Независимият депутат Елена Гунчева, която напусна парламентарната група на партия „Възраждане“, предизвика голяма дискусия през миналата седмица, след като публикува чат от групата на партията. В него се вижда, че лидерът Костадин Костадинов е готов да тегли заеми, за да осигури хора на протестите на партията. След това Костадинов ѝ отговори, но диалогът продължава. Ето какво още добави по темата пред ФАКТИ тя.
- Г-жо Гунчева, отново разбунихте духовете, след като преди дни публикувахте чат от групата на „Възраждане“. Вътрешна война ли е това?
- Вътрешна война няма. Аз вече съм извън партия „Възраждане“. Но винаги съм била на мнение, че истината за всеки политик и партия трябва да се знае. В това няма нищо лично. Защото политиците след време започват да управляват държавата. И всички тези проблеми, които сега някои считат за вътрешни работи, само партийни и лични, се превръщат в проблеми на държавата и на народа ни. Когато в една партия, която е парламентарна или може да стане такава, има подобни проблеми с кадри, с финансиране, с прикриване на истината, това трябва да се знае от избирателите. Това не касае само членовете ѝ. Целта на всяка партия е вземане на властта, по презумпция. Точно затова трябва да знаем какви хора избираме там. И когато един лидер не успява да реши проблемите в партията или я ръководи по погрешен начин, защо трябва да вярваме, че ще е по-различно, ако започне да ръководи държавата? Ако не може да подбере експертни кадри за партията си, как да очакваме, че ще избере такива за държавното управление?
- Срещу вас се образува огромен фронт, който определено излиза от границите на добрия тон. Колко можете да издържите на това и заслужава ли си…
- Аз знам цената на истината. 13 години критикувах ГЕРБ и Борисов и сама си знам на колко заплахи, обиди и клевети бях подложена. Преди няколко години заплашиха дори сина ми, че ако не си затварям устата, повече мога да не го видя. Винаги е неудобно да развенчаеш идола на хората и да кажеш истината. Аз напълно разбирам, че много хора са разочаровани и първата им реакция е да се обърнат срещу мен. Най-трудно човек се разделя с илюзиите си и надеждите. А във „Възраждане“ вярват много хора. Вярват в идеята и затова предпочитат да не виждат несъответствията и нещата, които могат да станат проблем. И именно затова казвам това, което знам. Защото вече преживяхме много разочарования от месии и спасители. Все още смятам, че ако в партията се организират и вземат мерки да решат тези проблеми, а Костадинов осъзнае, че с авторитаризъм и лъжи не се решава нищо, може и да излязат по-силни от това. В партията има много почтени и свестни хора, истински родолюбци. И точно те трябва да осъзнаят, че не винаги целта оправдава средствата. И никой лидер не е по-важен от идеята и от България.
- Какво искахте да покажете с този чат. Вадите, все пак, вътрешна информация от партията?
- Както казах, истината трябва да се знае. Когато изнесох причините за напускането си, аз се аргументирах и им пожелах успех. Още на следващия ден бях наклеветена, че съм предателка и са ме купили с „един милион причини”, което постоянно се повтаря от цялото ръководство на „Възраждане“, правят се отвратителни намеци за пазарлък, постове и пари. Членове и фенове на партията ме заляха с обиди, които минаха всякакви граници на възпитание и култура. Обвиниха ме, че лъжа и че няма нищо вярно в това, което казвам. Затова и извадих тези доказателства. Имам и други и то доста по-сериозни. Но моята цел не е да съсипвам партията, а да ги накарам да осъзнаят проблемите и ако могат, да ги решат. А и да се защитя. Ако не ме обиждат и клеветят, изобщо няма да се занимавам с тях. Но те не се спряха. Вътрешна информация, когато се отнася до това какви са политиците, които искат да ни управляват, няма и не може и да има. Например, вътрешна информация ли е това, че лидер на партия, която се счита за следващата първа политическа сила, нарича млади хора, майки с деца, които подкрепят правителството „фашистка измет” и дори с друга дума, крайно обидна и неприлична. Дали един ден пък няма от екрана на телевизора този лидер така да се обърне и към народа си. Вече един такъв, който ни наричаше тулупи и безделници, имахме. Когато презираш хората, които не са съгласни с теб и ги обиждаш, не ставаш за лидер. Лидерът трябва да проявява уважение дори към враговете си. А не да обявява за враг всеки, който не го харесва.
