Новини

Ще се изненадате: Чуйте звука на електрическото Porsche Taycan

Публикувана: 18 Септември, 2019 13:32
32 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7146
Ще се изненадате: Чуйте звука на електрическото Porsche Taycan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 15 гласа.

В конфигуратора на новото електрическо Porsche се появи интересна опция - mp3-файл за 500 долара. Ясно е, че съвременните електромобили са доста по-тихи от колите с ДВГ и поради тази причина европейското законодателство предвижда всички електромобили да имат генератор на звук, който да служи за предупреждение на пешеходците.

В Porsche обаче са надминали доста изискванията, като предлага звук, достоен за истински спорткар. Той е за онези, които не могат да се примирят с тишината в салона, когато автомобилът им ускорява от място до 100 км/ч за 2.8 секунди.

Опцията се нарича Electric Sport Sound и добавя синтезиран звук, който е съобразен с работата на колата. От Porsche казват, че новият звук е направен така, че хем да звучи спортно, хем да бъде запазена електрическата нотка. Electric Sport Sound звучи и в салона, и отвън. Можете да го чуете ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
майстора
1 Отговор
Тихо мълком целия автомобилен свят е затайл дъх в очакване на резултата който ще направи тесла на зеления ад .... това е

Оценка:
-15 +13

Марто
2 Отговор
Скършила го е Теслата 7:23 срещу 7:42 за Поршето -на Нюрбургринг

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-10 +19

Васил
3 Отговор
За България съм сигурен че ще изчезне но не и за западна Европа.

Оценка:
-6 +2

гост
4 Отговор
Звучи като стар трамвай, остава само да добавят и камбанка с въженце което ватмана да дръпне преди да тръгне

Оценка:
-6 +19

Бачо Киро
5 Отговор

До коментар #2 от "Марто":


Да бе, скършила ... Порше си тестваха pre-production-а, Тесла закараха обезкостени прототипи, модифицирани отвсякъде. Когато Мъск каза, че отиват на Ринга, всички смятаха, че ще прати Модел С ... Той прати ламарини със седалка и кормило, с раздути фендери, с афтърмаркет джанти и гуми и един господ знае още какво ... Само с гумите спокойно може да се постигне подобна разлика на тази писта. Защо ли изобщо хората си мислеха, че Тесла ще отиде да покаже какво може ....

Коментиран от #8, #9, #10, #16, #21, #23, #30


Оценка:
-15 +18

майстора
6 Отговор

До коментар #2 от "Марто":


Еии кога бе

Оценка:
-3 +1

гост
7 Отговор
Значи плащаш 180х.евро за колата и после ти искат 500долара за звук? Наглост безбожна. Никога няма да си го позволя, ясно е, но този факт би ме отказал, от всичко пари да изкарват и то от един звук.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +16

гост
8 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


Когато излезе официалния резултат и Порше го признаят , щото точно това ще стане , ще си направиш ли харакири от мъка , хахахахха ???!!!

Оценка:
-7 +9

9
Този коментар е премахнат от модератор
Марто
10 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


И тая разлика е дошла само от гумите -така ли . 20 сек. на обиколка,19 де ? Хайде моля ,моя. И другите неща ,които си ги писал не са верни -серийна Тесла S новата версия с 3 мотора ,която е и с нов софтуер Plaid

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +9

ХаХа
11 Отговор
Да ви еба умрелия ток,да ви ебааааа.
Ако ще и за 1 минута да минава Nurburgring, едно GT2/3 RS ще ти даде милион пъти по-голямо удоволствие от тия хуйни!

Коментиран от #13, #18


Оценка:
-12 +14

посерко
12 Отговор

До коментар #10 от "Марто":


Защо да не дойде от гумите ? Пистата е 20 километра. Гумите правят най-голяма разлика от всяка модификация сама по себе си.
Теслата не е серийна и няма да излезе скоро.

Коментиран от #15


Оценка:
-9 +10

Анонимен
13 Отговор

До коментар #11 от "ХаХа":


Ама ти и него нямаш, ахахахаха 😂😂😂😂😂😂😂

Оценка:
-5 +6

Behemoth
14 Отговор
Лелееее то кат бързия влак Горна Оряховица гара Левски!

Оценка:
-1 +2

Базикаш се
15 Отговор

До коментар #12 от "посерко":


Тесла, ще излезе защото те печелят от това, за разлика от производителите на ДВГ коли, които се опитват да правят ел. коли. Те нямат полза да правят електрически коли..

