8 Октомври, 2018 11:57 42 361 117

BMW: Правим най-добрите дизели, няма да се отказваме от тях

  • bmw-
  • дизел
BMW: Правим най-добрите дизели, няма да се отказваме от тях - 1

Скандалът с манипулираните данни за вредните емисии и немилостта, в която изпадна дизелът през последните три години, няма да откажат BMW от разработката и използването на такива двигатели, става ясно от интервю на Клаус Фрьолих, член на управителния съвет на компанията с ресор развойна дейност, пред австралийското списание GoAuto.

Според Фрьолих дизеловите двигатели търпят "драматично развитие" напоследък, а нафтовите мотори на BMW са "малко или много най-добрите" на пазара в момента. Според изследванията дизеловите баварски двигатели били и сред най-чистите.

Фрьолих смята, че бъдещето на конвенционалните четири- и шестцилиндрови дизели на BMW изглежда непоклатимо, но съдбата на високотехнологични агрегати като този на M550d xDrive не е толкова сигурна. 3.0-литровия двигател с четири турбокомпресора можел да създаде трудности на инженерите заради вредните си емисии, а и пазарът на супердизели бил доста ограничен като обем, за да оправдае инвестициите в развойна дейност.

BMW: Правим най-добрите дизели, няма да се отказваме от тях


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Да бе

    148 247 Отговор
    ХАХА най добрите дизели правили. Тия трябва да отидат на психо

    Коментиран от #2, #21, #44, #100

  • 2 Random

    253 83 Отговор

    До коментар #1 от "Да бе":

    Кара 15 годишен опел, намира кусури на чисто нлвите бмвта.

    Коментиран от #62

  • 3 BRABUS

    109 206 Отговор
    Най-големите боклуци правите!

    Коментиран от #27, #117

  • 4 Driver

    85 236 Отговор
    Най-добрите дизели все още ги прави VAG но браво на BMW че не се отказва от дизела - само така !

    Коментиран от #9, #14, #15, #55, #97, #104, #109

  • 5 Собственик на БМВ

    124 82 Отговор
    в България е или циганин или идиот - комплексар.

    Коментиран от #11, #74

  • 6 гост

    79 56 Отговор
    За това форумите са пълни с оплакващи се собственици

    Коментиран от #31

  • 7 НЕМА НУЖДА

    106 113 Отговор
    Ако искаш да станеш монтьор купи си БМВ!

    Коментиран от #72, #85

  • 8 onq s konq

    92 79 Отговор
    Моито беенве е TDS и съм се убедил че по-здрав мотор досега не е правен тека че поткрепям ги напълно !
  • 9 димитър

    134 12 Отговор

    До коментар #4 от "Driver":

    На ВАГ единствения хубав дизел е 1.9 ,всичко друго е компромисен вариант и има много по добри еквиваленти на другите два немски конкурента!!!!!!
  • 10 Антон

    105 54 Отговор
    Много е прав човека, дизелите им са супер!
    А всеки “разбирач” каращ 15-20 год. Газифицирана кола или такава с избушен каталозатор да замълчи!

    Коментиран от #46, #63

  • 11 СссереМ

    69 33 Отговор

    До коментар #5 от "Собственик на БМВ":

    Това може да излезе само от устата на комплексар,не карам БМВ но нямам нищо против марката и собствениците им,ама така да се изцепваш е недопустимо,кола като кола.
  • 12 любимият ЕС

    18 11 Отговор
    Тогава най-вероятно ще ви откажат от тях.
  • 13 Бг шофьор

    122 26 Отговор
    Бмв са много добри в производството на дизели.Аз живея от 7години в Германия и карам бмв дизел и са уникални дизеловите им коли,икономични и доста приятни за шофиране,в тях чутваш сигурност.
    Просто това е моето мнение и преценка на тези автомобили които съм карал

