,които от 1 месец насам освен да пропагандират за мажоритарния вот(ама иначе аз съм платения драскач на някой си :D) друго не правят...И все едни и същи абсурдни и безсмислени неща само прочетете "При мажоритарната система купуването на гласове се обезсмисля, защото никой не може да купи 51% от избирателите в даден район. Сега се купуват по 1 - 3%, главно в ромските махали. В един едномандатен район с 20 000 избиратели всичко става пред очите на хората. Ако те видят, че купуваш роми, всички ще се обърнат срещу теб."Предполагам имате завършен 4-ти клас айде сметнете 51%(защо 51 не е ли достатъчно гласовете за теб просто да са повече от другите!?) от един район с 20 000 избиратели колко гласа са и колко пари са това....10200 гласа.20 лв = малко над 200 000 лв. айде сметнете дали един мафиот не може да ги даде тея пари и дали няма да си ги върне 10кратно ако стане депутат....Ама не видиш ли ако някой го видел да купува гласове всички жители на града ще се обърнат срещу него :D Е не сериозно кой го е писал това нещо!?
00:44 25.03.2013
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 ....
До коментар #101 от "Хтжн":
А стига бе :D ама г-н Николай Недялков(автора на статията) в коментар номер 56 заяви ясно и категорично цитирам"Мнението, което съм изказал е лично мое и никой не ми плаща да пиша статии за Факти.бг.Искрено вярвам, че 100% мажоритарни избори ще изчистят политическата ни система и ще започне да се подобрява живота в България."
Да не би да наричаш г-н Недялков лъжец!? Да не би да твърдиш,че г-н Недялков пропагандира мажоритарният вот от 1 месец насам не защото просто мисли,че той е по-добър от пропорционалния(както той твърди въпреки,че както се убедихме сами той не може да докаже защото не може да ме обори) ами защото някой му плаща за да прави!?
00:52 25.03.2013
104 ....
01:09 25.03.2013
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 яз съм я.
01:38 25.03.2013
108 svilen75
Не вземайте хората за канарчета. По този начин показвате, че не сте по-добри от политиците.
01:45 25.03.2013
109 кирил петров
горко му...на ЗАСПАЛИЯ ...
бЪЛГАРСКИ-ПОЛУнарод....
01:50 25.03.2013
110 един
До коментар #106 от ",,,":
какво се палиш бе , то всички много умни и всички разбиратели . за това се наг.зени ходим..01:54 25.03.2013
111 ,,,
Коментиран от #152
02:02 25.03.2013
112 муспи
02:27 25.03.2013
113 кик
03:06 25.03.2013
114 време е
07:38 25.03.2013
115 П4
07:57 25.03.2013
116 Гост
08:01 25.03.2013
117 123
10:19 25.03.2013
118 fti4ka
10:37 25.03.2013
119 ....
10:44 25.03.2013
120 Трибал
Коментиран от #121
11:19 25.03.2013
121 ...
До коментар #120 от "Трибал":
Аз ти отговорих много ясно и точно мисля.Можем да я премахнем само и единствено ако на изборите не гласуваме пак за нея.Ако на изборите не се наредим на опашка да гласуваме за партия Герб,БСП,ДПС или пък БГ и вместо пак тях сложим на власт партия незамесена в грабежа,която не е била във властта и на първо място по значение и най-важното има НОВИ И РАЗЛИЧНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ИДЕИ ,а не видиш ли еврофондовете,Брюксел и тежкото наследство на партия Герб примерно.....Това е начина да постигнем това което целим.Начина не е Мажоритарен вот обясних вече 100 пъти защо да не се повтарям,ако някой иска да прочете по старите ми коментари и да се опита да влезе в спор с мен и да ме обори но няма да успее....11:30 25.03.2013
122 Трибал
11:37 25.03.2013
123 121
Коментиран от #128
11:43 25.03.2013
124 жоро
11:50 25.03.2013
125 smolata
Коментиран от #127
11:51 25.03.2013
126 ...
Коментиран от #129
11:53 25.03.2013
127 ...