Оценка:
-4 +6

гост
16 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


Само от гумите е разликата, Тесла внася специални гуми от Марс, докато Порше слага руски гуми втора употреба и така губи ценни секунди, хаха

Коментиран от #17


Оценка:
-7 +9

за гъби съм
17 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Само не разбрах какво стана с прочутата управляемост на писта на германците - как така някакъв обикновен според феновете американски седан се управлява на писта по-добре от най-спортното порше?!? Пълна мистерия. А догодина идва роудстер-а, там не ми се мисли за какъв бой иде реч!

Коментиран от #19


Оценка:
-11 +8

гост
18 Отговор

До коментар #11 от "ХаХа":


Типично изказване на загубеняк комплексар от 19 век !!!!

Оценка:
-3 +6

гост
19 Отговор

До коментар #17 от "за гъби съм":


Прочутата "управляемост" се отнася само за петролки и то сравнени с петролки !! При електромобил с два мотора и батерия в пода всичко почва от нулата , щото натрупаните с десетилетия данни вече са само за коша !! И като добавиш "ефективния автоматик " с още по-ефективния диференциал , дето работи с преден мост без автоматик , цяло чудо е , че въобще успява да не изхвърчи от пистата !!

Оценка:
-2 +8

гост
20 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Всъщност 180 000 е базовия вариант на Турбо С !! С пълния списък екстри без повечето от които не може отива на над 240 000 !!! В САЩ е 250 000 долара , има го на конфигуратора в сайта на Порше !! Та общо взето дали ще изгориш с още 500 им е най-малкия проблем на евентуалните купувачи !!! Дето май още отсега са кът , а по нататък съвсем ще оредеят !!

Оценка:
-1 +7

21
Този коментар е премахнат от модератор
Радо
22 Отговор
Отначало все едно някой пуска прахосмукачка.

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +3

Random
23 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


Госта не може да се примири с факта че теслътъ е боклук. Разликата при полу-слик, трети мотор, двойно по-големи спирачки на всичкото отгоре и керамични и никакъв интериор може да е цяла минута. Тия 20 секунди са направо смешни при тия модификации. Ще се признае някой друг път. То може и да се случи де, ама само при натиск от електроджендърите.

Коментиран от #29


Оценка:
-6 +3

отначало
24 Отговор

До коментар #22 от "Радо":


Па бензиновите коли отначало супер звучат, нали се палят с ток и стартер, което май електромоторче беше.

Оценка:
-0 +3

Пламен Костов
25 Отговор
Чи то прахосмукачка....

Оценка:
-0 +1

Kur za
26 Отговор
Germaniq

Оценка:
-1 +0

Popa
27 Отговор
Порше е порше кви са тези тесли направени от лаптопи и тра нзистори

Оценка:
-3 +0

Gest
28 Отговор
Звука е на турбо, нали е Тайкан Турбо!

Оценка:
-0 +0

Без интериор?
29 Отговор

До коментар #23 от "Random":


На тебе ли да вярваме, че тестовете била без интериор и модифицирана или на официалните изявления, в които се твърди че Тесла на пистата била 7 местната версия, която ще е на пазара през октомври месец догодина? Сега правили настройки за да стане още по-бърза.

Въпросът е, защо в поршето имаше клетка? Така ли ще се продава?

Оценка:
-0 +1

Гумичка
30 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


Блажени са верующите. Тесла модел s не е имала проблем с гумите на нюрбургринг. айде standard игрището пак имаше проблем с ускорението. Единственият проблем беше че не можеше да измине поне половината без да намали мощността заради опасност от прегряване. Очевидно именно тези проблеми са оправили. Гумите са стандартни MICHELIN®
Pilot® Sport Cup 2

Оценка:
-0 +0

фък офф електрически боклуци
31 Отговор
Звукът е като пръдня на космонафт

Оценка:
-0 +3

пропаднярщина
32 Отговор
Надуваеми жени ,имитиращ продукт заместващ оригиналната храна,менте алкохоли,китайски билки електрически коли... Светът не отива на горе светът отива на долу. 1000 лева да е тоя боклук не бих си го купил да му пикам на поршето аз къде съм фен попринцип на тази марка.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Георги Марков
Депутатът от ГЕРБ Георги Марков обяснява пред журналисти позицията си по Истанбулската конвенция
Всички знаем какво е жена, знаем какво е пол, не сме дебили"

Още бисери