Как работи Ride Select системата на Lada?

Публикувана: 31 Август, 2018 10:01
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5278

Селекторът за избор на режим на движение Lada Ride Select за първи път се появява на модела XRAY Cross. Той предлага избор от пет различни режима, които настройват по различен начин системите за стабилизация и ABS.

Основният режим е "ESC ON" и той се активира по подразбиране след привеждане на двигателя в действие. Той включва стабилизиращата програма, която при поднасяне на автомобила има за цел да го върне в правилната траектория.

Когато е изключен, "ESC OFF" системите против пробуксуване и контрол на стабилността са напълно изключени, но АBS-ът остава активен. Деактивацията на "ESC OFF" става автоматично, след като скоростта превиши 54 км/ч.

Режимът "Sport" дава повече свобода на системата против пробуксуване на предните колела, което позволява по-енергичен старт. Също така стабилизиращата система реагира по-слабо и позволява т.нар. контролирани поднасяния, а педалът на газта става по-чувствителен.

Режимът "Snow" е предназначен за сняг и кал, позволява повече пробуксуване на предните колела и предлага повишена чувствителност на електронно управляемия диференциал. АBS-ът също променя работата си с цел по-ефективно спиране на хлъзгави настилки.

Режимът "Sand" повишава проходимостта на автомобила в песъчливи терени. Алгоритъмът на ABS-система се изменя за максимално добро спиране на песъчливи терени, а ESP-то сработва по-рано. Този режим, подобно на "ESC OFF", се изключва автоматично след 54 км/ч.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.