До коментар #125 от "smolata":
Именно....И за избирателя е много по-лесно да прецени какво ще прави партия герб например ако вземе мнозинство в парламента от колкото да преценят какво би правил в парламента лицето Х ако излезе пред тях усмихнат и костюмиран,почерпи ги с бира,кебапчета,кюфтета,организира им концерт и им наговори куп хубави неща....А да не говорим ,че мажоритарната система дори не отразява пряко предпочитанията на избирателите пример - последните избори в агнлия партия с 23% на изборите взема 53 депутата а партия с 36%-306 депутати...Което означава не само,че ще спечелят кандидатите дали най-много пари за предизборните си кампании ами и,че резултатите са напълно непредвидими т.е напълно възможно е и реално например ДПС да се окаже с мнозинство при едни мажоритарни избори....12:00 25.03.2013
128 Трибал
До коментар #123 от "121":
Точно това е номенклатурата за която никой нищо не казва!Всички търтей взети заедно!И правилно сте разбрали без бой няма да стане!И разграничаване от всякакви партийни подлоги и техните проводни!Номенклатурата това са лостовете на властта!И дори народа да вземе властта,винаги ще има такива лостове!12:34 25.03.2013
129 Трибал
До коментар #126 от "...":
Тези които казваш се сринали,се самосринаха,за да освободят път на следващите,а те да се скрият със всичките си далавери,зад паравана наречен власт!12:36 25.03.2013
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 НЯМА ИЗБОР
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО СА!
ВАЖНОТО Е ДА СЛУШАТ НАРОДА!
НАРОДЪТ НИ Е МЪДЪР!
А ТЕ ЩЕ СЛУШАТ ЗА ТОВА СМЕ ГИ ПРАТИЛИ ТАМ, ЗА ДА СЛУШАТ!
А ДОРИ И ДА НЕ ЩАТ И ВЪНКА ХЛЯБ НЕ ЩЕ ЯДАТ!
ЦИГАНИТЕ ВЪН ОТ ПАРЛАМЕНТА ЧЕ ТО САМО СЕГА Е ЗА ПАРЛАМА И ЗА МЕНТА ОСТАНАЛОТО Е ЯСНО:
КРАДЕМ&ЛЪЖЕМ
КРАДЕМ&ЛЪЖЕМ
КРАДЕМ&ЛЪЖЕМ
КАК МОЖАХА ТИЯ ПАРЛАМЕНТАРНИ ХОРА ОТ ЦИГАНИТЕ ДА ВЗЕМАТ НАЙ-ЦИГАНСКОТО КРАЖБАТА И ЛЪЖАТА?
КАК НЕ ГИ ДОСРАМЯ ОТ ДЕЦАТА?
ДА ОТКРАДНАТ ХЛЯБА НА ТАЯ ДЪРЖАВА?
И ДА НИ ЛЪЖАТ СЪС ЗАБАВА?
БИГ БРАДЪР И ВАС ГЛЕДА!
ЩЕ ЯДЕТЕ НА ВЪРХА СЛАДОЛЕДА!
12:57 25.03.2013
132 НЕТРАЙЧО
13:15 25.03.2013
133 DedoBobi
пропорционално-мажоритарна.
13:22 25.03.2013
134 гост
13:34 25.03.2013
135 шаран
13:42 25.03.2013
136 ...
13:55 25.03.2013
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 Има ли значение
Само АТАКА се опълчва на богатите и защитава интересите на бедните .А другите защитават мачката бедния народ .
И стига партийно пристрастие мислете за България.
14:51 25.03.2013
139 Трибал
http://news.ibox.bg/material/id_1752227798/#clist
Коментиран от #140
15:15 25.03.2013
140 ...
До коментар #139 от "Трибал":
Да,пропагандата срещу Сидеров вече не е,че той е екстремист,нацист и ще прави циганите на сапун защото вече малко се поизтърка това вече пропагандата е видиш ли Сидеров е като останалите - подкумен,елитарен тип с вили на френската ривиера и финансиран от руски олигарси...ще се коалира пак с герб,нали нищо,че му откраднаха партийната субсидия по най-бандитския начин като му купиха депутатите и го принудиха да превърне вестника от ежедневник в седмичник(къде бяха тогава руските олигарси дето го финансираха)....С едно изречение,както гласи поговорката "Ако вярваш на всичко,което четеш-по добре нищо не чети!" ама какво да се занимавам с хора които ей толкова не могат да чуят дори мнение различно от тяхното.....Коментиран от #141
15:31 25.03.2013
141 Трибал
До коментар #140 от "...":
Ами прочети статията,именно той го е казал не аз!„Зависи как ще се държат ГЕРБ, зависи дали са си взели поука от тяхното управление".По думите му всеки човек може да поправи грешките си.Ти на това какво му викаш!?Като толкова много се обичат,защо просто не се вземат да си бъркат по дупките,а ни занимават!?
http://news.ibox.bg/material/id_1752227798/#clist
Коментиран от #142
15:47 25.03.2013
142 ....
