Унгарски отбор се кани да участва в рали маратона "Дакар" през 2020 г. с камион Урал-Next. Hungarian Ural Racing Team е купил триосно шаси с двойна кабина, чието модифициране за състезателни нужди ще отнеме 8-9 месеца, съобщава Vezess.
Руският камион ще се сдобие с нов двигател с мощност около 850 к.с. и изцяло преработено силово предаване с различни мостове, скоростна и раздатъчна кутия. Крайният резултат трябва да бъде "камион с тегло 10-11 тона и максимална скорост далеч над 100 км/ч".
Унгарците аргументират избора си с класическата конструкция на Урал-Next, която позволява на екипажа "да не седи върху предните колела". Когато кабината е разположена зад двигателя, натоварванията върху гърбовете на състезателите са много по-слаби, но на пазара в момента няма много модели с издаден напред моторен отсек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пфффф
Коментиран от #2, #3
18:51 17.07.2018
2 1944
До коментар #1 от "пфффф":
по това се познава руската техника.Коментиран от #7
19:56 17.07.2018
3 Неутрал
До коментар #1 от "пфффф":
Погледнете към оста на колелото, сивата част, тя изглежда като масло, което пръска върху горната сива част. Това не е ръжда.20:46 17.07.2018
4 Гост
Коментиран от #5, #14
21:54 17.07.2018
5 Гост 2
До коментар #4 от "Гост":
Какъв е смисъла да купиш скъп мерцедес след като ще го изкормиш и преработиш. Де факто от урала ще останът само шасито кабината можеби и някой мост.Коментиран от #8, #13
03:51 18.07.2018
6 чичоХ
Какъв поглед, какво внимание към детайла!
Ами намерете спонсори, който да ви повярват купете, какъвто
искате камион и спечелете поне 39-то място от 40 та да ви видим.
07:11 18.07.2018
7 ГостЪ
До коментар #2 от "1944":
Който ти слага минуси , да си сложи ръка на сърцето и да каже , че не е верно11:29 18.07.2018
8 Гост
До коментар #5 от "Гост 2":
Смисъла е че по малко ще модифицират и по малко ще инвестират в скъпи доработки! Изобщо базата е много много по качествена!Коментиран от #9
12:00 18.07.2018
9 Мммм
До коментар #8 от "Гост":
Не съм много съгласен за по-малкото инвестиране и по-добрата база,а и ремонтопригодността на УРАЛ е далеч по-добра от на АКТРОС-а, и това не е за подценяване.Коментиран от #12
12:17 18.07.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 GTE
13:37 18.07.2018
12 Гост
До коментар #9 от "Мммм":
Не знам защо не си съгласен с мен, сигурно защото никога не си виждал Mercedes Zetros!!! Не е Actros!!13:38 18.07.2018
13 Imeto
До коментар #5 от "Гост 2":
Може и да си прав!!! Но името с което ще се състезава този камин,ще бъде Урал. Със всичкете му позитиви и негативи от крайния резултат на Дакар.14:33 18.07.2018
14 ДЪРВЕН ФИЛОСОФ
До коментар #4 от "Гост":
ЛЯГАЛ ЛИ СИ ПОД ЦЕДКАТА/ ЗЕТРОС / ВИСЯТ ХЯЛЯДА МЪРКУЧА И СЯКВИ ГУМЕНИ УПЛАТНЕНИЯ И МИНЕ ЛИ ПРЕЗ ДВА ПОРЕДНИ КЪПИНАКА ИЛИ ХРАСТИ ОТ ДЪРВЕСЕН ТИП ОТ ДОЛУ ПОЧВАТ ПРОБЛЕМИТЕ. ЛЕГНИ ПОД УРАЛА .СИЧКО Е ЖЕЛЯЗО .Коментиран от #15
16:29 18.07.2018
15 GTE
До коментар #14 от "ДЪРВЕН ФИЛОСОФ":
Да, многоооо метал и въпреки това на последната снимка моста се крепи към листовия ресор със скоба, която няма да може да удържи положението в екстремен състезателен режим. Този елемент, от тук погледнато, не е достатъчно як и солиден, спрямо останалата конструкция и предвид огромното тегло.Коментиран от #16
14:41 19.07.2018
16 КЪК ПРЕСМЕТНА ЧЕ НЯМА ДА ИЗДЪРЖИ
До коментар #15 от "GTE":
СКОБАТА НА РЕСЬОРА ТИ ЛИ Я ЛЯ ИЛИ КОВА А...??,?????16:35 19.07.2018
17 гост
21:27 19.07.2018