    Коментиран от #96

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 PSA

    44 69 Отговор
    Дизелът на "Пежо" и нищо друго!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 майкатидаеба

    56 41 Отговор
    Клаус Фрьолих, ти си долна безскрупулна утрепка. Такива като теб, представители на долното дизелово лоби са отговорни за смъртта на над милион европейци през последните двайсет години на насилствена дизелификация на континента, избити от канцерогенните сажди и азотни оксиди бълвани от дезелите. Защо като е толкова перфектен решихте за щатския пазар да правите само бензинови хибриди? От големите пазари в света само в Европа смрадливия щракаталник е разпространен, но не защото потребителя го иска, а защото е силово наложен с убийствени данъци, акцизи, законодателно подкрепян. Ела в София, ела в България да си видите творението какво прави, колко народ поболя и изтрови....

    Коментиран от #22, #26

  • 19 filo

    51 17 Отговор
    Браво разбирачи, браво гениялни плювачи, които не можете да си позволите да карате такъв автомобил, но акъл да давате сте първи.
  • 20 Gost

    31 57 Отговор
    За Мерцедес съм съгласен но за БМВ ,просто жалко ...
  • 21 Shumahera

    74 10 Отговор

    До коментар #1 от "Да бе":

    Шест цилиндровия на БМВ и пет цилиндровия на Мерцедес няма по добри дизели от тях. Иначе може си лаите колко си искате
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Човек

    14 45 Отговор
    ВАГ имаш много поздрави,от МБ най - добрите дузели са на МБ или казано от Мерцедес за момента по добър дизел няма

    Коментиран от #54

  • 24 Емил

    10 26 Отговор
    Много хубав спор водят - коя кранта е по-скапана! Бъдещето е без ДВГ!
  • 25 Алф

    35 17 Отговор
    Прости селендури каращи голф 2ки и изгнили опел най-много разбират от бмвта и мерцедеси, на който може да се повозят единствено на погребението си.
  • 26 Бухахахахахха

    7 7 Отговор

    До коментар #18 от "майкатидаеба":

    Сменявай дилъра.
  • 27 Анонимен

    23 28 Отговор

    До коментар #3 от "BRABUS":

    Сравнение с Мерцедесите, БМВ ги бие по точки от всякъде...
    Имам М550d и смея да кажа че Мерцедесите ми правят промивка н ауспуха.

    Коментиран от #28, #29, #50, #111, #115

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 до Анонимен

    50 2 Отговор

    До коментар #27 от "Анонимен":

    къде го имаш това м550 ? на картинка от дъвка турбо ? :) ако на истина го имаше и не беше шушлек нямаше да си губиш времето и да пишеш в сайтове като тоя :)
  • 30 Яко бате дизела

    33 1 Отговор
    Всъщност новите дизели, с ФАП, са по-екологични от бензиновите мотори. Това е малко трудно за разбиране, но дизелите са по-добре за климата, докато бензина е по-добре за човешкото здраве. Но тъй като ако се пр...е климата, човешкото здраве ще пати най-много, дизела е по-добре. Но пак казвам, нов, чист дизел, не от старите печки.
  • 31 БатП

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Кои са тия форуми? За 245 коня дизел се говорят само хубави неща, здрав е, не е капризен. Давай интересно ми е какви проблеми ми предстоят, сподели. За две години никакви, явно ме дебнат.

    Коментиран от #78

  • 32 Future

    10 19 Отговор
    До 10-на години ел. автомобили ще изместят класическия с вътрешно горене !

    Коментиран от #113

  • 33 Монтьора

    30 7 Отговор
    Момчета не се карайте, да са живи и здрави хората от БМВ, МБ и ВАГ още дълги години!
    Защото знаете ли колко семейства благодарение на тези три марки си вадим хляба!?
  • 34 бмв

    20 23 Отговор
    Бмв правят най-добрия дизел!Който твърди друго нищо не разбира!Мерцедес и ауди са 15 години назад в дизеловите технологии.
  • 35 Кольо Камиона

    17 2 Отговор
    Сменяш пИпИрудите, демпфер, турбо (1 или 2, вече има и с 4), дюзи и DPF и дизела е чук.