До коментар #141 от "Трибал":
Ми аз мога да ти намеря статия, в която се казва ,че Сидеров е скандирал на митинг "циганите на сапун!" ама не всичко което си чул "по телевизията" или във вестника е вярно сещаш ли се...... И къде се говори за подкрепа или нещо подобно в това интервю?И ти допускаш ли ,че герб могат да вземат мнозинство в следващия парламент за да трябва някой да ги подкрепи!?....Тва е някаква част от интервюто извадена от контекста която по този начин извадена звучи все едно.....Коментиран от #143
15:59 25.03.2013
143 Трибал
До коментар #142 от "....":
Знаеш ли?Не е луд оня който яде баницата!Вие сте по опасни от онези които избирате!Това клони към шизофрения!Спирам да падам на вашето ниво,че тази болест е заразна!Прекалено много време ви отделих,а то ми е скъпо!Гласувайте ако щете и за Пурко все тая!Коментиран от #153
16:06 25.03.2013
144 ....
16:12 25.03.2013
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 по темата
До коментар #22 от "The Big Boss":
Пилотът си кара по зададения маршрут, а Пътниците се качват по желание за това направление16:39 25.03.2013
147 по темата
До коментар #48 от "....":
а в гласоподавателите,които на 12 май ще се наредят на опашка пред урните и ще сложат на власт, на главите ни пак същите партии които ни докараха до тук...Не мога да проумея кои са и какви са тези хора които ще отидат и ще пуснат бюлетината за ГЕРБ,БСП,СДС или пък партията на Кунева .Постоянно облъчвани телемани, които попиват и приемат сърдечно всяка лъжа и простотия с която ги зомбират. Няма как да се оправим при такава маса от М'атрял, която гласува за този, заради когото гладува, но я потупва свойски по главичката !!!
16:51 25.03.2013
148 виктор петков
16:58 25.03.2013
149 по темата
До коментар #73 от "Николай Недялков":
Не Умни бре Недялко, а Много, ама Много Хитри!!17:02 25.03.2013
150 Бай хой
Не трябва да ги търпим, те сами няма да се накажат.
Ако се наложи народа трябва да е готов и на въоражена борба.
17:04 25.03.2013
151 по темата
До коментар #74 от "П4":
Ид..тите нямате свършване, Нали?По-малкото Зло, кое бре джанъм? Това, второто ли, което остави държавния резерв под критичния минимум и си спретна Протести, за да може да се изниже като Пр__ня из гащи, за да си осигури влизане отново в парламента, а не линч, който щеше да се случи със сигурност при това състояние на държавата, което я докара Бандата престъпници, докарани на власт от М...умници, които така и не разбраха, че Партията Майка само сменя заместващите я при нейната почивка (която да успокои електоралната й единица, а и да позабравят управлението им). Колкото по-зле е било състоянието при нейното управление, толкова по-големи ид..ти слага да управляват след нея( защото знае, че ще докарат държвата до състояние, което и матряла не предполага, мислейки, че вече е на дъното и няма повече накъде, - но изненадка, изглежда се е отворила дупка и камъните паднали във нея не се чува да достигат новото (Дъно), щото след това да си "дойде на мястото", избирана от същия М'атрял!
17:18 25.03.2013
152 по темата
До коментар #111 от ",,,":
Наистина по некадърно направена кампания не съм виждал.....Хора и на най-овчедушния и наивен читател ще му се види съмнително всеки ден да му пропагандираш 100% мажоритарен вот по такъв изключително натрапчив и агресивен начин..А защо да не приемем, че това е и целта, - да докарат народа до там, че сам да предложи мажоритарни избори, за да си направят двупартийна система , както обичат да казват - "глас народен глас "Божи"!
И какви очи ще ококори същия този народ, когато разбере, че възвратно постъпателните движения, са били не към обект от пред, а вследствие на въздействието на обекта му отзад!?!?!?
17:43 25.03.2013
153 по темата
До коментар #143 от "Трибал":
Това, че си ид..т е ясно, но защо постоянно трябва да го обявяваш на показ? Стой си тихо и .17:54 25.03.2013
154 Трибал
Коментиран от #155
18:01 25.03.2013
155 по темата
До коментар #154 от "Трибал":
Двама позитановци като тебе квичеха, ти ще я караш на фалцет и си придържай очите - да не изхвръкнат.Коментиран от #156, #158
18:21 25.03.2013
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 tva e
18:41 25.03.2013
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 тао
19:31 25.03.2013
160 някой
20:06 25.03.2013
161 sapiora
20:27 25.03.2013
162 Петел
00:14 26.03.2013
163 Human
10:29 26.03.2013