21 Септември, 2016 14:46 15 789 17

Най-добрите автомобилни мултимедии

  • wards auto-
  • мултимедия-
  • класация
Най-добрите автомобилни мултимедии - 1

Авторитетното американско издание Wards Auto публикува класация на най-удобните и приятни за ползване мултимедийни системи, монтирани фабрично в нови автомобили. Някои от моделите не се продават в Европа, но това не ги прави по-малко интересни за феновете на модерните технологии от тази страна на Атлантика.

Audi Q7

Най-добрите автомобилни мултимедии


Големият всъдеход от Инголщад попада в рейтинга по няколко причини. Редакторите обясняват избора си с впечатляващата озвучителна система и адаптивния круиз контрол, който използва данни от навигацията и може да намалява скоростта на автомобила преди завой.

Най-добрите автомобилни мултимедии

Американските експерти оценяват високо и голямата разделителна способност на екраните н Q7, простотата на сдвояване с мобилни устройства и цифровия приборен панел Virtual Cockpit, който наричат "очарователен".

BMW 7er

Най-добрите автомобилни мултимедии

Най-големият баварски модел намира място не само в класацията за най-добър потребителски интерфейс, а и в рейтинга на Wards Auto за най-качествени интериори.

Най-добрите автомобилни мултимедии

Сред плюсовете на седмѝцата са отбелязани възможността за сдвояване с външни устройства включително и за пътниците отзад и възможността да се следи местоположението на автомобила и количеството гориво в резервоара през мобилния телефон. Ключът с дисплей пък е наречен "едно от най-сполучливите решения в историята".

Chrysler Pacifica

Най-добрите автомобилни мултимедии

Миниванът на Chrysler печели точки с наличието на цели 7 USB порта. Сред останалите достойнства на модела са споменати простото и понятно гласово управление и възможността за озвучаване на текстовите съобщения.

Най-добрите автомобилни мултимедии

От Wards Auto са харесали също възможността за промяна на конфигурацията на екрана на мултимедията, двата дисплея за развлечение на пътниците отзад и отделната климатизация на втория ред седалки.

Ford Escape

Най-добрите автомобилни мултимедии

Моделът, продават в Европа под името Kuga, трупа позитиви с качествения потребителски интерфейс, подсветката на USB портовете, 8-инчовия екран, наличието на Apple CarPlay и Android Auto, както и с автоматичното паркиране.

Най-добрите автомобилни мултимедии

От Wards Auto добавят също, че Escape/Kuga намира място в класацията заради сензора в задната броня, който позволява отваряне на багажника с движение на крака. Освен това моделът е снабден със система FordPass, която намира и заплаща свободни места за паркиране.

GMC Acadia

Най-добрите автомобилни мултимедии

SUV на GMC получава висока оценка за удобно разположените и интуитивни за използване бутони за управление на мултимедията, точката на безжичен достъп до интернет и отлично работещата система за гласово управление.

Най-добрите автомобилни мултимедии

Американците са харесали и приятния за използване интерфейс на Acadia, както и адаптивния круиз контрол.

Honda Ridgeline

Най-добрите автомобилни мултимедии

Японският пикап удря всички в земята с вградената в товарния леген озвучителна система. Тя се състои от няколко високоговорителя, чиято обща мощност достига 540 Вата.

Най-добрите автомобилни мултимедии

От Wards Auto обръщат внимание също на системите за безопасност и електронните помощници.

Hyundai Elantra

Най-добрите автомобилни мултимедии

Експертите са впечатлени от корейския модел най-вече заради количеството модерни технологии, които могат да се интегрират в толкова евтин автомобил.

Най-добрите автомобилни мултимедии

Elantra се е харесала и заради възможността за сдвояване на мултимедията с мобилни устройства Apple CarPlay и Andorid Auto и функцията Clari-Fi, която подобрява качеството на музикалните файлове.

Infiniti Q50

Най-добрите автомобилни мултимедии

Място на Q50 в класацията осигуряват на първо място системите за безопасност, които се монтират след фейслифта на модела. Той може да предупреждава за приближаващ автомобил при движение на заден ход, да спира автоматично в екстрена ситуация и да следи постоянно какво става около него.

Най-добрите автомобилни мултимедии

От вниманието на Wards Auto не са убегнали също двата монитора на централната конзола, а менюто на информационно-развлекателната система е определено като "удобно за използване".

Lexus RX

Най-добрите автомобилни мултимедии

В списъка с достойнствата на японското SUV са включени простото сдвояване с мобилни устройства, добре четимият прожекционен дисплей, подробните карти на навигацията и джойстикът за управление на мултимедията.

