Last news in Fakti

15 Юни, 2016 10:07 36 469 20

7000 заявки за суперкамиона Nikola One

  • nikola one-
  • nikola motor
7000 заявки за суперкамиона Nikola One - 1

Американската компания Nikola Motor е получила над 7000 предварителни заявки за своя нов продукт - хибридният камион One. Возилото още не е пуснато в производство, като това се очаква да стане на 2 декември тази година.

Въпреки това сумата от поръчките вече е значителна. Всеки желаещ да се сдобие с новото чудо на камионите трябва да внесе $1500 при подписване на договора, а в рамките на лизинговата програма трябва да плаща по $4000 - $5000 в зависимост от оборудването на машината.7000 заявки за суперкамиона Nikola One

Ще припомним, че пълноприводният шестколесен влекач Nikola One ще се оборудва със силов тракт, системната мощност на който ще е 2000 к.с. Максималният въртящ момент пък е равен на 5000 Нм. Камионът се захранва от комплект батерии с капацитет 320 киловат часа.

Акумулаторите се зареждат от агрегати, работещи и с нафта и с бензин. От компанията заявяват, че болшинството възли и агрегати са разработени самостоятелно, а камионът ще е първият в индустрията, разполагащ с независимо окачване. Крайната цена на Nikola One е $375 000.7000 заявки за суперкамиона Nikola One


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ ГАН4О

    2 0 Отговор
    Колко ще хар4и картинката
  • 2 Косматия

    1 0 Отговор
    Ако всичките колелета са тягови цена нема да има тва чудо!
  • 3 абе

    0 2 Отговор
    абсолютна измишльотина. за кво ще има такава батерия като ще се зарежда само от газ турбината?

    Коментиран от #5

  • 4 пенчо питанката

    1 0 Отговор
    Чудя се за кво му е хибридна система на камион? Тя има смисъл за градско, като спира да зарежда батерии и като тръгва да черпи от тях. За дълъг път, какъвто е обикновенно маршруна на камиона не намирам никакъв смисъл...
  • 5 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "абе":

    Задай си въпроса защо всички локомотиви са хибриди. Дизел-гегератор зарежда акумулатори които от своя страна движат локомотива. Същото е и тук: има батерии, които вероятно ще могат да се зареждат и от външна мрежа или да се прикачат по магистралите към линиите на ток (има такива за камиони). Другото е, че малко камиони са с толкова задвижващи колела, поне не точно такива влекачи. Тягата, която има е огромна спрямо система с ДВГ, а КПД на турбина+батерии е много по-високо (има тубини-генератори с над 80%кпд спрямо 45% на двг) от ДВГ и следователно много по-икономично. Ще се види като го направят, но този камион ще е за тежки товари.
  • 6 от Източният Фронт

    0 0 Отговор
    за Хамеринските Стандарти е ОК, за останалите ще си остане на картинката ! ако не работи 24/7, няма да е изгоден ! поддръжка + гориво + вс.останало = цифра (и то голяма)
  • 7 Кобрата

    1 0 Отговор
    Европейските влекачи са най-добрите в света, цената им също е много по-добра в сравнение с американските, качеството също.
    Mercedes, Scania, Man, Daf - тва са камионите!

    Коментиран от #16

  • 8 Абе

    1 0 Отговор
    защо ли ми се струва някаква закачка с Тесла моторс
  • 9 МоТо

    1 0 Отговор
    Ходил ли си в Щатите,видял ли си отблизо Питербилт,Кенуърт ,Мак ?
    Много са им яки камионите-удобство и дълговечност -правени за по минимум 1,5 милиона мили до ремонт.Ще издъхнат изброените европейски по-долу на ТрансАм магистралите,много се кара там в пъти повече от Европа- разстоянията са огромни,затова и камионите има са пригодени за това безпроблебни волове!
  • 10 хАМЕРИКА

    0 0 Отговор
    ТОВА ВОЗИЛО ЩЕ СЕ КАРА САМО В ЩАТИТЕ
  • 11 MoTo

    0 0 Отговор
    Кобрети,
    Ето ти линк какви двигатели слагат Янките в камионите си (че и ДАФ !):
    https://engines.paccar.com/engines/paccar-mx-13/- 1000000 мили(около 1600000 км) дизайн пробег- смятай без проблем 2 мил.

    https://cumminsengines.com/heavy-duty-truck - 7 години/805000 км гаранция,без проблем правят двойно до основен ремонт.

    http://www.macktrucks.com/powertrain-and-suspensions/engines/mp10/
    Хайде да не сравняваме все по-електронните европейски камиончета с истинските работни коне построили Америка !
  • 12 име

    0 0 Отговор
    МАК е Рено
  • 13 Гост

    0 0 Отговор
    Очевидно коментаторите разбират от леки автомобили ;)
  • 14 Десислав Попов

    0 2 Отговор
    Само прост Хамериканец може да даде пари срещу картинка.

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Десислав Попов":

    То и за Тесла така се правят резервации, но виж колко има вече и какво търсене породиха. Според теб са прости, но могат да си купят камион за почти 400х.долара, а ти като си умен трябва да можеш да си купиш за 4млн. долара.
    Това е начина за резервация макар и 1500 долара на цена 375х.долара е смешно, но това гарантира средства за първите бройки, които от своя страна финансират всеки следващ произведен камион и печалбата се калкулира накрая.
    Де да бяха повече такива прости хора и дефиницията на прост да се покрива с техните способности.
  • 16 VOLVO

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Кобрата":

    Само че, няма BMW-то.....Пич, гледай си колите, не се занимавай с непонятни неща...
  • 17 vassseto .

    0 0 Отговор
    Според други източници поръчките са над 70000000. Не знам на кой да вярвам
  • 18 Онзи

    0 0 Отговор
    Mercedes са толкова трошливи, че си нямаш идея. Загледай се колко нови мерцедеси има по пътя и колко нови Волво-та и фактора не е цена, повярвай. Който гледа цената купува Рено или Ивеко. Новия двигател на Волво е всепризнат за икономия и мощност, не случайно за американците това е една от уважаваните европейски марки
  • 19 жепеец

    0 0 Отговор
    "Хибриден"локомотив?От 26 години съм в железницата и не съм чувал такова понятие.
    Може имаш предвид дизел-електрически локомотив(дизелов двигател,генератор и електрически тягови задвижващи двигатели на колоосите.И в тях има батерии ,НО САМО за първоначално стартиране на дизеловия двигател.
  • 20 С ОЛИО ВЪРИ ЛИ...

    0 0 Отговор
    ПЪТЯ ВРАЦА ЛОМ ША ГО ИЗКАРАЛИ ИЛИ ША МУ СЪБИРАМЕ БАТЕРИИКИТЕ ПО ДУПКИТЕ И КАНАФКИТЕ...??!'