Michelin и General Motors обявиха, че ще обединят усилията си за усъвършенстване на технологията за гуми без въздух, и представиха разработка от следващо поколение, наречена Uptis (Unique Puncture-proof Tire System - Уникална устойчива на спукване система за гуми).
Конструкцията на новите колела се състои от външен протектор и вътрешен обръч, между който са натегнати меки спици от композитен каучук и полимерно фибростъкло. Тези материали позволяват движение с висока скорост, тъй като не се нагряват прекомерно при триенето.
"Обут" с Uptis Chevrolet Bolt EV вече преминава изпитания на полигона на GM в Милфорд, щата Мичиган. Ако тестовете приключат успешно, американският автопроизводител планира да започне продажбата на авангардните гуми като опция за някои от моделите си през 2024 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #16, #20
18:20 05.06.2019
2 Amix
Ако сложат и прегради отстрани да изглежда като обикновенна гума ще е супер
🤔😊🙄
18:20 05.06.2019
3 манго
18:21 05.06.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ргрдг
19:00 05.06.2019
6 Random
19:28 05.06.2019
7 jambazina
Коментиран от #8, #10, #18
20:00 05.06.2019
8 И аз това си помислих
До коментар #7 от "jambazina":
Това беше първото нещо което си помислих, второто беше Какво правим с ултравиолетовите лъчи които съсипват качествата на гумите?20:48 05.06.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Boxer
До коментар #7 от "jambazina":
Много си прав. Освен това, при нагряване ще омекват, а при охлаждане ще.се втвърдяват ( нормални свойства на гумата). Ами ако се направи комбинация от тези и конвенционалните гуми при затворени бордове? Така че промяната на твърдостта на гумата да се компенсира от налягането във функция от температурата? Може идеята да има нужда само да се развие.Коментиран от #14
00:40 06.06.2019
11 Да видим
06:42 06.06.2019
12 Коментара
08:13 06.06.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 гост
До коментар #10 от "Boxer":
Тогава имаш два вида деформация на материала: веднъж вертикално и веднъж хоризонтално, което може да дебалансира гумата при различни режими на движение. Другото е, че става много по-тежка така, ако има страничен борд няма нужда от вътрешното оребрение и обратното. Който е пробвал гума устойчива на спукване, рънфлат, знае колко по-тежка е тя и колко по-твърда е возията с подобна гума.13:03 06.06.2019
15 ФауВе
13:33 06.06.2019
16 ЕКСПЕРТА
До коментар #1 от "сектант":
ТЕЗИ СА САМУ ЗА ТЕСТОВЕТЕ ЗА ВИСОКИТЕ СКОРОСТИ ЗА ПОДСИГУРЯВАНЕ ОТ СПУКВАНЕ И КАТАСТРОФИ.ПОЛЗВАТ ГИ 1-НА СЕДМИЦА ПРИ ТЕСТОВЕТЕ.ЗАЩОТО С СТАНДАРТНИТЕ ГУМИ МАКАР И НОВИПАК ИМА ОПАСНОСТ ОТ СПУКВАНЕ.
23:14 06.06.2019
17 tha boogeymen
23:17 06.06.2019
18 Emil
До коментар #7 от "jambazina":
Само в БГ има кал и камъни по пътищата!11:33 07.06.2019
19 ТТТ
19:35 08.06.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.