Вчера ви информирахме, че Tesla продължава да разширява териториалният обхват на своите зарядни станции. Компанията започна да изгражда мащабна мрежа от зарядни станции още през 2012 година и до момента вече е инвестирала в 5 400 Supercharger-а и 9 000 модула Destination Charging за монтаж в хотели, ресторанти и т.н.
Броят на тези "ведомствени" станции също трябва да нарасне до 15 000 тази година. Идеята на това ударно увеличаване на броя на станциите е те да могат да покрият драстичния глад за зарядни, който се очаква след пускането на бюджетния Model 3 догодина.
Разглеждайки по-подробно обновената карта на предстоящите нови зарядни станции на Tesla се вижда, че такава ще има и у нас. Станцията в България ще бъде изградена в Пловдив и ще е част от т.нар. нов Supercharger коридор. Този коридор започва от Загреб и ще минава през Белград, Ниш, Пловдив и ще стига до Турция.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ироничен
Ех, смешници..... А се подигравате на Коня....
Коментиран от #2, #10, #17
04:57 27.04.2017
2 Зорлем
До коментар #1 от "Ироничен":
То не само, че в България вече сме електрифицирани, или аха-аха да станем такива, ами все едно, че и света е така! А онзи ден в статията за най-продаваните 10 модела, един хибрид нямаше дори - ей, така за цвят.Опитвал съм се да обяснявам, че света не е само Калифорния и Норвегия (където електричките са "невероятните" 3% от автопарка!), но с религиозни фанатици, независимо кой е техния "Бог", е безсмислено да се разговаря.
Коментиран от #3
07:24 27.04.2017
3 ТеслЪ
До коментар #2 от "Зорлем":
Така е колега, прав си! Само не мога да разбера родните "фанатици" - какви електрички им се привиждат и какви електрички бълнуват, като в България 90% карат коли на по 12 - 15 и повече години.....Кога ще имат пари хората у нас, да си купуват електрички чисто нови или на много малко години (2 - 3 години - пробег 40 000 - 50 000 км.)?? Те и самите "фанатици" карат точно такива 15 годишни полуразпаднали се таратайки, ама все ТеслЪ им в устата, като че ли ще имат пари да си я купят! Жалка родна, Бай Ганьо действителност!Коментиран от #4
07:48 27.04.2017
4 тадд
До коментар #3 от "ТеслЪ":
...стига ве, чаай малко да попреключат със санирането и ша почнат електрички да раздават по някоя програма...09:02 27.04.2017
5 Ловеца на поршета
09:03 27.04.2017
6 гостенче
Просто да им е по-лесно на хората.
Аз пък не бих дал съгласие да се направи такова нещо у нас без да ми се гарантира, че ще отворят магазини в България и ще промотират и рекламират продуктите си. Няма какво да се лъжеме че тук селски пръчки с пари има много и като усетят нещо модерно се мятат веднага.
Просто някоя подлога тихомълком е дала това разрешение тази компания да предлага услугите си на територията на страната обслужвайки интересите на НЕ бългаските граждани и без поемане на допълнителни ангажименти. Срещу съответния комисион разбирасе.
ТЪПУНГЕРИ ЩЕ СИ ОСТАНЕМЕ!!!!