Най-добрите автомобилни мултимедии

От Wards Auto са впечатлени също от адаптивния круиз контрол, който при необходимост може да спре напълно колата, и системата за предупреждение за напускане на платното, чиито сигнали "не дразнят".

Mercedes-Benz E-Klasse

Най-добрите автомобилни мултимедии

"Най-удивителното е, че толкова добре оборудван автомобил струва $73 000, докато някои доста по-скромни конкуренти са по-скъпи", отбелязват от Wards Auto.

Най-добрите автомобилни мултимедии

Най-висока оценка в E-Klasse печели цифровият приборен панел, обединен в общ блок с екрана на мултимедията, системата за автономно управление, възможността за обмен на информация с други автомобили и обекти от пътната инфраструктура и сензорните бутони на волана.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Капитана

    3 2 Отговор
    Как няма да са най добри мултимедий.Като се започне от топ марките Мерцедес,Ауди и БМВ,другите дараци не ги слагам в играта ,защото лично за мен с изключение на Инфинити останалите марки са ми скучни и непредпочетани.Доста коли съм сменил досега и то само от топ немските брандове.

    Коментиран от #2

  • 2 Бургас

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Капитана":

    Абе и аз съм сменил/возил съм се на много,роднини,приятели,познати също.Всеки като се качи на японско и забравя за немските дърляци.
    Казват така:'качих се на японско и забравих за проблемите"
    Бмв и Ауди,не нямам време за сервиз и за неудобна возия.

    Коментиран от #3

  • 3 TST

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Бургас":

    Да бе аз тая приказка съм я чул за Японските коли, че като се качиш в тях няма да се качиш повече на Немска. Е качвал съм се в доста Японски дараци и освен, че от вътре са грозни и това със сервиза е прехвалено. Японските кенефи се чупят колкото Немските каски, такаче не ми говорете глупости. Има една приказка, ако е кола да е немска, ако е жена да е българка, ако е мотор да е японски, ако е пушка да е руска. Всичко друго са само раздувки на некви гъзари каде немат представа зак'во са живи. Ае много здраве.

    Коментиран от #4

  • 4 Тошо

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "TST":

    За това във всички американски,британски,китайски,немски технически списания японските са давани като най-надеждни.
    Немците избраха Тойота Мирай за иновация на десетилетието.
    Немските технически списания бяха сложили Тойота и Мазда най-здрави.
    Немците са най-доволни от Лексус и Субару,това все немци,излез от село.
    Това не е немския ти кош,който не излиза от сервиз.

    Коментиран от #6

  • 5 Роман "Маверика"Ценов

    1 2 Отговор
    Mercedes велик.
  • 6 TST

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Тошо":

    Кое им е надежното бе, надежни са защото нямат толкова електроника и удобства, колкото Немските. Всичките коли са направени от едни и същи материали и почти по едни и същи технологии. Всичките са еднакво здрави, просто болня ти мозак си мисли, че са по-здрави. Тия уш "Технически списания" пишат статии, защото им плащат да пишат хубаво за тях. 95% от всички държавни органи използват Audi, BMW, Mercedes, а не Toyota(Lexus). А те не са тъпи управниците, те знаят кое е най-доброто, а ти вземи тия списания и си ги бии от тъпата глава, дано да има ефект. И да ти кажа само, че от 5 години живея в Германия и да знаеш, че Японските коли, неги тачат много, много. Повечето ги карат таксиметраджии Toyota(Prius) и то защото са по-ефтини от другите хибриди и пак не се карат колкото Немските. Наскоро един познат ми се похвали, че си е купил динамо за Honda Civik, 2007 за скромните 455 евро и то не от Honda. Айде карай си ги ти тея кенефи и си мисли, че си велик.

    Коментиран от #9, #10

  • 7 berta

    1 1 Отговор
    КЪДЕ Е ТЕСЛА МОДЕЛ s ??? Това е колата с най яката мултимедия в света
  • 8 Васичка Атанасова

    1 1 Отговор
    АУДИ МЕРЦЕДЕС И БМВ ТОВА СА МАРКИТЕ
  • 9 Тошо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "TST":

    Поредния в Германия,който технически е НЕГРАМОТЕН!