    Коментиран от #36

  • 36 ужас

    16 4 Отговор

    До коментар #35 от "Кольо Камиона":

    Искаш да кажеш, че неща с около 200 000 км живот трябва да ги сменяме след като вземем 10 годишна кола гонеща 300 000? Нечувано! То сигурно и гуми трябва да се сменят.

    Коментиран от #38

  • 37 tarikat

    10 10 Отговор
    Евала на БМВ!
  • 38 Кольо Камиона

    23 1 Отговор

    До коментар #36 от "ужас":

    При покупката на стар дизелов автомобил на неизвестни километри защото е евтин, изброените от мен неща трябва да се сменят. По добре е да се предвидят и да се направят веднага и както трябва, отколкото в рамките на една годна да се сменят принудително. Който е закъсвал по пътя за морето, или особено в Гърция и хем си е съсипал почивката, хем е похарчил куп пари да върне колата за ремонт в България може би ще оцени съвета, макар и със закъснение.
  • 39 некойси

    4 6 Отговор
    Точно така, ще правят дизели докато престанат да съществуват, а другите марки ще развиват електрическите технологии през това време.
  • 40 Бай ония

    25 29 Отговор
    Най добрия дизел е японския после френския а тия с циганските мечти (бмв и мерцедес ) са някъде на опашката
  • 41 1234

    10 9 Отговор
    че са динамични двигатели- да
    че са икономични дизели -да
    че са скоростни доколкото може да тормозиш дизела пловдив- софия по целия път със 240 относителна работа /ако имаше възможност нали/'
    ама за здравина му ха-ха-ха
  • 42 Пешо

    14 2 Отговор
    Човека говори за нови технологий в наше време, за минимално количество вредни емисий и наксимално извличане на мощтноста от двигателят. Не става въпрос за TDI, TDCI, HDI и др. двигателчета на по 500000 km и 90 и 110 полуконя... набори на сегашните студенти...

    Коментиран от #95

  • 43 Велосираптор

    11 12 Отговор
    3-ка дизел на бмв все още няма еквивалент от другите производители
  • 44 ГОСТ

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "Да бе":

    що бе прави са аз ако правя каменни оръдия на труда ще са най добрите в света само дето са ОТЖИВЕЛИЦА но са най добрите на света:)))))))))
  • 45 Кроми

    5 4 Отговор
    Действително , на Е60 дори , не е нов като модел вече , но с преход от над 400 хиляди км , не може да се изцапаш на ауспуха , маса качествен двигател и еко системи , наблюдавано на поне десетина нов внос автомобила
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Гост

    16 3 Отговор
    Аз карам бмв х3 закупено чисто ново 2017 година. Колата е добра и динамична, но на 30000 км егр беше аут и го смениха по гаранция. На 43000 загуби мощност и влизаше в аварийни режими, проблем с електрониката. Сега е на 60000 и се надявам повече да няма проблеми.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 уффф

    10 9 Отговор

    До коментар #27 от "Анонимен":

    аз пък имам 535 touring,xdrive,381PS ,на мерцедесите такива ластици им опъвам,че номера немогат да ми видят
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Пламен

    4 3 Отговор
    Вие нормални ли сте?
  • 53 селянин 1

    11 0 Отговор
    Дано BMW,продължат с дизелите..Тоyota почти се отказа от тях,в Е.С.само Cruiser и Hilux,ще бъдат с дизели..а бе нафтата няма лесно да се предаде.
  • 54 0000

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "Човек":

    Явно караш някоя нафтова ексхумация от последните години на Хитлер.при новите бенцове караш и плачеш
  • 55 Гостилничаря

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Driver":