09:12 27.04.2017
7 Гост
Коментиран от #8
09:30 27.04.2017
8 гост
До коментар #7 от "Гост":
Умираш си от яд , а ! Ама няма да е в Атаро , а още догодина няма да е и една !https://money.bg/auto/ekspanziyata-na-elektricheskite-koli-e-ogromna-i-dori-petrolnite-kompanii-go-priznavat.html
Коментиран от #27
09:53 27.04.2017
9 Евала журналя
10:45 27.04.2017
10 Morgoth
До коментар #1 от "Ироничен":
На паркинга имаме един колега с Тесла и май още два електрически от малките градски въшки. Това, че няма станция точно на Тесла не им пречи особено. Без да карам електромобил знам поне 5 станции в София, а тези с електрическите със сигурност са научили и в другите градове къде са.Коментиран от #24
10:54 27.04.2017
11 Morgoth
Коментиран от #15
10:59 27.04.2017
12 Практичен
Коментиран от #14
11:01 27.04.2017
13 гост
11:16 27.04.2017
14 гост
До коментар #12 от "Практичен":
На Балканкар му е останало само името , но поне кадрите още се намират , така че поне един , двама от световните производители биха отворили заводи , включително и Тесла , стига да не им извиват ръцете за комисионни естественоКоментиран от #16
11:22 27.04.2017
15 гост
До коментар #11 от "Morgoth":
За твое съжаление ВСЯКА Тесла ще издържи Ниш - Пловдив , а с по-големите батерии дори с "неспазване" на ограниченията за скорост и "лошото" време не го мисли , по-добре мисли като купуваш следващия си "барутник" , щото най-вероятно ще си е вечно твой !Коментиран от #21
11:31 27.04.2017
16 Практичен
До коментар #14 от "гост":
Въпреки че коментарът ми е и ироничен, също така е и пожелателен, точно защото все още имаме капацитет да направим продаваем продукт, а и производствена база все още има. След фалита на "Голям дувар", завода все още си е на местото и би могъл да се ползва като база.11:36 27.04.2017
17 гост
До коментар #1 от "Ироничен":
Сигурно ще си много учуден , но всъщност ДВА ПЪТИ повече от 30% от хората се отвращават от ДВГ , а от жените са над 90% , а ако не знаеш , те са половината от шофиращите , така че само да излезе елкола на приемлива начална цена , стой та гледай колко българи ще я карат . А "зарядна" станции в България е всеки контакт , което е напълно достатъчно за ежедневния пробег , ако ти трябват бързи можеш да търсиш тук : https://vsichkotok.bg/Коментиран от #18, #22
11:56 27.04.2017
18 Ламбо
До коментар #17 от "гост":
Едно е да зареждаш на зарядна станция, друго е в контакта. Зарядната станция е в пъти по-мощна и зареждането става бързо. От контакта има да чакаш по 7-8 часа за пълна зарядка. При среден пробег 250км с едно зареждане, ще правиш от Варна до София за около ............два дена. И друго има. Кажи ми как ще си заредиш колата пред блока , ако си на шестия етаж?? С макарата с кабелите и удължителите ли??? Смешно е . Истината е че ДВГ и по-специално бензиновите двигатели ще пребъдат още поне сто години. Петрола на земята няма да се изчерпи никога. Всеки ден правят нови сондажи. Никой не иска да губи пари от този бизнес. Електричките са само за определени хора. Ние не влизаме в тази категория.13:15 27.04.2017
19 Ламбо
13:24 27.04.2017
20 Hehe
Нямало зарядни у нас викате? : D
https://vsichkotok.bg/
http://eldrive.eu/
http://cicievbg.com/
https://seenews.com/news/bulgarias-emobility-plans-to-expand-network-of-charging-points-for-electric-cars-in-see-551457
Още 2011-та
http://www.ecars.bg/parts/charging/item/2586-sofia-purvi-elektro-kolonki-honaldia-abb-burzi-zariadni-stancii
Къде отиваш ти, може би?
13:27 27.04.2017
21 Morgoth
До коментар #15 от "гост":
Ти колко собственика на Тесла познаваш? Щото този който аз познавам каза, че стига до Търново и трябва да зарежда. А моя барутник не го мисли, докато такива като теб се надприказват по форумите аз карам хибрид.13:41 27.04.2017
22 Morgoth
До коментар #17 от "гост":
Проблема не е в цената. Ако беше така по-богатите вече да са минали на ток. За момента обаче зареждането иска в най-добрия случай 30мин на всеки 150-250км, докато зареждането на ДВГ става за 5мин на 500-1000км. Но си прав за "любовта" към ДВГ - лично аз с удоволствие бих минал на напълно безшумна кола, стига да не идваше с този проблем със зареждането.13:50 27.04.2017
23 ссс
13:55 27.04.2017
24 Така е
До коментар #10 от "Morgoth":
Има и една във Велико Търново .... free for all, благодарение на собственик на Тесла.14:08 27.04.2017
25 ром неплащащ ток
15:14 27.04.2017
26 еже
т.е. поредната измама за корпорациите ! Това е все едно Велчев да си построи хотел на Антарктика. Че кой ще отиде там да почива !?!
15:37 27.04.2017
27 Гост
До коментар #8 от "гост":
Не се бъркай, това не съм аз - просто хората могат да пишат с каквито си искаш никове. Но колкото и да не ти се вярва, вече на всички им писна от твоята измислена Тесла и лъжите за панацеята от електричките!Това е поредното доказателство, че всичко е един балон!
21:25 27.04.2017