Last news in Fakti

29 Октомври, 2014 14:49, обновена 29 Октомври, 2014 14:57 10 040 24

Измислиха кола на ужасите

  • warranty direct-
  • horrific 4orror-
  • статистика-
  • надеждност

Британската застрахователна компания Warranty Direct отбелязва деня на Вси светии с необичайна концепция за автомобил, наречен Horrific 4ORROR. Виртуалното возило е сглобено от най-трошливите части на най-калпавите модела на пазара.

Представители на компанията отбелязват, че ако рейтингът за надеждността на средностатистическата кола е 100, при Horrific 4ORROR този показател би бил 500. Изчисленията сочели, че автомобилният Франкенщайн би се нуждаел от поне 550 паунда (1 360 лв.) месечно за ремонти.

Списък с частите, от които е сглобен Horrific 4ORROR

Според Warranty Direct две от всеки пет суперкомбита Audi RS6 ежегодно попадат в сервизи за поправки по окачването, а при три от всеки десет Mercedes-Benz R-Klasse се налагат ремонти по електрическата инсталация.

Двигателите на четвърт от всички M-петици на BMW излизат от строя всяка година, а приблизително толкова FIAT Multipla имат проблеми със спирачките. Около 10% от седаните Chrysler 300C, минивановете Seat Alhambra и всъдеходите Jeep Grand Cherokee се нуждаят от ремонт съответно на кормилната уредба, климатика и трансмисията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хехехе

    2 0 Отговор
    За това си купувайте японци. Те поне разбират от надеждност.

    Коментиран от #2

  • 2 Ilyan

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "хехехе":

  • 3 Дошо

    1 1 Отговор
    Гер-ман-ски бок-лу-ци, гер-ман-ски бок-лу-ци
  • 4 -_-

    2 0 Отговор
    Забелязвате ли как всички компоненти на това изчадия са дело на немска мисъл и "иновация" ;)
  • 5 хехехе

    1 0 Отговор
    Илианчо, моята маздичка от няколко години я имам и до сега за сервиз не е чувала. Пък ти си пускай емотиконките до като чакаш да свърши ремонта. ;)

    Коментиран от #6

  • 6 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "хехехе":

    Хехе, ама как ми сравняваш V10 високооборотен двигател, състезателно окачване и ел инсталация по-сложна от повечето коли на 10 години с кирливата ти Маздичка Това само някой луд жапанезе фен може да го направи. Айде радвай се, че колата ти не се чупи повече от коли 10 пъти по-сложни и по-добри във всички други показатели...
  • 7 ярослав станчев

    2 0 Отговор
    Малко смешно ми изглежда да се изчислява индекса на поддръжката на коли като Ауди РС6 и БМВ М5,които струват по 100000 паунда.Хората които ги карат дали изобщо подозират,че колите им се водят в някаква статистика.Това е все едно да се смята колко излиза на година поддръжката и евентуален ремонт на Порше,Ферари или ГТР.Ми то на такава кола само след 3 посещения на писта за любителско състезание и спирачките и са за смяна.И сигурно ще се водят за авария от Warranty Direct.Но понеже не струват по 20 лева комплекта накладки или по 10 лева кормилните накрайници става баснословна цена за части.
    Който има възможността да си купи такива совалки знае много добре какви ще са му разходите.Както е казал народа-Кеф цена няма.
    То и моята 23 годишна барака не се чупи,ама като видях на живо Ауди Р8,Мазда РХ8 и Порше 911 Турбо разбрах,че общото между моя шлеп и тези самолети е само допира на гумите с асфалта.

    Коментиран от #11

  • 8 хехехе

    1 0 Отговор
    Маздичката е 6 годишна но няма значение. Ако става въпрос един ванкел дето живота му е по-малък ще изкара повече от тея V8-ци на швабите. Точно защото не могат да правят сложни двигатели затова купувачите си чукат главата и висят по сервизите. Колата не се чупи понеже такава съм си купил от дилъра, ако бях взел Голф например сега щях да правя компания на тия с големите двигатели от статията в сервиза.
  • 9 987

    2 0 Отговор
    много немска кола,много чудо бе....бре бре бре-немско качество-имаше когато Хитлер беше на власт
  • 10 CarPro

    0 1 Отговор
    Kolata na ujasite e Fiata
  • 11 аз

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Май става въпрос за честите посещения в сервиза а не цената на ремонта.
  • 12 loco

    0 0 Отговор
    ми що са пропущили редовните посетители с френски произход?

    Коментиран от #13

  • 13 Божидар

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "loco":

    Защото не всички френски коли са боклуци, може да са с по-некачествени материали, но са направени спрямо изискванията за производство на автомобил, следователно и френските коли са коли, не само немските ;)

    Коментиран от #14

  • 14 МБ

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Божидар":

    И кои френски коли не са боклуци? Както и повечето японски кошници.

