Британската застрахователна компания Warranty Direct отбелязва деня на Вси светии с необичайна концепция за автомобил, наречен Horrific 4ORROR. Виртуалното возило е сглобено от най-трошливите части на най-калпавите модела на пазара.
Представители на компанията отбелязват, че ако рейтингът за надеждността на средностатистическата кола е 100, при Horrific 4ORROR този показател би бил 500. Изчисленията сочели, че автомобилният Франкенщайн би се нуждаел от поне 550 паунда (1 360 лв.) месечно за ремонти.
Списък с частите, от които е сглобен Horrific 4ORROR
Според Warranty Direct две от всеки пет суперкомбита Audi RS6 ежегодно попадат в сервизи за поправки по окачването, а при три от всеки десет Mercedes-Benz R-Klasse се налагат ремонти по електрическата инсталация.
Двигателите на четвърт от всички M-петици на BMW излизат от строя всяка година, а приблизително толкова FIAT Multipla имат проблеми със спирачките. Около 10% от седаните Chrysler 300C, минивановете Seat Alhambra и всъдеходите Jeep Grand Cherokee се нуждаят от ремонт съответно на кормилната уредба, климатика и трансмисията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хехехе
Коментиран от #2
14:55 29.10.2014
2 Ilyan
До коментар #1 от "хехехе":
15:47 29.10.2014
3 Дошо
16:04 29.10.2014
4 -_-
16:42 29.10.2014
5 хехехе
Коментиран от #6
17:18 29.10.2014
6 Никой
До коментар #5 от "хехехе":
Хехе, ама как ми сравняваш V10 високооборотен двигател, състезателно окачване и ел инсталация по-сложна от повечето коли на 10 години с кирливата ти Маздичка Това само някой луд жапанезе фен може да го направи. Айде радвай се, че колата ти не се чупи повече от коли 10 пъти по-сложни и по-добри във всички други показатели...19:37 29.10.2014
7 ярослав станчев
Който има възможността да си купи такива совалки знае много добре какви ще са му разходите.Както е казал народа-Кеф цена няма.
То и моята 23 годишна барака не се чупи,ама като видях на живо Ауди Р8,Мазда РХ8 и Порше 911 Турбо разбрах,че общото между моя шлеп и тези самолети е само допира на гумите с асфалта.
Коментиран от #11
19:50 29.10.2014
8 хехехе
21:48 29.10.2014
9 987
22:17 29.10.2014
10 CarPro
22:23 29.10.2014
11 аз
До коментар #7 от "ярослав станчев":
Май става въпрос за честите посещения в сервиза а не цената на ремонта.23:12 29.10.2014
12 loco
Коментиран от #13
00:11 30.10.2014
13 Божидар
До коментар #12 от "loco":
Защото не всички френски коли са боклуци, може да са с по-некачествени материали, но са направени спрямо изискванията за производство на автомобил, следователно и френските коли са коли, не само немските ;)Коментиран от #14
01:51 30.10.2014
14 МБ
До коментар #13 от "Божидар":
И кои френски коли не са боклуци? Както и повечето японски кошници.Коментиран от #16, #17, #21
07:53 30.10.2014
15 Бате Цецо
09:44 30.10.2014
16 Стоян Стоянов
До коментар #14 от "МБ":
хех - пак комплекси и компетентни мнения се изказват гледам - браво на разбирачите! Пич, няма как да си изкривим душата, относно немското автомобилостроене - верно, доказало се е през годините. Визирам основно БМВ, МБ, Порше, но като цяло тенденцията в последните години на сваляне на цените на крайния продукт, засегна дори и премиум марките ... за жалост. Зачестиха ремонтите, и откровено 6-7 години след производството си автомобила вече си е с разнородни дефекти - НО, това си се прави с цел - всички я знаем.А относно френското автомобилостроене, все се чудя какво ви бърка толкова в здравето на повечето. Вероятно просто не сте притежавали такъв автомобил. Преди 8 години малко на майтап си купих Меган (тогава доста новичък за българските разбирания) и да ти кажа честно, най-вероятно и следващата ми кола пак ще е Рено. Евтина за поддръжка, сравнително опростена - не виждам с какво е по-зле от една Астра или Голф примерно