    Най-добрите дизели и ВАГината са две абсолютно противоположни и несъвместими понятия, милионите коли по паркингите в пустините в САЩ и Дизелгейт го доказват. ......
  • 56 6efa74

    12 3 Отговор
    Според мен проблемът, не е количеството стари дизели в BG, а котролът им на ГТП. Ако той е стриктен, за година-две всички стари дизели ще сложат катализатори и щетите, които нанасят в големите градове ще спаднат.
  • 57 Коце

    3 6 Отговор
    Бмв дизел няма!
  • 58 Коце

    9 3 Отговор
    В Найси Кар в Пловдив попитайте.Там ремонтират БЕЕНВЕТЪ.Доста скапани автомобили.Кво ли ви казвам....Много хора го знаят
  • 59 Мозък

    5 8 Отговор
    Абе,хора защо спорите,човек с опит го казва че са най добрите БМВ,значи е така, не се мъчете.
  • 60 уаз

    10 3 Отговор
    На калпавата лукойска нафта няма дизел произведен след 2005 който може да устои.А като цяло новите мотори на ВАГ , БМВ и Мерцедес са доста чупливи.Но това си е умишлено фирмено решение!
  • 61 майстора

    3 2 Отговор
    това се вика да не виждаш по-далеч от носът си ..... на тия хора последния читав мотор беше S38B38 .... от тогава до сега нищо .... пък за кюмюрджиките да не говорим
  • 62 човека с опелите

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "Random":

    15 годишния опел е точно 15 ПЪТИ ПО НАДЕЖДЕН ОТ ЧИСТО НОВИТЕ бмв-та

    Коментиран от #75

  • 63 Димитър

    4 11 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Що бе антончо - глупакчо, що да замълчи? Моята кола е VAG 1.8 турбо, бензин. Градско харчи 16 бензин от тежкия ми крак и 16 газ също. Карам я от 70 хиляди км. Сметни каква е разликата в парите при положение, че нямам никакви проблеми с газовата уредба. Няма разлика и в поведението на колата. Ама българчета като теб са свикнали да плюят анонимно с два лева в джоба като мишки.

    Коментиран от #67

  • 64 Доката

    6 6 Отговор
    Платена реклама. КОЙТО ВЕДНЪЖ Е КАРАЛ БМВ НЕ ПОВТАРЯ САМО ПСИХОТАТА ПОВТАРЯТ .
  • 65 Васил Димитров

    4 0 Отговор
    Колеги, всеки си харесва избраният автомобил
    И смята за другите че нестват м не е така уважавам избора на всеки но наистина дизелът на бмв е добър да не е най-добрият но, прочетете дизеловата история на бмв може и да размислите...
  • 66 onq s konq

    7 4 Отговор
    Когато човек си купува кола "втора ръка",трябва да има парична готовност за ПОДМЯНА НА АМОРТИЗИРАНИТЕ ЧАСТИ.И искам правилно да бъда разбран от тия,които "плашат" другите СЪС СЕРВИЗ:Не срамно,а ПОХВАЛНО Е да се посещава сервиза превантивно/зависи от "ухото" и квалификацията на собственика/,за да не счупи колата НА ПЪТЯ ПОСРЕД НИЩОТО!Колкото до дизеловия дв-л на БМВ- моето е "Комън рейл" 2004г 204 коня,карам го от 5 г,сменил съм един куп неща за 6000лв,НО НИЩО ПО ПЕРФЕКТНИЯ 6-ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ-няма пушек,равномерен тих и култивиран звук,гори ми 6,6л/100 нафта/със добавка за цетаново число/ при ЗДРАВО КАРАНЕ,харчи 700грама масло на 10хил.км.
  • 67 Антон

    8 9 Отговор

    До коментар #63 от "Димитър":

    Хаха, едната ми кола е нисан гтр. В града харчи около 20-22 . Разликата между 570 расови коня спрямо газифициран 1.8 турбо е огромна. Разликата в разхода е само 4-5 литра. Май ти си представител на глупакчовците след като караш кола с мотор 1.8 разход 16 . Смях смях смях.
    А по линията дизелите на БМВ - м50д върви страшно много и по тази причина всякакви газифицирани ретро коли нямат право на мнение, още повече жълтурите, които нямат нищо подобно.