- Толкова ли сте разочарована вече от работата на бившите ви колеги?
- От работата - не съм. Свършихме добри неща в Народното събрание, имаше много добри инициативи и законопроекти. Но тези проблеми, които посочих, попречиха да бъдем още по-добри и ефективни. Можеше много повече неща да се направят, ако имахме повече експертиза, ако общувахме повече с гражданите. Разочарована съм предимно от отношението и работата с лидера и ръководството на партията. А съмненията, които имам за договорките с ГЕРБ, ме разочароват още повече. Когато започнат съвместни действия с хора, които досега 13 години са грабили България и се подкрепят техни предложения, за мен това е знак, че нещо не е наред. И съм разочарована, че вече не говорихме нито за корупцията на ГЕРБ, нито за това, какво се е случвало тези 13 години. В един момент основният враг ни станаха от „Продължаваме промяната”. Без съмнение, те направиха много грешки, но да не забравяме кой докара държавата до катастрофа.
- Какво на кого доказвате, когато влизате в такъв диалог?
- Защитавам се. Освен това, им давам урок, че каквото дават, това ще получат. Ако бяха постъпили отговорно и възпитано, нямаше да се стигне дотук. Но на всяка клевета и лъжа ще отговарям с доказателства за тях. Искам и хората да видят за какво става дума. А не да се хващат на лъжи. Хората не знаят каква е истината. Те виждат един лидер, който има прекрасни идеи и говори много добре. Те не виждат по какъв начин говори за тях зад гърба им, не виждат как гласува заедно с ГЕРБ, не виждат авторитаризма и начина на подбор на кадрите в партията. Затова и аз ги казвам тези неща. Защото, пак повтарям, за политиците трябва да се знае цялата истина. За да не се лъжем повече по избори.
- Лидерът на „Възраждане“ Костадин Костадинов ви отговори, че очаква да го обвините и в човекоядство. Имате ли такъв чат…
- Винаги съм му казвала, че трябва да си смени пиарите, които доста често го поставят в неудобни ситуации. Считам, че това е прекалено детинско и наивно. Преди няколко месеца на някакви обвинения, отново отговориха със същото, че очакват да ги обвинят в яденето на малки деца. Малко започват да се повтарят. Аз показвам истинското лице на Костадинов, а той се оплита вече в лъжи. Добър лидер би преустановил всичкото това още в самото начало. Вместо да ме клевети, можеше да се разделим с добро и всеки по пътя си. Той избра войната.
- Няколко пъти казвате, че Десислава Атанасова (ГЕРБ) и Костадин Костадинов са говорили насаме в парламента в стаята. Какво е следвало след това?
- Вече излезе статистика колко пъти сме гласували заедно с ГЕРБ и ДПС. И обяснението не за всичко е това, че сме опозиция. Аз на тези разговори не съм присъствала, така че не знам за какво са се договаряли. Но пък и не съм видяла друг председател на ПГ освен един път Карадайъ, да идва в стаята на групата ни.
-Да излезем от бившата ви партия. Скоро имахте разговор с Йордан Манджуков от „Продължаваме промяната“, когато партията му събираше мнозинство в парламента. Какво поискаха те от вас, за да ги подкрепите, и на какво държахте вие, за да имат гласа ви…
- Попитаха дали ще ги подкрепя и при какви условия. Обясних им, че това, че съм извън „Възраждане“, не означава, че съм си променила мнението за правителството и управляващото мнозинство. Казах им моите приоритети, казах им да направят програма, която да зачита националните интереси и това е. Няма как да ги подкрепя. Без значение какво биха направили. Защото вече се провалиха сериозно и нанесоха вреди. Изчаках да видя и програмата, но не ме впечатли. А грешките с газа, руските дипломати, оръжието за Украйна, направиха напълно невъзможно каквато и да било подкрепа от моя страна към кабинет на „Продължаваме промяната“. Политиката не се състои от сделки. А от принципи, когато има такива. Моят принцип е да не подкрепям хора, които са действали във вреда на България.
