27 Април, 2017 04:00 11 135 27

Първа зарядна станция на Tesla в България

  • tesla-
  • зарядни станции-
  • пловдив
Първа зарядна станция на Tesla в България - 1

Вчера ви информирахме, че Tesla продължава да разширява териториалният обхват на своите зарядни станции. Компанията започна да изгражда мащабна мрежа от зарядни станции още през 2012 година и до момента вече е инвестирала в 5 400 Supercharger-а и 9 000 модула Destination Charging за монтаж в хотели, ресторанти и т.н.

Броят на тези "ведомствени" станции също трябва да нарасне до 15 000 тази година. Идеята на това ударно увеличаване на броя на станциите е те да могат да покрият драстичния глад за зарядни, който се очаква след пускането на бюджетния Model 3 догодина.

Разглеждайки по-подробно обновената карта на предстоящите нови зарядни станции на Tesla се вижда, че такава ще има и у нас. Станцията в България ще бъде изградена в Пловдив и ще е част от т.нар. нов Supercharger коридор. Този коридор започва от Загреб и ще минава през Белград, Ниш, Пловдив и ще стига до Турция.Първа зарядна станция на Tesla в България


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ироничен

    28 8 Отговор
    Ако човек чете българските автосайтове, ще остане с впечатление, че тук поне 30% от хората карат електрически коли и се отвращават от традиционните двигатели с вътрешно горене. Оказва се обаче, че първата зарядна станция на Тесла още не е построена.
    Ех, смешници..... А се подигравате на Коня....

    Коментиран от #2, #10, #17

  • 2 Зорлем

    16 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ироничен":

    То не само, че в България вече сме електрифицирани, или аха-аха да станем такива, ами все едно, че и света е така! А онзи ден в статията за най-продаваните 10 модела, един хибрид нямаше дори - ей, така за цвят.

    Опитвал съм се да обяснявам, че света не е само Калифорния и Норвегия (където електричките са "невероятните" 3% от автопарка!), но с религиозни фанатици, независимо кой е техния "Бог", е безсмислено да се разговаря.

    Коментиран от #3

  • 3 ТеслЪ

    19 4 Отговор

    До коментар #2 от "Зорлем":

    Така е колега, прав си! Само не мога да разбера родните "фанатици" - какви електрички им се привиждат и какви електрички бълнуват, като в България 90% карат коли на по 12 - 15 и повече години.....Кога ще имат пари хората у нас, да си купуват електрички чисто нови или на много малко години (2 - 3 години - пробег 40 000 - 50 000 км.)?? Те и самите "фанатици" карат точно такива 15 годишни полуразпаднали се таратайки, ама все ТеслЪ им в устата, като че ли ще имат пари да си я купят! Жалка родна, Бай Ганьо действителност!

    Коментиран от #4

  • 4 тадд

    24 1 Отговор

    До коментар #3 от "ТеслЪ":

    ...стига ве, чаай малко да попреключат със санирането и ша почнат електрички да раздават по някоя програма...
  • 5 Ловеца на поршета

    15 7 Отговор
    Щом още няма нито една зарядна станция в България , родните електрически кратуни дето ни проглушиха ушите с това автомобилно недоразомение къди си зареждат Теслите? Сигурно като им свърши тока по пътя се прикачат незаконно към ел.мрежата и крадът ток като по мургавата част от населението!
  • 6 гостенче

    22 4 Отговор
    Демек идеята тук е не да се развие продажбата на Тесла в България а просто да обслужим преминаващите "германци" към родината си Турция.
    Просто да им е по-лесно на хората.
    Аз пък не бих дал съгласие да се направи такова нещо у нас без да ми се гарантира, че ще отворят магазини в България и ще промотират и рекламират продуктите си. Няма какво да се лъжеме че тук селски пръчки с пари има много и като усетят нещо модерно се мятат веднага.
    Просто някоя подлога тихомълком е дала това разрешение тази компания да предлага услугите си на територията на страната обслужвайки интересите на НЕ бългаските граждани и без поемане на допълнителни ангажименти. Срещу съответния комисион разбирасе.

    ТЪПУНГЕРИ ЩЕ СИ ОСТАНЕМЕ!!!!
  • 7 Гост

    8 2 Отговор
    Бас държа ,че станцията ще е в двора на АТАРО КЛИМА!...хахаха! За тези които знаят за какво говоря!

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Умираш си от яд , а ! Ама няма да е в Атаро , а още догодина няма да е и една !
    https://money.bg/auto/ekspanziyata-na-elektricheskite-koli-e-ogromna-i-dori-petrolnite-kompanii-go-priznavat.html

    Коментиран от #27

  • 9 Евала журналя

    6 1 Отговор
    Голяма новина, тази зарядна станция стои на картата на Тесла вече втора година. И от тогава статуса е Target opening date to be confirmed.
  • 10 Morgoth

    8 6 Отговор

    До коментар #1 от "Ироничен":

    На паркинга имаме един колега с Тесла и май още два електрически от малките градски въшки. Това, че няма станция точно на Тесла не им пречи особено. Без да карам електромобил знам поне 5 станции в София, а тези с електрическите със сигурност са научили и в другите градове къде са.

    Коментиран от #24

  • 11 Morgoth

    4 6 Отговор
    Не знам какъв коридор ще правят, но от Пловдив до Ниш са 300 километра. При неагресивно шофиране и без климатик Теслите с най-голямата батерия ще издържат, другите не. А за Модел 3 и за лошо време изобщо не ми се мисли.

    Коментиран от #15

  • 12 Практичен

    8 2 Отговор
    Те сега му е ред да пуснем "Балканкар". Ша изтрепем рибата.