Коментиран от #18, #20
11:00 30.10.2014
17 Стоян Стоянов
До коментар #14 от "МБ":
... е вярно е също и че няма как да се сравни с една S-ка примерно (разликата е космическа), но и не бива просто така да се оплюва и отрича всичко френско. За цената си предлагат не лошо качество, сравнително редки ремонти на съвсем поносими цени за частите според възможностите на средностатистическия българин, добър комфорт.Все пак човек трябва и да си преценява според възможностите какво може да си позволи. Щото нали друго си е да изтупаш една Х5-ца пред панелката (за жалост имам и такива познати)
11:04 30.10.2014
18 Име:
До коментар #16 от "Стоян Стоянов":
Имал си рено и ти харесва, а ако имаше Пежо или ситроен щеше да се влюбиш във френските автомобили.11:41 30.10.2014
19 Иванов
Странно. Тази статия я намирам само в няколко руски сайтове. Никъде другаде не пише за такава кола. А warrantydirect.co.uk не са и чували за собствената си "измислена кола"
Нещо намирисва тази статия
17:57 30.10.2014
20 Никой
До коментар #16 от "Стоян Стоянов":
Не знам как можеш да говориш за Меган, когато сменянето на една предна крушка отнема 1 час... А за лягащите Ситроени изобщо да не подхващаме темата. Истната е, че колите стават все по-сложни и имат повече неща, които могат да се счупят. А тая класация е напълно тъпа, защото сравняват космически кораби като М5 и РС6 по надеждност с много по- прости коли, които се карат по много по-различен начин. Тука няма нкаква логика да се сравяват, освен да се изтъкнат, че видиш ли полу-състезателни коли, натъпкани с технологии, и подлагани под много голям стрес от собствениците си, се чупят по-често от някакъв семеен ван примерно...Коментиран от #22
19:47 30.10.2014
21 аз
До коментар #14 от "МБ":
Аз мога да ти кажа кои френски не са боклуци.Карал съм от повечето производители-френски,немски,италиански и японски.Не много модели но достатъчно.Когато карах френска на прилични години(12)влизаше в бокса много по рядко от Таурега(4-5годишен) на приятел.Страхотен джип който струва майка си и баща си и е едно голямо лай.о но е немски.Тесни голф ли е кола?Виж кога голф "измислят"дръжка на задния капак и как го рекламират.Моята имаше такава дръжка 10години преди немеца да се сети.Айде не се излагай с такива изказвания,че почти само немски виждам в аварийната лента.Но са супер-докато ние си караме вие чакате пътна помощ и това ми било кеф.Мога и без него;-)20:56 30.10.2014
22 пак аз
До коментар #20 от "Никой":
Искаш да кажеш,че ще дам една чанта пари за м5 или rs6 но трбва да я карам леко за да не се счупи.Та нали тези коли затова са правени или аз се бъркам?Коментиран от #23
22:39 30.10.2014
23 Никой
До коментар #22 от "пак аз":
Искам да кажа, че не може да се сравняват две коли от различни сегменти и екплоатирани по абсолютно различен начин. Разбира се, че по-сложна кола, на която й се вади душата постоянно ще се чупи повече. И за голф изобщо не говори. Хората не са мал*умни, че да не знаят какво да купуват. Статистиките показват кое по-добре се продава - сегашните френски мижитурки или Голф и Поло. Всеки, които е имал Голф не може да го успори, че много здрави машини с евтини части освен ако не е имал някой много сдухан.Коментиран от #24
16:08 31.10.2014
24 аз
До коментар #23 от "Никой":
Не говоря за продажби.Да голф и поло определено се продават много повече от френските.Обаче да кажеш,че частите са им евтини.Не визирам голф2 или3.На 10-12 годишно поло смяната на ремъци и ролки струват почти колкото колата с труда.Не е заради качеството обаче.Качеството отдавна падна при повечето марки.22:51 31.10.2014