- След два провалени мандата президентът е на ход. Радев ще го връчи на БСП, но отново ще се търси диалог с независимите депутати. Вие на какво държите?
- Много пъти заявих, че изборите не са най-доброто решение, но са единственият изход от тази криза. Явно е невъзможно да се състави програмно правителство, подкрепено от всички партии в парламента, включително опозиционните. Защото, поне според мен, това ще е добро решение, националноотговорно. Като всички – управляващи и опозиция, седнат на една маса и направят законодателна програма и програма за управление, в които да са заложени приоритетите на българския народ, а не на чужди посолства или определени партии. Но това е в сферата на невероятното. Затова и отиваме на избори. 47-то Народно събрание вече няма обществено доверие. Няма парламентарна стабилност. И по-добре тази политическа криза да се опитаме да я решим сега, отколкото след една тежка зима.
- Какви са ви приоритетите, за да подкрепите някакъв бъдещ нов кабинет в този парламент?
- В този парламент няма как. Вече казах за мен какво е доброто решение. Но не виждам нито политическа воля, нито намерение за такова нещо. Едните искат правителство на всяка цена, другите избори на всяка цена. При такава колизия на интереси, по-добре народът отново да реши кого иска в парламента.
- Болничният ви изтича на 13 юли. После какво следва…
-Болничният ми е продължен, след около десет дена ще ме оперират. В зависимост от това какво ще се случи, ще реша как да продължа.
- Какво и кого подкрепяте?
- Единствено и само идеята за България, за българските национални интереси. Ще подкрепя всеки, който работи за народа ни и който поставя България над личните и партийни интереси.
18 Юли, 2022 12:30 14 365 168
Елена Гунчева пред ФАКТИ: Показвам истинското лице на Костадинов, а той се оплита в лъжи
Грешките с газа, руските дипломати, оръжието за Украйна направиха невъзможна каквато и да било подкрепа от моя страна към кабинет на „Продължаваме промяната“, казва независимият депутат
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.
Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 106 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Та той
Коментиран от #162
12:32 18.07.2022
2 Пич
12:32 18.07.2022
3 хмм
Коментиран от #52
12:34 18.07.2022
4 номера с парите
12:34 18.07.2022
5 Маки
Коментиран от #15
12:36 18.07.2022
6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Тези нейни думи трябва да са на всяко място с информация за нея! Това, че знаеш кое е морално , но да не постъпваш морално - казва всичко ‼️
12:37 18.07.2022
7 Жоро
12:37 18.07.2022
8 Елено,моме шантаво
Коментиран от #122
12:37 18.07.2022
9 Роко
Коментиран от #99
12:37 18.07.2022
10 абе
12:39 18.07.2022
11 за жалост
12:41 18.07.2022
12 И на тези
12:41 18.07.2022
13 Угасна преди да светне
12:43 18.07.2022
14 Брадвата
Коментиран от #85
12:43 18.07.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Доротея
Коментиран от #27, #38, #60
12:46 18.07.2022
17 цербер
Коментиран от #25, #82
12:46 18.07.2022
18 Коментар
В случая обаче функцията и нямаше да е достатъчно силна срещу Костадинов, ако явно бе подкрепила Киро и Кокоро, та затова плюе Костадинов, но уж е против политиката на Киро???!!!
Такива кат Радко и Гунчева не ги ща и да ми бършат пода в тоалетната! Това тяхното е едно от най-ниските(ако не най-ниското) човешки падения!!!
БРАВО КОЦЕ, В НАЧАЛОТО МИСЛЕХ, ЧЕ Е НЕВЪЗМОЖНО ДА ИМАТЕ МНОЗИНСТВО В СЛЕДВАЩИЯ ПАРЛАМЕНТ, НО КАТО ГЛЕДАМ КАКВИ ГИ ВЪРШАТ ЕВРОАТЛАНТИЦИТЕ, С ДВЕ РЪЦЕ СЪМ ЗА ВЪЗРАЖДАНЕ И ВЕЧЕ АГИТИРАМ КОЙТО СРЕЩНА!!!
