21 Август, 2017 12:50 5 507 11

Хипстърското VW влиза в серия

  • vokswagen-
  • t1-
  • i.d. buzz
Хипстърското VW влиза в серия - 1

От Volkswagen официално потвърдиха информацията, че електрическият ван I.D. Buzz ще започне да се произвежда серийно, като дори назоваха точната дата, когато колата ще се появи в дилърските центрове.

Хипстърското VW влиза в серия

I.D. Buzz, който е идеологичен наследник на легендарния Volkswagen T1, ще се появи в магазините чак през 2022 година, като пазарите, на които ще се предлага, ще са Северна Америка, Европа и Китай.

Хипстърското VW влиза в серия

Електробусчето няма да се предлага само с познатата ни от концепта пътническа версия. От компанията обещават да направят и I.D. Buzz Cargo, който ще разполага с изцяло автономна система за управление.

Хипстърското VW влиза в серия

Благодарение на модулната платформа MEB, създадена специално за електромобили, I.D. Buzz ще разполага с доста голямо междуосие и с къси надвеси. Повече ТТ данни не са известни, но от VW казват, че повечето решения от концепцията ще си останат.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    5 5 Отговор
    Аууу , ма как можаха да "из.ерат" тоя телевизор по средата на таблото , че и уреди няма и копченца и волана само пролича на волан , ужас , ужас , как можаха такъв "грозен" интериор да сложат , направо като "тъпата" Тесла , едно към едно , къде отива светът , сега и Мерцедесите и БМВ-тата като го изкопират и каква стана тя ?

    Коментиран от #4

  • 2 Хипи

    4 2 Отговор
    Колко масура гори на сто?
  • 3 гост

    2 2 Отговор
    След 5г. кой знае какво ще има по пътищата вече от другите компании. ВАГ от много време я карат на прототипи, имаха страхотен прототип ХЛ1 с разход от 1.5л, но така и не го пуснаха в голяма серия. Макар и да имаше голям интерес за такава кола, те отказват да ги пускат, за да си продават масовката. Ами дръжте си я, те такива компютърни проекти без конкретни данни могат да се правят от студенти.
  • 4 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Леко, леко, когато видиш нещо такова в истински модел на 3-er, C class и А4, ела ми се обади. Това нещо на снимката е дори по-грозно от Тесла модел 3! Пък ти ако искаш му направи и паметник, пак няма да стане по-красиво!

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Ти само виж "педалите" , газта е "play" , а спирачката " pause" ,сещаш ли се за какви "асоциации" готвим "шофьорите" и колко ще участват в "управлението" !

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Автономността няма нищо общо с грозния интериор!
  • 7 ПЕНСИОНЕРА

    1 1 Отговор
    Абе да ги има, но като народна кола. Тоест да е достъпна на всеки човек като цена и да бъде масова кола.
  • 8 Пазарен Либерализатор

    2 1 Отговор
    Екстериора е ОК, вътре обаче е прекалено поискано, и с този наркомански волан....

    Коментиран от #10

  • 9 стар шофьор на стари брички

    3 2 Отговор
    Че много далече във времето бе, то дотогава кой знае още колко неща ще се променят. Нищо чудно изобщо да не влезе в серийно производство в тоя си вид, но иначе идеята е добра.
  • 10 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Пазарен Либерализатор":

    Волана е просто джойстик на който връзката с колелата са няколко кабела и движението е половин оборот наляво и толкова надясно
  • 11 nathan ex

    0 0 Отговор
    тва ще е поне 50 000$ което не се вписва в идеологията на хората към които е предзнаначено