    Коментиран от #70

  • 68 Върл враг на дизела

    2 10 Отговор
    Е колко страшно много ша върви тази нафтова печка с четири турбокомпресора що като вървят толкова много както викаш не ходят по гонките и състезанията аз не съм чул да има дизелов състезателен автомобил до сега дизела за камиона само не и за автомобила.Аз имам Ауди А4 1.8Т. само че 225коняи и на такова Бмв със същия мотор само че Х6 381коня беше му разпорих шортите щото се хвалеше и той че много вървяло.
  • 69 Електричар

    8 2 Отговор
    Целта е само една ,, ековинетки,,. За електромобили няма инфраструктура, немците с какво ще си захранят мрежата, с вятърните мелници ли? 80 мил.държава, bitte..? В България като стане 40 градуса и всички набичат климатиците, мрежата издиша. Ако бъдещето беше в батериите, Тойота до сега да са го направили този тип автомобил. Бъдещето е в ХИДРОТО . Тойота и Хюндай вече ги разработват и произвеждат. Немците проспаха моментът.Entschuldigen Sie bitte!
  • 70 майстора

    11 6 Отговор

    До коментар #67 от "Антон":

    gtr а!! браво браво ... е на момчето с vag-a поне със сигурност не му ручат скоростите за разлика от твоите .... до оня ден имах 2 такива нисана в сервиза и на двата все едно си сипал една шепа джаменки в скоростните кутии ... ама няма нищо те в оторизираното представителство ще ти обяснят как това е нормално .... да ама нормално друг път ... както и да е имал си 60-тина хиляди дал си за "расови коне" само гледай на аутобана някое комби с надпис rs или някоя лимузина с amg да не те разплаче .... но и да се случи винаги може да се утешиш с това че никога няма да имаш камъни в бъбреците .... аре НАЗДРАВЕ ви ся !!!!!

    Коментиран от #73, #82, #86

  • 71 МG на работа

    9 2 Отговор
    Може на всички вас да вие смешно и комично но допреди известно време, имах и карах. Тоиота Версо 2.2дизел.Знаетели на колко кмсъм е продал, на 887.000км.Във Дилър на Тоиота но не в България. Без ремонт на мотора.,масло харчеше 1л на 15000км тогава го сменя. А състояние то на този автомобил беше идеално. За колко съм е продал не споделям. Но карам Немско. По е хубаво защото е ново. Но НЕЕ по здраво. Поздрави.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 АLFA Q4

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "майстора":

    ТИ МАЙ СИ МАЙСТОР САМО НА ПРОСТОТИЙ
    НАКЛАДКАДЖИЯ

    Коментиран от #89

  • 74 Няма значение

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Собственик на БМВ":

    Аз съм собствени на старо BMW и да ти кажа, не съм комплексиран. Просто съм фен на марката.
    Хора, не слагайте всички под общ знаменател... има и изключения :)
  • 75 Велосипедист

    5 1 Отговор

    До коментар #62 от "човека с опелите":

    А колело е 100 пъти по надеждно от Опел
  • 76 Radi

    2 1 Отговор
    Kvo da vi kaja bezmisleni sporove tuka sichko she e el edin den
  • 77 Отчето

    6 0 Отговор
    До коментар 23 в момента АКласата на МБ. Слагат рено двигател 1.5DcI
  • 78 Friedrich

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "БатП":

    И аз имам 530d с 245 коня, колата е супер, само на около 200к км трябва да се подмени веригата, която е на маховика.