КРАЙНО ВРЕМЕ Е БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ВЪРНЕ НА БЪЛГАРИТЕ!!!
Коментиран от #46
12:51 18.07.2022
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Дежавю
Коментиран от #23
12:53 18.07.2022
21 Пета Колона
12:54 18.07.2022
22 тука как
12:54 18.07.2022
23 НЕ!
До коментар #20 от "Дежавю":
по-опасен е, този си вярва на глупостите, които говориКоментиран от #30
12:55 18.07.2022
24 Специализацията
Коментиран от #43
12:55 18.07.2022
25 Про100 100
До коментар #17 от "цербер":
Не плюй по "журналиста", той толкова си може😀12:56 18.07.2022
26 и ти се омаскари
12:57 18.07.2022
27 А ти
До коментар #16 от "Доротея":
естествено си много читава пача!12:58 18.07.2022
28 Предателите не са
12:59 18.07.2022
29 зевзек
12:59 18.07.2022
30 И кое
До коментар #23 от "НЕ!":
от това, което говори е глупост, че не разбрах?!13:00 18.07.2022
31 И тая захлеби от кypчокaнaдски
13:02 18.07.2022
32 Псевдоним
13:03 18.07.2022
33 Ленче
13:04 18.07.2022
34 БРАВО НА ГУНЧЕВА
13:05 18.07.2022
35 ГРАД КОЗЛОДУЙ
13:05 18.07.2022
36 МАНГАЛЕСТИЯТ ГАГАУЗ
13:06 18.07.2022
37 ГРАД КОЗЛОДУЙ
13:07 18.07.2022
38 Жива да не бях
До коментар #16 от "Доротея":
Дороти,преродената баба Ванга.Коментиран от #138
13:11 18.07.2022
39 алабалистики гунчеви
13:14 18.07.2022
40 Минувач
Коментиран от #49, #61
13:14 18.07.2022
41 Минувач
Коментиран от #45
13:14 18.07.2022
42 Малиии колко
13:15 18.07.2022
43 на тези
До коментар #24 от "Специализацията":
глупости може да вярва само промит мозък, виж се кво си написал/а13:15 18.07.2022
44 Джон Смит
Коментиран от #51
13:17 18.07.2022
45 тото
До коментар #41 от "Минувач":
А платежно да сте видял? Манипулира ви Костя като наивни дечица и му се връзвате.Коментиран от #50
13:17 18.07.2022
46 Алоу
До коментар #18 от "Коментар":
Какви простотии пишеш, бе? Активирана била. Хвани единия, бласни другия. Това ви е цялата партия от продажници. Да са ви сладки рубличките.Коментиран от #66
13:17 18.07.2022
47 Тома
13:25 18.07.2022
48 Хмм
13:27 18.07.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Минувач
До коментар #45 от "тото":
Парите могат да се проследят. Какво платежно? Знаеш, че Възраждане са най-най-проверяваната партия в последните години, вкл. от ДАНС. Нищо не могат да намерят нередно - нито за субсидиите, нито за тъпата му къща, дето не е нищо особено, нито за връзки с Русия, където ДАНС ги проверяваха. НИЩО! Обаче това не пречи да се обвинява и тролят и търсещите интригата лековерно хора да се вържат и дори да раздухват измислиците. И правя разликата м/у разследванията срещу тях и примерно срещу ГЕРБ, защото Гешев разкатава едните, а е застъпник и бухалка на вторите. А за тези пари - елементарно е да се провери партийното счетоводство и веднага ще се види от партийната каса към кои сметки се пращат пари и колко. Допускаш ли, Костадинов, който си знае, че на всеки няколко месеца му правят пълна проверка, ще си говори празни приказки, че за едни няколко хиляди лева въобще ще рискува да има нещо нередно?Коментиран от #53, #56
13:31 18.07.2022
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 По-добре маски в болниците, моловете и
До коментар #3 от "хмм":
автобусите навреме, отколкото пак дву и трицифрен брой починали с ковид на ден, пълни интензивни отделения, онлайн обучение и т. н. Забелязвам все повече хора, които слагат маски в големите хипермаркети без да е задължително все още. А това, че Костадинов ще тегли кредити, за да осигурява протестиращи не е ли пълна наглост. После разчита на баламурници като теб да лапне тлъста субсидийка, да върне кредитите и да остане за лапане. Като толкова вярвате на Копейкин вземете и си го спонсорирайте директно. Защото той самостоятелно не може да управлява и това е ясно на всеки трезвомислещ. Див популист си е Костадинов, колкото и да се пъчи да е най-големия патриот в държавата. Не ми е симпатична Елена Гунчева, но не е лошо да продължава да разкрива това, което се случва във Възраждане. Току виж някои заблудени вземат, че прогледнат и да видят истинското лице на Костадинов и реалните му намерения.13:34 18.07.2022
