Ексцентрикът Илон Мъск продължава да привлича внимание към своите електромобили, като последното му изявление по темата е, че колите Tesla ще получат възможност за онлайн гледане на филми и сериали.
Мъск казва, че това ще стане съвсем скоро и всеки от пътниците ще може да се наслаждава на сервизи, като Netflix и даже Youtube. Мъск твърди, че колите му са отлични за целта - разполагат с голям дисплей, обемен звук и удобни кресла.
Но докато изявленията на Мъск все така звучат убедително, ситуацията в компанията става все по-тежка. Последните загуби се изчисляват на $408 млн, а работници се оплакват от ужасните условия на труд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Голям Слон
Ще си търси един ден нормалните автомобили и обикновените неща от живота wall-e нацията, но ще е късно.
14:53 31.07.2019
2 Димов
Коментиран от #3
14:57 31.07.2019
3 Никой
До коментар #2 от "Димов":
Игрите и гледането на филми става само, когато колата е на неутрална. Мислиш ли че някой не се е сетил преди тебе.Коментиран от #6
16:43 31.07.2019
4 Васил
19:24 31.07.2019
5 гост
19:42 31.07.2019
6 Димов
До коментар #3 от "Никой":
Я се разберете с гост от #5, на неутрална ли ще е само или в движение.21:44 31.07.2019
7 Motion
Коментиран от #10
22:45 31.07.2019
8 Motion
22:48 31.07.2019
9 Един
08:45 01.08.2019
10 Голям Слон
До коментар #7 от "Motion":
Ела да видиш електричката на сестра ми дали няма неутрална...Коментиран от #11
05:14 02.08.2019
11 Motion
До коментар #10 от "Голям Слон":
Няма истинска неутрална. Има режим "N", на който като превключиш, електродвигателя не рекуперира никаква енергия и не работи като електромагнитна спирачка. Но това не означава, че ротора му отцепва от зъбното предаване. Ротор, редуктор, диференциал, полувалове и др. винаги са постоянно зацепени. В момента ZF, Antonov и още няколко фирми за редуктори и кутии подготвят многостепенни предавателни кутии за електромобили, където ще има съединители и селекторни механизми, които ще увеличат ефикасността, но още не са готови. До момента всички масови електромобили използват single speed two-staged gear drive unit (едностепенен двустъпален редуктор).Коментиран от #12
07:33 03.08.2019
12 Голям Слон
До коментар #11 от "Motion":
:-) Истинска или не - N позицията на скоростният лост съществува. Сега как е устроено чисто технически, мен в случая малко ме касае. Електрички не смятам да карам. Признавам, че ми се налага от време на време. Безразличието ми към тях е пълно :-)Коментиран от #13
07:54 04.08.2019
13 Motion
До коментар #12 от "Голям Слон":
Аз какво казвам - електрическите нямат неутрална. Просто имат такава позиция на лоста/кнобката с което Control unit-a отваря електрическата верига на електромотора. Даже лоста/кнобката нямат никаква механична връзка със задвижването. Колкото до електрическите - не виждам защо може някой да предяви безразличие - те доставят удоволствие по свой начин. От ускорение, от тиха работа, от непрекъсната двигателна тяга. Така както ДВГ-то доставя удоволствие от форсиране и вкарване в обороти, смяна на скорости, ръмженето на мотора и т.н. Просто два различни начина за удоволствие от шофирането. Защо хората винаги са с нагласата, че "едното трябва да е за сметка на другото"? Можем просто да се наслаждаваме и на двете.18:18 04.08.2019