    Коментиран от #16, #17, #21

  • 15 Бате Цецо

    2 0 Отговор
    Германците пак са лидери
  • 16 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "МБ":

    хех - пак комплекси и компетентни мнения се изказват гледам - браво на разбирачите! Пич, няма как да си изкривим душата, относно немското автомобилостроене - верно, доказало се е през годините. Визирам основно БМВ, МБ, Порше, но като цяло тенденцията в последните години на сваляне на цените на крайния продукт, засегна дори и премиум марките ... за жалост. Зачестиха ремонтите, и откровено 6-7 години след производството си автомобила вече си е с разнородни дефекти - НО, това си се прави с цел - всички я знаем.
    А относно френското автомобилостроене, все се чудя какво ви бърка толкова в здравето на повечето. Вероятно просто не сте притежавали такъв автомобил. Преди 8 години малко на майтап си купих Меган (тогава доста новичък за българските разбирания) и да ти кажа честно, най-вероятно и следващата ми кола пак ще е Рено. Евтина за поддръжка, сравнително опростена - не виждам с какво е по-зле от една Астра или Голф примерно

    Коментиран от #18, #20

  • 17 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "МБ":

    ... е вярно е също и че няма как да се сравни с една S-ка примерно (разликата е космическа), но и не бива просто така да се оплюва и отрича всичко френско. За цената си предлагат не лошо качество, сравнително редки ремонти на съвсем поносими цени за частите според възможностите на средностатистическия българин, добър комфорт.
    Все пак човек трябва и да си преценява според възможностите какво може да си позволи. Щото нали друго си е да изтупаш една Х5-ца пред панелката (за жалост имам и такива познати)
  • 18 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    Имал си рено и ти харесва, а ако имаше Пежо или ситроен щеше да се влюбиш във френските автомобили.
  • 19 Иванов

    0 0 Отговор


    Странно. Тази статия я намирам само в няколко руски сайтове. Никъде другаде не пише за такава кола. А warrantydirect.co.uk не са и чували за собствената си "измислена кола"

    Нещо намирисва тази статия

  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Стоян Стоянов":

    Не знам как можеш да говориш за Меган, когато сменянето на една предна крушка отнема 1 час... А за лягащите Ситроени изобщо да не подхващаме темата. Истната е, че колите стават все по-сложни и имат повече неща, които могат да се счупят. А тая класация е напълно тъпа, защото сравняват космически кораби като М5 и РС6 по надеждност с много по- прости коли, които се карат по много по-различен начин. Тука няма нкаква логика да се сравяват, освен да се изтъкнат, че видиш ли полу-състезателни коли, натъпкани с технологии, и подлагани под много голям стрес от собствениците си, се чупят по-често от някакъв семеен ван примерно...

    Коментиран от #22

  • 21 аз

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "МБ":

    Аз мога да ти кажа кои френски не са боклуци.Карал съм от повечето производители-френски,немски,италиански и японски.Не много модели но достатъчно.Когато карах френска на прилични години(12)влизаше в бокса много по рядко от Таурега(4-5годишен) на приятел.Страхотен джип който струва майка си и баща си и е едно голямо лай.о но е немски.Тесни голф ли е кола?Виж кога голф "измислят"дръжка на задния капак и как го рекламират.Моята имаше такава дръжка 10години преди немеца да се сети.Айде не се излагай с такива изказвания,че почти само немски виждам в аварийната лента.Но са супер-докато ние си караме вие чакате пътна помощ и това ми било кеф.Мога и без него;-)
  • 22 пак аз

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    Искаш да кажеш,че ще дам една чанта пари за м5 или rs6 но трбва да я карам леко за да не се счупи.Та нали тези коли затова са правени или аз се бъркам?

    Коментиран от #23

  • 23 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "пак аз":

    Искам да кажа, че не може да се сравняват две коли от различни сегменти и екплоатирани по абсолютно различен начин. Разбира се, че по-сложна кола, на която й се вади душата постоянно ще се чупи повече. И за голф изобщо не говори. Хората не са мал*умни, че да не знаят какво да купуват. Статистиките показват кое по-добре се продава - сегашните френски мижитурки или Голф и Поло. Всеки, които е имал Голф не може да го успори, че много здрави машини с евтини части освен ако не е имал някой много сдухан.

    Коментиран от #24

  • 24 аз

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Никой":

    Не говоря за продажби.Да голф и поло определено се продават много повече от френските.Обаче да кажеш,че частите са им евтини.Не визирам голф2 или3.На 10-12 годишно поло смяната на ремъци и ролки струват почти колкото колата с труда.Не е заради качеството обаче.Качеството отдавна падна при повечето марки.