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Копейкин
13:36 18.07.2022
55 Шубето голям страх
13:36 18.07.2022
56 анонимен
До коментар #50 от "Минувач":
Най-проверяваната шайка по думите на Копейката нали така, а ти си най-заостреният "мозък" на Балканите ! Той и Тиквата е най-проверяваният, но и най-пазеният от прокуратурата, а нали се сещаш, че ГЕРБ, ДПС и Възраждане са "тризнаци" !13:38 18.07.2022
57 Дървена марионетка
13:39 18.07.2022
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 голям праз
Същтата, къде препъчваваше ракетен удар по НС?
Хайде по-сериозно моля.
Или са се изпокарали за нешо, за което не си признават или има 1 млион причини за този развод.
ПС. Не гласувам за Костя, нито Гунчева ми е духовен водач, та ми е по-лесно да ги преценя, гледайки отстрани.
13:40 18.07.2022
60 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #16 от "Доротея":
МОЛЯ не обиждай ХОРАТА13:41 18.07.2022
61 анонимен
До коментар #40 от "Минувач":
Имаш въпрос от N 49, - ОТГОВОРИ , ако си почтен и кмаш достойнство на хомосапиенс !13:42 18.07.2022
62 Бебенце
13:43 18.07.2022
63 истината
13:43 18.07.2022
64 Развод ми дай
13:43 18.07.2022
65 натъкмистик
До коментар #58 от "Минувач":
Ти не си от Варна, но аз съм, ела виж и не манипулирай истината !13:45 18.07.2022
66 Опорчо
До коментар #46 от "Алоу":
Само това ли успя да съчини сивото ти вещество?!Като видя, рубли, Путин и Копейкин в едно изречение, няма как авторът му да не е козяшки трол!!!
Така, че и аз като много от горе коментиращите съм абсолютно за ВЪЗРАЖДАНЕ!!!
13:45 18.07.2022
67 А бе, Гунчева
Коментиран от #93
13:50 18.07.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Даа
До коментар #68 от "анонимен":
Заемите на мошениците са проформа. Демек, вижте ме колко съм беден, та тегля заеми. Приказки копейкини от Хиляда и една нощ.13:52 18.07.2022
70 Хасан азис
13:52 18.07.2022
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Умиляваш ме, мунчо
До коментар #58 от "Минувач":
Защо ли всички българи нямат такива къщурки на брега на морето щом е толкова евтина? Ние не сме рибета, от тия дето ловят под Аспаруховия мост. Много добре знаем кой е Костя Копейкин и за какво се бори.13:56 18.07.2022
73 Ало ФАКТИчески
13:56 18.07.2022
74 Костя Орков Копейкин
13:56 18.07.2022
75 Токсик
Коментиран от #78
13:58 18.07.2022
76 кривоустото
13:59 18.07.2022
77 Помия
Коментиран от #88, #95
13:59 18.07.2022
78 възраждане
До коментар #75 от "Токсик":
балнуваш , ние от израждане защитаваме фашисткия интерес на един диктаторКоментиран от #80
14:01 18.07.2022
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Токсик
До коментар #78 от "възраждане":
Знам за вас - фашистите от ПП и ДБ , но не си мисли, че всички са като вас или пък са изпечени крадци като гербаджиите. Възраждане доказаха, че може в управлението на България да има и морални и почтени хора , милеещи за България и фактът, че тази бабичка Гунчева се опитва да ги злепостави по най-елементарния начин го доказва, защото тя няма други аргументи.Коментиран от #92
14:06 18.07.2022
81 Това е
Коментиран от #90
14:08 18.07.2022
82 Спри се вече
До коментар #17 от "цербер":
"Уважаема г-жо ДиректорКЕ", "инженерКА Иванова", така ли?! Всички звания и длъжности са в мъжки род в книжовния български. Правило, което ти е убягнало, но не спираш да демонстрираш невежеството си под всяка статия. Дожаля ми вече за теб.14:09 18.07.2022
83 Румен
14:10 18.07.2022
84 А ма
14:18 18.07.2022
85 АнТоНиМеН
До коментар #14 от "Брадвата":
Отдавна стана ясно, че да се гласува за Костадинов е грешка, голяма! Още с появата си в родният ефир, с биографията си, действията си, а и тук посочената фактология, кое Ви кара да му вярвате? Добре ли сте? Поредният Бареков, или "Шкембе войвода"!?Не, този определено не е лицето на национализма.