    Коментиран от #14

  • 13 гост

    12 2 Отговор
    Трябваше заглавие да е "До слънчака и назад"
  • 14 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Практичен":

    На Балканкар му е останало само името , но поне кадрите още се намират , така че поне един , двама от световните производители биха отворили заводи , включително и Тесла , стига да не им извиват ръцете за комисионни естествено

    Коментиран от #16

  • 15 гост

    8 8 Отговор

    До коментар #11 от "Morgoth":

    За твое съжаление ВСЯКА Тесла ще издържи Ниш - Пловдив , а с по-големите батерии дори с "неспазване" на ограниченията за скорост и "лошото" време не го мисли , по-добре мисли като купуваш следващия си "барутник" , щото най-вероятно ще си е вечно твой !

    Коментиран от #21

  • 16 Практичен

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Въпреки че коментарът ми е и ироничен, също така е и пожелателен, точно защото все още имаме капацитет да направим продаваем продукт, а и производствена база все още има. След фалита на "Голям дувар", завода все още си е на местото и би могъл да се ползва като база.
  • 17 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ироничен":

    Сигурно ще си много учуден , но всъщност ДВА ПЪТИ повече от 30% от хората се отвращават от ДВГ , а от жените са над 90% , а ако не знаеш , те са половината от шофиращите , така че само да излезе елкола на приемлива начална цена , стой та гледай колко българи ще я карат . А "зарядна" станции в България е всеки контакт , което е напълно достатъчно за ежедневния пробег , ако ти трябват бързи можеш да търсиш тук : https://vsichkotok.bg/

    Коментиран от #18, #22

  • 18 Ламбо

    9 5 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Едно е да зареждаш на зарядна станция, друго е в контакта. Зарядната станция е в пъти по-мощна и зареждането става бързо. От контакта има да чакаш по 7-8 часа за пълна зарядка. При среден пробег 250км с едно зареждане, ще правиш от Варна до София за около ............два дена. И друго има. Кажи ми как ще си заредиш колата пред блока , ако си на шестия етаж?? С макарата с кабелите и удължителите ли??? Смешно е . Истината е че ДВГ и по-специално бензиновите двигатели ще пребъдат още поне сто години. Петрола на земята няма да се изчерпи никога. Всеки ден правят нови сондажи. Никой не иска да губи пари от този бизнес. Електричките са само за определени хора. Ние не влизаме в тази категория.
  • 19 Ламбо

    10 0 Отговор
    Лично мое мнение, е че за България ел.автомобил е възможен само за градска кола, ако имаш достъп до контакт за зареждане. това автоматично изключва хората които живеят в блокове, и бедните. Следователно 90% от населението е извън групата , която би си закупила електрически автомобил. От тези 10% едва 3% биха си купили такава кола , защото който има пари не би си губил времето с изчисляване на разходи за гориво. Така наречените богати еколози които биха си купили електрички са нищожна част от водачите. Тоест електрическите коли нямат бъдеще в бедни и циганьорски държави като България
  • 20 Hehe

    3 7 Отговор
    Ама видимо се дразните че 3-фазният ток яростно настъпва и че всеки километър... не! всеки метър изминат с петролна кола е престъпление срещу човечеството. Всеки отговаря за себе си и да не се крие че нямал друг избор! Сметката по щетите в респираторната система кой ще плаща?

    Нямало зарядни у нас викате? : D

    https://vsichkotok.bg/

    http://eldrive.eu/

    http://cicievbg.com/

    https://seenews.com/news/bulgarias-emobility-plans-to-expand-network-of-charging-points-for-electric-cars-in-see-551457

    Още 2011-та
    http://www.ecars.bg/parts/charging/item/2586-sofia-purvi-elektro-kolonki-honaldia-abb-burzi-zariadni-stancii

    Къде отиваш ти, може би?
  • 21 Morgoth

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Ти колко собственика на Тесла познаваш? Щото този който аз познавам каза, че стига до Търново и трябва да зарежда. А моя барутник не го мисли, докато такива като теб се надприказват по форумите аз карам хибрид.
  • 22 Morgoth

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Проблема не е в цената. Ако беше така по-богатите вече да са минали на ток. За момента обаче зареждането иска в най-добрия случай 30мин на всеки 150-250км, докато зареждането на ДВГ става за 5мин на 500-1000км. Но си прав за "любовта" към ДВГ - лично аз с удоволствие бих минал на напълно безшумна кола, стига да не идваше с този проблем със зареждането.
  • 23 ссс

    5 2 Отговор
    Дразни ме тази карта ! На мястото на моя роден град Силистра, някой е сложил румънския град Кълараш, който е на отсрещния бряг на реката.
  • 24 Така е

    6 1 Отговор

    До коментар #10 от "Morgoth":

    Има и една във Велико Търново .... free for all, благодарение на собственик на Тесла.
  • 25 ром неплащащ ток

    3 0 Отговор
    Ако са умни, ще направят по една зарядна станция у ромските махали- така няма да плащат ток към енергото и никой няма да им спре захранването, че да не стане гражданска война...
  • 26 еже

    4 0 Отговор
    Още не сте разбрали, че това с картата е само рекламен трик,
    т.е. поредната измама за корпорациите ! Това е все едно Велчев да си построи хотел на Антарктика. Че кой ще отиде там да почива !?!
  • 27 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Не се бъркай, това не съм аз - просто хората могат да пишат с каквито си искаш никове. Но колкото и да не ти се вярва, вече на всички им писна от твоята измислена Тесла и лъжите за панацеята от електричките!
    Това е поредното доказателство, че всичко е един балон!