Новини

Subaru се прощава с легендарен двигател

Публикувана: 25 Септември, 2019 15:53
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7031
Subaru се прощава с легендарен двигател
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Специална версия на WRX STI ще отбележи края на производството на култовия опозитен двигател EJ20 на Subaru. От прощалната модификация EJ20 Final Edition, която ще дебютира на автосалона в Токио, ще бъдат построени 555 бройки - всички в традиционната за марката синя окраска със златисти джанти.

Subaru се прощава с легендарен двигател

Боксерът EJ20 се произвежда в продължение на три десетилетия. Subaru започва да го монтира на автомобилите си през 1989 г. в най-разнообразни версии с атмосферно и принудително пълнене и мощност от 125 до 300 к.с.

Subaru се прощава с легендарен двигател

С легендарния двигател се оборудват различни модели на японската марка. На негова база са разработени и много от състезателните агрегати на Subaru, включително и за участие в Световния рали шампионат и маратона за издръжливост "24 часа на Нюрбургринг".

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
ej20
2 Отговор
92 kW мотора е голям кон ! Много носи на бой ! Без да е стъпвал в сервиз от 5 години, време .

Коментиран от #10


Оценка:
-8 +23

Странно
3 Отговор
Защо като е легендарен го спират?Явно издържа колкото легендарния Ванкелов на Мазда...

Коментиран от #7, #15


Оценка:
-54 +17

сектант
4 Отговор
те и без това субару никога не са правили хубави коли.. като си подадеш ръката през прозореца и колата почва да завива наляво

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-70 +21

jap
5 Отговор
С този двигател Колин Макрей спечели първата си световна титла.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +47

Packo
6 Отговор
Ей сектант ти имал ли си Субару?

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +39

jdm
7 Отговор

До коментар #3 от "Странно":


Все едно още да произвеждат и продават iphone 1. Вече е стар и неефективен. Харчи повече от новите и изпуска повече вредни газове. Но даже и да го спрат той си остава легенда. Един от най-добрите тунинг двигатели. Има такива направени по 1200 коня.

Оценка:
-2 +26

Spas
8 Отговор
Да вземат да спрат ЕЕ20 дизела, че и той е легенда в сервизите.

Оценка:
-0 +40

АМИ ДА ВЗЕМЕШ И ДА ИМ ДАДЕШ
9 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


МАЛКО АКЪЛ КОЙТО НЯМАШ НА ЯПОНСКИТЕ ИНЖЕНЕРИ ОТ СУБАРУ..СИГУРЕН СЪМ ЧЕ ЩЕ ГИ ИЗНЕНАДАШ С ТЪПОТИЯ И НЕВЕЖЕСТВО...БАЙ ГАНЬО БАЙ ГАНЬО ПОГЛЕДНИ СЕБЕ СИ И НЕДЕЙ ДА МИСЛИШ ЗА СУБАРУ..НЯМАТ НУЖДА ОТ ГАНЬОВСКИ ПРОСТОТИИ..

Оценка:
-6 +24

Хайл
10 Отговор

До коментар #2 от "ej20":


И двете ми субарута със този двигател и няма забележки

Оценка:
-5 +13

Хайл
11 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Не е нужно да показваш тъпотата си-тук всички сме наясно

Оценка:
-1 +9

teko
12 Отговор
Спират го защото всички четири цилиндрови двигатели харчат масло повече от бензина

Коментиран от #19


Оценка:
-18 +5

Марио
13 Отговор
Слязох от Touareg, X5, ML,E60 иде качих на Tribeca. Четири години тази уникална кола не ме предаде нито веднъж за разлика от предходните. В момента карам GLK , но SUBARU е колата!

Оценка:
-6 +23

Хайл
14 Отговор

До коментар #6 от "Packo":


Ако е имало в дъвките турбо и би-бип картинки със субару щеше да е имал😉

Оценка:
-1 +6

Хайл
15 Отговор

До коментар #3 от "Странно":


За да питаш и да не ти кажат...

Оценка:
-0 +5

Гост
16 Отговор
Твърде жалко. Още една легенда си отива в името на псевдо екологията.

Оценка:
-3 +12

Потник
17 Отговор
Субару е комплекс за много български циганчета

Оценка:
-12 +5

Иван ч
18 Отговор
Спират ги заради емисийте. Много замърсява. Имам фори със този двигател. До сега никога нищо не съм пипал

Оценка:
-2 +9

Стоян
19 Отговор

До коментар #12 от "teko":


Да бе!Моята баба Яга(Импреза) е на 20+ години и на 300К+ км и не съм забелязал да харчи масло.А я търкалям вече 110 К км

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +7

Чичу Ади
20 Отговор

До коментар #5 от "jap":


А втората с какъв я спечели? Да не е с газова турбина?

Оценка:
-1 +1

Бате
21 Отговор
За всички който са имали СУБАРУ или имат, НЕ Им обяснавайте нека си останат невежи. Който го не е имал не знае за какво става на въпрос бате. Иначе жалко!!!! Но пък идва зимата да ги подготвим А?

Коментиран от #22


Оценка:
-4 +3

Уйче
22 Отговор

До коментар #21 от "Бате":


Аз съм от тези, "КОЙТО" имат Субаро....

Оценка:
-1 +3

няма и да имам
23 Отговор
не съм имал субару, няма и да имам, докато ги правят с боксерни двигатели! Работи все едно че прекъсва / на 3 цилиндъра/ много неприятен звук. Пък колкото до надеждността последните години /15/ карам разни фолксвагени и не виждам коя кола може да е по- надеждна от тях, да върви повече почти винаги на макс и да харчи по-малко. Но ако направят редови двигател и само предно предаване, и искам японска кола, ще си купя субару

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-12 +1

Колинс
24 Отговор
Мотора бил шумен коя кола сте гледали.Все ми едно зимата дали ще чистят улиците.49

Оценка:
-1 +2

Гост
25 Отговор

До коментар #23 от "няма и да имам":


Сигурно поради тази причина не харесваш и Порше :)))))) Като започнете да пишете простотии, та чак се оливате!

Оценка:
-1 +7

голф2
26 Отговор
Амин.

Оценка:
-1 +2

Гост
27 Отговор

До коментар #23 от "няма и да имам":


Те точно от VW показаха най-демонстративно среден пръст на всички българи, ти си тръгнал да ги хвалиш! Аз лично след такава гавра с разсипаната ни държавица, повече нищо немско няма да си купя!

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +10

teko
28 Отговор

До коментар #19 от "Стоян":


От Стоян Да бе!Явно не си карал Субару след 2010 година.Вече имат жълта лейка и през 4000-5000км. светва и иска по 1литър масло.Ако си караш без да сипеш масло след 2000км.ще плачеш.

Оценка:
-0 +2

Боби
29 Отговор
Едни от най-добрите автомобили са!Дори обмислям да си взема един стар Форестър за да си правя шоуто извън пътя.За проходимост особено пък за сняг са страхотни.Навремето доста "джипчета" съм засрамвал с малкото Джъсти 😁

Оценка:
-1 +4

Бай Иван
30 Отговор
Много здрави машини са лесни за обслужване търпят на системен тормоз проблема им е единствено ръждата .

Оценка:
-0 +0

31
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Таско Ерменков
Депутатът от БСП коментира продажбата на ЧЕЗ
Един бушон изгоря, за да остане Борисов"

Още бисери