Не по приказките, а по действията ще ги познаете!
Подобна партия би имала бъдеще, но в светлината на съвсем различно ръководство, управление и поведение!
14:19 18.07.2022
86 Наблюдател
14:20 18.07.2022
87 Мунчо
14:20 18.07.2022
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Наблюдател
До коментар #81 от "Това е":
Само, че КК е клозетен русофоб. Всъщност прякорът му Копейкин е неправилен. По-скоро може би е калпав каунь.14:24 18.07.2022
91 Ако симпатизантите на копейката
Не е само Елена Гунчева, ето още едно мнение.
Лидерът на ПП "Възраждане” в Бургас Владимир Павлов обяви, че напуска партията заради несъгласие с политиката, водена от националния лидер Костадин Костадинов, пише "Флагман". В писмо до обществеността с остър тон той подчертава, че не можел да стане "съучастник на огромните лъжи, зад които се крие човек без никакъв морал и вселенски егоцентризъм". Павлов обвинява довчерашния си лидер Костадин Костадинов, че карал всички членове и симпатизанти на партията д го оправдават, заради глупавата му постъпка да си купи луксозна къща край Варна. От писмото на Павлов става ясно, че той се е скарал с Костадин Костадинов преди дни, след което националният председател на партията е създал паралелна структура на "Възраждане” в Бургас, изолирайки Павлов от делата й.
14:27 18.07.2022
92 Наблюдател
До коментар #80 от "Токсик":
Какво точно са управлявали възраждане, че май нещо съм пропуснал? Ако имате предвид доста курулираното (да отдаден и на кирето дължимия принос към обогатяването на българския) им гласуване с ГЕРБ и не само в парламента, съм напълно съгласен с Вас.14:29 18.07.2022
93 Прераждане
До коментар #67 от "А бе, Гунчева":
Я кажи кое училище е завършил Костя, че го крие зад девет ключалки?14:31 18.07.2022
94 Федотов
Коментиран от #96
14:35 18.07.2022
95 натъкмистик
До коментар #77 от "Помия":
Помиярке, какво би казала за Копейкин който нарече протестиращите между които и майки на деца с увреждания на площада пред НС жалки фашисти, настоявам да ми обясниш !14:38 18.07.2022
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 ФАКТИчески пуйки,
14:43 18.07.2022
98 Радостин
Коментиран от #113
14:59 18.07.2022
99 Чоко
До коментар #9 от "Роко":
Национални предатели са ,както Тиквата, Шопара, Биков, Дончев, Добрев, Цонев и тем подобни, така и всички свързани с Възраждане, Атака, ВМРО. Това не е констатация, а факт - човек, който поставя руския национален интерес и то крещящо не съвпадащ с българския се нарича национален предател Доказателства много. Много от тези и техните поддръжници в един глас сега ще скочат, че Петков и Василев също са такива и т.н., но има една разлика и то драматична: България е член на НАТО и ЕС, значи нашите интереси съвпадат с интересите на тези организации и съюзи. Тоест българският интерес съвпада с интересите на държавите членуващи в тези съюзи. На който не му харесва е свободен да заема други позиции, но трябва да е обективен, а не от сутрин до вечер да разпространява лъжи и дезинформация.14:59 18.07.2022
100 начо
15:02 18.07.2022
101 Щерев
15:03 18.07.2022
102 Макробиолог
15:04 18.07.2022
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Зззз
Коментиран от #119, #125
15:16 18.07.2022
105 Сапун
15:23 18.07.2022
106 Димитър
15:24 18.07.2022
107 Брадвата
15:25 18.07.2022
108 Чочо
15:27 18.07.2022
109 Кочо
15:27 18.07.2022
110 10001001
Коментиран от #120
15:33 18.07.2022
111 анонимен
15:34 18.07.2022
112 6666
15:35 18.07.2022
113 ЕЛЕНА Гунчева
До коментар #98 от "Радостин":
Ама аз не искам да ставам нотариус. Тая работа не ми харесва и никога не съм искала. Цончо Туитъра пак е бил горе на черешата, като е коментирал.15:36 18.07.2022
114 ПП иZраждане - Она утонула!
