Last news in Fakti

17 Юли, 2018 18:25 4 886 17

Урал отива на "Дакар" 2020

  • урал-
  • урал-next-
  • дакар-
  • рали

Унгарски отбор се кани да участва в рали маратона "Дакар" през 2020 г. с камион Урал-Next. Hungarian Ural Racing Team е купил триосно шаси с двойна кабина, чието модифициране за състезателни нужди ще отнеме 8-9 месеца, съобщава Vezess.

Руският камион ще се сдобие с нов двигател с мощност около 850 к.с. и изцяло преработено силово предаване с различни мостове, скоростна и раздатъчна кутия. Крайният резултат трябва да бъде "камион с тегло 10-11 тона и максимална скорост далеч над 100 км/ч".

Унгарците аргументират избора си с класическата конструкция на Урал-Next, която позволява на екипажа "да не седи върху предните колела". Когато кабината е разположена зад двигателя, натоварванията върху гърбовете на състезателите са много по-слаби, но на пазара в момента няма много модели с издаден напред моторен отсек.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пфффф

    14 23 Отговор
    По принцип съм фен на руските камиони и офроуд техника, но може ли на последната снимка да се вижда ръжда??? На нов камион?!??!?!?

    Коментиран от #2, #3

  • 2 1944

    14 25 Отговор

    До коментар #1 от "пфффф":

    по това се познава руската техника.

    Коментиран от #7

  • 3 Неутрал

    18 7 Отговор

    До коментар #1 от "пфффф":

    Погледнете към оста на колелото, сивата част, тя изглежда като масло, което пръска върху горната сива част. Това не е ръжда.
  • 4 Гост

    5 21 Отговор
    но на пазара в момента няма много модели с издаден напред моторен отсек???? Ами Mercedes Zetros ??? Или поклонниците тук ще кажат : Не не урала е по добър!??

    Коментиран от #5, #14

  • 5 Гост 2

    14 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Какъв е смисъла да купиш скъп мерцедес след като ще го изкормиш и преработиш. Де факто от урала ще останът само шасито кабината можеби и някой мост.

    Коментиран от #8, #13

  • 6 чичоХ

    21 5 Отговор
    Брей, брей, ти да видиш, какви спецове са се навъдили в нашенско!
    Какъв поглед, какво внимание към детайла!
    Ами намерете спонсори, който да ви повярват купете, какъвто
    искате камион и спечелете поне 39-то място от 40 та да ви видим.
  • 7 ГостЪ

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "1944":

    Който ти слага минуси , да си сложи ръка на сърцето и да каже , че не е верно
  • 8 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Смисъла е че по малко ще модифицират и по малко ще инвестират в скъпи доработки! Изобщо базата е много много по качествена!

    Коментиран от #9

  • 9 Мммм

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Не съм много съгласен за по-малкото инвестиране и по-добрата база,а и ремонтопригодността на УРАЛ е далеч по-добра от на АКТРОС-а, и това не е за подценяване.

    Коментиран от #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 GTE

    3 9 Отговор
    Урал е страхотно тежък, много метал, много престаряла концепция. За състезания се търси все пак по-ниско тегло.
  • 12 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Мммм":

    Не знам защо не си съгласен с мен, сигурно защото никога не си виждал Mercedes Zetros!!! Не е Actros!!
  • 13 Imeto

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост 2":

    Може и да си прав!!! Но името с което ще се състезава този камин,ще бъде Урал. Със всичкете му позитиви и негативи от крайния резултат на Дакар.
  • 14 ДЪРВЕН ФИЛОСОФ

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    ЛЯГАЛ ЛИ СИ ПОД ЦЕДКАТА/ ЗЕТРОС / ВИСЯТ ХЯЛЯДА МЪРКУЧА И СЯКВИ ГУМЕНИ УПЛАТНЕНИЯ И МИНЕ ЛИ ПРЕЗ ДВА ПОРЕДНИ КЪПИНАКА ИЛИ ХРАСТИ ОТ ДЪРВЕСЕН ТИП ОТ ДОЛУ ПОЧВАТ ПРОБЛЕМИТЕ. ЛЕГНИ ПОД УРАЛА .СИЧКО Е ЖЕЛЯЗО .

    Коментиран от #15

  • 15 GTE

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "ДЪРВЕН ФИЛОСОФ":

    Да, многоооо метал и въпреки това на последната снимка моста се крепи към листовия ресор със скоба, която няма да може да удържи положението в екстремен състезателен режим. Този елемент, от тук погледнато, не е достатъчно як и солиден, спрямо останалата конструкция и предвид огромното тегло.

    Коментиран от #16

  • 16 КЪК ПРЕСМЕТНА ЧЕ НЯМА ДА ИЗДЪРЖИ

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "GTE":

    СКОБАТА НА РЕСЬОРА ТИ ЛИ Я ЛЯ ИЛИ КОВА А...??,?????
  • 17 гост

    2 0 Отговор
    Мацката от първата снимка , ще участва ли?