    Коментиран от #91

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Bmw

    4 1 Отговор
    Карам си моето е61 вече 10г без никакъв проблем по мотора(535d) на 140км по магистралата е на 2000 оборота, деигателя няма уморяване това е
  • 81 Фен на БМВ

    1 5 Отговор
    Мерцедес са правили здрави дизели когато дядо ви е бил млад сега е ред на други марки всичко е уговорено. А за 1.9 тди че е здрав няма спор ама кола 131 коня в 21век става само за градско шофиране. Карам 2.0д на БМВ и е слаб става за града карам и 3.0 дизел е то тук ваг няма еквивалент на здравина.
  • 82 Антон

    6 2 Отговор

    До коментар #70 от "майстора":

    Първо нов гтр в магазина модел 2017 е далеч от цена 60 хил. Ако онези в твоя сервиз са били на такива цени е разбираемо. И между другото поста ти показва колко си неук - да сравняваш гтр с комби ер ес или амг лимузина е като да сравняваш плодове със зелечнуци. Ама на такива които постоянно са омазани с масло, с мръсни дрехи и ръце им е простено. :)

    Коментиран от #88

  • 83 jadosan

    14 0 Отговор
    Не се заблуждавайте - Хубава Кола и Красива Жена …. изискват скъпа поддръжка! Всичко друго са празни приказки!
  • 84 Бенц

    2 4 Отговор
    Бегай от тука бе.....
  • 85 BMW550d

    1 6 Отговор

    До коментар #7 от "НЕМА НУЖДА":

    Купи си ауди или мерцедес и няма излезне от сервиза

    Коментиран от #105

  • 86 Ввв

    2 2 Отговор

    До коментар #70 от "майстора":

    Дилърът ти е добър момче,браво,лови те яко наркотика

    Коментиран от #90

  • 87 Густо Майна

    3 2 Отговор
    Статията относно надеждността и ефективността на дизела на БМВ е точна. Съгласен съм: голям дизелов двигател - БМВ е # 1 в момента. Малък дизелов двигател - френско! Ако не вярвате, "попитайте" в Щутгарт. За съжаление неубиваемите (ама наистина) 1.9 на ваг и фиат май ги "неактуализираха". За съжаление!
  • 88 майстора

    5 3 Отговор

    До коментар #82 от "Антон":

    Не простено ни е защото заради нас си карате каруците ....с подриване на гумата нищо не става !!! Ни те знам нов ли си го вземал към 60 вървят втора ръка на по 30-40к километра ...имай на предвид че не всеки се е родил със сребърна лъжица в устата или с декари за продан ...карай си микрата и жив и здрав да си ...аз те чакам в сервиза
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 майстора

    3 1 Отговор

    До коментар #86 от "Ввв":

    Що реши така ?? За това че през последните 10 години са ми минали през ръцете 12 различни гтр-а ли ..?? има неща който само със зяпане в youtube няма как да разберете .. иска си опит и практика за да имате право на мнение по техническите въпроси !!!!
  • 91 БатП

    2 0 Отговор

    До коментар #78 от "Friedrich":

    Този двигател не е с ангренажен ремък, а с верига, ама какво значи верига на маховика не съм сигурен. Както и да е, веригата си е консуматив, ясно е, че се сменя.
  • 92 Американец

    0 1 Отговор
    Хаха аве чист дизел има ли
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Й краткото

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Пешо":

    Научи кога се използва "й" и кога не.
  • 96 Да да

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "Бг шофьор":

    А да попитам зимата като отидеш в планината и падне 3 см. сняг, какво правиш? Чакаш 3 часа снегорин, викаш пътна помощ или досега не си карал зимата?Иначе са много сигурни коли, не се чупят много когато поднесат с 20 км/ч и удариш мантинела или дърво!
  • 97 Halhawe

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Driver":

    Какви VAG карали ли сте чисто нов Дизел на БМВ , майко ваговете нямат и база за сравнение да сравняваш ваг каруца с Мерцедес или БМВ , лягай си
  • 98 Опа , падна ми съпунчето