15:39 18.07.2022
115 Васил
15:44 18.07.2022
116 Пловдив
Коментиран от #131, #135, #137, #158
15:46 18.07.2022
117 Стоян Хлебаров
15:49 18.07.2022
118 ел доторе
15:55 18.07.2022
119 Чоко
До коментар #104 от "Зззз":
Само да попитам: а когато са избрани с лозунга да борим статуквото и корупцията и след влизането в парламента се съюзяваме със статуквото, какво излиза, че сме излъгали избирателя? Е при това положение как да се изпълнят предизборните обещания , с които сте излъгали избирателите? Така че, с тези тъпи опорки няма да стане приятелю. Всеки депутат е представител на своите избиратели и трябва да се бори за това, в което вярва, а не сляпо да следва партийните нареждания. Проверете как работят държавите различни от посткомунистическите и бързо ще си отговорите защо се развиват, а ние си тъпчем на едно място.15:56 18.07.2022
120 Чоко
До коментар #110 от "10001001":
И като не го прави само той, значи е нормално? Имате много големи проблеми! Щом се плаща, за да се събират хора, значи нещото, което се пропагандира е лошо. Защо, когато хората ходят на мач на стадиона не се плаща? Защото има безкористна идея и хората наистина се радват и борят за обща цел.16:04 18.07.2022
121 Еййй Гунчева
16:13 18.07.2022
122 Позор
До коментар #8 от "Елено,моме шантаво":
Милионер16:15 18.07.2022
123 Анонимен
16:27 18.07.2022
124 Анонимен
Коментиран от #127
16:31 18.07.2022
125 АнТоНиМеН
До коментар #104 от "Зззз":
Браво! Много добре го казахте - хората са гласували за партията, а не за личността!А аз да Ви кажа, не се учудвайте, че такива и онакива управляват живота ни!
Ако ме разберете, ще се обидите, ако ли пък не, има цяла тумба с вас.
16:33 18.07.2022
126 Костадинов
16:42 18.07.2022
127 Крадец на субсидии, цял живот краде
До коментар #124 от "Анонимен":
Са и анонимните. Твоята дафиниция за предателство е невярно. Тя направи най-малкото срещу народен предател. Копойкин е руска подлога а това е класическо родоостъпничество.16:50 18.07.2022
128 Да изселим
16:56 18.07.2022
129 Гост
17:00 18.07.2022
130 ТЕОРИЯ
17:15 18.07.2022
131 Хихи
До коментар #116 от "Пловдив":
Пий една студена вода, майна...17:22 18.07.2022
132 мишо
17:52 18.07.2022
133 Ася
17:54 18.07.2022
134 Копейкин = гроб = дпс
18:01 18.07.2022
135 Елена Гунчева
До коментар #116 от "Пловдив":
Със сигурност, съдейки по коментара Ви и неговия дълбоко законспириран интелект, ще искате да Ви представлява таксиметровия шофьор. И много ще се радвате, като се изтъпанчи на трибуната, удари с юмруче по банката и кресне: "СъсипАхте я тая държава!" . Не се и съмнявам какъв е електоратът на Възраждане. Само, че аз имам и мой електорат, който не се припокрива с този на партията. Жив и здрав да сте, за акъл е късно.18:05 18.07.2022
136 Уса
Коментиран от #163
18:18 18.07.2022
137 Доротея
До коментар #116 от "Пловдив":
А префернцията!? С префернцита май не си много наясно, а! Трай там и не мрънкай! Мандалото лопна! Внимавай, следващия вот Копечика какво ще ти пробута в листата!18:19 18.07.2022
138 Доротея
До коментар #38 от "Жива да не бях":
Тако е! Но по скоро имам нещо общо с дядо Влайчо от Коньово, НЗ! Той при тестове показва 85% съвпадение, втора е Ванга с 80%! Към оня момент, те са най добрите и в Европа! Доротея е по скромна!18:31 18.07.2022