    Коментиран от #12

  • 10 ШоуРум

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "TST":

    Тук пропускате да отбележите,че БМВ,АУДИ,МБ са ПРЕМИУМ МАРКИ!
    Не може да ги сравнявате с народната Кола Тойота или Хонда,въпреки,че за мен Тойота и Хонда са в пъти по-здрави от немските премиум бракми.
    Иначе,да как да нямат повече екстри като струват 2 пъти повече,то оставаше и това да нямат,пикая ти на немски премиум.
    Няма как да им платят японците на Ауто Буилд,Тюв,АДАК,защото тях ги поддържа ФВ груп,а щом те хвалят и слагат японските като най-добри коментара е излишен.Също така,да не забравяме,че на японците джиповете са най-добрите.На немците са едни паркетинги за пред дискотеката.Тойота,Ниссан,Сузуки имат джипове по на 50 години,докато немците правят джипове от 10 години.
    Да,ще карам японеца си с кеф,щото колкото закъсали немски каруци съм виждал лете,зима моята не ме е оставила.

    Коментиран от #14

  • 11 zoro

    0 0 Отговор
    Ау , ама какви разбирачи сте само,то не са Японски кенефи ,Немски каски,човек,като ви чете щ си купи ракета,ама я си признайте колко от вас,са си сменили маслото на време,колко от вас кара с нови гуми,май никoй.НЕ ПО-ДЪРЖАТЕ за това се чупят ,ама то във България е така -жена И кола втора ръка
  • 12 TST

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Тошо":

    Ей като не знаеш какъв съм няма да говориш. Ти дори нямащ и на половината от моите технически възможности. Едва ли си завършил техническият университет в Мюнхен като мен. Така, че ходи да си караш кенефите и недей да си мериш пишката с батковците.

    Коментиран от #16

  • 13 Гоуст

    0 0 Отговор
    Та го няма Xzibit да ви натряска 20 мултимедии, та дори и в под колата... ей така, ако решие да си ремонтирате отдолу, да има какво да гледате :) :)
  • 14 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "ШоуРум":

    Ако са толкова здрави японските защо нямам ни 1 познат а 80% от тях карат японски да е направил и 200 000 км?, а само седат в гаража и ако се изкарат после минават през сервиза? защото са толкова ненадеждни,че няма за къде! като знам,че 1 хонда нямаше и 150 000 километра и блокира двигателя това го видях с очите си ! няма как да ме обеди някои,че са надеждни и здрави като всеки ден виждам за какво става на въпрос. А относно за награди и тем подобни да питам ако съберем всички награди за двигател на японските ще имат ли 50% от наградите само на БМВ? едва ли... да не говорим сбор от 3те премиум марки на Немските марки. аз на мойта ( както казвате немска каска) направил 100 000 километра за 3 години с минимални ремонти (Биалетка и тъмпони) и това е защото непробирам дупките
  • 15 dozera

    1 0 Отговор
    Hora stava vapros za multimediq vie meshite i dvigatel i kilometri i do GOST badi sigoren che qponeca za tezi 100 000 shagi mine bez maslo v dvigatela a bialetki i tamponi sha gi smenq na 1000000
  • 16 haha

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "TST":

    Покрай ТУМ-а си учил, приятелю драг! Първо всички марки си имат достойнства! Но най-голям пазар в света държи Тойота, а не е БМВ/Ауди/Мерцедес...
    Има едни други пазари, освен източно европейския, а и европейския като цяло, Северна Америка (най-големия пазар на автомобили), Азия, това са двата най-големи пазарни дяла... Там се кара предимно японско(Субару,Мазда,Тойота/Лексус,Хонда/Акура), та ми е малко странно, онзи от ТУМ-а обикалял ли е света да види, какво карат хората или си лафи наизуст? Лично в Америка и Канада, карат модели Тойота, които аз и вие не сме чували, същото е в Азия...
    Имам пикап и джип Митцубиши, проблеми рядко, свързани с консумативи (свещи,накладки,масла, един маркуч запушен на вакума и два тампона на кормилната щанга и малко ръжда на хардбоди-то(добавка към товарното) гараж не е виждал) вече дванадесета година, джипа го взех леко каран (колко леко щом идва от Германия един господ знае), повече проблеми, турбо и радиатор, други оплаквания нямам... Лично за мен това говори за качество, какво мислите вие, не ми е на сърце, споделям мнение ;) ...
  • 17 general mot

    0 0 Отговор
    Ще публикувам моето неутрално мнение.Сменил съм доста европейски марки.Немски,френски,испански,корейски.От пежото и хюндая бях много доволен.От 10 години карам cadillac cts 3 .Повярвайте ми няма такава кола.Караш,караш и караш,абсолютно човешки автомобил,удобен и много здрав.Недостатък 16 градско,но маневреност и здравина .........