    3 2 Отговор
    От къде го изакахте това за чистите дизели?
    Следващата поред статия има снимка на една Х5 и черен облак след нея !
    Ко ша кажим ся а ?
    Нали правим най-чистите дизели, или този черен облак е мираж и е само във моето въображение?
    2014 година бях на тест -драйв на BMW във Париж, шофирах Х4 , i8 и 535d хdrive . Само i8 не изпушваше при тръгване . Говорим за чисто нови автомобили.
  • 99 Driver

    1 0 Отговор
    Абсолютно съм съгласен. Карал съм дизели на Ауди Мерцедес и накрая БМВ. Дизела на БМВ не бръмчи като трактор и усещаш невероятен комфорт в сравнение с останалите две марки. На Пежо тракторите няма да ги коментирам. Въпросът е да направиш дизел, който да върви като бензин.

    Коментиран от #106

  • 100 Иванов

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Да бе":

    Разбира се, че са най-добри. от 20 години карам само дизели. БМВ са несравними
  • 101 Голф

    0 3 Отговор
    Най доброто БМВ е продаденото...доказано . GOLF

    Коментиран от #102

  • 102 АLFA Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #101 от "Голф":

    ОЩЕ ЕДИН.КОМПЛЕКС ОТ ЛИВАДИТЕ
  • 103 Край

    1 0 Отговор
    Те и Нокия правеха най-добрите телефони ОБАЧЕ хората взеха да ползват смартфони и нокия сега правят гумени ботуши.
  • 104 АLFA Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Driver":

    АБЕ ДОКАТО.АВСРИЕЦА, ФЕРДИНАНД ПОРШЕ СЕ ЗАНИМАВАШЕ С VW,ИМАХА
    АМА СЕГА ПРАВЯТ САМО САЖДИ
  • 105 Разбирача

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "BMW550d":

    Готин за Аудито съм напълно съгласен щото имам такова и найстина е в бокса в повечето време ама за мерцедеса си в грешка да знаеш
  • 106 нервен

    2 3 Отговор

    До коментар #99 от "Driver":

    Е това никога няма да стане ... бензина винаги ще върви повече
  • 107 Разбирача

    0 1 Отговор
    Ми те за туй западняците гледат да ги чистят още много преди 200 000км.да направят и вие се кефите после че карате БМВ пък те всички марки нови модели коли вече ги правят кекави да се развалят и свършват по бързо аз за туй си стягам и карам старата и за по нова нема да напъвам да си взимам
  • 108 Разбирача

    0 2 Отговор
    Бензина върви много повече найстина и аз съм на туй мнение
  • 109 Monzagse

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Driver":

    Ваг Преди 15г правих най добрите дизели хаха
  • 110 фуууу

    0 1 Отговор
    Със спарка яко ги наказвам беемветата по светофарите
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Милиони TDI-та пушат към Германия

    0 0 Отговор
    Перфектни дизели си правят хората. Вървят, не пушат, икономични са и се ремонтират бързо. Като си сдъвче веригата направо сменяш целия мотор
  • 113 Стиви

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Future":

    Гат пръдне бухала.А петролните картели ще плетат плетки ли през това време?
  • 114 леопард на егрек

    1 0 Отговор
    дабе добри ,един мои сьсед има бмв 90 320 дизел ,постоянно е на сериз и не излиза от там.
  • 115 a m g

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Анонимен":

    ходи се скриии някьде там кьдето и куче не минава .
  • 116 4444

    0 0 Отговор
    Доста не истини се пишат .Някой хора да седнат и да прочетат относно дизелите.Първият дизелов мотор се монтира на МАН .А първия дизелов агрегат на лек автомобил е на ситроен розали.Коментарите след мача.ха ха хи хи
  • 117 mpower

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "BRABUS":

    затова сте все след БМВ , старите лаври от едно време не минават....