139 Американо
Коментиран от #141, #165
18:32 18.07.2022
140 копейкин е стотинкаджия
Коментиран от #144
18:37 18.07.2022
141 НаЛъжатаКраката
До коментар #139 от "Американо":
Вярващите в Америка..........с тая вяра я караме вече над 30г.Що не прочетете нещо с факти.......преди време, по време на протест, бяха заловени 20 симпатизанти на Възраждане. След проверка и оповестяване от МВР, се оказа, че 19 от тях са били с дебели, богати криминални досиета!
Но правото да дадете своят глас е и ваша отговорност, така както се избира бивш шев на охранителна фирма за Министър председател, що да не поставим директно в министерското кресло и един "уличен революционер"? По аналогия, или ирония.....
Коментиран от #157
18:47 18.07.2022
142 Русский
20:04 18.07.2022
143 Елена Маймунчева
20:24 18.07.2022
144 Маймунчева
До коментар #140 от "копейкин е стотинкаджия":
Ли ти каза20:25 18.07.2022
145 Човека на дпс /герб и путин
20:35 18.07.2022
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 СЗО
21:05 18.07.2022
148 Фори
21:07 18.07.2022
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 Мирото
23:48 18.07.2022
152 Кочо
Коментиран от #153
23:57 18.07.2022
153 Не се притеснявай
До коментар #152 от "Кочо":
Не ни е нужна Гунчева , че да видим истинското лице на Копейкин. Той е ПП , ама не продължаваме промяната . А ПП , Предател Подлога00:36 19.07.2022
154 Селянин •7•1•1•2•1•3•6•8•6•0
00:38 19.07.2022
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Доларов
02:10 19.07.2022
157 Американо
До коментар #141 от "НаЛъжатаКраката":
Българите в чужбина не вярват в нищо и на никого.Срещу възраждане фактите са слаби а останалите вече управляваха по няколко пъти и станаха прекалено нагли с един тон факти зад гърба си с лошо управление и чуждопоклонничество.Мразим чуждопоклонниците особено когато са свързани с фондациите на Сорос.Ако ставаше въпрос за Америка има много добри и полезни неща,но в България управлява Сорос.Държавата САЩ нямат никакъв интерес към България а златото се краде от корпорациите на 2-3 американски фамилии мразени от всички американци.Затова имаме спешна нужда от свежа политика коренно различна от досегашната02:12 19.07.2022
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 АноН
11:06 20.07.2022
162 АноН
До коментар #1 от "Та той":
Я си Трай Миш....ко!11:07 20.07.2022
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 злобар
19:58 20.07.2022
165 злобар
До коментар #139 от "Американо":
В нито един български паспорт или лична карта не е отбелязано от коя раса или от кой етнос си...Всеки който притежава тези документи е длъжен да се съобразява с националната Конституция !...Логиката е същата и в Турция и в САЩ и във всички демократични конституционни държави ! Който ще прави политика или просто само ще гласува трябва да знае това и да се съобразява !20:34 20.07.2022
166 М Константинов
Коментиран от #168
19:50 28.07.2022
167 купуване на депутати
16:19 03.08.2022
168 възраждане
До коментар #166 от "М Константинов":
Възраждане е единствената партия в Парламента, която отстоява българските национални интереси! Всички останали - ПП, ДБ, БСП, ИТН, ГЕРБ и ДПС са про-натовски, евро-атлантически, либерално-соросоидни партии!16:23 03.08.2022